středa 19. dubna 2017

Všetko o medveďovi - 6. kapitola


Brody ju vyzdvihol v dohodnutom čase vo svojom šerifskom SUV. Nebolo práve malé a každý na hlavnej ulici ho videl ako otvoril dvere pre spolujazdca, pre ňu a pomohol jej do neho. Tiež uvideli bozk, ktorý ukradol, keď jej pomáhal do vozidla, ktoré malo masívne pneumatiky, ktoré spôsobili, že sa musela vyšplhať, aby si nasadla.

Chichotal sa nad jej snahou, potom vyriešil problém tým, že ju nadvihol za pás a strčil ju do auta. Zapišťala, neočakávala tento pohyb, ale na koniec bola vďačná za jeho pomoc.
„Budem musieť inštalovať stupienok pre teba,“ zamrmlal. „Ale tiež mám rád, že ti pomáham dovnútra. Každá výhovorka, aby som sa ťa dotkol, je dobrá, pokiaľ ide o mňa.“
Jeho slová spojené s tak drzým mrknutím, ktoré jej dal, keď zatvoril dvere, spôsobil, že krv sa zohriala v jej žilách. Obišiel prednú časť obrovského vozidla a všimla si, že nemal žiadny problém, aby sa vyšplhal na svoje vlastné miesto. To auto bolo vyrobené pre niekoho jeho veľkosti.
Náhle sa cítila malá a žensky, čo nebol pocit, ktorý často zakúšala. Najstaršia z troch Bakereových sestier, Nell nemala veľa času, aby randila potom, čo stratili svojich rodičov. Mala osemnásť a sotva bola schopná udržať ich malú rodinu pokope. S pomocou ich starších prarodičov v tých prvých niekoľko rokov, bola schopná postarať o jej malú rodinu. Keď starí rodiča tiež zomreli, dievčatá boli dostatočne staré na to, aby šli svojou cestou do sveta na vlastných nohách.
Presťahovanie sem bolo súčasť ich nového začiatku, ktoré všetky tri potrebovali. Predali dom, ktorý im zanechali prarodičia a jednomyseľne sa rozhodli, že sa postavania na svoje vlastné nohy. Po rokoch pracovania pre úspešný pekársky reťazec, všetky tri poznali obchod a boli schopné využiť svoje znalosti.
Nájsť toto miesto v krajine, bolo ideálne z dôvodu nízkych nákladov na bývanie. Ich nájom za budovy nebol veľký a boli schopné odložiť trochu úspor, odkedy si otvorili obchod, čo skutočne neočakávali.
Ó, chceli vykázať zisk, samozrejme, ale neplánovali žiadny až do nasledujúceho roka. Ale ľudia v Grizzly Cove boli prekvapivo naklonení pekárni a obchod kvitol. Dobre, tak veľmi ako obchod môže kvitnúť v tak malom meste ako je toto.
„Ako ďaleko je to?“ spýtala sa, aby udržovala rozhovor, keď prešli okolo posledných malých obchodov na hlavnej ulici.
„Nie ďaleko. Žijem bližšie k mestu ako väčšina z dôvodu mojej práce, ale podarilo sa mi uloviť nejaký pozemok na svahu, s krásnym výhľadom na zátoku. Myslím, že sa ti to bude páčiť.“

Náhle si Brody uvedomil, že je to po prvýkrát, čo privedie ženu do svojho nového brlohu. Bolo dôležité pre neho, aby sa jej páčilo to miesto. Oveľa dôležitejšie bolo, že by pravdepodobne malo byť, lebo pristihol sa, že myslí v termínoch naveky, keď ide o Nell.
Ak sa jej bude to miesto páčiť, možno ju presvedčí, aby sa presťahovala k nemu? Možno, ak by sa mohol dostať ešte bližšie k nej, mohol by odhaliť, či ju skutočne chce za družku. Medveď vnútri neho bol stále v ohrade, ale každý čas sa nakláňal viac a viac smerom k nej, keď si boli nablízku.
Schválne držal späť svojho medveďa, až do včerajška, pretože nechcel zvažovať, že sa zapletie s ňou, kým nebude vedieť o meničoch. Teraz, keď vedela, mohol uvoľniť tesné zovretie na svojom vnútornom medveďovi a to vrtošivé zviera bolo tvrdohlavé, tajilo to pred jeho ľudskou stránkou iba z trucu. V opačnom prípade by už vedel, či je alebo nie je Nell jeho.
Ale tak tomu veril. Jeho rodičia vždy hovorili, že poznali na prvý pohľad, čo znamenajú pre seba navzájom. V skutočnosti Brody strávil hodinu na telefóne poslednú noc so svojím otcom, snažil sa prísť na to, ale jeho otec vyzeral, že si myslí, že je to odlišné u každého meniča. Mnohí, rovnako ako jeho ľudia, to vedeli okamžite. Iní museli siahnuť po rozume, aby si to uvedomili.
Brody dúfal, že nebude z tých druhých. Chcel družku. A rodinu. A domov, ktorý bol viac ako dom.
„Vybudoval som ho do strany svahu, aby získal výhodu výhľadu, ale urobil som to najlepšie tak, aby som ponechal prirodzené prostredie nedotknuté,“ povedal jej. „Hoci je tam množstvo miesta pre záhradu,“ povedal, mysliac na jej strešnú oázu.
Pozrel sa na ňu, aby ju našiel usmievať sa plachým spôsobom, ktorý považoval za rozkošný. Skoro všetko na Nell bolo rozkošné.  Ak by si mohol vybrať družku, chcel presne ženu ako ona. Ale jednu vec mu otec vštepoval pri ich rozhovore minulú noc, že meniči skutočne nemali veľa možností. Praví druhovia boli pridelení bohyňou a boli spojení osudom.
Brody stúpil na brzdu a priblížil sa k domu, zadržal dych, aby uvidel jej reakciu.
„Ó, to je pôvabné,“ zvolala a začal opäť dýchať. „Milujem spôsob, akým dom splýva s lesom. Je to akoby prirodzene vyrastal zo svahu.“
Brody cítil, ako mu tvár horí, keď sa začervenal od potešenia nad jej komplimentom.
„Je to môj pokus o ľudský grizly brloh. Všetko pohodlie a bezpečie je na zemi a predsa nádherné výhľady a prirodzené svetlo, po ktorom moja ľudská stránka túži.“ Nikdy to skutočne nedal do slov, ale našiel seba a chcel, aby to pochopila.
Obrátila sa na sedadle, aby pozrela na neho. „Ste skutočne dvaja v jednom, že? Myslím, že o tom dosť  nepretržite od včerajška premýšľam a som veľmi zvedavá na to, ako to všetko funguje... byť medveďom, myslím.“
Páčilo sa mu, že sa zaujíma. Bolo to dobré znamenie, tak ďaleko ako sa zaujímala. Ak by mohla prijať jeho dvojitú povahu, možno by bola prístupná, aby sa stala jeho družkou. Ak by im samozrejme bohyňa požehnala. Na teraz, medveď zadržiaval poznatky pred ním, ten chlpatý bastard.
„Dobre, prvá vec, ktorú potrebuješ vedieť... “ povedal, zatiahol brzdu, aby zastavil vpredu pred domom a vypol motor. „... je to, že ti moja medvedia strana nikdy neublíži. Som to stále ja, keď mám srsť. Stále poznávam všetkých mojich priateľov a moje ochranné inštinkty sú v plnej sile. Nikdy sa nepotrebuješ báť medveďa vo mne, Nell.“
Keď bola potichu, obrátil sa, aby pozrel na ňu a našiel opäť jej ústa otvorené v šoku. Nakoniec vyzerala, že spracovala jeho slová. „Vôbec som na to nepomyslela. Myslím, bol si včera tak ohromný, predpokladám , že som to vôbec nezvážila.“
„Ohromný?“ Myslela si, že je ohromný v pekárni? Myslel si, že ju vystrašil skoro na smrť, ale očividne si to pamätala inak.
„Dobre, myslím, že si mohol roztrhnúť to miesto, alebo zarevať, alebo niečo také. Mohol si rozdrviť tú malú koalu s jedným švihom svojich drápov, ale ukázal si obrovskú zdržanlivosť. Myslím, že si ohromný.“ zopakovala, prikývnuc.
Znovu sa začervenal. Mohol cítil horúčavu na svojej tvári. Nebol tak emotívny, odkedy bol tínedžer, ale niečo na Nell odhalilo všetky druhy zvláštnych reakcií v ňom.
„Pravdepodobne som mal aspoň na ňom sedieť,“ žartoval Brody, cítil sa nepohodlne pri chvále, s ktorou celkom nevedel, ako zaobchádzať.
Nell sa zachichotala. „Potom si mal zašliapnuť koalu v strede môjho obchodu.“  Zachichotala sa ešte viac. „Nemala by som smiať. Je to iba vtipná predstava, vieš? Ako kreslený vtip alebo niečo také.“
„Bolo to trochu smiešne,“ pripustil Brody, usmial sa na ňu. „Len som sa nemohol prinútiť, aby som ublížil tomu malého chlapíkovi. Myslím, že bol hlúpy a opitý. A zmienil som, že hlúpy? Ale je tu niečo na tej koale. Nie sú to skutočné medvede, vieš? Ale sú celkom roztomilé, ak zadržíš svoj dych.“
„Prečo zadržíš svoj dych? Ó! Myslíš eukalyptový zápach?“ Opäť sa zachichotala. „Páchol trochu ako tabletky proti kašľu podľa mňa.“
„Dobre. Počul som, že ten zápach je intenzívny pre ľudí, ale predstav si, ako môj nos zareagoval na to. Cítime veci, počujeme veci, vychutnávame veci... oveľa viac ako vy. Naše zmysly sú viac ostrejšie. Jeho pach bol doslova útokom na moje nozdry.“
„Nemala som predstavu, ale predpokladám, že to dáva zmysel. Teda. Budeš ma aj naďalej ohromovať, čím viac sa naučím o tebe,“ otvorene mu povedala.
Mal rád, že nezadržuje nič pred ním. Videl jej šok a jej strach, aj keď našťastie nie príliš veľa toho strachu. Jej čestnosť bol svieža a vítaná.
„Potom dovoľ mi, udivovať ťa ešte viac s mojimi zručnosťami s grilom. Mám všetko pripravené. Všetko, čo musím urobiť, je zapáliť oheň a dať to robiť.“ Ukázal smerom k domu. „Môžeme?“
Usmiala sa na neho a jeho srdce zastavilo na okamih. „Iste. Ale budem potrebovať nejakú pomoc, aby som sa dostala z tvojho auta, lebo možno padnem na nos.“
„Nehovor viac. Tvoje prianie je mojím rozkazom.“
Vystúpil z vozidla a kráčal rýchlo na jej stranu, otvoril dvere a zdvihol ju.
Dal si čas, aby ju položil na zem, dovoliac jej telu, aby kĺzalo dolu po celej trase. A keď obidve jej nohy boli na zemi, nedovolil jej odísť. Zastavil sa, nechal ju rozhodnúť, či chce ustúpiť a prerušiť ich spojenie.
Keď to neurobila, sklonil hlavu a ukradol si bozk, na ktorý čakal od včerajšej noci. Bozk bez zábran. Nikto sa nedíval. Nikto neklebetil. Iba oni dvaja v lese večer.
Ruky obkrútil okolo nej, keď sa jej kolená podlomili a cítil ostré bodnutie pýchy, lebo vedel, že skoro spôsobil, že omdlela od potešenia. Iba z bozku. Napadlo ho, čo sa stane, keď sa konečne pomilujú. A potom skoro nahlas zavrčal, mysliac na to, ako veľmi chcel, aby sa to dnes stalo.
Spevnil objatie, chcel cítiť každý kúsok z jej zvodných kriviek proti svojmu hladnému telu. Ale potom ju uvoľnil, jeden mučivý centimeter zrazu. Nechcel to uponáhľať. Musel pamätať, že je človekom. Pravdepodobne necítila tú istú surovú potrebu ako meniči. Musel to urobiť správne a dal jej všetok priestor, ktorý potrebovala.

Samozrejme, že to neznamená, že neurobí to najlepšie, aby ju zviedol, ale vylákal ju do svojho brlohu na prísľub večere. Mohol ju aspoň nakŕmiť predtým, než sa pokúsi ju presvedčiť, aby šli ďalej. Okrem toho rád trávil čas s ňou. Sex bude ohromný – nie, bude veľkolepý – ale tiež ju chcel mať u seba na malú chvíľu, len pre seba, aby si užíval rozprávanie s ňou a vyhrieval sa v záblesku jej očí.

27 komentářů:

  1. No tak na další kapitolu se velice těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dakujem za skvelú kapitolu a teším sa na pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dakujem za krasne pokracovanie. GabiM

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za další super kapitolu!!!💜💜💜

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá kapitola, moc děkuji :-P . HankaP

    OdpovědětVymazat
  6. Aký je ku nej pozorný 😉 A ona taká plachá 😉 Dobrá dvojka 😉 Dík za super preklad a už sa teším na pokračovanie 😉😉

    OdpovědětVymazat
  7. Knihomolka.36519. dubna 2017 12:07

    Díky za další krásnou kapitolu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dekuji 🌷🌸🌹 to je medvidek 😁 to jsem zvedava, jestli budou mit medvidata 😀😀😀

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem pekne za super preklad on je tak ohromne pozorný a páči sa mi, že jeho medveď trucuje...

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji za kapitolu. Katka

    OdpovědětVymazat
  11. Ďakujem za ďalšiu kapitolu:)

    OdpovědětVymazat
  12. moc děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  13. Srdečná vďaka za preklad i korektúru...:-);-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ďakujem krásne za preklad a korekciu, ste skvelé ♥

    OdpovědětVymazat