pondělí 10. dubna 2017

Mezi skálou a tvrdým místem - 3. část



Skousla jsem si ret, když mi rameny roztáhl ještě víc stehna.
I z barbarských jednoslovných odpovědí na mě nepadl, jako kdyby nikdy předtím neviděl ženu. Místo toho byl jeho dotek jemný, když mě hladil velkou, drsnou rukou vzhůru po stehnech. Zachvěla jsem se, prohnula záda a prosila o víc. Souhlas a žádost v jednom tichém pohybu.
Uchechtl se a sklonil. Každá buňka v těle se napřímila a všímala si, jak tře tváře o vnitřní strany mých stehen.
Dech se mi zadrhl, když mi strništěm přejížděl po jemné kůži jako šmirgl papír, ve stejnou chvíli to bylo příliš a ne dost. Pokračoval, oběma rukama držel má stehna, když se mi tiskl ke kůži jako sexy lidský kocour. Nikdy jsem neviděla Cala plně přeměněného – byly tu i ženy chrličů?
Otázka ztratila na důležitosti, když líbal měkkou kůži na vršku stehen. Klitoris mě bolel, pulzoval jakoby rozzlobeně, když mu unikala pozornost, jak přejížděl jazykem po pánvi skoro až k boku a zase nazpět.
Nemusel čekat dlouho – o vteřinu později mě omyl teplý vzduch, malé poupátko se vztyčilo, jako kdyby bylo na přehlídce. Mysl mi poletovala, ukazovala mi představu obou mých chlapů v bojových uniformách hrajících si na vojáky, zatímco mě šukají.
Z hrdla mi vyklouzl sten, natáhla jsem se, abych vzala do dlaní má prsa a zmáčkla je tak moc, že mnou vystřelilo potěšení.
Potřebovala jsem víc. Potřebovala jsem teplý jazyk na klitorisu a pojídající mou kundičku.
Pak mě Calovy dlouhé, silné prsty štíply a lehce mě zatáhly za bradavku tím správným způsobem, když mi do kundy vrazil teplý jazyk.
Zaklela jsem, vzepřela boky a třela kundičku o Granovu pusu v tiché žádosti. Pobaveně zabručel a vklouzl mi rukou pod boky, aby mě pro sebe prohnul. Projel mnou přerývaný vzdech, když přejížděl jazykem o štěrbiny ke klitorisu.
Měl opiercingovaný jazyk. Dva malé cvočky po obou stranách, hrbolků, které procházely prostředkem, a kurva, věděl, jak je použít.
Zasténala jsem a házela hlavou ze strany na stranu, když přecházel z dlouhého na pomalé olizování, kterým se mě dotýkal každým výstupkem na klitorisu, zatímco ho obkroužily dva cvočky.
Chlemtal, okusoval a sál, zatímco si mi Cal hrál s bradavkou, dokud jsem si nemyslela, že zešílím z čirého potěšení, které mnou projíždělo.
„Jsi nádherná. Líbí se mi sledovat tě s Granem,“ zašeptal Cal a opustil prsa, aby si nárokoval rty.
Bez úvodu je rozevřel jedním pohybem jazyka a vjel dovnitř, aby mě okusil. Ve stejnou chvíli vrazil Gran jazyk hluboko do mé kundičky.
Zafňukala jsem, ale ten zvuk se ztratil v Calově puse. Natáhla jsem se, obtočila mu prsty kolem velkého penisu a pohladila ho.
Milovala jsem Calova ptáka. Dlouhý a široký, soupeřil s jakýmkoli vibrátorem „Panem Velkým,“ kterého jsem si koupila a zničila. Dnes dostanu dva za cenu jednoho.
Kurva ano.
Cal zasténal. Odtrhl se od polibku, shlédl dolů na mé nahé tělo a Grana, který byl zaneprázdněn mezi mými stehny. Oči mu zářily divokou intenzitou.
„Dovol mu tě udělat.“ Táhl rty po mém krku, horce lapal po dechu proti mé kůži vzrušením a pak mě kousl do ušního lalůčku.
Projelo mnou potěšení a bolest, zmírnil to tím, že ho vzal do pusy, aby ho zklidnil, pak mě tvrdě štípl do bradavky. Tekla jsem potřebou, boky se mi prohýbaly a jezdily na Granově jazyku, který jsem měla hluboko v kundě.
„To je ono, zlato. Udělej se mi na jazyku a my tě pak naplníme tak moc penisy, že se znovu na člověka nepodíváš.“
Projelo mnou hluboké zachvění. Nepodívala jsem se na člověka od té doby, co se stal Cal mým milencem, ale když mi sliboval víc ptáků, nemohla jsem se dál hádat. A kromě toho, jeho sprosťárny mě neuvěřitelně nažhavovaly.
Přesto jsem byla tlučhuba a nemohla jsem takové tvrzení nechat bez povšimnutí. Byla jsem ženou, která by tahala tygra za ocas, abych viděla, co se stane? To se kurva, vsaďte.
„Opravdu?“
Navzdory mému vzrušenému stavu se mi podařilo do výrazu vložit nedůvěru. Měla bych být herečkou. I když, jak se znám, pěkně nadrženou.
„Kecy v kleci. Myslím, že budu potřebovat důkaz, ty milovníku jeden.“
Okamžitě zavrčel.
Skryla jsem úsměv, když mi strčil velký penis ke rtům. Cal byl delikátní směsicí drsnosti a jemnosti, když dvě strany jeho přirozenosti bojovaly, ale jeho jemnost měla své limity. Jak jsem ke svému potěšení zjistila. Zatlačte trochu víc… a převezme to barbar. Vrrr.
Zasténala jsem a otevřela. O sekundu později mi pusu naplnil penis. Přesně tak to mám ráda. Zabroukala jsem potěšením, využila vibrace měkkého patra na citlivé hlavičce penisu, abych z něj dostala zaklení. To má ten bastard za to trpění, že mě bez varování dostal do trojky.
Sála jsem. Zasténal. Drsné steny až z duše vycházely z hlubin jeho těla. Pumpoval boky, šukal mou pusu, malými, trhanými pohyby. Po celou dobu ke mně Cal mluvil, jeho slova mě omývala zevnitř i zvenku. Říkal mi přesně to, co se mi chystají udělat. Co mají se mnou v plánu. A já se musela pouze Granem nechat udělat.
Kurva. Příliš. Snadné.
Granův opiercingovaný jazyk se mi třepotal na klitorisu v rytmu, který nepřipouštěl žádný argument. Ten typ, který se natáhl hluboko, popadl spirály napětí uvnitř mého těla a pevněji a pevněji je splétal. Sála jsem Calův penis, jako by to byla má oblíbená zmrzlina, pak ho lehce poškrábala zuby, jen abych ucítila zachvění jeho těla. Penis mu pulzoval a natékal, dokud jsem nemusela dýchat nosem, naprosto rozptylující. Měkké, ženské steny se připojily k mužskému vrčení a mokrým zvukům sexu v pokoji.
Vykřikla jsem, když Gran vtáhl klitoris do pusy. Sál a okusoval a má schopnost dýchat vyletěla nad obzor.
Věnovala jsem větší pozornost Calovi, když mnou tvrdě projíždělo očekávání a napětí těla se zvyšovalo, zvětšovalo se jako bouřková voda za přehradou. Potřebovala jsme jen prasklinku a byla bych smetena potěšením.
Bez varování vsál Gran tvrdě můj klitoris, ten pocit byl skoro k nesnesení, a vrazil dva prsty do mé chamtivé kočičky. Vykřikla jsem přes ptáka v puse, když jsem se udělala, mé tělo tvrdě svíralo ukazováčky, hladící můj bod G. Vlna potěšení po vlně na mě zaútočila, když jsem sténala a vzpírala se pod dvěma páry velkých, teplých rukou.
Jeden pár si hrál s klitorisem a kundičkou a ten druhý kroutil a štípal bradavky. Bylo mi jedno, jestli to ze mě dělalo děvku, nebo paraděvku, jak mi říkali. Zrovna teď jsem se zajímala jen o to, abych dostala víc.
„To je ono, zlato. Bože, vypadáš báječně.“
Cal mi vytáhl ptáka z pusy a dal mi vlasy za uši, když jsem sjížděla na vlnách post orgasmické blaženosti. Nebude to trvat dlouho a budu potřebovat penis. Myslím tím ve velké, silné dávce.
Kluci, moji kluci, se kolem mě posunuli a přesunuli mě.
Z ležení na gauči jsem se dostala na ruce a kolena s Granovým penisem lákavě mávajícím před mou tváří. Pusa se mi zalila slinami, když jsem si tu dlouhou délku prohlížela.
Usazená mezi stehny se hrdě tyčila k břichu, vyhlašovala mužnost v odvážném oblouku. Nepotřebovala jsem písemnou pozvánku.
Povědomé ruce se mi obtočily kolem boků, když jsem švihla jazykem po baňaté hlavičce. Byla velká a široká, nafialovělá vzrušením. Kapka preejakulátu mu vytryskla na špičce, škádlila mě.
Použila jsem jazyk, abych ji slízla, a jeho chuť mi explodovala v puse. Lehce slaná s mužským podtónem a něčím dalším, jako náznak sluncem políbeného prachu, narazila do mých chuťových pohárků. Ta troška mi říkala, že muž, jemuž saju penis, nebyl člověkem. Zasténám potěšením, nakloním hlavu a vezmu ho hlouběji, zatímco saju. Souhlasné zabručení mi dosáhne do uší a velká ruka si obtočí mé vlasy, drží mě na místě, zatímco saju a okusuju jeho délku.
Za mnou mi Cal přejíždí hlavičkou penisu po kundičce, tiskne se k citlivému a dobře zpracovanému klitorisu.
Rty mé kočičky jsou lehce nateklé z pozornosti, kterou už od obou mužů obdržely, ale kunda mě bolí, svírá se kolem ničeho. Potřebuju být naplněná. Potřebuju cítit Cala uvnitř, jak do mě přiráží tvrdě nebo pomalu, je mi jedno jak, a roztahuje mě tak jako normálně. Neříkala jsem už, že jsou chrliči velcí? Zakroutím boky, zoufale chci cítit penis a on mě nezklame. Během úderu srdce se mi tiskne k ústí kundičky a začne se tlačit dovnitř.
Miluju, jak mě Cal šuká. Nikdy nevím, co čekat. Jendou mě šuká tvrdě a rychle, šíleně si mě bere, já se pak cítím použitá a využitá tím nejlepším způsobem, a jindy mě mučí pomalou sladkostí, dokud nezpůsobuje i ten nejmenší pohyb penisu, že se udělám znovu a znovu.
Tentokrát jsem to chtěla rychle. Tvrdě a rychle. Chtěla jsem být zase a znovu ošukaná od nich obou. Jako by mi četl myšlenky, mě Cal popadne za boky a jedním drsným pohybem se do mě zasune, nutí mé tělo se roztahovat kolem jeho široké hřídele a přijmout ho. Slabě jsem v potřebě vykřikla a sála tvrdě penis mezi rty.
Pak hra zvážněla, Cal nastavil tvrdé a rychlé tempo, které jsem znala z dřívějších zkušenost, po kterém jsem během chvilky křičela extází. Víc jsem pro něj roztáhla stehna, pevně jsem se držela koleny a pak klouzala po teplé kůži gauče a přejížděla jazykem po spodní části Granovy hřídele.
Chtěla jsem se ho dotknout, ale nemohla jsem, ne když do mě Cal bušil zezadu a tlačil mě na svého ptáka. Místo toho jsem sevřela okraje gauče a vychutnávala si jejich dvojité napadání. Povědomé napětí mě zabalilo do svých svůdných smyček. Kundička se mi sevřela, klitoris ve stejnou chvíli pulzoval, když mě zanechaly těžké přírazy a vytažení, toužící po vrcholu.
„To je ono,“ zamumlal Cal, jeho hluboký hlas byl uklidňující a sakra sexy, slova byla přerušovaná tvrdým pumpováním jeho boků a pleskání kůže o kůži.
„Vem si nás oba, zlato. Naplňují tě dva velcí ptáci… Miluješ to, že ano?“
Neodpověděla jsem. Nemohla jsem odpovědět. Jeho nízká slova, sprostá mluva mě tlačila výš a přes okraj rychleji než při tryskovém pohonu. Hvězdičky mi explodovaly za očima, když napětí dosáhlo vrcholu – prasklo – a tělo vzplálo. Pulz za pulzem senzace se valil skrze mě, začínal hluboko uvnitř a vyzařoval ven, čisté potěšení se mi sevřelo kolem klitorisu jako železný pás.
Matně jsme si byla vědoma toho, že se mi Gran vytáhl z pusy, když jsem ochable sténala a mužský hlas za mnou klel. Kundička se mi napjala a svírala v rytmu vln, když ždímala vytrvale jeho penis a pokoušela ho, aby mě následoval do blaženosti.
„Ne, ještě ne,“ zašeptal a vytáhl se. Trucovala jsem nad ztrátou té delikátní plnosti, když mě přetočil. Jeho oči byly teplé vášní a něčím jiným – něčím hlubším.
S kolenem mezi mými stehny se sklonil a nárokoval si mé rty vášnivým polibkem. Tvrdě a náročně, mluvilo to o majetnictví a vlastnictví. Jako by si mě značkoval, nárokoval si mě jako jeho, zatímco to jeho bratr sledoval.
Když zvedl hlavu, dech jsem měla trhaný a byla jsem na pokraji stržením ho na gauč a začít znovu.
„Nechej, ať se o tebe Gran postará.“ Dal mi další pevný polibek na rty a stoupl si, penis mu pořád stál hrdě a vzrušeně. Ještě se neudělal. Během posledních šesti měsíců jsem se naučila, že měli chrliči větší výdrž než člen komanda nebo maratonský běžec. Víc než oba dohromady.
Rychlý žhavý pohled a byl pryč, jeho bratr se usadil na rychle chladnoucí místo vedle mě na gauči. Převládlo ticho, když jsme se jeden na druhého dívali.
Bylo to divné, nechtěli jsme to tak teď, když Cal odešel z pokoje.

26 komentářů:

  1. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý. Moc děkuji za další část. HankaP

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem krásne za ďalšiu kapitolu. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Vdaka za skvelé pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za překlad a korekci.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za pokračování. Katka

    OdpovědětVymazat
  7. dakujem za preklad a korekciu

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem pekne za preklad... prečo vlastne odišiel?...

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem za ďalšiu kapitolu:)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za skvělý překlad a korekturu

    OdpovědětVymazat
  11. děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat