pondělí 3. dubna 2017

Mezi skálou a tvrdým místem - 2. část



„Takže, on je co… dvojče nebo tak něco?“
Asi po hodinách otázek na místní policejní stanici, včetně báječné konverzace s právní zástupkyní, která se víc zajímala o to, jaké jsem měla pocity o chrliči, který mě zachránil než o té příšeře, co se mě pokusila vykuchat, se nám konečně podařilo dostat do bytu.
Díky právničce a nekonečným psychologickým testům jsem byla unavená a nasraná.
Neměla jsem tušení, co si myslela, že jí řeknu z rozhovoru po tom útoku, ale mávla nějakými papíry na detektiva, jako by to byly příkazy od samotného Všemohoucího, a během vteřiny jsem byla v místnosti s praštěným doktorem.
A já byla obětí.
Bože pomozte opravdovým zločincům. Nakonec mě pustili poté, co jsem odpověděla „penis“ do každého testu, mě pustili.
Co?
Měla jsem obrovského chrliče, který mě měl vzít domů a ke kterému jsem se mohla tulit.
V žádném případě jsem nechtěla strávit večer s nějakou pošahanou doktorkou, která měla dobrý základ ve vyschlé staré jeptišce, která se dostala v úžas o sexuálních dopadech při paranormálních útocích nebo nějaké podobné sračce.
Cal za námi zavřel dveře, jeho přítomnost mě uklidňovala, když mě vzal do náruče.
Teplé, pevné tělo. Uklidňující. Bezpečí. Nějak se z náhodné šukačky stal nedílnou součástí mého života. A já měla doslova ruku na kalhotech jeho dvojčete, a on přesto ani nemrkl. Co se to dělo? Většina chlapů by roztrhala na cucky jen toho, kdo by se na jejich ženu podíval zlým způsobem.
„Kdo? Gran? Jo. Tak nějak,“ odpověděl mezi polibky, když mě vedl bytem do ložnice, horkost jeho úmyslu měl v očích, když zapnul sprchu.
Cal nebyl hloupý. Rychle si uvědomil, že cítit se sexy zvýší pravděpodobnost nějaké akce, ráda jsem byla čistá a hezky voněla. Líné teplo se mi v podbřišku shromažďovalo, když se na mě díval, modré oči mu ztmavly potřebou a naplnily se erotickými sliby. Můj řetězec myšlenek poletoval jako hyperaktivní fretka s novou hračkou.
„Vysvléct. Dovnitř. Ať ti to dlouho netrvá.“
Otočil se, jakmile to dořekl, a zamířil ke dveřím, nechal mě špulit zklamaně pusu. Zřejmě to dnes nebude spolčená sprcha.
Sakra, a zrovna když jsem se dívala po mýdlu a kachličkách. Sledovala jsem moment jeho vzdalující se záda. Fajn, fajn, sledovala jsem jeho vzdalující se zadek. Bože, ten muž… chrlič… to je jedno… měl zadek tak silný, že by mohl louskat buráky. Pevný a štíhlý, tak akorát, abych do něj mohla zatínat nehty, když do mě buší.
Setřásla jsem ty myšlenky, vkročila pod sprchu a změnila ji v „nepřemýšlet nad sexem, zamrzající mi prsa“ chladnou.
Moc dlouho jsem se nesprchovala, spíš jen vskočila pod chladnou vodu, zachvěla se, namydlila, neustále přemítala nad sexy gargoylem, který nevěděl, co pro něj bylo dobré. Zdálo se to jako hodiny, ale bylo to jen pět minut, co jsem se hnala do obýváku, šíleně se třásla a pokoušela se hýbat boky – vypadat sexy v županu – který měl uši na kapuci. Vrr.
„Fajn, vysvětli mi-“ Začala jsem se dožadovat, ale pak se dobře rozhlédla po pokoji.
Svíčky byly na každém možném místě, mihotaly se, což by inspektor nepovažoval za zdravé a bezpečné – a ani do kolen padnoucí romantické.
Možnost hazardu s ohněm mi proletělo myslí, když jsem pohledem našla Cala.
Usazený uprostřed mé nové, drahé pohovky, byl jasně nahý s erekcí jako železná tyč.
Směle držel můj pohled a obtočil si ruku kolem penisu. Pomalu zapumpoval, klouzal rukou od kořene ke špičce, zrudlá, velká hlavička si hrála na schovávanou, když sám sebe těšil. Ale nebylo to jenom potěšení, to vůbec ne.
Svaly mu v čelisti poskakovaly a výraz v jeho očích říkal, jak moc velkou kontrolu nad sebou má. Šla jsem k němu, očima se lačně vpíjela do každého detailu. Tohle nebylo o potěšení sama sebe. Ne, Cal mě škádlil… mučil.
Zasténal a sklonil hlavu, ukázal tak silnou linii hrdla. Hrudník se mu zvedal a padal, ten pohyb táhl můj oceňující pohled dolů. Ploché břicho pokračovalo v úzké boky a ruku, která se pohybovala po penisu. Mužská krása v plné síle.
„Škádlíš.“ Přešla jsem po pokoji, aniž bych si to uvědomila, a zastavila se mezi jeho roztaženými stehny. Teplo a potřeba dělaly mému tělu hříšné věci.
Pod županem se mi stavěly bradavky, stáhly se do pevných knoflíčků, aby se třely o látku, která byla cítit jako šmirgl papír. Ten pocit mi střelil přímo do kundičky.
Jeho ruka se znovu pohnula. Velká kapka preejakulátu se objevila na špičce a roztekla se po saténové kůži při dalším zapumpování.
Kundička se mi sevřela, klitoris bušil a já dokázala myslet jen na pohyby jeho ruky, jak si ji nabodával na svůj velký penis. Sklouzl dolů po lesknoucí se délce a vzal nás oba do nebe a zpátky.
Otevřel oči, pohlédl na mě a já se ztratila. Nikdy jsem nebyla v sexu zdrženlivá, nikdy jsem sobě nebo partnerovi neodpírala potěšení z mé vzrušené a občas perverzní mysli, ale ten způsob, jakým se na mě Cal díval, mě přenesl na instinktivní, ženskou úroveň. Jako kdybych byla nevinná panna a on – lord, který si mě chtěl nárokovat frajerskými, epickými, erotickými proporcemi.
„Žádné dotýkání. Jen se dívej. Miluju ten pohled na tvé tváři.“
S jeho rukou pořád zaneprázdněnou mi pokynul a druhou mi vklouzl na šíji, když jsem se nad něj naklonila.
 Jeho rty si nárokovaly ty moje, chutnaly, škádlily a vychutnávaly si, když jsem se podepřela po obou stranách jeho hlavy rukama o gauč za ním. Silné prsty mi masírovaly krk a já si povzdechla, odevzdávala jsem se delikátnímu pocitu jeho jazyka klouzajícího přes můj.
Rukou mi projel vlasy, hladil mě po těle a vzal do dlaně mé prso po cestě dolů k pásku mého ‚ach, tak sexy županu.‘
Zalapala jsem po dechu, ten zvuk se ztratil v jeho puse, když znovu vrazil jazyk hluboko, napodoboval to, v co jsem sakra doufala, že se stane.
Potřebovala jsem šukat, potřebovala jsem toho velkého ptáka, kterým si pořád líně pumpoval do velké dlaně, aby mě naplnil až po okraj. Gargoylové byli větší než normální lidští muži. Neříkala jsem to už? Jako monstrum vibrátor velcí. S přídavkem hrbolků.
Naplnilo mě teplo, krém mi při tom pomyšlení klouzal z kundičky. Zahřímal zvukem mužského potěšení.
„Už jsi mokrá, co?“ zeptal se mi do rtů, když mi shodil župan z ramen pohyby trochu drsnějšími netrpělivostí. Bylo mi to jedno. Potřebovala jsem být nahá tak moc, jak on chtěl, abych byla.
„Ruce zpátky na gauč.“
Nedokázala jsem odpovědět – moje schopnost zformovat souvislou myšlenku, byla pryč, když mi roztáhl nohy tvrdou nohou, a nechal mě předkloněnou a naprosto otevřenou čemukoli, co mi chtěl udělat. Teplo mu naplnilo oči, když se vrátil zpátky k hlazení penisu.
Volnou rukou mi běžel po vnitřní straně stehna, hledal ten poklad, který byl nahoře. Velkými prsty mi rozdělil záhyby a oba jsme zasténali při kluzké mokrosti, kterou tam našel.
„Kurva, že jo, jsi horká a mokrá.“
Jeho hlas byl nízký se zdrsněním, které jsem sotva slyšela. Většina hlasů chrličů byla příliš tichá pro lidské uši, ale já to cítila, a přidejte k tomu ten pocit, který se mi obtočil kolem těla a škádlil mi klitoris, když vrazil dva široké prsty do mé kundy.
„Taky krásná prsa,“ zamumlal, změnil místo, aby vzal do pusy ztvrdlou bradavku.
Zaúpěla jsem, když ji vsál, chvějivé potěšení se připojilo ke dvojitému útoku tam dole, když přidal palec na klitoris a prsty kroutil uvnitř mě, jak hledal G-bod. Bůh musel dát mužům různých druhů dlouhé prsty přímo na tohle. Fakt, za který bych před ním poklekla a poděkovala mu. Poté, co mě Cal přestane šukat prsty. Holka musí mýt své priority.
Přesunul se k druhému prsu, taky mu věnoval stejnou pozornost, když mě chytrými prsty propracovával k něčemu, o čem jsem si byla jistá, že bude zemi otřásající orgasmus. Pak přestal. Prostě zatraceně dobré načasování, zrovna když jsem se vznášela na pokraji a byla připravená vrhnout se do kundičky svírající potěšení.
„Lehni si, chci tě ochutnat.“
Kurva… Byly tu lepší věci, než mi mohly přinést prsty chlapa… a to byl orál od chrliče. Hrbolky na jazyku. Jen říkám…
O sekundu později jsem byla na gauči na zádech doširoka roztažená pro mého milence chrliče. Zvedl se nade mnou, oči mu potemněly, když vstřebával pohled, který jsem představovala, stehna doširoka roztažená s rukama mezi nohama roztahující se, abych mu odhalila své růžové záhyby.
Na chvíli jsem měla představu o jiném chrliči nad sebou s jizvou. Projelo mnou zachvění, když se mi Cal usadil mezi stehny s nedočkavým zasténáním. Jaké by to bylo mít je oba, jak se mně dotýkají? Čtyři velké, teplé ruce hladící mé tělo.
Dva drsné jazyky, jak si hrají… jedna na bradavce a druhá na klitorisu. Dva ptáci…
Cal mrskl jazykem po mé vystavené kundičce, teplé, mokré olíznutí čisté blaženosti, než se zaměřil na můj klitoris. Vsál ten malý uzlíček nervů do pusy, mrskal přes něj rychle jazykem, na což jsem lapala po dechu jeho jméno a škrábala po kůži za hlavou, jak jsem se chtěla něčeho chytit. Rukama mi sevřel boky v teplém objetí, pevně mě držel, když mi hodoval na klitorisu a kundičce, jako kdyby byl hladový muž a před sebou bufet sněz, co dokážeš.
Zachvěla jsem se a zalapala po dechu, když okusoval a sál, vrážel jazyk hluboko, aby posbíral mé šťávičky vzrušení s mužským schvalujícím vrčením. Bože, byl dobrý s jazykem.
V břiše se mi po vlnách rozlévalo napětí, kundička se mi kolem jeho prstů svírala, když je do mě vrážel, aby hladil promáčené stěny mé kundičky.
Prohnula jsem záda, vyrazila boky vzhůru, zoufale jsem chtěla jeho jazyk na klitorisu. Jen jsem potřebovala o trochu víc, aby mě přehodil přes okraj.
Chtěla jsem se udělat, potřebovala jsem se udělat… potřebovala jsem to víc, než jsem potřebovala vzduch v plicích, každá buňka byla zaměřená na další máchnutí vlhkého teplo.
Lízal cestičku mezi mým rozkrokem a stehny. Bastard. Musel vědět, jak blízko jsem byla, a teď mě chtěl škádlit?
„Granovi se líbíš. Myslí si, že jsi pěkná.“
„Skvěle. Super pro něj,“ zabručela jsem. Teď se zaměstnej jazykem, ať se udělám.
Znovu mě pohladil, jemně uvnitř kanálku, což mi způsobilo potěšení po celém těle. Zakroutila jsem se, nebyla jsem si jistá, jestli se udělám, nebo se mi chce čurat.
„Chce tě ošukat.“
Proč o tom mluvíme?
„Odtrhl bys mu ruce a nohy.“ Znovu jsem prohnula záda a zakroužila boky, pokusila se osvětlit skutečnost, že jsem… umírala se udělat.
„Chci ho sledovat tě udělat.“
Ta slova mi vyslovil do klitorisu, projelo mnou překvapení, když tvrdě a rychle vsál.
Pomyšlení na to, že by mě šukal, zatímco by se Cal díval, mi naplnilo hlavu, když jsem se vrhla přes okraj do tříštivého potěšení.
 Chvěla jsem se, lapala po dechu, když pokračoval, rty a jazyk mě hladily v přetížení smyslů, které přineslo vlny valící se mým tělem. Nakonec se posadil, otřel si pusu a sledoval mě zvědavým pohledem.
Dívala jsem se na něj zpátky, pořád svévolně roztažená na pohovce jsem ho nezastavila, když přejížděl rukou, aby štípal a hladil mou bradavku.
Udržoval mě nažhavenou, zachytávala jsem potěšení z uvolnění, které mi zrovna dal, a změnil ho do něčeho žhavějšího, hlubšího. Potřebovala jsem být ošukaná. Tvrdě a rychle.
A brzo.
Ale bez ohledu na to, jak oslepující můj orgasmus byl, nemohla jsem zapomenout na slova, která řekl.
„Chceš?“ Projelo mnou temné vzrušení. Vždycky jsem přemítala nad trojkou, ať už žena čekala, až si ji budou oba muži nárokovat, nebo to jen dělali pro potěšení své milenky.
Vzhledem k tomu, že to byla jen jizva, která odlišovala Cala od Granita, jsem mohla bezpečně říct, že jsem byla hotová do obou mužů. Něco jako „šťastně vyšukat mozky.“
Cal se předklonil a mrskl jazykem s novými hrbolky po mé bradavce.
„Jo.“
Skvělé, po celo větové konverzaci, se teď rozhodl k jednoslovné.
„A?“
Klouzal prsty po škvírce kočičky a zakroutil mi klitorisem, na což jsem na gauči povyskočila.
Mokré teplo mě znovu zaplavilo, klouzala z mé kundy do mezírky mezi půlkami. Ještě že byl ten gauč kožený a dal se lehce setřít.
„Sledovat tě, jak tě pojídá, zatímco mi budeš sát ptáka. Šukat tě, když mi budeš sát ptáka. Sledovat ho tě tvrdě šukat.“
Páni – tentokrát tři věty. Všechny řečené hlubokým, temným ohněm čisté touhy v jeho očích.
Zapomeňte na temnotu noci. Jeho zorničky nabraly barvu skoku z útesu přímo do ebenového dřeva. Zasténala jsem, tělo se mi tvrdě sevřelo a signalizovala ocenění z toho nápadu.
„Dobře,“ souhlasila jsem. Jaká žena by takovou nabídku odmítla?
„Promluv si s ním. Něco s tím uděláme.“
Znovu do mě vklouzl dvěma prsty. Roztahoval a připravoval si mě pro svůj penis. Ach, Bože, doufala jsem, že to chtěl tvrdě a rychle, protože mluvení o trojce vyslalo mé vzrušení do stratosféry.
„Není třeba. Slyšel.“
Ach, můj Bože.
Slyšel? Což znamenalo… okno.
S vypísknutím jsem vzhlédla, ale zasténala, když Cal přejel palcem po hypersenzitivním klitorisu. I když jsem se zrovna udělala, znal mé tělo, a pár tahy jsem byla znovu připravená. Bastard.
Plovoucí na moři potěšení jsem zasténala, sledovala, jak se okno na druhé straně otevírá a tvar nabral v temnotě tělo. Gran, skoro perfektní kopie… dokonce dvojče muže, který měl zrovna prsty uvnitř mé kundičky a hladil mě k dalšímu orgasmu. Lehce klesl z okenního parapetu na dřevěnou zem.
Jeho pohled byl temný, chtíč mu napjal rysy do skoro zvířecí podoby.
Bez Calova uklidňujícího hlazení mých stehen bych se možná bála o své bezpečí… z koho jsem si tu dělala prdel? Jediný křik bude z potěšení, věděla jsem to.
Byl nahý jako v den, kdy se narodil… ehm, vyřezal, nebo jak se gargoylové stvořili.
Tak akorát jsem věděla, že zatracený velikonoční zajíček je přinesl v jasně zabaleném čokoládovém vajíčku. Pár kroků a byl na druhé straně pokoje, penis mu pyšně stál.
Potřeba a tužba byla vypsaná v jeho rysech, když žhavým pohledem přejížděl po mém těle, na chvíli se zastavil na prsou, než zamířil dolů, kde si Cal hrál s mou kundičkou.
„Iliono?“ Calův hlas byl tichý, přivedl si můj pohled zpět k němu. Obava a otázka se hluboce ukazovaly.
Bezhlesně jsem přikývla, dávala mu svolení k čemukoli, co si ti dva mezi sebou řekli a já je nebyla schopná slyšet.
„Ale žádná telepatie. Budete mluvit nahlas, takže vás budu moct slyšet.“
Oba přikývli jako jeden.
Pobavilo by mě to, kdybych nebyla tak zatraceně nažhavená. Cal mě znovu pohladil palcem po klitorisu. Potřeba a žhavé potěšení mi hučely v těle, dokud jsem nebyla napjatá jako houslová struna čekající na svého muzikanta – v mém případě na dva pány – aby si v symfonii zahráli.
Očekávání se vtěsnalo do pokoje, zabralo si první místo, když Cal to své uvolnil… ale komu? Jeho bratrovi? Mohla to být dvojčata, ale pro mě ti bratři krásně spolupracovali.
Kůže klesla pod Granovou vahou a pak byl tady, nakláněl se přese mě. Nahá a roztažená pro skoro naprostého cizince jsem necítila žádnou hanbu ze svých roztažených stehen a kundičkou jak na výstavce.
Místo toho mnou projelo zachvění vzrušení, dostala jsem husí kůži. Granův pohled potemněl, když mi přejížděl po těle, zastavil se jen na ztvrdlých bradavkách, jako by se slibem, a pak pokračoval ve své cestě k mému rozkroku.
„Krása,“ zabručel, hlas měl tišší a drsnější než Cal, jako by ho moc nepoužíval.

„Horká a mokrá. Vsadím se, že chutnáš skvěle.“

34 komentářů:

  1. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za preklad a korekciu.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, přestat v tom nejlepším!? :-D... moc pěkné, už se těším na pokračování. Děkuji. HankaP

    OdpovědětVymazat
  4. Srdečná vďaka za preklad i korektúru... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  5. Veľká vďaka za super kapitolu a teším sa na pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuju za skvělou kapitolu. Už se těším na pokračování.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji za pokračování♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji za pokračování 😃

    OdpovědětVymazat
  9. Wau,uz se tesim na dalsi cast 😁 dekuji 🌼🌼🌼🌼

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji. Těším se na pokračování.

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za překlad a korekci.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc děkuji za další skvělou kapitolu!!!💜💜💜

    OdpovědětVymazat
  13. Ďakujem moc za skvelý preklad a korekciu. A teším sa na pokračovanie ♥

    OdpovědětVymazat
  14. páni, spisovatelka má ale představivost :-D děkuju za úžasný překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc d+kuji za kapitolu. Katka

    OdpovědětVymazat
  16. Tsss takový konec 😅. Šťastná to holka, moc děkuji za další kapitolu😆

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za skvělý překlad a korekturu

    OdpovědětVymazat
  18. děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat