pondělí 6. března 2017

Tvrdý jako skála - 2. část


Ahoj, tak toto je konec prvního dílu, jestli se vám líbil, pustím se hned do dalšího. :)
Tereza


Jeho hlas byl sotva lidský, ale to mě nevyděsilo. Ve skutečnosti mě na něm nic neděsilo. Pokud si prošel problémy s mým strážením, pak šance, že mi Cal ublíží, byla jako sněhová koule v pekle.
„Měkká hladká kůže, hedvábné vlasy… chci se dotknout. Škádlit. Ochutnat tě.“
Jo, takže jeho slovník pod stresem zmizel, ale kdo se staral? Já určitě ne. Ne, když mě ty erotické sliby nutily kroutit se na kůži a být připravenou.
Odvážně jsem se natáhla a vzala ho do slaně. Ach, chlapče, když holky říkali „tvrdý jako skála,“ nedělaly si srandu.
„Ukaž mi to.“
Nemusela jsem to říkat Calovi dvakrát. Při mém doteku mu oči potemněly z modré do barvy půlnoční oblohy. Popadl košili mezi lopatkami a trhl jí velmi mužným způsobem. Pak jsem byla já na tahu, abych se nadechla.
Byl vyrýsovaný, ostře řezaný… říkejte tomu, jak chcete. Cal byl naprosto svalnatý. Zapomeňte na šest buchtiček, měl aspoň osm. Tvrdé svaly pokryté saténovou kůži chtěla líbat a olízat. Jako kočka.
Škaredá jizva mu protínala jeden prsní sval. Sympaticky jsem sebou trhla, natáhla se a chtěla po ní přejet, ale na poslední chvíli se zastavila. Přišla mi vyléčená, ale nebyla jsem expert na gargoyly. Klidně se nemuseli dobře léčit a já bych strčila svoje špinavé prstíky do otevřené rány.
„To vypadá bolestivě.“
Švihla jsem k němu pohledem pro povolení. Místo toho jednoduše přikryl mou ruku jeho a přitiskl si ji k hrudi. Byl teplý, jako sluncem políbený mramor, a jeho kůže byla měkčí, než jsem čekala. Vlastně ani nevím, co jsem čekala. Tohle pro mě bylo neprobádané území.
„Stará bolest. Pryč. Tohle je skvělé,“ zamumlal, když se mé prsty roztáhly, aby objevovaly. Naše pohledy se uzamkly, když jsem cestovala po tvrdých svalech konečky prstů a pak škrábla po malé mužské bradavce. Zkousl si ret a zachvěl se. Zachvění potěšení podle vřelých očí. Znovu jsem přes ni přejela, pak ji vzala mezi prsty a lehce štípla.
Krátké zalapání po dechu mu uniklo ze rtů a pak jako by se stavidla otevřela. Jeho rty vyhledaly moje, střetly se a nárokovaly si mé tvrdým polibkem, kvůli kterému jsem zalapala po dechu. Nenechal si utéct příležitost, vklouzl jazykem za mé rty a propletl se s mým v erotickém tanci, kvůli kterému mé srdce přeskakovalo a závodilo, aby stíhalo.
Bože, ten chlap uměl líbat. Se zasténáním jsem mu obtočila paže kolem krku a políbila ho. Myslela bych si, že budou chrliči studení, ale nebyl. Jeho rty byly stejně teplé jako lidského muže, ta vůně a chuť teplého pižma a čistý Cal a šílela jsem.
Vrtěním jsem se sunula blíž, využila sevření jeho ramen, abych se zvedla a vtiskla prsa do tvrdé široké hrudi. Skryté pod upravenou pracovní košilí a smyslným spodním prádlem mé bradavky bolely. Potřebovaly být dotknuté, políbené a okusované. Teplo mi proudilo tělem přímo do kundičky. Pevně se kolem ničeho svírala, vrtěla jsem se, když jsem přirážela jazykem proti jeho, vyzývala a pobízela ho.
Cal z hloubi hrdla zavrčel, vklouzl pode mě pažemi a lehce mě zvedl, jako bych byla panenka. Než jsem si uvědomila, co dělal, otočil mě na gauči a usadil se na mě.
„Hezká košile.“ Rozepínal knoflíčky nad mým poprsím, lítost se mísila se žhavým chtíčem ne jeho tváři.
„Strhni ji,“ nabídla jsem a prohnula záda. Chtěla jsem, aby mi strhl oblečení. Líbila se mi ta zvířecí část muže… ehm, gargoyla. Gargoylýho muže. To je jedno. Líbilo se mi, že se chlap nemůže dočkat, až se dostane ke zboží uvnitř, že by zničil chabou bariéru, která ho držela od toho, co chtěl. Co já chtěla.
Sevřel ruce a zvuk trhajícího oblečení naplnil pokoj. Knoflíčky poskakovaly po dřevěné podlaze. Chladný vzduch mi omyl prsa, když se košile rozevřela. Tvář měl ztuhlou, když se mi díval na prsa. Mělce jsem dýchala a plné kopečky hrozily, že se přelijí přes saténové vězení.
Měla jsem v úmyslu si koupit nové spodní prádlo, ale koupila jsem si to nejdražší, a tohle byl nejnovější set. A kromě toho, nezákonná trocha vzrušení, když vrchní část mých bradavek unikla a třela se mi o naškrobenou bavlněnou košili, zjiskřila hodně dlouhých obědů. Jmenovitě rychlý úprk domů kvůli „osobnímu“ času s tlustým vibrátorem v mém šuplíku s prádlem.
„Kurva.“
Byl stejně výmluvný jako hodně mužů, kteří čelili mému dostatečnému výstřihu. Víc rubensový než u žen chudých jako tyčka, byla jsem hrdá na své křivky navzdory Kennethovu nepříliš jemnému návrhu, abych si je „zredukovala.“ Odvětila jsem, že mu tu laskavost vrátím. Na jih od pasu.
Cítila jsem se odvážnější než za všechna léta, jela jsem po stranách rukama po hrudníku vzhůru, třela se, dokud jsem nedosáhla k prsům. Stlačila jsem je k sobě, vytvořila hluboký výstřih, od kterého, jak se zdálo, nedokázal odtrhnout pohled, a žhavě se na něj podívala.
„Líbí se ti, co vidíš?“
Kývl. Jednou, dvakrát. Se zazubením zahákl prst pod a mezi moje kulaté kopečky.
Spona to s tichým cvaknutím vzdala. Satén odpadl, prsa se uvolnila a otevřela jeho pohledu. Teplo v jeho očích zintensivnělo, když jsem se sebe dotkla, vzala se do dlaní a mrskla prsty přes bradavky.
„Co kdybys to zkusil ty?“
Ani jsem nedokončila větu, když měl paži pod mým pasem. Lehce mě zvedl a přitáhl vzhůru, záda se mi prohnula, když sklonil hlavu. Zalapala jsem po dechu, když šlehl jazykem přes bradavku. Když mě před momentem líbal, byl jeho jazyk měkký, ale teď byl tvrdý a…. hrbolatý?
Ach. Můj. Bože.
Kundička se mi sevřela, když z ní vyteklo teplo a zvlhčilo mi kalhotky. Mohl měnit složení svého těla. Měnil svůj jazyk z lidského na achmůjbožeudělámse. Zatraceně, jaké by to bylo, kdyby mi jedl kundičku?
Neprokázal mi žádnou milost. Když mi okusoval a olizovat bradavky, rozšiřoval svou pozornost k měkkému masu kolem nich a druhou ruku zaměstnal u pasu mých kalhot. Jeho obratné prsty pracovaly na tom tvrdohlavém bastardovi, ale ta zatracená věc se nechtěla vzdát.
„Seru na to, prostě to roztrhni. Prosím.“
Sotva jsem poznávala vlastní hlas. Bezdechý, ženský a plný potřeby. Jako kdybych měla být sex operátorka na telefonu. Sakra, udělala bych cokoli, abych ulehčila bolesti hluboko uvnitř. Potřeba být naplněná, ošukaná a být přejetá vším dalším. Což nebylo překvapující. Kenneth a já jsme přestali s těmi špinavostmi už měsíce předtím, než jsme se rozešli, což znamenalo, že jsem neměla opravdového ptáka měsíce a pan Vibrátor v mém šuplíku byl blízko vyhoření.
Popadl předek kalhot a jen se zvedl. Látka to vzdala s malými stížnostmi, šepot pod mým hlasitým zasténáním, když mi znovu vsál znovu bradavku a jeho velká ruka vzala do dlaně můj kopeček.
„Mokrá. A horká,“ řekl s plnou pusou.
Já? Nedokázala jsem mluvit, když tiskl tvrdé prsty přes kalhotky na klitoris. A pak třel. Přiškrcený sten se mi zformoval v hrdle a tam i uvízl, když mi ohňostroje explodovaly za víčky.
Vklouzl mi prstem pod kalhotky a hladil mě podél štěrbinky, sbíral šťávy mého vzrušení.
„Velmi horká. Kluzká. Těsná.“
Přestala jsem dýchat, když mi při posledním slově obkroužil štěrbinu a pak zajel velkým prstem hluboko do mé kundičky.
„Do prčic!“
Lapala jsem po dechu, když do mě pronikl, cítila jsem se nejlíp za poslední rok. Teplo mi zalilo tělo, když jsem se svírala kolem jeho prstu. Jazykem mi obkroužil bradavku a šlehl, než se vytáhl. Když znovu přirazil zpátky, připojil se k němu druhý prst.
Popadla jsem opěrku nad hlavou, jen abych se mohla něčeho držet, když mě šukal prsty. Bylo to tak dobré, že se mi záda prohýbala z gauče, jak jsem hledala víc. Potřebovala víc.
Pustil mé prso se skoro lítostivým polibkem a pohnul se dolů. Normálně bych byla nervózní z toho, že mě chlap vidí prakticky nahou, ale teď mi to bylo jedno. A kromě toho bylo trochu pozdě na nervy, když měl prsty hluboko uvnitř kundičky.
Líbal mě podél měkké křivky mého břicha a ohýbal prsty, aby mi pohladil bod G. Vířilo ve mně tvrdé potěšení a tlak a já se vrtěla pro víc. Nikdy jsem nenašla chlapa, s kterým by mi to bylo tak pohodlné. Vždycky to bylo rozcestí mezi být sexy a potřebou čůrat. Ale tohle… blížilo se to „hned mě ošukej,“ než cokoli jiného.
Posunul se, roztáhl mi do široka nohy, takže se mi mezi nimi mohl usadit. Ramena měl stejně široká jako stodola, posunul se, když mi odstrčil kalhotky na stranu. Chladný vzduch mi omyl klitoris chvilku předtím, než se kolem něj stočil horký vzduch. Napjala jsem se očekáváním. Pak tam byl. Jeho jazyk mi přejížděl po klitorise ve stejnou dobu, kdy se přitiskl na to sladké místečko uvnitř. Zachvěla jsem se, každý polibek nového hrbolku na jeho jazyku měl hnal výš.
Zapomeňte na piercingy na jazyku, gargoyl byl tím správným.
Poté, co vytáhl prsty, hltal mou dírku, mrčel potěšením. Lízal od štěrbiny po klitoris, drsně mokré textury jeho jazyka mě dohnaly skoro až do nebe. Znovu se do toho ponořil, kousal a olizoval ten malý kousíček masa, dokud jsem nelapala po dechu připravená prosit.
Sevřela jsem se kolem jeho prstů, jezdila mu na ruce, ale nenechal mě se udělat. Když jsem si myslela, že tam skoro jsem, a cítila pod sebou otvírat propast, pohnul se. Změnil rytmus, olizoval mi záhyby, místo aby věnoval pozornost tomu, kde to bylo potřeba.
„Cale, přestaň. Potřebuju se udělat.“ Tak jsem žebrala. Ale bylo mi to jedno. Místo toho jsem popadla plnou hrst jeho vlasů a držela si ho, kde jsem ho potřebovala. Zasmál se a s mlasknutím vytáhl prsty.
Zaklela jsem. Dlouze, hlasitě a intenzivně.
Zachechtal se a přejel znovu těmi hrbolky po mém klitorise. Zapomeňte na ohňostroj, za víčky jsem viděla supernovu.
„Nahoru,“ přikázal, i když se zvedal a přetočil mě na ruce a kolena. Mrknutím oka mi byly kalhotky strženy.
„Hej! Ty byly drahé,“ stěžovala jsem si, když mě vysvlékal z trička a podprsenky, až jsem byla nahá jako v den, kdy jsem se narodila. S rukama na opěrce gauče jsem měla roztáhlá kolena a ukazovala všechno muži za mnou.
„Koupím jich víc. Pak je taky roztrhnu.“
 Pak zašustilo oblečení a něco dopadlo na zem. Začala jsem se otáčet, ale zastavila se, když jeho tvrdé koleno odstrčilo mé nohy dál od sebe. Chystal se na to vrhnout přímo tady na gauči s oknem otevřeným nočnímu vzduchu.
„Opravdu?“ Zvedla jsem obočí. „Myslíš, že dostaneš víc, než je tato noc?“
Teplo jeho ptáka se otřelo o rty mé kundičky a hladilo ji po rozpáleném mase, dokud se mi nepřitiskl do kluzkého vchodu.
„Nemyslím. Vím.“
Tvrdě zatlačil za počáteční odpor mého těla, aby usadil širokou hlavičku jeho ptáka do mé těsné pochvy. Zalapala jsem po dechu z potěšení/bolesti z toho roztažení, bylo to vše stravující. Nedal mi ani chvilku, abych si na něj zvykla. Místo toho vklouzl paží kolem mého těla a vyhledal klitoris. Chytré prsty pracovaly na malém uzlíčku, vklouzl o dalších pár centimetrů a pak se odtáhl.
Moje smysly byly přetížené při pocitu tlustého penisu vtisknutého dovnitř mě a z pevného potěšení stimulace klitorisu. Pálící pocit vyprchal a rychle, zůstala jen potřeba šukat a být ošukána.
Zavřela jsem oči, zatlačila zpátky a kroutila pobízivě zadkem. Nepotřeboval to.
Se zabručením se strčil zpátky a znovu vytáhl, pak znovu a znovu. Propracovával se do mě v krátkých, ostrých pohybech, když mi třel klitoris. Prohýbala jsem se do něj, sunula boky zpátky. Oba jsme sténali, když proklouzával těmi posledními pár centimetry, dokud se mi jeho pták netiskl na děložní čípek a koule mu skoro nepleskaly o prsty.
„Tak pevná. Skvělé.“
Jeho hlas přešel do nízkého dunění. Uštípl mi klitoris, povyskočila jsem a on zasténal, když mu mokré teplo koupalo ptáka. Byla jsem tak blízko, skoro jsem to ochutnávala.
„Přestaň s tím kecáním a začni pořádně šukat,“ přikázala jsem, pohla se kupředu a pak přirazila. Skoro jsem odpadla potěšením. Cítila jsem každý ztvrdlý výstupek a žílu jeho hřídele. Jako by vytáhl stejný trik s penisem jako s jeho jazykem.
Zabublalo pobavení, hrozilo, že se rozlije. Tvrdý jako skála, dostala.
Jeho pták byl velký, tiskl se mi tak moc do stěn kundičky, že jsem se cítila víc než kdy plná. Cítila jsem všechno.
A Bože, on uměl šukat. Obtočil kolem mě paži, držel mě na místě, když do mě přirážel. Pleskání kůže o kůži naplnilo pokoj, bylo přerušované měkkým zalapáním po dechu a steny, které jsem si později uvědomila, že pocházely z mých rtů.
Bylo mi to jedno. Na čem záleželo, byl tlustý penis, na který jsem byla nabodávána a chytré prsty, co mi škádlily klitoris. Hluboko uvnitř mě vřelo potěšení, hnalo se mi žilami, dokud jsem neměla pocit, že zevnitř vřu.
„Bože, to je tak dobré.“
Skousla jsem si ret, když jsem se natáhla dolů, popadla ho za ruku a přitáhla si ji k prsu. Měla jsem ráda, když si mi hráli s prsy, zatímco jsem byla šukaná. Pohlazení, podržení, přetočení bradavky a uštípnutí. Bez ptaní věděl, co chci, jeho drsné prsty kroutily tvrdnoucí kuličkou bradavky. Kvůli té malé bolesti jsme lapala po dechu, kundička se mi stahovala kolem jeho ptáka a nutila ho klít.
Skousla jsem si ret a vklouzla rukou mezi nohy. Není nic lepšího než dobrá, tvrdá šukačka, a protože byl dobrý s ruku, znala jsem své tělo. Klouzala jsem prsty kolem vlhkých záhybů, mokřila je vlastními šťávami, než jsem je rozdělila do V kolem jeho penisu a zmáčkla.
Kurva, byl velký, roztahoval mi prsty co nejvíc. Trhnul boky a tvrdě mě štípl do bradavek, dokud černota nepohltila mé vidění.
„Čarodějko,“ zalapal mi po dechu do ucha, když jsem ho neochotně pustila a hladila si záhyby kundičky, dokud jsem nenašla klitoris. „Za to zaplatíš.“
Třela jsem a kroužila. Rychle a zběsile, když mě šukal. Tvrdě mě využíval. Měla jsem to radši trochu drsnější, vždycky to tak bylo. A jsem si sakra jistá, že jsem toho dostávala víc než jen trošku od svého chrličského milence.
„Jo? Ošukáš mě tvrději? Sem s tím, miláčku.“
Myslela jsem, že to byla prázdná výhružka. Zapomněla jsem, že své tělo mohl měnit. Na půl se vytáhl, jeho ruce z mých prsou na moment zmizely. Když zatlačil zpátky, vyjekla jsem.
Jeho penis byl stejně velký jako předtím, ale byl tvrdší, zvednutější, delší… boule. Jo, jediné slovo na to byla boule. Stejně velká jako moje kundička, cítila ji po celou dobu, co se tlačil zpátky dovnitř. Dosáhl dna a já stínala potěšením. Ten nově přidaný tlak se tvrdě tiskl k mému bodu G. Když se pohnul, začal přirážet pomalu dovnitř a ven, třel se o to sladké místečko.
„Ach… můj…“
Odrazil mou ruku a vzal to za ni. Kroutil a kroužil kolem mého klitorisu, když mě šukal. S každým přírazem se teplo mého těla zvětšovalo, ta potřeba mé kundičky mít to tvrději. Těsná, bolestivá spirála rozkoše, která potřebovala být nakrmena.
„Achanoachanoachano…“
Bylo mi jedno, kde jsem byla, kdo jsem byla, a kdo byl on. Jen jsem se potřebovala udělat. Dlouze a tvrdě.
„To je ono.“ Kousl mě do ucha, volnou rukou si hrál s mýma prsama. Hladil je, když mě šukal tím neuvěřitelným ptákem, když mě hladil po klitorise malými kroužky, kvůli kterým jsem lapala po dechu potřebou.
„Udělej se. Chci, aby ses udělala na mém penisu. Chci cítit tvé teplo.“
Skoro tam jsem kývla a vrhla se boky zpět na jeho hřídel. Moje uvolnění spěchalo, zvedalo mě, dokud jsem neměla pocit, že létám připravená padnout do víru potěšení pode mnou. Znovu jsem se přitiskla zpátky, šukala ho stejně jako on mě. Potřeboval jsem to, potřebovala se udělat.
„Už… bu-“
Nedokončila jsem větu. Skoro celý se ze mě vytáhl a přirazil zpátky barbarským pohybem. Když to udělal, prsty mi tvrdě zkroutil bradavku, přirazil až na dno a držel. To potěšení/bolest z mých prsou a kundičky se srazily, udeřily do mého klitorisu světelnou rychlostí. Sevřela jsem se kolem jeho penisu. Pak mi zakroutil klitorisem a lehce ho zmáčkl.
To stačilo.
Potěšení kolem mě explodovalo ve tvrdém dešti. Bouře, která mě strhla a vytrhla ze mě roztrhané výkřiky. Vlna po vlně senzace se skrz mě valila, když mě třel a protahoval orgasmus, dokud jsem nebyla skoro v bezvědomí.
Jeho ruka klesla, když jsem jela na vlnách potěšení, a popadla mě za pas. Se zavrčením zrychlil, drsně vrčel potěšením do mého měkkého těla. Neúprosný příliv pohybu, odliv a příliv. Tři… čtyři… pět přiražení. Nepodařilo se mu k deseti. Na devítce do mě vrazil ptáka a zařval. Jeho chlouba sebou škubala a pulzovala, pumpoval semeno hluboko dovnitř mě. Obmotaná jeho pažemi jsem to všechno cítila. Každé zapulzování, dokonce i krev proudící tím velký penisem, dokud se nezpomalila a pak nezastavila.
Položila jsem si hlavu na opěrku gauče a pokoušela se popadnout dech. Jemně ze mě vyklouzl. Očekávala jsem, že si sebere oblečení a půjde, ale to neudělala. Místo toho si mě vtáhl do náruče a pohodlně nás usadil na pohovku.
„Perfektní, jsi perfektní,“ řekl tiše po pár minutách. Jeho prsty mě jemně hladily po pase. „Tak měkká.“
Ruka putovala k břichu a po kudrlinkách mezi stehna. S povzdechem jsem roztáhla nohy. Hladil citlivé rty mé kundičky a mému klitorisu se dostalo pozornosti.

Jo, perfektní bylo to správné slovo.

35 komentářů:

  1. Moc děkuju za skvělou kapitolu. První díl se mi byl skvělý jen by mohl být delší.
    Těším se na pokračování.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji a překlad. Já jsem pro další překlad.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moc děkuji za skvělý překlad :) Určitě bych si přála přeložení dalšího dílu, jenom škoda, že nebyl trochu delší, ale i tak úžasná práce :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to bylo žhavé :-P. Moc děkuji za překlad. Těším se na další díly, pokud budou. HankaP

    OdpovědětVymazat
  5. Uuuuu, paráda 😉 určite si prosím aj ďalší diel 😁

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za překlad a jsem pro pokračování :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem moc! :-) Určite to chce ďaľšiu časť ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Chcem ďalšiu časť, chcem ďalšiu časť...prosííííím ♥ A ďakujem za túto prvú ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za překlad této úžasné kapitoly:-)

    OdpovědětVymazat
  10. To je ale krátke ;-) :-(
    bola by som rada, aj za preklad dalších dielov :-D
    vdaka za preklad a korekciu :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za překlad a moc se těším na pokračování. Katka

    OdpovědětVymazat
  12. Ďakujem a už sa teším na druhý diel
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji, první kapitola se mi moc líbila a opravdu doufám, že bude pokračování 😃

    OdpovědětVymazat
  14. Super preklad ďakujem pekne a určite prosím pokračuj... bolo to skvelé ale strašne krátke...

    OdpovědětVymazat
  15. Diky za druhou cast🌸 tesim se na pokracovani 😂

    OdpovědětVymazat
  16. Srdečná vďaka za preklad... :-);-) A daj aj dalšie diely... moc sa teším... :D :D

    OdpovědětVymazat
  17. díky za preklad, kniha úžasná, už sa teším na pokračovanie :)

    OdpovědětVymazat
  18. děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  19. Díky moc za překlad, bylo to skvělé a těším se na pokračování. Věra

    OdpovědětVymazat
  20. Díky za skvělý překlad a korekturu

    OdpovědětVymazat
  21. Škoda, že to bylo tak kraťoučké. Moc děkuji za překlad a korekturu a těším se na pokračování

    OdpovědětVymazat
  22. parádní překlad, škoda, že to nebylo delší... díky moc :-)

    OdpovědětVymazat