sobota 18. března 2017

Cameron Jace - Snow White Blood Red (The Grimm Diaries Prequels #1)

Krvavě rudá Sněhurka

Před Grimmovými deníky 1

Překlad: Tereza
Korekce: Evudar


Co kdyby všechno, co jste znali o pohádkách, bylo špatně?

Vyprávěno z pohledu sněhové královny:

Vždycky jsem se divila, proč jste se mě nikdy nezeptali na jméno. Byla jsem pro vás tak povrchní? Tak stereotypní a všední? Proč jste se mnou jednali, jako bych byla jen nějaké monstrum? Víte, co si myslím? Nikdy jste neměli čas mě opravdu nenávidět. Chtěli jste mě nesnášet dlouho předtím, než jste mě vůbec poznali. Chtěli jste vymazat mou existenci a pomstít svou dětskou princeznu tím, že na mě hodíte veškerou vinu. Co kdyby mě nenazvali zlou královnou, co kdybych vám povyprávěla opravdový příběh z mého pohledu místo toho jejich, smýšleli byste o mně jako o anděli? Dokázala bych někdy, aby vám na mě záleželo? Vím, že hluboko uvnitř mě zbožňujete, ale jste prostě vyděšení, vyděšení přiznat, jak moc milujete Sněhovou královnu.




část 3


7 komentářů:

  1. No, tak to jsem zvědavá. Opravdu zajímavá anotace. Už se těším. HankaP

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Zlou královnu ráda! :D I když teda zatím jen jako Reginu z Once Upon a Time :D Jsem moc zvědavá, anotace vypadá zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  3. wau, pekne sa sa to tu rozbieha, len kedy to všetko mám stíhať čítať :) vďaka za ďalšiu knihu

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na toto som zvedavá:)

    OdpovědětVymazat