neděle 19. února 2017

Vzdor - 60. kapitola



No huráááá.... já myslela, že to Logan nikdy neřekne... a nakonec k tomu přece jen došlo :D ;).
Vaše krapet ironická, ale spokojená, že už jsme v příběhu tak daleko
Katuš



LOGAN
Byli jsme obklopeni rowansmarkskými vojáky, jejich meče měli natažené směrem k nám, když nás uzavřeli do kruhovité klece čtyřicet yardů od nás. Budeme umírat, zatímco oni budou stát relativně v bezpečí, pokud zůstanou potichu, jakmile nám pod nohama vybuchne zem s Prokletým.
Zemřeme.
Willow se spustila z větve vedle nás, připravila si luk a postavila se vedle svého bratra, jakoby bez něj nechtěla umřít.
Ani já jsem ale nechtěl bez Rachel zemřít. Byl jsem idiot, že jsem to neviděl dřív. Nesnil jsem o ní, nestrachoval se a chodil do Pustiny, jen abych splnil povinnost vůči Jaredovi. Musel jsem skončit ve vězení, aby mi došlo, že ji potřebuji.
Musel jsem čelit smrti, abych si uvědomil, že ji miluji.
Miluji ji.
Silné světlo mě náhle vevnitř pohltilo. Vsáklo se do mého těla tak mocně, až jsem byl přesvědčen, že už nic dalšího neobsáhne. Nechtěl jsem však, aby mě naplnilo. Chtěl jsem, aby mě úplně přemohlo. Bylo to nelogické. Nádherné. Téměř bolestivé.
A já nezemřu, pokud jí to neřeknu.
Pohnula se k mému boku a otočil se k ní, očekávajíc, se ke mně přivine, zatímco nás budou stravovat plameny. Místo toho mi vrazila do ruky Melkinovu tyč a řekla: „Podrž to.“
Nečekala, aby viděla, jestli budu protestovat. Vytáhla kus černé látky ze své kapsy, ve tváři měla odhodlaný výraz.
„Rachel, já – “
„Můžeš nás zachránit,“ řekla a odhalila tmavě šedou kovovou flétnu s třemi klapkami pro prsty. „Tady.“
Vzala mi tyč a podala mi flétnu. Nad každou klapkou byly symboly, ale nevěděl jsem, co znamenají. Země pod námi se hrozivě zatřásla a muži z Rowansmarku o kousek ustoupili, někteří z nich se divoce rozhlíželi po stromech, jakoby hledali bezpečí.
„Já nevím – “
„Tohle zařízení umí kontrolovat Prokleté skrz zvukové vlny. Zmáčkni tlačítko a pošli ho pryč.“
„Ale já nevím, které tlačítko to je!“
Země začala praskat, trhliny mířily směrem k nám.
„Raději bys to měl zjistit, techniku, nebo je po nás.“ Willow popadla bratrovu paži a zatáhla ho patnáct yardů od mečů.
„Neumím ty symboly přečíst.“ Zakousla se do mě panika.
„Pak tedy experimentuj,“ řekla Rachel. „Dedukuj. Spojuj si vědomosti. Dělej, co umíš nejlépe.“ Popadla mě za hlavu a podívala se na mě s absolutní důvěrou. „Já ti věřím.“
Dvacet yardů před námi země explodovala a vyvrhla do vzduchu zářící černotu Prokletého. Jeho postava se třpytila ve slunečním světle a očima pokrytýma jemným povlakem se podíval naším směrem a začmuchal, vykašlávajíc kouř a hřmějíc zuřivostí.
Zemřeme. Nevěděl jsem, jak funguje ta věc, kterou mi podala. Nerozuměl jsem těm symbolům. A ani celá víra světa to nezmění. Přesto to zkusím. Ale ne dřív, než jí řeknu, co jí potřebuji říct.
„Miluji tě, Rachel.“

Její oči se rozšířily, ale než mohla něco říct, otočil jsem se k nestvůře a zmáčkl tlačítko chvějícími se prsty.

15 komentářů:

  1. Ach konečne sa rozsvietilo 💡. Ďakujem za kapitolu 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za kapitolku!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za preklad. Fíha, Loganovi to dopaľuje rýchlo. Skoro prišiel na to, že ju miluje. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popelce a jejímu princi stačí jeden pohled. Loganovi šedesát kapitol :D.

      Vymazat
  4. Eow! Po šedesáti kapitolách objevil, že jí miluje! To je už možná na pořádnej šampus! :D
    Diky moc za překlad :) Jsem zvědavá, jak se z tohohle dostanou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že na to máme stejný názor :D

      Vymazat
  5. Katuš. moc děkuji za kapitolu. Katka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za skvělý překlad :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, pokud chceš mít jistotu, že příběh je přeložen opravdu správně, obrátila bych se na překladatelskou agenturu. Jednou mi přeložili anglické povídky naprosto přesně a bezchybně. Myslím, že to byla tato agentura: http://www.prekladysro.cz/anglictina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nepamatuji se, že bych někdy tvrdila, že se bojím o správnost svého překladu. Jsem si naprosto jistá, že se držím anglické předlohy, i když to někdy může působit kostrbatě. Nicméně díky za komentář :)

      Vymazat
  8. souhlasím, tohle je na šampus :D
    a mimochodem, to si teda uměl vybrat situaci, kdy jí to sdělit :D
    vyloženě romantická chvilka :D
    uvidíme, co si vyklube z poslední věty :)
    děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se, velká romantika ještě přijde :D . Budou hubičky... A dokonce ne tajné, ale dost zřejmé :D. Díky za komentík :)

      Vymazat
  9. Srdečná vďaka za preklad... :-);-)

    OdpovědětVymazat