neděle 8. ledna 2017

Vzdor - 53. kapitola



LOGAN
Skákal jsem ze stromu na strom co nejtišeji. Snažil jsem se příliš nechvátat. Přibližujíc se ke kraji větve, svírajíc pevně mezi zuby klacek, použil jsem svá kolena, abych zmírnil dopad při seskoku.


Měl jsem pravdu. Bolelo to jako čert. Každý skok mi otřásal hrudníkem. Každým přistáním zarachotil, až jsem se chtěl bolestí zkroutit do klubíčka, spolknout celý lék proti bolesti a usnout.
Ale neodvážil jsem se zastavit. Každou chvíli někdo najde mrtvého vojáka a spustí alarm. Možná jsem spíše měl zatáhnout jeho tělo více do lesa, schovat ho a pak ještě skrýt i stopy vlečení, ale bolest a slabost by mi to nedovolily. Lepší bylo utéct co nejrychleji.
Byl jsem možná šedesát yardů (necelých 55 metrů, pozn. překl.) od ležení, když jsem uslyšel křik. Našli ho. A já nedokážu skákat dostatečně tiše, aby mě rowansmarkská armáda nevypátrala. Rychle jsem zhodnotil stromy kolem sebe, vybral si vysoký javor stříbrný s mnoha listy v koruně, ale žádnými nízko položenými větvemi a snažil se třemi mohutnými výskoky dosáhnout některé s výše položených větví.
Bolest mi zamlžila mysl a zakalila mé instinkty, když jsem šplhal nahoru. Asi ve dvou třetinách mé cesty vzhůru jsem našel, co jsem potřeboval a vklouzl do bezpečí koruny. Dvě z větví byly dost silné na to, aby mě udržely, i když budu potřebovat skákat, protože obě dosahovaly do okolních stromů. A byl jsem dost vysoko, aby mě nikdo zespodu neviděl.
Bylo to prozatím to nejlepší.
Pomalu jsem si k sobě přetočil batoh, vytáhl z poloviny prázdnou krabičku s práškovým lékem a zařízením, které mě krylo před rowansmarkskými a které jsem jednou vyrobil pro lidi mimo Baalboden.

Rychlá špetka prášku sejmula ze mě nejhorší bolest a já přicvakl maskovací zařízení, které vypadalo jako malý oválný disk, na svou košili. Když jsem zmáčkl malý knoflík na straně zařízení, jedenkrát zavibrovalo. Doufal jsem, že bude blokovat technologický systém, který měla rowansmarkská armáda.

12 komentářů:

  1. Moc děkuji za skvělý překlad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Srdečná vďaka za preklad... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Katuš za nový překlad. Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc za kapitolu,je vidět,že ani Logan to nemá ani zdaleka jednoduché...

    OdpovědětVymazat
  5. Nemá no, a ještě to několik kapitol jednoduché mít nebude =D

    OdpovědětVymazat
  6. Srdečná vďaka za preklad... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat