středa 25. ledna 2017

Vládci noci - 16. kapitola 2/2


Ahoj všichni,
chci se zeptat, zda by se nenašel někdo na korekci dalších kapitol případně i dalšího dílu. Lucka se stala maminkou, takže má teď úplně jiné povinnosti. :)
Případní zájemci pište do komentářů nebo na můj mail.
Předem díky
Paty

Marcus se napjal, když se v hale náhle objevila velká postava.
Sarah zapištěla překvapením, a pak si oddychla.
Oblečený v zaprášených, potem potřísněných khaki kalhotách se Seth zakymácel únavou. Jeho už tak opálená kůže ztmavla z hodin strávených na slunci. Alespoň to málo, co z ní mohl Marcus vidět zpod špíny.
Dlouhé havraní vlasy vůdce nesmrtelných byly stažené do copu, který nebyl nějakou dobu upraven. Dlouhé, zašmodrchané prameny visely kolem jeho obličeje. Jeho vlasy pokrývalo tolik špíny a prachu, že vypadaly jako šedivé.
Ami vedle Marcuse se narovnala.Sethe?“
Seth zamrkal a podíval se jejich směrem.Ami". Udělal krok směrem k nim.Přišel jsem hned, jak jsem to uslyšel. Jsi v pořádku?“
Přikývla, vyskočila a spěchala k němu.
Seth omotal své dlouhé paže kolem ní a pevně ji objal. Byl o tolik vyšší než Ami, že si bez ohnutí ani nemohl opřít bradu o vrcholek její hlavy.Jsi si jistá?“
Přikývla.
K jeho velké úlevě Marcus necítil žádnou žárlivost vůči tomu druhému muži. Ne, po té, co se dozvěděl o roli, kterou Seth sehrál v Amiině záchraně.
„Jsi v pohodě?“ zeptala se Ami. Její slova byla ztlumena jeho oblečením.
Přikývl.Jen unavený. David tě pozdravuje. Chtěl přijít, ale čas je faktor.“
Odtáhla se. „Byli jste schopni někoho zachránit?“
„Nestačí to,“ prohlásil se zasmušilým obličejem.Tisíce se jich pohřešuje a považuje za mrtvé.“
„Pojď si sednout,“ pobídla ho.
Marcus se posunul ke vzdálenějšímu konci pohovky, čímž udělal místo, aby si Ami mohla sednout vedle něj se Sethem po jejím druhém boku.
Seth kývl na Rolanda a Sáru.Jen aby bylo jasno,“ řekl, „tohle se nebude opakovat.“
„Co se nebude opakovat?“ zeptala se Ami se zamračením.
Abys byla zajata.“ Propíchl ostatní pohledem.Ami musí být chráněna za každou cenu.“
Marcus zastavil sám sebe těsně před tím, než vítězně zvedl pěst do vzduchu a vykřikl: Ano!
Pokud to nařídil Seth, byla to hotová věc.
Sethe!“ protestovala Ami.Nemůžeš jen tak–“
„I kdyby to znamenalo riskovat odhalení lidem,“ ujasnil Seth, „uděláte vše, co je ve vaší moci, abyste zabránili, aby Ami nepadla do rukou našich nepřátel.“
Sára přikývla. Znovu vypadala po čertech provinile. Marcus by si přál, aby její vstup do řad Nesmrtelných Strážců se konal za méně obtížných časů.
Roland neřekl nic. Jen střelil po Marcusovi pohledem, který se ho ptal, co se to ksakru děje, že mu to nikdo neřekl.
Rolande,“ řekl Seth, „ty a Sára pokračujte a začněte noční lov. Upíři minulou noc ztratili desítky vojáků. Jsem si jistý, že jejich král jim nařídil, aby doplnili svůj počet tak rychle, jak je to možné. Sebastien, Yuri a Stanislav budou hlídkovat za Lisette a její bratry. Nechci, aby znovu bojovali, dokud nebudou v plné síle. Reordon informoval nesmrtelné v okolních státech o situaci a také jim dal pohotovost.“
Marcus se setkal s jeho pohledem přes Amiinu hlavu.Varoval je o droze?“
„Ano. Síť už pracuje na potírání tohoto nového vývoje dvěma způsoby: ochranným oblekem, kterým šipka nemůže proniknout–“
„Příliš omezující,“ zaprotestovali Marcus s Rolandem ve stejnou dobu.
Bude to muset stačit, dokud nebudou mít úspěch v tom druhém. Také se snaží vyvinout injekce podobné adrenalinovým, které budou bojovat proti droze.“ Podíval se na Rolanda a Sáru.Buďte opatrní.“
Dvojice přikývla, vstala a odešla.
Seth otočil hlavu a pozoroval Marcuse s intenzitou, která mu lezla na nervy. „Řekla ti to?“
„Ano,“ odpověděla Ami a vzala Marcuse za ruku. „Ví, že jsem Lasaran. A měl jsi pravdu. Nevyšiloval.“
Marcus se zamračil na Setha.Ne. Vyšiloval jsem před tím, než mi to řekla, když jsem si myslel, že je upír. Malé varování by bylo hezké.“
Seth přikývl.Já vím. Ale moje ruce byly svázané. A mě nenapadlo, že bys dospěl k tomuto konkrétnímu závěru.“
Ami se začala vrtět.Dobře. Jsem vetřelec. to. Miluje mě. Já miluji jeho. Přejděme na něco jiného. Je tu něco, co potřebuješ vědět o minulé noci, co jsme neřekli Chrisovi.“
Seth se zamračil.Co?“
Amiiny prsty se pevněji sevřeli kolem Marcusových.
Věděl, že si tohle vyčítala a přál si, aby to nedělala.
Ta droga, kterou upíři použili proti nesmrtelným, je stejná jako ta, kterou vyvinuli muži, kteří mě drželi v zajetí.“
Sethovy oči zaplály zlatou, jak zahřmění proťalo vzduch venku.Cože?
Marcus ostražitě pozoroval okna.
Ami přikývla.Jsem si jistá, že je to ta samá. Voněla stejně, a když upíří král...“ zamračila se.Nesnáším mu tak říkat. Je to tak směšné. V každém případě, když mě upíří král střelil jednou tou šipkou, měla stejný účinek jako droga, kterou mi občas vstříkli během jejich experimentů.“
„To je nemožné. Jediné lidi, které jsme nechali žít, byli pěšáci, kteří o tobě nic nevěděli. Zařízení jsme zničili a taky jsme zničili všechny počítače, servery a složky, které jsme neukradli.“
Marcus se radoval z vědomí, že Amiini mučitelé byli všichni zabiti.No, zřejmě si zálohovali své soubory na jiném místě. Máš nějakou představu, jak se Montrose nebo upíři mohli spojit s těmito lidmi?“
„Ne.“ Seth si přejel rukou po tváři, povzdechl si, a pak vrhnul na Ami zdráhavý pohled.Budeme muset zasvětit Reordona.“
Ami se napjala.
Marcus kolem ní ovinul paži a přitáhl si ji blíž.Je to absolutně nezbytné?“ Protože kdyby Chris řekl něco, co by Ami rozrušilo, skončil by na jednotce intenzivní péče v Síti.
„Ano, to je. Víš, že Chris má přátele na velmi zajímavých místech. Potřebujeme, aby kontaktoval své muže vevnitř a přišel tomu na kloub.“
Ami se kousla do rtu.Nemohl bys mu říct o zdroji té drogy, aniž by si mě zmínil?“
Seth zavrtěl hlavou. „Potřebuje vidět ty soubory a pevné disky, co jsme vzali, drahoušku, pokud bude zjišťovat Montroseovo zapojení.“
„Potom chci, aby ty soubory viděl taky Marcus.“
Překvapený Marcus se setkal s jejím pohledem, když otočila svou zamyšlenou tvář k jeho.
Žádná další tajemství,“ řekla.Už nikdy více nechci, aby o mně někdo věděl něco, co ty ne.“
Jeho srdce bylo plné citu. Vtiskl jí něžný polibek na rty.Miluji tě.“
„Taky tě miluji.“
Seth přimhouřil oči. Pokud ti řekla o Lasaře, pak víš, že její lidé zakazují předmanželský sex.
Marcus udržel svůj výraz prázdný. To jsem zjistil trochu pozdě, obávám se.
Jestli ji opravdu miluješ, předpokládám, že máš v úmyslu zachovat se čestně a vzít si ji?
Samozřejmě, pomyslel si Marcus podrážděně. Jen jsem si myslel, že bychom měli počkat, dokud se nás nebude snažit méně upírů zabít, nebo zajmout, aby si skutečně mohla ten obřad užít. Je to tak v pořádku?
Seth mu krátce přikývl, vytáhl svůj mobilní telefon a vytočil číslo.Tady Seth. Jsi tu potřeba.“ Dal Ami láskyplný úsměv a dotkl se její tváře.Dobře. Jsem na cestě.“ Vrátil telefon do kapsy.Vrátím se s ním za minutu.“
Seth zmizel.
Ami se opřela o Marcuse.
„Jsi si jistá, že ti to nevadí?“ zeptal se s obavou.
Ano.“ Usmála se na něj.Pokud mě přijmeš takovou, jaká jsem, nezáleží na tom, co si myslí ostatní.“
Projelo jím teplo. Marcus zajmul její rty ve spalujícím polibku.Víš, že tě zbožňuji, že ano?“
Když otevřela ústa, aby odpověděla, využil příležitosti a sklouzl svým jazykem do jejích úst, aby pohladil ten její.
Ami zasténala, objala ho kolem krku a přitiskla svá prsa na jeho hruď.
Marcus pokládal polibky přes její tvář a poškádlil její hebký ušní lalůček zuby. Miloval její vůni, hebkost její kůže pod jeho dlaněmi, zvuk jejího zběsile bušícího srdce.Nepředpokládám, že bych tě mohl přemluvit do riskování toho, že Seth a Chris skočí zpátky a najdou nás s holým zadkem, jak se milujeme na pohovce, že ne?“
Odtáhla se s nádherně bezstarostný smíchem. Zatlačila na jeho hruď, když zavrčel a předstíral, že ji nepustí.
Marcus si předsevzal, že ji bude v budoucnu rozesmávat tak často, jak jen to bude možné, aby jí vynahradil bolest z její minulosti.
Když ji pustil, měla právě dostatek času, aby si narovnala a upravila košili, kterou si ani uvědomil, že jí vyhrnul a vsunul ruce pod ní, před tím než se Seth teleportoval zpět s Chrisem.
Marcusi, Ami,“ pozdravil je Chris, „rád vidím, že jste pořádku.“
Seth se znova usadil na své místo vedle Ami, zatímco Chris si sedl do křesla, které uvolnili Roland a Sára.
Takže,“ řekl Chris, „co pro vás mohu udělat?“
Marcus a Ami se podívali na Setha.
Darnell, David a já máme v držení nějaké notebooky, DVD, flash disky a pevné disky,“ začal Seth,které obsahují informace, které by ti měli pomoci vypátrat původní zdroj té nové drogy, kterou upíři používají. Darnell je už dešifroval, ale nemá tvé speciální schopnosti dohledávání informací k jejich zdroji, aniž by vyvolal červené vlajky.“
Chris přikývl a vytáhl malý sešit a tužku z kapsy saka. Možná, že měl neuvěřitelné znalosti o širokém spektru technologií, ale když přemýšlel nebo něco řešil, Marcus si všiml, že dává přednost čmárání poznámek na papír standardní tužkou číslo 2.Dobře. Jak jste se dostali k držení těchto souborů?“
„Ukradli jsme je z něčeho, co mohlo být vojenské zařízení, které jsme vypálili do základů před rokem a půl v Texasu.“
„O tom jsem nic neslyšel.“
Nikdo o tom neslyšel.“
Chris přikývl nevyvedený z míry, jak jeho tužka škrábala po papíře.Říkal jsi, že mohlo patřit armádě.“
„Nejsme si jisti. Mohli to být žoldáci.“
„Mí lidi to zjistí.“
„Je toho víc.“
„Myslel jsem si, že by mohlo.“ Tužka se zastavila a on se s očekáváním zahleděl na Setha.
„Tyto soubory rovněž obsahují citlivé informace týkající se Amirisky, u kterých bych byl raději, aby o nich vědělo, co možná nejmenší počet lidí. Ti, s nimiž se na nich rozhodneš pracovat, budou vázáni mlčenlivostí a nebudou mít dovoleno o nich s nikým mluvit, ani s ostatními zaměstnanci Sítě.“
„Jak citlivé?“
„Já jsem vetřelec,“ oznámila Ami klidně.
Marcusovo obočí vyletělo vzhůru. Neočekával, že to takhle vyhrkne. Vzhledem k úzkosti, s níž předtím ty vědomosti sdílela s ním, předpokládal, že nechá Setha mluvit a bude se stresovat nad Chrisovou reakcí.
„Jsi v zemi nelegálně?“ zeptal se Chris a znovu začal čmárat do svého poznámkového bloku.Žádný problém. Můžu ti zajistit veškerou dokumentaci, kterou potřebuješ. Ale opravdu nevím, proč by se o tom mělo pomlčet. Nesmrtelní vstupují a opouštějí zemi ilegálně v jednom kuse a–“
„Nejsem z jiné země,“ řekla Ami.Jsem z jiné planety. Jsem mimozemšťan.“
Marcus se napjal a byl připraven způsobit vážnou fyzickou újmu, kdyby Chris řekl nebo udělal cokoli, co by ji rozrušilo.
Chrisova tužka se na dlouhou chvíli zastavila. Jeho hlava zůstala ohnutá a pohled upřený na papír.
I když Ami byla navenek nevzrušená a klidná, Marcus slyšel, jak jí v hrudi hlasitě buší srdce.
„Dobře,“ řekl Chris pomalu.I tak budeš potřebovat patřičné dokumenty.“ Jeho tužka se znovu začala pohybovat po papíře.Hádám, že ty jsi ten důvod, proč Seth vypálil to vojenského zařízení.“
„Ano. Zajali mě a ... studovali.“
Mučili ji,“ upřesnil Marcus.
Chrisovy prsty sevřely tužku pevněji. Hrot se zlomil. S klidnými rysy v obličeji zastrčil nepoužitelnou tužku do vnitřní kapsy saka a vytáhl druhou.
Ami se držela Marcusovy ruky.Droga, se kterou včera večer upíři zasahovali nesmrtelné, je stejná jako ta, kterou lékaři a vědci v tom zařízení používali, aby mě paralyzovali.“
Její strach z lékařů a vědců v Síti najednou dával smysl.
Chris konečně zvedl hlavu.Pak musíme zjistit, jak se Montroseovi Keeganovi a jeho kámošům upírům sakra dostala do rukou.“
Váhavě se usmála.Ano.“
Seth zachytil Chrisův pohled.Potřebujeme také odstranit zdroj.“
„To je jasné,“ řekl Chris.Staráme se o naše vlastní. Musíme se ujistit, aby tyto...“ Zdálo se, že není schopný najít slovo, jakým by je nazval, o kterém by si myslel, že by neurazilo Ami.
Monstra?“ navrhla ochotně.
Chris se usmál.Děkuju. Ujistit se, že tyto monstra nepřijdou hledat Ami později.“
Marcus nikdy neměl tohoto muže víc rád. Chris nereagoval přehnaně na Amiino tajemství a právě ji zahrnul do jejich rodiny.
Teď,“ pokračoval Chris, „už máme Montrose Keegana ve vazbě.“
Marcus se předklonil.Opravdu?“ Neslyšel o tom a nemohl se dočkat, až se mu ten malý zmrd dostane do rukou.
Ano, ale obávám se, že je nám k ničemu, pokud jde o poskytování informací, které potřebujeme. Dnes ráno byl přijat do nemocnice poté, co ho strážník našel v příkopu zhrouceného na volantu jeho vozu.“
„Snažil se sám dojet na pohotovost?“ zeptala se Ami nevěřícně.Předpokládala jsem, že si prostě zavolá 911.“
Chris pokrčil rameny.Myslím, že nechtěl, aby policie našla jeho laboratoř. Zemřel na cestě do nemocnice a byl oživen, ale dlouhodobý nedostatek kyslíku ho zanechal mozkově mrtvého.
„Kde je teď?“ zeptala se Ami.
„V Síti. Trvalo mi to celé odpoledne, ale povedlo se mi uzavřít policejní vyšetřování, kterému dal vznik, před tím, než mohlo nabrat obrátky, a vymazat jeho nemocniční záznamy. Jediní, kdo ještě vědí, že tam byl, jsou lidé, kteří na něm pracovali, a žádný z nich nebude moci říci, kam byl převezen, pokud se někdo zeptá.“
„Není tam žádná mozková aktivita?“ zeptal se Seth.
Žádná, kterou bychom mohli detekovat.“
„Vezmi mě k němu, až tě vrátím do Sítě, a já uvidím, jestli tam něco nenajdu.
Přikývl.Takže, Montrose byl neutralizován. Ami, potřebuji, abys mi dala jeho adresu, pokud si ji pamatuješ, abych mohl poslat pracovní skupinu, která to místo celé vyčistí. Adresa není v našem systému.“ Podíval se na Setha.Jestli můžeš postrádat nesmrtelného nebo dva, můžeme začít dnes večer.“
„Doprovodím tě sám. Upíří král by se mohl vrátit a já jsem jediný, kdo nebude drogou ovlivněn.“
Marcus se zamračil.Jsi si jistý? Rolandovi je devět set let a ovlivnila ho.“ Nemohli si dovolit ztratit Setha.
Jsem si jistý.“
Ami vypadala stejně ustaraně, jako se Marcus cítil.
Pamatuješ si tu adresu?“ zeptal se jí Marcus.
Přikývla a odrecitovala ji.
Chris si přidal další poznámky do svého bloku.Dobře. Keeganův dům bude čistý zítra v poledne. O upířího krále stále musí být postaráno, jeho doupě nalezeno a jeho armáda zničena. Nějaké plány, jak to vyřešit?“
Seth zavrtěl hlavou.Ne, dokud všichni nejsou zpátky na nohách a zásobeni protijedem proti droze.“
„Byli jsme schopni shromáždit nějaké šipky z omdlelých nesmrtelných a doktorka Liptonová na tom od té doby pracuje nonstop. Je nejlepší, kterou máme. Jestli někdo může bojovat proti této droze, tak je to ona. Marcusi, budeš dnes večer hlídkovat?“
Ne.“
Ami se na něj překvapeně podívala.Proč ne? Řekl jsi mi, že se cítíš v pohodě.“
„Nenechám tě tu samotnou, dokud nebude upíří král zajat nebo zabit. Pokud se vrátil ke Keeganovi potom, co jsi odešla, mohl tě sem sledovat.“
„Pak půjdu k Davidovi a budu se poflakovat s Lisette a jejími bratry, zatímco budeš lovit.“
Marcus se podíval na Setha.
Bude to muset stačit,“ řekl Seth.Potřebujeme tě tam.“
A pokud by se něco nepovedlo, jak to vypadalo, že se to teď děje pravidelně, Ami by mu znovu přispěchala na pomoc.
S d'Alençony v patách, připomněl mu Seth. A dostanou stejné pokyny, které jsem dal Rolandovi a Sáře: ochraňte Ami za každou cenu. Už znovu nespadne do rukou nepřátel.
Marcus souhlasil, nespokojený s tímto plánem.
Chris studoval svůj zápisník.Takže, tři hlavní věci na našem seznamu úkolů jsou: najít a zajmout upířího krále, lokalizovat a zničit jak jeho doupě, tak jeho armádu, a zjistit totožnost záhadného dodavatele drogy. Je to všechno?“
Marcus a Seth přikývl.
Ami se kousla do rtu.Vlastně si myslím, že můžu být schopna pomoci s vyškrtnutím pár věcí z vašeho seznamu.“
Marcus se zamračil.
Setkala se s jeho pohledem.Vzpomínáš si, jak jsem ti řekla, že můj bratr může přimět lidi, aby viděli věci, které tam nejsou?“
„Ano.“
Lasarani mají každý vlastní–“
„Co je to Lasaran?“ přerušil ji Chris.
Já jsem,“ řekla Ami.Naše planeta se jmenuje Lasara.“
Ach. Super.“
Usmála se a otočila se zpátky k Marcusovi.Každopádně, každý máme jedinečný talent mimo těch více obyčejných ... paranormálních schopností, myslím, že bys řekl. Můj je… No, je to trochu těžké vysvětlit, ale... Každému tělem probíhají elektrické impulsy. A každý jedinec má svůj vlastní jedinečný energetický podpis. Já můžu ten podpis vnitřně vycítit jako GPS signál a vystopovat ho. Tak jsem tě vždy našla, když si mě potřeboval.“
„Tak si vždycky věděla, když jsem byl v nesnázích? Signály mojí energie se změnily?“
„Ne.“ Zarděla se.Nejsem si jistá, proč to vždycky vím. Myslím, že to může být spojené s tím, co k tobě cítím.“
Sakra!“ vykřikl Chris.
Marcus se na něj zamračil.Co?“
„Prohrál jsem sázku.“
„Jakou sázku?“
Chvíli vypadal nesvůj.Tak trochu probíhala dlouholetá sázka o to, jestli se ještě někdy zamiluješ. Ty miluješ Ami, viď?“
„Ano.“ Rozhořčení se zvětšilo.Chceš mi říct, že lidi si sázeli na můj milostný život?“
„Po staletí. A teď jsem přišel o tisíc babek.“
Marcus tomu nemohl uvěřit. Obrátil se na Setha.
Potutelný úsměv sklouzl po Sethových rysech.
Neříkej mi, že sis taky vsadil!“ dožadoval se Marcus.
Ani David, ani já jsme se nikdy nezapojovali do sázek, protože bychom nevyhnutelně skončili obviněni z podvodu nebo uhádnutí výsledku. Ale Darnell si vsadil. A právě vyhrál velkou částku.“
Marcuse nenapadla žádná odpověď. Bylo dost špatné, že o něm všichni drbali, ale že si na něj vsázeli?
Chris se naklonil dopředu.Ami už nebude tvůj Druhý, že ne, teď když jste spolu?“
„Samozřejmě, že bude,“ řekl Marcus. Už udělal tu chybu, že ji požádal (nařídil), aby odstoupila. Neudělal by to znovu.
Chris rozhodil rukama.Sakra! Já prostě nemůžu vyhrát!“
„Sázeli jste se i o to?“ zavrčel Marcus.
Jo. V podstatě každý očekával, že půjdeš Rolandovou cestou a odstrašíš ji.“
„Darnell ne,“ vložil se Seth samolibě.
No,“ zabručel Chris, „myslím, že něco z vašeho paranormálního tentononc se na něj začíná přenášet.“
Ami potlačila smích, což pomohlo zmírnit Marcusovo podráždění.
Omlouvám se za přerušení,“ řekl jí Chris.Pokračuj.“
„Protože jsem byla v úzkém kontaktu s upířím králem,“ řekla jim, „naučila jsem se jeho energetický podpis a můžu ho použít k tomu, abych vás k němu přivedla. Pokud počkáme až na denní světlo, měl by být ve svém doupěti s tím, co zbylo z jeho armády, až ho najdu. Takže byste mohli dělat to, co jste udělali s Bastienem a jeho armádou.“
Solidní plán, pomyslel si Marcus. Ale Ami si nevedla dobře v boji v těsných ubikacích a opravdu ji nechtěl nikde poblíž upířího krále.
Seth pomalu přikývl.Můžeš nás zavést ke králi a jeho doupěti zítra odpoledne, Ami. Vezmeme s sebou Rolanda a Sáru.“
Marcus otevřel ústa, aby protestoval.
Seth zvedl prst.Ale nechci, aby to šlo ke dnu, jako při zničení Bastienova doupěte. Nebudu mít hrstku nás, která bude bojovat s tucty upírů ve stísněných ubikacích s tou drogou kolující kolem. Je to příliš riskantní. Místo toho, uvidíme, jestli se nemůžeme vplížit dovnitř, čapnout krále a vyhodit to místo do povětří.“ Setkal se s Chrisovým pohledem.Můžeš nám dodat napalm-B?“
„Cokoli potřebuješ. Bomby, plamenomety. Jen mi dej vědět kolik a budeš to mít zítra ráno.“
„Znáš plán. Nechám tě to odhadnout.“
Chris otočil stránku ve svém zápisníku a začal psát.Také budu mít krizové posádky Sítě připravené tam vtrhnout a odvrátit pozornost úřadů tím, že řeknou, že to byl výbuch plynovodu nebo možná metamfetaminové laboratoře.“
To druhé, se zdálo, vždy zafungovalo.
Jakmile budeme mít krále ve vazbě,“ dokončil Seth,zjistím, co ví o původu drog. Vážně pochybuji, že by dovolil Montroseovi, aby měl tajemství.“
Chris dopsal.To je asi všechno?“
Všichni přikývli.
Marcus vstal, oči upřené na Setha.Kdy jsi v poslední době měl něco k jídlu?“
Seth se na chvíli zamyslel.Před naší schůzky minulou noc.“
„Ohřeju nějaké vegetariánské lasagne.“
„Je toho dost, abych taky něco vzal Davidovi před tím, než začneme?“
„Víc než dost. Přinesu to.“

„Pomůžu ti,“ nabídla se Ami a stoupla si.

17 komentářů:

  1. Děkuji moc za další kapitolu a pokud je potřeba nabízím pomoc s korekcí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evi, ty na mě určitě kontakt máš, tak mi prosím napiš na mail. :)

      Vymazat
  2. Moc děkuji za skvělý překlad!!!♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za další kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za překlad a korekci !!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za super preklad a už sa neviem dočkať pokračovania 😉😉😉

    OdpovědětVymazat
  6. Vdaka za napínavé pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za překlad a korekci.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za nový překlad. Katka

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za překlad. Bobo.

    OdpovědětVymazat
  11. Srdečná vďaka za preklad i korektúru... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  12. děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat