pátek 16. prosince 2016

Předvánoční šrumec

Milí čtenáři,

rok co rok se nám před svátky vždy dostavuje šílené období, kdy je toho moc úplně všude, ať už ve škole, práci nebo osobním životě.

Každý potřebuje honem stihnout miliardu věcí, proto prosím neočekávejte na blogu moc kapitol. Taky se omlouvám, jak vám, tak holkám, co mi je posílají, pokud budou některé kapitoly přibývat později než obvykle (třeba až druhý den) - z důvodu dohánění restů ve škole jednoduše nemůžu myslet na blog každou chvíli.

Snad tuto pauzičku vezmete spíše jako příležitost, a jelikož se blíží to vytoužené volno, co máte v plánu podnikat? Máte vyhlédnuté nějaké super knížky, filmy, seriály (podělte se, jaké)? Jedete někam na výlet, relaxovat nebo navštívíte rodinu a přátele? Nebo se zavřete před světem a konečně si užijete taky trochu toho soukromí? :D

Já mám poměrně jasno. Až opadne všechen stres a šílenosti kolem školy, dám si pořádného šlofíka, s mamkou uděláme vaječný likér, u toho si vypijeme kafíčko, pokecáme, budou nám hrát koledy, s bráchou nazdobíme stromeček, s tátou jako vždy pojedeme na poslední chvíli vybírat dárky a každý den si budu hrát s naším úžasným pejskem, protože už jsem přes měsíc nebyla doma. Určitě se zastavíme u rodiny, budeme koukat na pohádky... a pak ten mazec začne znova. :D Čeká mě až nepěkné množství zkoušek, takže nezbývá, než se učit i mezi svátky. Na Silvestra dorazí má drahá polovička, a pak zase hurá do školy. Ale nebojte, určitě si najdu i nějaký čas na překlady, abych vám udělala radost. :)

Přeji vám, abyste těch posledních pár dní před volnem úspěšně zvládli a stálo při vás štěstíčko.

Mějte se pěkně
Paty

6 komentářů:

  1. Díky za info.
    Já hodlám přežít poslední týden ve škole protože jsem nemocná a pak zalezu na svátky pod peřiny a budu si užívat pohádek v televizi :)
    Přitom bohužel musím dohnat nějáké resty do školy :(
    A pak už naneštěstí končí prázdniny a blázinec začíná na novo.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se těším, až si jako každý rok zahraji na Lucifera :D... tedy Světlonoše... tedy osobu, která ponese z kostela Betlémský plamínek domů. A pak budu koukat na pohádky s novopečenou švagrovou a se starým bráchou se budu hádat a budeme pojídat kapry a smát se a učit a psát bakalářku, ale celé si to rozhodně budu užívat, protože Vánoce jsou jen jednou za rok :)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, nech ste v pohode a užívajte si to... :D ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ak chcete novú adventnú ajinu... tu si môžete stiahnuť... :-)
    www.uschovna.cz/zasilka/LHUFCMAJPXPLCXMC-2BE

    OdpovědětVymazat
  5. spát...číst....spát....nějaká ta pohádka nebo seriál....spát...:-)

    Jinak samozřejmě všem přeju pěkné svátky podle vlastních představ

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, Paty, pořádně si užij chvilku klidu a pohody bez toho, aby ses musela ještě uhánět s blogem. :D :)
    Já mám v plánu trénovat se štěnětem, jezdit na hřebcovi a ládovat se zákuskama :DD a samozřejmě, když bude chvilka volna překládat. O:)

    OdpovědětVymazat