úterý 25. října 2016

Odolávať jej - 18. kapitola 1/2


Cole stretol Marissu v Liam´s, kde sa zastavil po práci na rýchle pivo. Chcela ho vypočúvať od chvíle, čo stretla Savannah, a mal podozrenie, že ich stretnutie nebolo priateľské súrodenecké stretnutie. Skôr šancou, dostať ho na lopatky bez prerušenia. Liam mu automaticky priniesol pivo a Marisse pohár bieleho vína.

„Vďaka chlape.“ Zdvihol fľašu k Liamovi, predtým než sa napil.
„Taaak,“ natiahla Marissa to slovo, usmievajúc sa na neho. „Čo je nové?“
„Nič.“
„Ako sa má Savannah?“
„Dobre.“
Ona trucovala. Vedel, že na jeho jednoslovné odpovede nenaletí, ale bolo mu to jedno. Ani on nevedel pochopiť, čo sa deje medzi ním a Savannah, nieto sa snažiť vysvetliť to niekomu inému.
„Aké bolo rande so Sali?“
„Dobré.“ Jediné, čo si pamätal z jeho schôdzky so Sali, bolo to, čo sa stalo potom so Savannah. Jej tmavé tlejúce oči pozorujúce jeho súlož s inou ženou bola pravdepodobne najerotickejšia skúsenosť jeho života. Nával tepla mu liezol hore po krku pri tej spomienke.
„Myslíš, že ju znova uvidíš?“
Sali? „Nie.“
Marissa prevrátila oči. „Cole. Hovor so mnou. Čo sa deje medzi tebou a Savannah? Plánuješ ju len podporovať alebo si hľadá prácu? Neber to v zlom, pretože mám Savannah naozaj rada, ale ty si môj brat. Je mojou prácou dávať na teba pozor.“
Cole sa skoro smial nezmyselnosti jej otázky. „Savannah taká nie je. Ona nejde po mojich peniazoch - nie, že ich mám veľa tak ako tak - a áno, mám v úmysle podporovať ju tak dlho, ako to bude potrebovať.“ Napil sa svojho piva a čakal, že Marissa bude sondovať jeho milostný život ako to zvyčajne robila, že ho varuje pred Savannah.
„To je všetko, čo som sa ťa chcela opýtať, Cole.“
„Ona nie je bremeno, Rissa.“ V skutočnosti, práve naopak. „Páči sa mi, že ju tam mám.“
Vedúci úsmev sa jej pretiahol cez pery. „Čo sa vlastne deje medzi vami dvoma?“
„Bola úplne zlomená, keď som ju našiel. Nevyužijem ju. Nechaj to tak.“
Marissa sa zasmial. „Si rovnako slepý ako prekliaty netopier. Videla som, ako sa na teba pozerá Cole. Nemyslím si, že môžeš využiť dobrú vôľu.“
„Čo to znamená?“ Ako sa Savannah sa na neho pozerá? „Nepozerá sa na mňa takým spôsobom.“ Alebo pozerá?
Marissa sa znova zasmiala, potom sa napila svojho vína. „Pozerá sa na teba, akoby ťa chcela ochutnať. A nie, aby som začala o tom, ako varí a upratuje pre teba. V podstate čaká na tvoje ruky a nohy.“
„Vidíš v tom priveľa.“
Savannah robila tie veci, pretože jej dali zadosťučinenie, umožnili jej cítiť sa užitočná. S ním to nemá nič spoločné, že?
„Volal si mi v panike, keď mala kŕče. Nepripadá ti to... Divné?“
Pokrčil plecami a odmietol odpovedať, zameral sa na svoje pivo. Nemyslel, že to bolo divné v tej dobe, ale videl, ako to asi vyzeralo - ako niečo, čo urobí priateľ.
„Do čerta Cole, ona nie je tá, kto je zlomený – to si ty. Prisahám, že by si mohol byť do nej zaľúbený a ani o tom nevedieť, s tou tvojou dutou hlavou.“
To nie je pravdepodobné. Cole sa chcel zasmiať sa a odsunúť jej komentár, ale vyschlo mu v ústach. Napil sa svojho piva, prosiac ľadovú tekutinu, aby prečistila jeho mozog od všetkých nemožných myšlienok.

***

11 komentářů:

  1. Moc děkuji za pokračování...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za skvělý překlad!!!♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za další úžasnou kapitolu.������

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za nové pokračování. Katka

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá,jak bude vypadat jejich domácí život teď,když měl Cole to skvělé rande...děkuji moc za kapitolu 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Srdečná vďaka za preklad... :-);-)

    OdpovědětVymazat