neděle 28. srpna 2016

Sháníme

Ahoj všichni,
věnujte mi prosím minutku. Konečně jsem si zase v tom shonu našla chvilku.

Byla bych ráda, kdyby někteří z vás zvážili, zda by se mohli zapojit do našeho týmu. Stále máme rozjeté série, které nemají překladatelky, nových knížek je jako máku, ale nemá je kdo překládat.
Před pár dny jsem narazila na skvělé série, které by stály za přeložení, ale už tak máme všichni s překlady dost práce, takže by se nám hodili nějací nováčci.
Pokud s překladem nemáte zkušenosti, tak se nebojte, za zkoušku nic nedáte a ve výsledku, pokud vás to začne bavit, si určitě rozšíříte slovní zásobu a zdokonalíte si jazyk. Nebudu lhát, ze začátku je to náročné a najít si na to čas, chce taky trochu úsilí. Ve výsledku ale také potěšíte ty, kdo si na čtení v aj netroufnou.

Jelikož ne všichni vládnou schopnostmi vhodnými pro překlad nebo dostatkem času, rozhodně oceníme i nové korektorky. Pokud patříte mezi ty, koho většina chyb v textech bije do očí, pak se nám vaše pomoc bude hodit. Obzvlášť nám teď schází korektorka ke slovenskému překladu, ale také se bude hodit minimálně jedna korektorka k českému překladu. Prostě potřebujeme posily. :D

Mějte se pěkně a neváhejte se ozvat na Kudelova.P@gmail.com
Paty


6 komentářů:

  1. Bože baby keby som vedela aspoň trochu lepšie AJ tak sa hneď hlásim, ale ja som na NJ. to by som dala, ale nie Aj :o( ale aj tak Vám všetkým veľmi ďakujem za Vašu prácu a za super preklady :o)))))) len verím, že sa Vám nejaké baby prihlásia :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebráníme se ani jiným jazykům, jen je Aj častější. Mirka nám tady taky překládá z němčiny, takže to není problém. Určitě je spousta knih vydaných i v němčině, které stojí za překlad. Bohužel bych teda asi moc nepomohla s výběrem, protože německy neumím ani ň. :-D

      Vymazat
    2. Ahoj, kdybys chtěla zkusit nějakou knížku v němčině, klidně mi napiš. hruba.m@seznam.cz :-)

      Vymazat
  2. Ahoj. Tak ja jsem pro Nj i Aj ;) asi bych do toho sla pomaleji, ceka me toho ted mnoho (skola, prace, stehovani) atd, ale rada bych si to alespoň zkusila.. mate nejaky seznam z ceho vybirat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, každá překladatelka si volí tempo podle svých časových možností. :)
      Co se týče seznamu, tak většinu knih jsem schopná sehnat v Aj, pokud je už nějakou chvíli vydaná. V Nj můžu poprosit dvě hodné dušičky o pomoc, ale může se stát, že ani tak neseženeme - to jen pro představu, ale samozřejmě záleží na tobě, který jazyk zvolíš.
      Seznam jako takový jsem už dlouho neaktualizovala, nemá to cenu, když je pořád tolik nových knih. Máme tady záložku "Vyber si" a je tam pár tipů na knihy, které mě zaujaly, ty poslední 4, jsou z těch nejnovějších, co jsem našla a oslovily mě. Ale taky si můžeš vybrat něco sama podle svého gusta. :)

      Vymazat
  3. Ahoj ak ešte stále hladáš tu korektorku tak mi napíš na katarina.zanovitova@gmail.com
    Ahojky :P

    OdpovědětVymazat