čtvrtek 21. dubna 2016

Shannon Mayer


Citát: „Píšu ten typ knih, který bych si chtěla přečíst s postavami, které bych chtěla potkat, s boji, které mě nutí kroutit prsty do pěstí, a s magií, která mě nutí věřit, že vše je možné.“



Oficiální stránky ZDE

Před dávnými časy v jedné vzdálené galaxii jsem se narodila do rodiny nadšenců pro Star Wars. Mám hodně sourozenců (někde se mi ztratil jejich počet, ale myslím si, že jich mám víc než prstů na jedné ruce) a jako jeden z mladých padawanů jsem byla vystavena Star Wars maratonu postaveném na tradičním základě. Pokud jste četli některé z mých knih, víte, že se tam často zmiňuji o filmech, kterými vzdávám malý hold své výchově. Nechť vás provází síla.
Začala jsem psát, když jsem si uvědomila, že nechci vyrůst z víry v magii nebo ve stvoření, o kterých všichni říkali, že neexistují. Ačkoliv musím říct, že ani já jsem nikdy neviděla vílu, jednorožce nebo draka. Měla jsem však souseda, který mi přísahal, že krmí na jejich zahradě šotky, ale já jsem je nikdy nepřistihla, ať jsem na ně vleže čekala jakkoliv dlouho. (A příležitostně jsem musela pomoct sousedovi zasadit nové květiny, protože jsem mu ty staré rozválela.)
Po dlouhé době jsem si našla manžela, který je jak skála, a tím mě mi pomáhá neodplout do mých snů. Také máme malého chlapce, který je v centru našeho světa. Život na farmě je velmi náročný (jakoby psaní nestačilo), takže mám více práce, než jen sdílení svých příběhů, jako například přetlačovaná s krávami, pomoc při rození telat a ocitání se v potoku během toho procesu, padání do bahna (říkáme tomu bahno, ale všichni víme, že na farmě bývá to bahno jenom zřídka čisté bahno) a pronásledování utíkajícího dobytku v naději, že ty čtyřnozí trestanci nepoběží do hor.
Věnuji se lukostřelectví, mým cílem je však lukostřelectví z koňského hřbetu (však víte, až se naučím střílet ze země) a když se nikdo nedívá, ráda peču (to se ale nestává příliš často, protože je těžké udržet tato sladká potěšení před dvěma chlapy v domě).
A co je přede mnou? Více příběhů (až do doby, kdy přestanou být v mé hlavě, je budu s vámi sdílet) a další dobrodružství. Až fantasie přijde, skočím do ní. Jednou měř, dvakrát řež - jsem si jistá, že toto motto bylo pro mě vytvořeno.
Nebo toto… mysli hodně, sni ještě víc, připrav se, nastav, zatáhni za kohoutek… (think big and dream bigger, ready, set, pull the trigger). Ano, to je taky dobré. Ale jen když máte zbraň. A jde se lovit slony. Což není tak cool z mnoha důvodů. Raději se budu řídit tím prvním s dodatkem.
Jednou měř a dvakrát řež a nech své sny odnést tě na jejich křídlech. A to, přátelé, jsem v kostce já.

Tvorba:

Rylee Adamson
0,25 – Tracking Magic (Sledování magie)
0,5 – Elementally Priceless (Živelně nedocenitelná)
2 – Immune (Odolná)
3 – Raising Innocence (Vyvýšení nevinnosti)
4 – Shadowed Threads (Skryté souvisloti)
5 – Blind Salvage (Slepá záchrana)
5,5 – Alex
6 – Tracker (Stopař)
6,5 – Guardian (Strážce)
7 – Veiled Threat (Tajemná hrozba)
8 – Wounded (Zraněná)
8,5 – Stitched (Ušitý)
9 – Rising Darkness (Povstání temnoty)
10 – Blood of the Lost (Krev ztráty)

Elemental
1 – Recurve (Ohýbání)
2 – Breakwater (Vlnolam)
3 – Firestorm (Bouře)
3,5 - Peta
4 – Windburn (Šlehání větrem)
5 – Rootbound (Propletený)

The Nevermore Trilogy
1 – Sundered (Rozštěpení)
2 – Bound (Svázaní)
3 – Dauntless (Neohrožení)
3,5 – Scattered (Osamocení)

Celtic Legacy
1 – Dark Waters (Temné vody)
2 – Dark Isle (Temný ostrov)
3 – Dark Fae (Temná Fae)

The Blood Borne (spolu s Denise Grover Swank)
1 – Recombinant (Rekombinace)
2 – Replica (Replika)

The Risk Series (spolu s S. J. Mayer)
1 – High Risk Love

Samostatné knihy
Of the Heart (spolu s S. J. Mayer)
Midnight Rides (Půlnoční jízda)

A Zombie – ish Apocalypse

2 komentáře:

  1. Mockrát děkuji za další skvělé informace o další spisovatelce. To byl fakt výborný nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, Lidko, ten nápad tu byl už dlouho, ale teprve teď se k tomu Paty dostala a já se rozhodla jí pomoci :)

      Vymazat