pondělí 28. března 2016

Oznámení k přístupu na blog

Ahoj všichni,

jak jste si jistě všimli, dnes byl z důvodu zkoušky nastavení zablokován přístup na blog. Vše už je zase tak, jak tomu bylo vždy.

Jelikož se poslední dobou dějí různé šílenosti na jiných překladatelských blozích, snažím se udělat vše pro to, aby byl náš blog zachován. Ovšem budou změny... o kterých vás budu informovat později, až se do toho pustím naplno a proberu to s týmem, aby vše klapalo, jak má.
Tyto změny se nestanou ze dne na den, budete mít prostor asi 14ti dnů (možná i déle), abyste zaznamenali, že se něco děje, tak se nebojte, že by vám něco uteklo.
Chtěla bych vás ale poprosit, abyste (kdo budete moci/budete mít chvilku) do komentářů napsali, nebo hlasovali v anketě, co se stalo, když jste se dnes snažili na blog dostat zhruba do 15h. Věřím, že to pro některé mohl být šok, ale snad mě za to neukamenujete.

Další věc se má tak, že jsem dostala stáž v laborce, takže krom školy, brigády a dalších mých aktivit přibyla další... samozřejmě nestíhám, tak mějte se mnou trpělivost hlavně co se týče rozesílání knih. Už je to snad měsíc, co jsem se k tomu nedokopala a omlouvám se těm, kdo stále čekají.
Dobrou zprávou ale je, že jsem pokročila s knihami, které přibudou mezi rozesílané knihy. Hurá!

Další méně dobrou zprávou je, že mě čeká další operace, takže tady nějakou dobu zase nebudu a vše bude obstarávat Katuš s Terkou, tak na ně buďte hodní. :-)

Taky bych chtěla připomenout, že byla před pár měsíci založena nová FB skupina, kam se můžete přihlásit - snažíme se tam konverzovat o všem možném i o tom, co se netýká knih jen na blogu. Až nastanou ty změny, o kterých jsem psala výše, skupina se znepřístupní pro vyhledávání. Zase je to pro naši ochranu, ne proto, že bych tam chtěla jen nějakou vybranou společnost, tak doufám, že to pochopíte. :-)

Doufám, že jste si užili prodloužený víkend, nabrali síly a odpočinuli jste si. Dnes už vám tedy dám pokoj a přeji příjemně strávené chvilky s knížkami.

Paty

32 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :D chtela jsem moc podekovat za vasi praci a i za to ze delate vsechno mozne pro to aby se nestalo to same co na blogu elisy a dalsich. Nechapu ze nekdo muze delat takovou 'neplechu' - chtela jsem byt slusna :D
    A jeste bych chtela pozadat jestli by jste mi neposlali na mail odkaz na novou skupinu ja Fb (nadapavloskova@gmail.com)
    Jeste jednou moc dekuji za vasi praci Nada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.facebook.com/groups/815994155182696/
      Děkujeme, snad nás takové šílenosti minou. :)

      Vymazat
  3. Ahoj, já jsem byla po kliknutí na vaši stránku přesměrována na přihlášení na google účet, kde byl přednastaven adresa gmailu sestry.
    Jinak moc děkuji za provozování blogu, nevím, co bych dělala, pokud bych přišla o překlady některých knih.

    OdpovědětVymazat
  4. Pìsalo,že nie so prizvanà čìtať tento blog.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Dík za všechno, co děláš pro to, aby nám tento blog zůstal zachován:-))) Přeji ti hodně úspěchů jak na poli laboratorním, tak i s operací a už se těším na nové knihy:-)

    OdpovědětVymazat
  7. no mna automaticky hodilo na gmail a po prihlasení mi napísalo, že prístup bol zamietnutý

    OdpovědětVymazat
  8. To samé u mě, jak tu děvčata popisují. Děkuji mockrát za všechno co pro nás děláte a přeji úspěšnou operaci a také hodně pracovního elánu.

    OdpovědětVymazat
  9. Mě to taky psalo,že nemám přístup!!

    OdpovědětVymazat
  10. Mne to tiež písalo, že nemám prístup

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, přehodilo mne to na google s tím, že přístup na tento blog je pouze pro pozvané. Tak prosím pozvat :-) díky

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. Můžete mi prosím napsat přesný název skupiny na fb :) dík

      Vymazat
    2. Skupina se jmenuje Our Kingdom of Books - podle názvu blogu ;)

      Vymazat
  13. Psalo mi to, že nemám přístup k tomuto blogu :/.
    Docela mě to mrzelo a lekla jsem se :D. Jsem si myslela, jestli tu nemáte něco jako údržbu, tak jsem pak odešla ale pořád jsem na to myslela.
    Večer už mi to šlo :), takže jsem se zase začetla do mých oblíbených knížek :D.
    Opravdu moc děkuju za Vaši práci :).

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Paty, díky za info aj keď sa mi ráno zastavila krv v žilách... Po kliknutí na odkaz ma to hodilo na google účet na prihlásenie a potom vypísalo, že mi bol odmietnutý prístup (len pre pozvané ) a pokial je to omyl kontaktovať blog... už si to presne nepamatám. Nebol, tam ale kontaktny e-mail ... ďakujem Vám za vašu prácu pre nás všetkých, rada čítam vače preklady a dúfam, že budem potom aj pozvaná... Na FB asi nie nie som na žiadnej soc. sieti a ani nechem byť...

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj , po kliknutí na vaši stránku jsem byla přesměrována na přihlášení na google účet . Děkuji za všechno co pro nás děláte a přeji úspěšnou operaci a doufám , že se můžu těšit na vaše další překlady krásných knih :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj. Mě to hodili na přihlášení na g-mail a jelikož g-mail nemám, tak jsem se dál ani nedostala.

    OdpovědětVymazat
  17. Taky mě to hodilo na gmail.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj dakujem za info..Nech sa dari v praci aj operacia nech sa vydari:)

    OdpovědětVymazat
  19. Přidávám se, hodilo mě to taky na gmail. Díky za všechny překlady :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ja sa náhodou na takéto preventívne zmeny veľmi teším. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, taky mi to napsalo, že nemám přístup. Před chvilkou jsem se přihlásila na FB a tímto bych ráda poděkovala Terce, jak rychle mě přijala :-) fakt fofr ;-) děkuji. A samozřejmě moc děkuji za možnost přečíst si tolik krásných knih

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj. Taktéž mě to hodilo na přihlášení k gmailu. Mam jednu otázku. Ja FB nemám, znamená to, ze na budoucí upravený web nebudu mít přístup??? děkuju za práci tvojí i týmu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, FB je spíše bonus, kde si píšeme a já občas přidám i nějaké přeložené odpovědi na otázky, které byly směřovány na autory knih, které tady překládáme.
      FB je šílený žrout času, takže nehodlám nikoho nutit si jej zakládat jen kvůli naší skupině, to by byla hrozná hloupost. A taky bychom tím ztratili čtenáře, kteří FB mít nechtějí.
      Přístup bude řešen určitě jinak než přes FB. :) a děkujeme

      Vymazat
  24. Ahoj, děkuji za informace !!! Přeji hodně štěstí při operaci a držím palce, ať je vše v pořádku !!!

    OdpovědětVymazat
  25. Moc děkuji všem, kdo si našli čas a přidali komentář, jsem ráda, že se nastavení osvědčilo.
    Taky všem děkuji za podporu, rozhodně budu myslet na všechno to štěstí, co jste mi popřáli, až pojedu na sál a budu se klepat strachy. :D
    Jste skvělí, doufám, že budete dál číst úžasné knížky, na kterých celý náš tým pracuje a popravdě jsem ráda, že jste spokojení, když vidím, jaké úsilí do toho všichni vkládáme, rozhodně to má smysl, když to potěší tolik čtenářů. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Když jsem se chtěla podívat na blog odkázalo mě to na účet googlu. Za Váš blog jsem nesmírnĕ vdĕčná, jelikož tu nacházím krásné knihy, které u nás ani nevýjdou. Moc si vážím Vaší práce a vždy se tĕším na skvělé překlady a bezva knihy.

    OdpovědětVymazat
  27. Dakujem za vašu prácu ,taktiež má to odkázalo na účet googlu .

    OdpovědětVymazat