středa 30. března 2016

Dcera smečky - 11. kapitola


Becca se přetočila v posteli a natáhla se pro Mikea. Po předchozím vzrušení z noci, se těšila na to, až se vedle něj vzbudí.
Když její ruka našla jen prázdnou postel, posadila se a prohledala pokoj.
Mike stál u okna a sledoval slunce na horizontu.

Obtočila kolem sebe přikrývku a vylezla z postele.
Nepohnul se, když kolem něj obtočila ruce a políbila ho mezi lopatky.
„Opravdu je tu krásně,“ řekl tiše.
Zabroukala a přitiskla se do jeho tepla. I když byl nahý, zdálo se, že ji jeho teplo obklopuje. „Je to dokonce lepší, když jsi tady.“
Otočil se a sevřel ji za ramena. „Myslíš to vážně?“
Becca couvla, takže mu mohla prohledat tvář. „Že je to tu s tebou lepší? Samozřejmě, že je. Miku“ – vzala jeho tvář do dlaní - „miluju, že jsi tady se mnou.“
Zavřel oči. Když na ni pohlédl, viděla v jeho pohledu naději. „A co Kurt? Kdyby tě chtěl zpátky?“
„Miku…“
Zakroutil hlavou. „Vím, že k tobě pořád něco cítí. RJ to taky viděl. Stál jsem tady, díval se z okna a přemýšlel, jestli bych tě mohl nechat jít, pokud by to bylo to, co chceš.“
Zalapala po dechu.
Udělal krok od ní a začal přecházet. „Chápu, že je to těžké rozhodnutí a že s tím přijde i lítost.“
„Miku!“ nemohla uvěřit svým uším. Nechtěla Kurta.
„Ne.“ Mávl rukou. „Spát vedle tebe, držet tě celou noc, a když lezu z postele, natahuješ se pro mě,“ řekl jí a otočil se k ní čelem. „Nenechám tě odejít bez boje. Chci tě, Becco, a udělám všechno, co je v mých silách, abych se ujistil, že si vybereš mě.“
Becca vzlykla. „To už jsme udělala!“ popadla ho za ruku a přitáhla si ho blíž. „Už jsme si tě vybrala a víš co? Nebylo to těžké. Věděla jsem, co mé srdce chtělo.“
Mike se usmál. „Jo?“
Přikývla, ulevilo se jí a byla tak šťastná. „Minulou noc, když jste s RJem mluvili se šerifem o Owenovi a Barrym, víš?“
Nechal ji o samotě, když si šel on a RJ promluvit s policií o poslání těch dvou vlků k Alfa koncilu. Kurt a Clint je přepraví brzo ráno.
Možná už jsou pryč.
„Kurt mě našel v čekárně a my jsme si promluvili. Řekla jsem mu, že je vždycky vítaný ve Smečce. Že se musí vídat víc s Kennym. Nechtěla jsem, aby se dál držel pryč.“ Sledovala, jak se Mikeovy ramena propadla. „Zeptal se mě, jaké mám plány s tebou. Jestli zůstaneš, nebo se já stěhuju.“
S tím zvedl Mike hlavu. „Cos to řekla?“
„Řekla jsem mu, že ať už budeš kdekoli, budu po tvém boku,“ prohlásila. „Vidíš, Miku Jacksone, už jsem si tě vybrala. Jsi tím jediným pro mě. A ty se ode mě nehneš.“
„Ach, díky, Bože!“ zašeptal s úlevou. „Ale vím, jak moc chceš tady zůstat. Mám k tomu nějaké připomínky, ale jedna věc je jistá, nikdy bych tě nepožádal o to, abys opustila domov.“
Objali se a ona u sebe držela jeho hlavu, když si vzal její pusu. Dokáže mu, že ho nenechá odejít.
Zatáhl za přikrývku, kterou měla obmotanou kolem sebe a ona ji nechala spadnout na zem.
„Tak krásná,“ chválil a přejížděl po ní rukama.
Prohnula se, když vzal do dlaní její prsa. „A celá tvoje,“ slibovala.
Sklonil hlavu a polapil jednu bradavku do pusy. Zalapala po dechu, když ji olizoval. Ach, určitě byl muž založený na prsa.
„Miluju tvoje tělo,“ řekl s obdivem.
Přizvukovala.
Vedl ji zpátky k posteli a jemně ji položil na záda. Začal u kotníků a prolíbával si cestičku nahoru po nohách až ke stehnům. Roztáhla se mu, líbilo se jí, kam mířil.
Vzhlédl a mrkl na ni. „Ukážu ti, jak moc obdivuju všechno na tobě.“
„Ano, prosím,“ zamumlala.
Už byla mokrá, když klouzal dvěma prsty kolem klitorisu a škádlil záhyby.
Prohnula se. „Prosím.“
„Máme čas, zlato.“ Škádlil ji znovu prsty.
Nezajímalo ji, jestli měli celý zbytek života. Chtěla být naplněná. „Miku…“
Zasmál se. „Tak netrpělivá.“ Sklonil hlavu a využil jazyk, aby do ní vstoupil.
„Ach, Bože!“ vykřikla.
„Chutnáš dobře,“ řekl jí Mike.
„Je to úžasné,“ odpověděla.
Přidal dva prsty, zatímco se přitiskla blíž. Ale nebylo to dost. „Miku, prosím.“
Zvedl hlavu. „Víc?“
Zaklonila hlavu „Uch!“
Zasmál se, ale posunoval se vzhůru po jejím těle. Díky Bohu, že dál pokračoval v přirážení prsty. Svou pusou zakryl její a ona se mu otevřela, zatímco mu jezdila na ruce.
Odtáhl se a lapal po dechu. „Moje,“ prohlásil.
„Ano, ano.“
Vytáhl prsty a vylezl si na ni, penisem tlačil proti jejímu vstupu. „Moje!“
Ta majetnickost byla dost na to, aby ji skoro poslala přes okraj.
„Ano! Miku.“
Vrazil dovnitř, když vykřikovala jeho jméno znovu a znovu. Jezdil v ní rychle a tvrdě.
Milovala každou vteřinu z toho.
Becca ho sevřela za ramena, zabořila mu do nich nehty a zavrčela: „Ty jsi můj taky.“
Mike tvrdě přirazil a zastavil se. „To je pravda, zlato.“ Vytáhl se a přetočil ji.
Vylezla na ruce a kolena a zvedla k němu zadek. Sevřel ji za bok a tentokrát do ní vstoupil pomalu. Pokusila se zatlačit dozadu a dostat ho dovnitř rychleji, ale jeho sevření bylo příliš silné.
„Ne, vezmeš si, co ti dávám,“ přikázal.
Vyklouzl ven, než se vtlačil zpátky. Bylo to až příliš dobré mučení.
Stiskla vnitřní svaly a uvěznila jeho penis.
„Ach, zlato,“ zasténal.
Hodila hlavu dozadu. „Tvrději.“
Viditelně na konci se sebekontrolou do ní rychle pumpoval. Setkala se s každým přírazem a poháněla ho. Natáhl se a třel jí klitoris, když do ní vrážel.
Explodovala a svírala se kolem něj.
„Becco!“ zasténal, přirazil a udělal se.
Zkolabovali společně na postel, zpocení a vyčerpaní.
„No, jsem ráda, že ten rozhovor máme za sebou,“ řekla se smíchem Becca.
Plácl ji po zadku. „Buď hodná.“
*    *    *
Mike už umíral hlady, když s Beccou konečně vyšli z ložnice. Sešli do kuchyně zrovna na konci snídaně a uviděli Nikki a RJ, kteří zrovna taky vcházeli. Mike poplácal RJ po zádech, když ho míjel, a posadil se vedle něj. Becca popadla konvici s kávou a začala nalévat hrnky. Jedna z žen, které pořád vařily, ukázala na talířky.
„Jezte hned! Zasloužíte si dobré zacházení,“ řekla.
„Ano, madam,“ řekli ve stejnou dobu RJ a Mike.
Talířky byly naplněny a mísy se posílaly. Kenny a Todd vešli zadními dveřmi.
„Vidíš, říkal jsem ti, že nepropásneme snídani,“ řekl Todd Kennymu, odtlačil ho z cesty a popadl svůj vlastní talíř.
Kenny protočil oči, ale dál sledoval Todda s milujícím výrazem v očích.
Todd a Kenny se k nim připojili a všichni začali jíst.
Ženy položily poslední kousky jídla na stůl a začaly si sundávat zástěry.
Brzo zůstali sami v kuchyni – malá skupina, která začala připadat Mikeovi jako rodina.
„Jak se máš?“ zeptal se Todda.
Todd se zazubil. „Jsem v pohodě. Opravdu mi neublížili. Byli ze mě spíš vyděšení.“
„Odešel Kurt s Owenem a Barrym ráno?“ zeptal se RJ.
Kenny přikývl. „Odešli za svítání. Koncil si s nimi chce promluvit o spojení s Danem Carterem.“
Todd si odfrkl. „Ten chlap je zatraceně šílený. Pořád žvanil o tom, jak jsem zárodkem ďábla. Všichni ti lidé, byli příliš vystrašení, aby se mě dotkli. Jako bych je mohl zapálit jen pohledem do jejich očí.“
„Bude zatčený?“ zjišťovala Nikki.
Kenny si povzdechl. „Mluvil jsem ráno se šerifem. Zatímco jsou ti muži, které minulou noc zatkl, vyděšení, pořád tvrdí, že Dany Carter tam nikdy nebyl a všechno to byl jejich nápad unést Todda. Šerif si myslí, že se víc bojí Cartera než vězení.“
„To nedává vůbec smysl,“ stěžovala si Becca.
Kenny pokrčil rameny. „Budou vyšetřovat, ale bez důkazů…“ odmlčel se.
„Ale Todd ho viděl,“ hádala se Becca.
„Je to Toddovo slovo proti osmi lidem a dvěma vlkům,“ tvrdil Kenny. „Budou chtít lepší doznání a pokusí se ho dopadnout.“
„To není jeho největším problémem,“ řekl RJ.
Všichni se k němu otočili.
„Všechny Smečky to teď vědí. Navíc koncil je už na něj zaměřený. Příště se mu nepodaří dostat se tak blízko. Ztratil chvilku překvapení,“ pokračoval RJ.
„Dobře,“ řekla Becca. „Nikdo jiný by si tímto neměl projít.“
„Takže, jak byl do toho zapojen Barry? Chápu Owena, ale Barry?“ zeptal se Mike.
Kenny a Todd zavrtěli svorně hlavami. „Jsem jen rád, že je konec,“ řekl Todd.
Kenny se natáhl a položil ruku na partnerovu.
„Ale?“ zeptala se Becca a zvedla obočí.
„Včera večer jsme mluvili s Alfou – skončili jsme se skrýváním našeho vztahu. Máme jeho podporu, podporu našich přátel a rodiny, takže jsem požádal Todda, aby se se mnou spářil.“
Stůl explodoval gratulacemi a fanděním.
Todd se usmíval. „Konečně jsem od něj dostal slib,“ škádlil.
Becca objímala kamaráda. „To je tak skvělé! Ale co tvá pozice?“
Kenny pokrčil rameny. „Jestli mě chce někdo vyzvat o pozici, vypořádám se s tím pak. A kromě toho doufám, že brzo ji budu moct předat dál a vzít za sebe náhradu. Abych se mohl zaměřit na můj výcvik s ohněm.“
Kenny zachytil Mikeův pohled a držel ho. Mike chápal, co tím myslel. Todd už mu nasadil tu myšlenku do hlavy.
Usmál se a dal mu najevo, že má o to možná zájem.
RJ natáhl ruku přes Nikkino rameno, čímž přitáhl jeho pozornost. RJ se ušklíbl a Mike věděl, že taky pochopil, co Kenny neříkal.
„Takže, Miku, co ty?“ zeptal se jeho kamarád s předstíranou nevinností.
Mike se zasmál. „Hezky, brácho.“ Ale nebyl naštvaný. Propletl si prsty s Beccou. „Právě teď zůstanu s Beccou. Mám volno, když je jednotka rozpuštěná. A rozhodneme se, co chceme… společně.“
Zvedl její ruku a políbil ji na kloubky prstů.
Nikki a RJ užasli a Kenny a Todd se smáli. Becca se na něj jen dívala s upřímným potěšením.
Mike neměl pochyb, že má budoucnost s Beccou. Měli všechno a sobě navzájem se oddali už dřív.
Tak dlouho, jak měl Beccu po boku, měl skvělé očekávání v to, kam ho život zavede.

KONEC

21 komentářů:

  1. Moc děkuji za skvělý překlad!!!♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem veľmi pekne za super preklad kapitoly a teším sa na pokračovanie

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, díky moc za poslední kapitolu. !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Veľká vdaka za super preklad dalšieho úžasného príbehu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. dakujem velmi pekne za preklad

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,díky za skvělí překlad další knihy ze série už se moc,moc těším na další pokračování ještě jednou velké díky Mirka

    OdpovědětVymazat
  7. A toto je co za osobu? Len tak, kde nic, tu nic na konci kapitoly? Ďakujem za preklad.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za překlad další krásné knihy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dakujem za preklad a tesim sa na ďalšiu knihu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Srdečná vďaka za preklad poslednej kapitoly ďalšej častí série... :-);-)

    OdpovědětVymazat