sobota 20. února 2016

V zajetí draka - 20. kapitola 2/2


Poté, co si Pia a Dragos navzájem vyprávěli svoje verze událostí, moc spolu nepromluvili; poté, co ho přemluvila, aby se vrátil k práci. Brzy se ponořil do práce. Musel stabilizovat pár podniků v Illinois než je prodá a zmínil se o pár pokusech o převzetí firem.
Ptala se sama sebe, jestli tento odstup teď bude patřit k jejich životu. Každou noc k ní vklouzl do postele, držel ji v náruči a jeho blízkost jí dělala dobře. Ale nemilovali se, neměli žádný sex… nepářili se.

To, že se proměnila v plnokrevného wyra, zlepšilo její léčivou sílu. Po třech dnech už lezla málem po zdech. Konečně jí Dr. Medina dovolila opustit pokoj, chůzi na běžícím pásu a lehké cvičení.
„Jo!“ Už se na to hrozně těšila.
„Žádné běhání, dokud nedovolím, je jedno, jak dobře se cítíte. A to udělám nejdřív tak příští týden,“ nabádala ji doktorka. „Ta šipka vám pěkně pochroumala dýchací orgány.“
„Žádné běhání, chápu.“ Chňapla po oblečení, černé lycrové legíny, sportovní top a oblékla se. „Moc děkuji!“
„Rádo se stalo.“ Doktorka se usmála. „Vyprovodím se sama.“
Pia seděla na kraji postele a obouvala si svoje nové tenisky – další pár -, zatímco doktorka opustila penthouse. Dragos jí koupil šest nových párů poté, co své poslední boty zruinovala útěkem blátivým terénem.
Dveře se otevřely. Vzhlédla a chtěla chlapcům říct, že je připravená na trénink. Vstoupil Dragos. Jako obvykle zabral celý prostor.
Dlouze se na ni podíval, poté zavřel dveře. Dnes měl na sobě černé džíny a černou hedvábnou košili, která obkreslovala silné atletické kontury jeho těla a zdůrazňovala bronzový tón jeho pokožky – a nijak nepřispívala k tomu, aby vyjasnila jeho výraz.
Dokonce i ve své lidské podobě vypadal, jako by byl schopný Krále fae roztrhat na kousky holýma rukama. Bylo správné, že to považovala za sexy? Poškrábala se na hlavě. Divila se sama sobě, opravdu.
„Ahoj,“ řekla. „Nečekala jsem tě.“
„Očividně ode mě nečekáš vůbec nic,“ odvětil.
„Co prosím?“ zeptala se překvapeně.
Začal přecházet sem a tam. Natočila se směrem k němu a nejistě ho sledovala.
„Doktorka ti povolila cvičení,“ řekl. „Takže vycházím z toho, že jsi teď dostatečně silná, aby ses postavila dalším věcem.“
„Oukeeej.“
„Musíme si promluvit,“ řekl a mračil se u toho.
Nakrčila čelo. „Co se děje? Co jsem ještě udělala?“ Neprovedla toho za jeden týden už dost? Jestli to tak půjde dál, bude muset upadnout do kómatu, aby nevyvedla něco dalšího.
Obrátil se k ní čelem, ruce opřené v bok. „Vzpomínáš si na to, jak jsi šlápla do té králičí nory?“
Odfrkla si. „Na to lze těžko zapomenout.“
Přimhouřil oči, které se leskly jako zlaté mince. „Vzpomínáš si taky na to, co jsi řekla?“
Pokrčila rameny, její obličej byl stejně tak prázdný jako její mysl.
Přešel až k ní, položil jí ruce na ramena a odstrčil ji. Padla na matraci. „Hej!“
Poté se po kolenou vyškrábal na postel, až se tyčil nad ní. Měřil si ji zuřivým pohledem, od hlavy k patě rozzuřený wyr-muž. „Řekla jsi, cituji: „Ani ti nemůžu říct, jak jsem ráda, že jsi přišel a jaký je to skvělý pocit slyšet tvůj hlas.“
„No a?“ Plochou dlaní ho udeřila do ramene. U ní to ale nemělo takový účinek jako u něj. Samozřejmě se nepohnul ani o centimetr. „Přestaň s tím primitivním chováním!“
„Jak sis možná všimla, jsem primitivní týpek.“ Vycenil zuby a přiblížil svůj obličej těsně k jejímu. „Všechna ta staletí civilizace? Všechno jen fasáda.“
„Oh, proboha!“ Uvolnila se a jen na něj zírala bezmocná proti vlně vzrušení, která se přes ni převalila. „To jsi celou dobu naštvaný kvůli tomuto?“
Naklonil hlavu na stranu, oči mu žhnuly jako láva. „Řekla jsi to, jako bych byl nějaký druh návštěvníka. Nebo jakoby sis nebyla jistá, jestli bych přišel, kdyby tě někdo unesl. Poté, co mi řekla, že čekáš mé dítě. Nevím, co si o mě myslíš, kromě toho, že jsem krvelačné monstrum.“
„Dragosi!“ Vytřeštila oči. Dotkla se jeho obličeje. „Jen jsem žertovala, když jsem to říkala.“
„Ach ano? Já jsem krvelačné monstrum a ty jsi moje družka.“  V jeho agresivním obličeji nebyla ani stopa po jemnosti. Zavrčel: „A patřím tobě. Kdy to konečně začneš akceptovat?“
„To dělám. Přísahám,“ řekla. Neuvěřitelné, že ho tak ranila. Pohladila ho po tváři. „Já jen nevím, co mám jako tvoje družka dělat. Někde mezi tou hroznou gobliní pevností a momentem, kdy jsi tam na té pláni zamával ocasem, jsem se do tebe zamilovala. Ale já jsem vyrůstala jako člověk. Láska, zamilovanost, milování – to chápu. Tyto věci jsou mojí součástí. A ty už jsi přiznal, že nevíš, co je to láska. Takže stále nevím, na čem jsem. I když jsme spolu, nevím jak se mám chovat, nebo co to vůbec znamená.“
Během jejích slov se mu obličej uvolnil. Políbil ji do dlaně. „Znamená to, ty hloupá ženo, že i já se dokážu přiučit. A teď mě poslouchej! Nedokážu na tebe přestat myslet. Jsi neustále se mnou, ať už jdu kamkoliv a chybíš mi, když jsme rozděleni. Už jsem dokázal, že bych pro tebe zabíjel. Taky bych pro tebe zemřel. Rozesmáváš mě. Jsem s tebou šťastný. Jsi můj zázrak a můj domov. Stačí, když sebou cukneš a už jsem vzrušený. Vždycky pro tebe přijdu, vždycky tě budu chtít a potřebovat. Jasné?“
Začala zářit. „To zní jako láska.“
„To jsem si myslel,“ řekl drak. Pohybem, který byl tak rychlý, že ho ani nestačila okem pochytit, ji chňapl za ruce a uvěznil jí je nad hlavou. Lekla se, ale hned se v jeho sevření uvolnila. Ve světle se zablýskl jeho dravčí pohled. Sklonil se k ní, až se dotýkali nosy. Zasyčel: „Řekni to!“
Věnovala mu jemný, zářivý úsměv a odvětila: „Patřím ti.“
„Už bylo načase,“ zavrčel. Posadil se na posteli a vytáhl ji s sebou. Poté ji chytil za triko a roztrhl ho. „Řekni to ještě jednou!“
Začala se smát a připadala si jako opilá. Chytila ho za košili a pokusila se nešikovnými prsty rozepnout knoflíky, zatímco opakovala: „Patřím tobě.“
Otočil ji tak, že ležela k němu zády. Z kontrolované síly jeho pohybů jí smích přešel. Začala se jí třást kolena. Strhl z ní zbytek jejího oblečení a přitiskl ji na posteli tak, že před ním klečela na všech čtyřech. Roztáhl jí nohy, až před ním zůstala celá obnažená. Pocit zranitelnosti se skoro nedal vydržet. Křečovitě se roztřásla.
Za sebou slyšela tiché zvuky, jak zadržoval dech, šramot jeho oblečení. Pokusila se mrknout přes rameno, aby se podívala, co dělá.
Poté se na ni zezadu přitiskly horké rty. Jazykem olízl hebké plátky jejího pohlaví. Polechtal ji po klitorisu a ústy zformoval slova: „Řekni to ještě jednou!“
Zaplavila ji vlna vzrušení. Už se neudržela na rukách a tak se svezla dopředu, vlhkou tvář zabořila do deky a sténala.
Takto se před ním otvírala ještě víc. Olizoval ji, okusoval a sál a svými něžnými, šikovnými pohyby jí poskytoval potěšení. Poté byl důraznější, hrubší, chytil ji za boky a držel ji pevně, zatímco ji přivedl k vrcholu. Svíjela se v jeho sevření a s námahou lapala po dechu.
Celou tu dobu vyžadoval znovu a znovu, aby opakovala, že mu patří. Řekla mu to pokaždé, když jí to přikázal – zasténala a vzlykala, až se zhroutila na záda, uzlíček chvějících se obnažených nervů.
Neměla na těle místo, které by neochutnal. Poté se konečně přesunul, usadil před jejím vlhkým vchodem a pronikl dovnitř. Když ji naplnil, třesoucími prsty ho hladila po zádech a omráčeně vrněla touhou. Z očí se jí koulely slzy.
Uchopil její obličej do obou dlaní a znovu do ní pronikl. Konečně se začala uklidňovat a vážný výraz v jeho tváři ustupoval něžnému.
„Během těch staletí jsem se toho tolik naučil,“ zašeptal, když se v ní začal pohybovat. „Užíval jsem si uznání vládců a viděl jsem zánik mnoha impérií. Ale ty jsi moje nejlepší učitelka.“
Pohladila ho po drsné tváři. „Miluji tě.“
Jeho zlaté oči se rozjasnily úsměvem plným úžasu. „Já vím.“
Hrozilo, že ji smích přemůže, ale pak se ztratila v jeho úsměvu. Přirážel stále rychleji a tvrději, až trefil ten správný bod a ona se proti němu vzepjala. Když vyvrcholil, jeho obrovské tělo se roztřáslo. Zasténal, Pia ho houpala v náruči a zabořila mu obličej pod krk. Hladil ji po vlasech, až usnula.
Zvedl se, aby ji netížil svou vahou. Potom se převalil na záda a přitáhl si ji do náruče.
„Dobře, že jsme si to vysvětlili,“ proneslo spokojeně, prsty se prohrabával jejími vlasy a trochou magické energie jí uhladil rozcuchaný účes.
„Co? Že jsme druh a družka?“ Ozvala se ospale.
„Ano.“ Políbil ji na prsty. „Protože se vezmeme.“
„My se…“ Skousla si ret. „To byl tvůj návrh? Prostě se vezmeme?“
„Oh!“ Natáhl ruku na druhou stranu postele, sáhl do kapsy od košile a hodil jí na prsa obrovský diamantový prsten. „Tady!“
Protočila oči a lehla si na záda. Když jí takhle nahrál, neodolala. „Oukej, Dragosi. Jedna věc je souhlasit s tím, že jsme pár. Ale u manželství si nejsem tak jistá,“ řekla. „Četla jsem Cosmo. Žereš lidi. Myslím, že rozvodový soud by to jako nepřekonatelné rozdíly uznal.“
Otočil se na bok. Když se opřel o loket, sklouzla mu ze svalnaté hrudi přikrývka. Díval se na ni zpod přimhouřených očí. To byl jeho nabručený, tvrdohlavý pohled. Bože, jak ten výraz milovala! Skoro mohla slyšet, jak mu to v hlavě šrotuje.
Za nějakou dobu řekl: „Prosím!“
„To už je lepší, chlapáku!“ Přikývla a navlékla si prsten na prsteníček.


KONEC

41 komentářů:

  1. Moc děkuji za skvělý překlad!!!❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za překlad této skvělé knihy :-). Hltala jsem ji od první do poslední kapitolky. Můžu doufat v překlad dalších dílů? Prosííím.

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní !!! Děkuji mnohokrát za překlad a korekci celé knihy. Jste skvělí !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  5. MOC DĚKUJU!!! Tak tahle kniha byla super počteníčko a já Vás miluju za to, že jsem si ji mohla přečíst a to navíc ve skvělé kvalitě!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za překlad a korekci této krásné knihy

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za celý překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji moc za překlad.Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé, díky moc za poslední část kapitoly a vlastně celého překladu a korekci.
    Moc hezky se to četlo, díky moc !!

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za překlad celé knihy a i dnešní kapitoly. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Díky moc za překlad a korekturu celé knihy. Hodně se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
  12. Díky moc za překlad a korekturu celé knihy. Hodně se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji za celý překlad, škoda že už je konec, kniha se mi moc líbila :)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za překlad celé knihy, byla to super jízda a velmi me to chytlo. Doufám, že budeš v sérii pokračovat. Jsi šikula a překlad výborný

    OdpovědětVymazat
  15. ďakujem za preklad celej knižky, je skvelá a ja dúfam, že budete pokračovať v tejto sérii

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasné.. Pokračování asi není co? Zamilovala jsem se do nich.. Díky moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  17. Dekuji moc, byla to moc pekna kniha, a samozrejme, jako spousta ostatních doufam v preklad dalších dilu této serie.

    OdpovědětVymazat
  18. Veľká vdaka za skvelé ukončenie užasného príbehu. Strašne rada som túto pnihu čítala a vždy som nedočkavo očakavala pokračovaie:-):-D

    OdpovědětVymazat
  19. Velmi dobry vyber knizky. Dakujem za preklad a keby bol aj dalsi diel, bolo by to uzasne. VV

    OdpovědětVymazat
  20. To bola kraaaasna dospelacka rozpravka. Veľmi som ti vďačná za 100% preklad, pri ktorom som si ani neuvedomila, že to preklad je. Teším sa z tejto knihy a z tvojej nezistnosti, s ktorou sa k nam kapitola za kapitolou tato kniha dostala. Ďakujem a dúfam,že ti nepíšem naposledy.

    OdpovědětVymazat
  21. Knihomolka.36520. února 2016 16:08

    Díky za překlad téhle knihy moc jsem si její čtení užila a doufám v pokračování série :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ďakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Paradni kniha ! Super preklad i korekce! Holky jste skvely a strasne moc moc dekuju za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherný koniec. Ďakujem za preklad. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Díky moc za skvělé čtení. Zdena

    OdpovědětVymazat
  26. Ještě jednou díky moc za celý překlad, knížku jsem si moc užila a ráda se k ní někdy vrátím. :-)

    OdpovědětVymazat
  27. áááááá to je už koniec??? :( :( :( aj tak, ďakujem za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  28. Děkuji za překlad této knihy. Krásný příběh, který mě naprosto uchvátil. Překlad byl naprosto skvělý a nenásilný.
    Doufám, že nás překvapíš něčím stejně stejně strhujícím (né li pokračováním) ;-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ďakujem pekne za preklad a korektúru celej knihy, boli ste skvelé :-)) Teším sa na ďalšiu knížku od Vás máte môj obdiv a Vďaku za čas venovaný prekladu, aby sme si aj my mohli niečo také pekné prečítať.

    OdpovědětVymazat
  30. Holky, přicházím možná s křížkem po funuse, ale musím konstatovat a poděkovat, super překlad jako od profíka, super čtení. Neskutečně jsem se bavila. Začala jsem číst až večer, četla do rána. To mluví samo za sebe. Velká pochvala a obrovský dík. Zdena

    OdpovědětVymazat
  31. Ďakujem za preklad a korekciu ste super;).Teším sa na pokračovanie

    OdpovědětVymazat
  32. Krásný příběh. Moc děkuji za skvělý překlad!!!

    OdpovědětVymazat
  33. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat
  34. Dakujem za skvely preklad a korekciu celeho pribehu. Bol uzasny a chytil ma hned od prvej kapitoly. GabiM

    OdpovědětVymazat