středa 3. února 2016

Dcera smečky - 7. kapitola


Becca se pomalu probudila obtočená kolem Mikeovy pevné postavy s hlavou na jeho rameni a jejich ruce spojené na jeho hrudi.
Po včerejším rozhovoru s Mikem se cítila lehčí. Její přiznání k Mikeovi otevřelo všechny staré rány, ale byla ráda, že to má už všechno za sebou.

Byla naštvaná na tátu a nejlepšího přítele, ale věděla, proč drželi v tajnosti Kurtovo objevení. Poté, co o tom popřemýšlela, byla ráda, že to tak udělali. Nebyl žádný způsob, jak vědět, jak zareaguje na to, že byl na blízku její ex.
Nelhala, když Mikeovi řekla, že Kurta nemilovala. Trvalo jí mnoho let, aby si uvědomila, že jejich vztah byl o tom, co chtěli všichni ostatní. Držela s nimi jen proto, že se to od ní očekávalo.
Smečka to spojení chtěla. Chtěla silné druhy v případě, že by se Alfovi něco stalo.
Nikdy nebude litovat čas strávený s Kurtem. A ještě líp, mohla se ohlédnout na ty vzpomínky s radostí, ale to bylo všechno – vzpomínky. Žila život bez něj. Byla šťastná.
Vylezla z postele bez toho, aby Mikea vzbudila. Musela se na něj ještě jednou podívat. Mike byl krásný, silný a milý – přesně takový muž, jakého si představovala. Ne, že by spěchala, aby se s někým spářila. Uběhla dlouhá doba, než se tou cestou znovu vydala. Ale ráda by strávila čas s Mikem, vytvořila si nové vzpomínky. Chtěla ve svém životě Mikea.
Včerejší ráno – a Bože, teď to vypadalo jako léta – zavolala své kamarádce Nikki, aby na Mikea dostala všechnu špínu.
Vyměnily si zprávy, ve všech pěla Nikki na Mikea chválu. Bylo zřejmé, že Nikki chtěla dělat Becce dohazovačku. Becca se ráda pobavila tím, když jí řekla, že nepotřebuje žádnou pomoc.
Nikki byla potěšená. Byla ráda za ni.
Potkala Nikki na jednom z jejich prvních úkolů mimo domov. Nikki psala článek o ohrožených rudých vlcích ve Spojených státech. Becca bylo přizvána k tomu, aby fotila.
Jakmile si obě uvědomily, že sdílejí měničské geny, staly se rychle kamarádkami.
Becca věděla, že Nikki pořád bere úkoly, i když se už spářila. Taková prostě Nikki byla. Měla ráda to, co dělala. Becca preferovala být doma. Byla to jedna z mála věcí, co neměly společné.
Samozřejmě že naposledy, kdy Becca brala práci mimo zem, bylo tehdy, když měla její kamarádka pářící obřad. Becca nesnášela, že to musí prošvihnout, ale Nikki to chápala.
Teď když se setkala s Mikem, měla Becca ještě víc důvodů litovat, že nebyla schopná se toho zúčastnit. Mike byl jedním z Nikkiných nejlepších přátel.
Opravdu to byl malý svět, když o tom popřemýšlíte – to spojení, které táhlo lidi k sobě.
To spojení, které udrželo měničskou komunitu prospěšnou i s hrozbami, které se na ně teď hrnuly.
Becca si vytáhla džíny a tričko z šuplíku a spěchala do sprchy. Bylo něco, co chtěla udělat jako první, než se bude muset vypořádat s čímkoli dalším.
Rychle se osprchovala a oblékla, pak se jí podařilo dostat se z ložnice a po schodech dolů bez toho, aby ji někdo viděl. Vyhnula se kuchyni, věděla, že tam bylo největší množství lidí, proklouzla dveřmi do nory a spěchala k lesu.
Jakmile už byla venku, nebyla tichá. Chtěla dát komukoli najevo, že přichází. Pokud Kurt a jeho kamarádi zůstávali v této oblasti, věděla přesně, kde ho najít.
Minula potok a šla dál na sever. Než se dostala ke starému oblíbenému místu, kde se scházeli, uslyšela pohyb.
Kurt k ní vyšel a ona se zastavila, aby ho nechala uzavřít vzdálenost. Usmál se na ni, ale nervózně si strčil ruce do kapes džínů. Neměl na sobě boty ani tričko.
Byl atraktivnější teď, když zestárl, s opálenou pevnou pokožkou a svalnatým tělem. Ale taky se jí ulevilo, když necítila to povědomé škobrtnutí uvnitř při pohledu na něj polonahého. Opravdu se přes něj už dostala.
„Ahoj, Becco,“ přivítal ji.
Přikývla. „Máš minutku, abychom si promluvili?“
Pokynul k hromadě kamenům, na které si mohli sednout. Šla tam a sedla si. Jakmile byl vedle ní, otočila se čelem ke starému kamarádovi.
„Omlouvám se, Becco. Měl jsem ti říct, že jsme zpátky. Že pomáhám,“ začal.
Zvedla ruku, aby ho zastavila. „Ne, Kurte. Už ses omluvil dost. Teď jsem na řadě já.“
Trhl sebou. „Co? Ne.“
„Ano,“ povzdechla si. Bylo to těžší, než si myslela. „Byla jsem na tebe naštvaná dlouhou dobu. Vinila jsem tě za to, že jsi mě opustil.“
„To jsem udělal,“ přerušil ji.
„Ne,“ opravila ho. „Nechala jsem tě jít. Tu noc jsi měl pravdu, když ses mě zeptal, jestli jsem si na sto procent jistá, že jsem připravená usadit se na po zbytek života. Jestli jsem to cítila až v kostech, že jsme si předurčeni. Věděl jsi to.“
Ramena mu klesla. „Vždycky jsem jen chtěl to nejlepší pro tebe.“
„Vím to.“ Zasmála se. „No, teď to vím.“ Podívala se na něho – opravdu se podívala na svého bývalého milence a kamaráda. Změnil se, ale zůstal tím stejným upřímným mužem. Měl vrásky kolem očí od smíchu. Modrá barva pořád jiskřila. I s několika dny bez oholení a zůstáváním v lese vypadal skvěle. Ale už nebyl tím, co chtěla.
„Chtělo to hodně kuráže přijít za mnou a věci ukončit. Jít si svou cestou a nedat všem ostatním to, o čem si mysleli, že je nejlepší. Vždycky ti za to budu vděčná, žes to udělal.“
Kurt si otřel ruce o kolena. „Teď mi řekneš, že už mě nemiluješ? Že jsi šťastná s Mikem?“ zeptal se tiše.
Becca se natáhla pro jeho ruku. Propletla si prsty s jeho. „Ne, vždycky tě budu milovat. To se nezmění. Minulou noc jsem Mikeovi řekla to stejné. A co se týče toho, co cítím k Mikeovi?“ pokrčila rameny. „Nevím, kam to povede. Líbí se mi být s ním. Ale je to nové a přesně uprostřed té nejtěžší věci, které jsem kdy čelila. Jen čas řekne. Ale jsem ráda, že mám šanci sledovat, co se stane.“
Kurt jí sevřel tvář volnou rukou. „Řekni mi, že jsi šťastná.“
Becca natočila hlavu a políbila ho na zápěstí. „Jsem. Opravdu jsem. A myslím, že ty taky. Ale chci, abys pro mě něco udělal.“
Kurt spustil ruku a přikývl. „Cokoli.“
„Přestaň se držet dál. Poté, co bude konec, vracej se pravidelně domů. Svému bratrovi chybíš, Smečka tě postrádá a já taky.“
„Myslíš to vážně?“ zeptal se rychle. „Nechci tě naštvat.“
„Kurte, nikdy jsem nechtěla, aby ses držel stranou. Je to taky tvoje Smečka. Patříš sem. Až budeš připravený, chci, abys nás přišel navštívit. Chci, abychom byli kamarádi. Opravdoví kamarádi.“
Kurt jí stiskl ruku. „Taky to chci.“
*   *   *
Mike vykročil ze dveří kuchyně do jasného ranního slunce. Spatřil Beccu vyjít z lesa a usmál se. Otevřel oči a doufal v pokračování toho, kde skončili minulou noc, kdy zkolabovali, vyšťavení a unavení. Ale probudil se sám.
Skryl své zklamání kvůli jejímu zmizení, zatímco si užíval snídat čerstvě upečený chleba, vajíčka a šunku. Zatímco jedl, obdržel několik zpráv o tom, že nikdo nebyl schopný najít Owena. Neviděl ho od posledního požáru.
Mike zanechal v kanceláři Brandonovi zprávu a taky se pokusil spojit s RJem, ale ani jeden z nich neodpověděli. Jeho den nezačal moc dobře.
Ale mít nádherný výhled na Beccu mířící k němu? Zvedalo mu to náladu.
Ještě si ho nevšimla a on se té příležitosti chopil a sledoval ji. Trochu se v bocích pohupovala, jak šla, zřejmě byla šťastná, když šla zpět domů.
Sešel schody z verandy dolů, a když ho spatřila, úsměv se jí rozšířil. A to ho zasáhlo přímo do srdce.
Setkala se s ním uprostřed zahrady a hodila mu paže kolem krku. „Jaké skvělé ráno!“
Zasmál se. „Tvůj dům včera vyhořel.“
Klesla zpět na nohy. „Ach, ano. No, dnešek začal líp než včerejšek, takže to něco znamená.“
Rychle ji políbil. „Udrž si tu myšlenku.“
Tentokrát se zamračila a odtáhla se od něj. „Co se stalo?“
„Owen je pryč,“ vysvětlil.
„Zatraceně,“ zamumlala. „Fajn, no, nemohl zmizet daleko. Najdeme ho.“
„Nechala jsem kamarádovi zprávu. Je skvělý ve stopování. Pokud ho brzo nenajdeme, chci, aby přišel za námi a pomohl nám.“ Obmotal jí paži kolem krku a vedl zpět do domu. „A kam jsi dneska ráno zmizela?“
Zastavila se a otočila k němu čelem. „Šla jsme si promluvit s Kurtem.“
Mike sebou trhl. Normálně by měl nad sebou lepší kontrolu, ale po jejich přiznání z noci si nemyslel, že Becca opustí jeho postel, aby se viděla se svým ex.
Popadla ho za paže a zatlačila ho ke straně domu. „Opravdu? Po tom všem, co bylo včerejší noc řečeno, zpochybňuješ moje úmysly?“
Otevřel pusu, aby popřel její obvinění, ale mávla rukou. „Co jsem si myslela? Jsi chlap!“
Mike přikývl. Byl mužem, ale kvůli tomu nebyl zticha. Ale ne. Pohled na zuřící Beccu byl žhavý.
Plácla ho po rameni. „Včera v noci jsem ti říkala, že jsem nikdy neřekla Kurtovi, že měl pravdu. Nechtěla jsem začít se vztahem s tebou, když mi toto pořád viselo nad hlavou.“
Oči jí zazářily, když se rozkročila a dala ruce v bok. „No? Nemáš mi k tomu co říct?“
Olízl si rty. „Bože, mohl bych se do tebe zamilovat.“
No sakra, to neměl v plánu říct.
Výraz jí změkl. „Já vím. Právě proto jsem musela mluvit s Kurtem.“
Mike se pro ni natáhl a ona ho nechala obtočit kolem sebe paže a přitáhnout si ji blíž. „Je mi jedno, že sis šla promluvit se svým ex. Byl jsem překvapený. A možná trochu zklamaný.“
Zvedla obočí. „Zklamaný?“
„Jo,“ zašeptal, když jí přejel jazykem dolů po krku. „Těšil jsem se na to, že se probudím s tebou v mé náruči.“
Opřela se mu do náruče a naklonila hlavu, aby mu umožnila lepší přístup. „No…“
Otočil je a přitiskl ji na cihlovou zídku hlavního domu. Přitiskl se blíž, takže cítila jeho erekci a třel se o ni.
„Mmm.“ Zachvěla se. „To… to by bylo hezké.“
„Hezké?“ zavrčel. „Myslím, že bys mohla vymyslet něco lepšího než hezké.“
Zvedl ji rukama nahoru, takže byla chycena mezi stěnou a jeho tělem. Obtočila mu nohy kolem pasu, zatímco mu škubala za tričko.“
„Kůže,“ požadovala. „Chci cítit tvou kůži.“
Pomohl jí a přetáhl si tričko přes hlavu, než ho zahodil do trávy. Pohnul se dopředu, čímž z ní vymámil nízké, dlouhé zasténání. „Tady, zlato? Chceš, abych tě tam vzal, když nás tady může kdokoli objevit?“
Nebyl proti tomu nápadu. Po tom všem byla jejich první noc v lese extrémně erotická. Chladný noční vzduch, šance objevení, vůně přírody.
Ale tohle nebylo to stejné. Tohle byl její domov.
„Chci tě,“ vykřikla. „Ano, tady, teď.“
Nikdo na to nemohl říct ne. „Vytáhni si tričko nahoru,“ přikázal.
Přesunul si ruce, aby ji líp držel. Becca zvedla lem trička a rozepla podprsenku.
„Dej mi svoje prsa.“
Nadzvedla je. Olízl jí smělé bradavky, než si ten uzlíček vtáhl do pusy. Prohnula se a vykřikla.
Bože, miloval ten zvuk, který dělala.
Přitiskl se víc a sál, dělal to stejné i její druhé bradavce. Nepřestal, dokud nelapala po dechu.
„Potřebuju tě,“ prohlásila chraplavě.
Jemně jí dal nohy na zem, ujišťoval se, že se udrží. Její tričko šlo pryč, podprsenka visela na jednom rameni a on už pracoval na jejích džínech.
Stáhl jí rifle až pod kolena a pomohl jí klesnout na trávu. Na rukou a kolenou byla krásným obrázkem. Stál nad ní a stahoval zip.
„Kurva, zlato, si tak žhavá. Naplním tě. Vezmu si tě tak tvrdě. Budeš křičet moje jméno,“ sliboval.
Divoce přikyvovala hlavou. „Ano, prosím.“
Stáhl si svoje džíny a boxerky, než klesl, aby přikryl její tělo svým. Použil prst, aby se ujistil, že byla připravená, a vklouzl dvěma prsty do ní. Prohla se dozadu proti němu.
Odtáhl ruku a nastavil hlavu penisu k jejímu vstupu. „Připravená?“
Myslel to tak, aby ji poškádlil. Místo toho se posunula dozadu a vzala ho dovnitř jedním pohybem. Její vnitřní svaly mu zmáčkly ptáka. Sevřel ji za boky a zasténal. Miloval být uvnitř ní.
„Teď mě ošukej pořádně,“ přikázala.
Mike se odtáhl, než přirazil znovu zpátky. „Ty jedna malá dožadovačko,“ durdil se, ale jeho smích byl napjatý.
Jezdil na ní tvrdě, přirážel do ní. Becca ho pobízela, vykřikovala „rychleji“ a řetězec ano.
Její tělo se kolem něj naplo, když se jí svaly začaly stahovat. Klesl pusou k jejímu rameni a skousl, když semeno pumpovalo z jeho ptáka a uvolňovalo se uvnitř ní.
Zkolabovali na vlhkou trávu a ona se začala chichotat.
Ten šťastný zvuk ho nutil se smát taky. Zvedl se z ní a lehl si na záda, absolutně zmožený. Opřela se o loket.
„Stálo to za to čekání,“ řekla mu s mrknutím.
Zavrtěl hlavou. Ta zatracená ženská ho zabije.


20 komentářů:

  1. Ďakujem za preklad kapitoly a teším sa na pokračovanie :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Dakujem velmi pekne za pokracovanie prekladu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za skvělý překlad!!!❤❤

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za skvělý překlad a korekci :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vďaka za skvelé pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vdaka za preklad a korekciu. Uz sa tesim na pokracovanie. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji za pokračování, překlad a korekci!

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem moc za preklad aj korekciu, ste úžasné. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,díky za novou kapitolu super tuhle sérii miluju už se těším na další díl Mirka

    OdpovědětVymazat
  10. Srdečná vďaka za preklad i korektúru... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  12. Ďakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat