sobota 16. ledna 2016

Info a anketa k nové knize

Milí čtenáři,
kopíruji vám sem, co se probírá ve fb skupině, abyste se také mohli vyjádřit a dozvěděli se nové informace.



Toto bylo postováno nedávno:

Série Were Chronicles (Kroniky vlkodlaků) od Crissy Smith budou mít 15 dílů. Momentálně jich je vydaných 13. Na blogu překládáme 7. díl.

Autorka napsala i další sérii:
Shifter Chronicles (Kroniky měničů), se odehrávají ve stejném světě (napsáno jako spin off), kde měniči vyšli se svými tajemstvími na veřejnost a v nastalé situaci se musí navzájem podporovat. Série se zabývá neobvyklými druhy, jako jsou ptáci, kojoti, medvědi a kočky.

A včera jsme začali sbírat informace, co byste preferovali:

Už je to nějakou chvíli, co jsem tady přidávala příspěvek o sérii Kroniky měničů od Crissy Smith. Možná vás potěší, že se první kniha (Draví ptáci) překládá do zásoby, aby se posléze mohla zveřejňovat bez přestávek. Je tady ovšem malý zádrhel. Zjistila jsem, že kniha odhaluje jednu podle mě docela zásadní věc ze série Kroniky vlkodlaků, a to přesně z 9. dílu, který se bude překládat kdo ví kdy.
Moje otázka tedy zní: Chcete, aby se kniha přidávala na blog až po tomto devátém dílu?
Prosím přidávejte komentáře, abychom se podle toho mohli rozhodnout.

PS: Jedná se o postavení vedlejší postavy ve Dravých ptácích, ale jelikož jsem ještě nečetla ten 9. díl (ve kterém se jedná o hlavní postavu), tak nevím, jak významnou roli to hraje v příběhu. Může se jednat i o docela nepodstatnou informaci, i když si to tedy nemyslím.

Budeme se těšit na vaše odpovědi
Paty a spol

20 komentářů:

  1. Tahle serie se mi moc líbí a spoiler mi nevadí. Ale je to pouze za mne.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Se spoilerem nemám problém :-) Takže za mě se může hned přidávat :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě mě tak napadlo, že ten, kdo to nebude chtít číst, to samozřejmě rozhodne sám, ale kam napsat tu informaci, aby to nikdo nepřehlédl a pak nebyl zklamaný? Nějaký nápad? Všimnete si toho, když to připíšu pod anotaci?
    Potřebuji zpětnou vazbu - z 50ti lidí zatím jen jeden komentář - to k tomu nemá nikdo co říct?
    Jestli vám to pomůže, tak kdo nechce, aby se překlad zveřejňoval před 9. dílem, tak ať zaškrtne "Nelíbí" nebo kdo je opačného názoru "Líbí", ale opravdu bych to potřebovala vyřešit, co nejdříve.

    OdpovědětVymazat
  4. Ani mne spojler nevadí, ďakujem za každý preklad od Crissy Smith ;-)
    Mary K.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mi spoiler nevadí. Jsem ráda, že to vůbec někdo překládá. Takže velké DÍKY.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi spoiler nevadí. M :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ani mne spojler nevadì.Napìsat na začiatok,aby to každý videl.diana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super nápad, měla jsem obavy, aby se to v anotaci nepřehlédlo, ale přímo na začátku knihy to nikomu neunikne. Skvělé, tahle varianta mě nenapadla, díky. :)

      Vymazat
  8. Ano, take se pridavam - spoiler nevadi a každý se rozhodne sam za sebe, zda cist hned, nebo později - a upozorneni je lepsi na zacatku nez na konci. Dekuji moc a uz se tesim.

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že stačí upozornění na začátku a je na každém, jestli bude číst dál nebo ne. Děkuji za každý díl:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zjistila jsem, že jsem sem včera přidala taky komentář a není tu, takže také mi spojler vůbec nevadí. Mám ráda knihy Crissy Smith. Upozornění na začátku knihy je dobrý nápad. Děkuji mockrát za překlady.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,spoiler mi nevadí.Díky za překlady jsou všechny úžasné.

    OdpovědětVymazat
  12. Knihomolka.36517. ledna 2016 12:09

    Ahoj spoiler mi nevadí většinou akorát navnadí :)
    info na začátku je dobrej nápapad

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělé, díky všem za vyjádření. Hned, jak bude o něco více kapitol v zásobě, tak se začne zveřejňovat. Zatím to vypadá na únor, nejpozději březen. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, spoiler nevadí...klidne to zveřejnete :))

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, spoiler nevadí...klidne to zveřejnete :))

    OdpovědětVymazat
  16. Spoiler nevadi,diky :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Spoiler mi nevadí, díky za překlady

    OdpovědětVymazat
  18. Též mi spojler nevadí, kdo bude chtít přečte si knížku až po 9 díle, ale já to určitě nebudu, už nyní se na knížku těším. Díky moc za to, že nám knížky překládat.

    OdpovědětVymazat