úterý 15. prosince 2015

Neplánované volno

Ahoj všichni,

vyhlašuji neplánované volno tak do konce týdne. Poslední vytržená osmička se mnou nemile zamávala, připadám si už jako závislák na prášcích proti bolesti a do toho zápočtový týden ve škole - takže si užívám hroznou "srandu" a vůbec ostatní věci nestíhám.

Příští týden už budu mít dost času a mám v plánu alespoň z části dodělat dávno přeložené knihy a rozeslat vám je. Snad to pro vás bude alespoň malý dáreček "pod stromeček".

Doufám, že se máte podstatně lépe a máte alespoň čas na pořizování dárků. A když už jsme u dárků, jakou knihu/y jste si přáli pod stromeček? Komu se nějakou chystáte nadělit, případně jakou a proč?

Přeji pěkný den
Paty

14 komentářů:

  1. Přeji brzské uzdravení a zvládnutí zkoušek.K těm knihám,vnoučatům jsem koupila detskou variantuHarryho Pottera,malému hudební koledy A jak zavázat tkaničku,neteři koledy našich babiček a dětem akvaristiku,aby ty rybky co hovají měly co potřebují.Anějakou marematiku pro sraršího vnuka.Tak pěkné svátky,do nověho roku hlavně to zdraví přeje babča.

    OdpovědětVymazat
  2. Sama sobě se chystám koupit dvě knihy od Nalini Singh - Ledové pohlazení a Okovy minulosti nedávno vydané nakladatelstvím FantomPrint.
    A proč?
    Protože mám první dva díly a těším se na pokračování :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také přeji brzké uzdravení. Já osobně jsem si vybrala díl série Svět Nočních Lovců od Jeaniene Frost. Proč? díl u mám a letos se mi podařilo sehnat díl. A pak ještě jednu, ale to je spíše můj koníček :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Prajem ti skoré uzdravenie.Ja som tento rok skoro každému kúpila šalátovu kuchárku,a ešte mame 100praktických rád do záhrady,a pre seba Príručku slo.pravopisu. Tento rok som vsadila na praktické knihy.:-D diana

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si letos knihu nepřála, ale už vím, že dostanu Kuchařku ze Svatojánu II. Pokud máte rádi bezmasá jídla, tak je to nejlepší kuchařka na světě, protože tam z masa nenajdete ani kousíček. A knihu jsem kupovala akorát babičce k narozeninám (má je, chudák, 20.12.) a byla to od Vondrušky Husitská epopej II. I když vlastně jsem si v pátek sama knihu nadělila, protože jsem ji potřebovala do předmětu Literatura pro děti a mládež a koupila jsem si Fiorella a bratrstvo křišťálu opět od Vondrušky. Pokud máte děti/vnoučata/neteře a synovce/nebo kohokoli dalšího tak kolem deseti let, tak fakt doporučuju. Je to historicko detektivní román a je to velice čtivé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balíček pod stromček odo mňa určite dostaneš... :-);-) Už ho mám takmer pripravený :-D:-D:-D

      Vymazat
  6. Já jsem si napsala Ježíškovi o detekktivku Ostrov Entry od Petra Maye - a vytržené osmičky mají jedno velké plus - už nikdy Tě nezaskočí v tu nejnevhodnější dobu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji ti brzké uzdravení, protože mi už jednu osmičku trhali, vím co to je. A nestojí to za nic. Pokud se týká knih - pro manžela jsem koupila posledního Deavera, pro dceru, která má zvláštní vkus, poslední Mo Heyderovou a pokud se týká mne, jsem ráda překvapená. Jen doufám, že to nebude nemilé překvapení. A pokud se týká neteře, která také hodně čte, poslední knuhu od Vondrušky. Hodně štěstí do nového roku.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je nemilé, já naštěstí s osmičkami problém neměla. Prostě jednoduše ven a za dva dny klid. Já jsem závislá nejen na vašich blozích,ale i na kupování knih. K Vánocům jsem si koupila hromadu knih ale na co se těším jsou poslední dva díly nonelogie od Ilky Pacovský. Krásný Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  9. Brzké uzdravení. Já si přála Knihu života od Deborah Harkness, bohužel už asi po milionté posunuli vydání. Takže letos k Vánocům žádná knížka. Ach jo. Veselé Vánoce a šťastný nový rok.

    OdpovědětVymazat
  10. Je mi líto, že tak trpíš. Já jsem jednu osmičku takhle taky zažila a není opravdu o co stát. K tomu ještě zápočty... brrr. Přeji Ti brzké uzdravení a hlavně klidné a příjemné vánoce (bez utrpení z bolesti). Já jsem si nadělila několik knih: Ward J. R. - Bratrstvo černé dýky 11. a 12. díl, Cast P. C. + Kristin - Škola noci 1. - 10. díl, Adrian Lara - Půlnoční rasa 6 - Popel půlnoci a ještě nějaké další. Jelikož mám dceru, která miluje fantasy a romantiku stejně jako já, tak jsem pro ni nakoupila Barvy Lásky, Aféra Blackstone 4 a z Crossfire série taky 4. díl. Pro 5-ti letou vnučku jsem koupila obrovské omalovánky z pohádek. Moc bych si přála, aby už konečně vyšel 3.díl Temné hrdinky od Gibbs Abigail. Tak, to je rychlé shrnutí. Držím Ti palce se zápočty.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to máš opravdu "krásný" advent, zuby a zkoušky to je vražedná kombinace! Držím palce aby bylo obojí vpořádku :-) . A knížky pod stromečkem budou určitě dvě, ale jaké, to prý bude překvapení. Sestra chtěla pět tipů a z těch mi prý dvě koupí :-) . Tak se mám na co těšit:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, přeji ti brzké uzdravení, s osmičkami jsem si taky užila, takže ti vůbec nezávidím. A co bych si přála za knihy pod stromeček? :D všechny od vás, protože mi umřel noťas a o všechny knihy jsem přišla :(. Jinak dostanu prý pět knih a mám se nechat překvapit. Přeji krásné a pohodové svátky

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji, at je brzy lépe.

    OdpovědětVymazat