čtvrtek 5. listopadu 2015

Vlčí kopce - Epilog



Další den, těsně po východu slunce, vyšla Sally z ložnice, a aby nerušila Jasona, usadila se na dřevěné verandě. Byl tady takový klid. Přesto byla příroda kolem plná života. Stromy zpívaly své ranní písně. Vítr tiše šeptal. Konečně stromům, lesu i větru začínala lépe rozumět.


Věděla, že se vlkodlačí rodina vydala do lesa na lov. Matka, otec a dva mladíci. Oba se teprve učili, jak žít ve vlčí podobě. Rodiče jim zůstali na dohled a pozorovali jejich úsilí s velkou zábavou a spoustou lásky. Udržovali uctivou vzdálenost od domu svého Alfy.
Také věděla, že její babička spí ve vrbě hojivým spánkem a čeká na svá vnoučata, která ji probudí.
Sally přemýšlela o Leonoře, a jak moc jí chybí žena, kterou právě potkala. Byli stejné, a přesto tak jiné. Leonořina moc pocházela z rostlin a stromů. Sallyina byla založená na zemi, která živila jejich kořeny, větve a listí, které dosáhlo ke slunci. Leonora byla centrem. Moc Sally byla jiná, ale pořád se týkala přírody. Teď s ní byla propojená na úplně nové úrovni a pomalu se začínala učit.
Ale k tomu, aby svou moc plně pochopila, potřebuje Leonoru. A jediný způsob, jak ji vyléčit, je najít své ženské příbuzné a přivést je sem.
Nebyl to zas tak špatný úkol. Sally byla dobrá v odhalování tajemství a hledání lidí. Jako detektiv pátrala po ztracených příslušnících mnoha rodin. Snad je dokáže rychle najít. Musela babičku zachránit, strávila s ní zatím jen pár chvil.
Najdu je pro tebe Leonoro. Najdu je a přivedu. Slibuji, pomyslela si směrem k místu, kde spočívala ve vrbě Leonora, ale nikdo jí neodpověděl. Cítila Leonoru, věděla, že tam je, ale nemohla s ní mluvit.
Dveře za ní se otevřely a zazněl pleskot bosých chodidel. Jason se posadil za ni a přitáhl si ji do jeho náruče. Byl tak teplý a příjemně ji hřál. Cítila se příjemně.
„Co děláme tady, když ses ke mně mohla tulit v naší posteli?“ Políbil ji na tvář, přitulil se jí ke krku, a pomalu ji kolébal. Měl evidentně hravou a mazlivou náladu.
„Málem nedokážu uvěřit, že je to pravda.“ Řekla otevřeně.
„Jsem s tebou, takže ano.“ Znovu ji políbil.
„Jsem tak šťastná. Cítím se tak požehnaná. Nikdy jsem si nemyslela, že můj život takhle dopadne. Nevěřila jsem, že najdu opravdové štěstí.“
„Takže jsi se mnou šťastná?“ Zněl trochu nejistě.
Otočila se mu v náruči. „Děláš si srandu?“
Trochu zrudnul a políbil ji, to bylo všechno, co potřebovala. Když ji nechal nadechnout, v očích mu plála touha. Chvilku ho nechala čekat, než mu položila dlaň na srdce. Otřel se o ni erekcí, když ji posouval do pohodlnější pozice. Musela mu říct, k čemu se rozhodla, dřív než si začnou hrát.
„V pondělí zavolám šéfovi a řeknu mu, že končím.“
„Bude ti to chybět, viď?“ Jason zamyšleně zúžil oči. „Možná bys to mohla zkusit u místní policie, třeba budou mít volné místo.“
„Tobě by to nevadilo?“ Práce pro ni byla skutečně důležitá. Ale nebyla si jistá, co se od ní čeká jako Alfa samice. Nechtěla sloužit jen pro okrasu.
„Proč by mělo?“ Jason se zatvářil překvapeně. „Sally, tvá práce je pro tebe jako poslání. Jestli v ní budeš chtít pokračovat, jako tvůj druh ti v ní nebudu bránit. Přál bych si, aby ses držela stranou od zbraní a nebezpečí, jsi má družka. Ale jsi policista, respektuji to.“
Zachvěla se. „Ještě se nejsem jistá, co budu dělat, ale jsem ráda, žes to řekl. Když jsem sem přijela, byla jsem vyhořelá, ale to co se tady stalo, mi připomnělo, proč jsem se stala policistou. Změnilo mě to a jsem ráda, že jsem toho byla součástí. Budu postupovat krok za krokem. Nejdřív to musím vyřídit v San Franciscu. Ukončím pracovní poměr a přestěhuju se sem.“
„Jsem rád, že se sem chceš přestěhovat. Chci, abys věděla, že kdybys tady nechtěla žít, přestěhoval bych se za tebou, ale nebylo by to pro mě snadné. Je úleva, vědět, že tady chceš být se mnou.“
„Nikdy bych to po tobě nechtěla, Jasone. Kromě kamarádek a chleba, mě k San Franciscu nic nepoutá. A tady je Carly a ostatní mají nový život. Poslední dobou jsme se vídali jen jednou měsíčně. Tady mi nic nebude chybět a navíc budu žít blízko Carly. Vsadila bych se, že i když se vdala za Dmitriho, stejně se jí stýskalo. A policajtem mohu být kdekoli. Tenhle dům mám moc ráda.“ Znovu si důkladně prohlédla nádherný dřevěný srub.
„To mám radost. Když jsem ho stavěl, myslel jsem na svou družku, ale vůbec by mě nenapadlo, že to bude zčásti víla.“ Podíval se na dům s hrdostí. „Je to pro nás dokonalé místo.“
„Je dokonalý,“ souhlasila. „A když budeš chtít, můžeme do něj později začlenit pár živých stromů, až se Leonora probudí, určitě mě to naučí.“
„Souhlasím,“ řekl s jistotou. „Bez ní je les jiný.“ Rozhlédl se kolem, jako by se cítil trošku nepříjemně. „Cítím, že stromům chybí.“
„To ano, já lesu nestačím, jsem zatím pouhý nováček a ani zdaleka nejsem tak silná jako čistokrevná dryáda. Navíc má magie vychází z jiného základu.“
„Ty to vidíš?“ Jason byl ohromený.
„Dřív jsem to nedokázala, ale když mi pak ukázala jak na to, bylo to snadné. Dmitriho aura je mimochodem, krvavě rudá. Což není žádné velké překvapení.“
„Fakt? A jaká je moje?“
„Abych ji viděla, musel by ses přede mnou proměnit, ale myslím, že máme společný základ, bude také spíš dozlatova.“
„Ach, ale mi máme mnohem víc společného, zlatíčko.“ Postavil se s ní v náruči. Byl neuvěřitelně silný. Rychle ji políbil, rozkopl dveře a vběhl s ní do domu. Diskuze může počkat. Pro tuto chvíli.
Probrali to nejdůležitější a ostatní přijde časem.
Jak ji odnášel do dřevěného domu, slyšela, že se píseň stromů změnila a zněla radostně.
Dcera dryády si našla svého druha a za čas přivede do lesa další dcery.
Les se radoval.


24 komentářů:

  1. Díky moc za poslední kapitolu a vlastně celý překlad této skvělé knihy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za další kapitolku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vďaka za úžasný preklad celej knihy

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za skvělý překlad a korekci celé knihy.

    OdpovědětVymazat
  5. Veľká vďaka za preklad a korektúru úžasného príbehu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  7. Nikol: Dakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Srdečná vďaka za preklad poslednej časti, ako i celej časti série... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za překlad celé knihy. Moc jsem si ji užila.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc díky za překlad a korekci. Úžasná knížka. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc děkuji za překlad a korekci :-) jsem strašně ráda, že jsem si tuhle knížku mohla přečíst :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc děkuji za skvělý překlad!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj,moc děkuji za překlad tohoto dílu série a chtěla bych se zeptat jestli budete pokračovat ještě jednou diky Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se najde překladatelka, pak ano. Těžko říct ale kdy to bude. :)

      Vymazat
  14. Fakt skvělá knížka, moc děkuju. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ďakujem za preklad , knihy sa mi veľmi páčili.

    OdpovědětVymazat
  16. Díky moc za překlad a korekturu celé knihy :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Moc děkuji za překlad celé knížky! :-)

    OdpovědětVymazat