neděle 15. listopadu 2015

Info

Milí čtenáři,

jelikož jsem včera neplánovaně byla trhat osmičky, budu tento týden spíše převážně odpočívat. Může se tedy stát, že některé kapitoly přibudou až příští týden nebo je dodám zpětně. Vše se bude odvíjet od mého stavu, tak mi držte pěsti, ať jde všechno hladce.

Užijte si volno v podobě svátku i kapitolky, které už jsem dopředu naplánovala, takže nebudete úplně na suchu. :)
Paty

11 komentářů:

  1. Co nejdřív se uzdrav a držím palce, ať prášky na bolest v tomto případě fungují:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Brzy se nám uzdrav :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně štěstí s uzdravením ,ať zuby dlouho nebolí....

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat, jaký smysl má zpětné přidání? Proč to prostě nedodáš normalně? Takhle tady budeme listovat jak chuji a zjištovat jestli nepřibylo něco nového zpětně. Nicméně brzké uzdravení, se zuby to není žádná sranda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smysl je jednoduchý, ačkoliv pro čtenáře možná nepochopitelný. Vzhledem k tomu, že veškeré zveřejňování dělám já a nemám zrovna moc času, potřebuji v tom mít systém. Když jsem zkoušela kapitoly přidávat halabala, nikdy to nefungovalo a často jsem se na to vykašlala, protože jsem se v tom ztrácela. Některé překladatelky mají přeloženo několik kapitol dopředu, tudíž je přidávám hned, když se dostanou ke mně, abych na ně nezapomínala. Jenže na druhou stranu jsou překladatelky a korektorky, které nestíhají a posílají kapitoly pozdě, nebo v době, kdy nemám čas. A když nemám čas, mám v tom binec i v pc, tzn, jakmile to nepřidávám v bloggeru podle dní, tak jak je to v rozvrhu zveřejňování, tak často na ty pozdě poslané kapitoly zapomenu a zbytečně se zveřejňování zdrží. Takže proto přidávám zpětně.
      Nic rolovat nemusíš, stačí si rozkliknout anotaci knihy, kterou čteš a podívat se, zda už jsi poslední kapitolu četla nebo ne. Proto jsem předělávala zobrazení blogu, aby se nemuselo rolovat až někam do tramtárie a ty anotace jsou ve dvou sloupcích, aby to bylo trochu schůdnější.

      No a všem děkuji, za podporu, hned to bolí o trošku méně, a já doufám, že ty moje zubiska na blog moc vliv mít nebudou, ovšem stát se může cokoliv. Kdyby náhodou, dám vám další info.

      Vymazat
    2. Paty, přeji brzké uzdravení... :-) A moc se omlouvám, že jsem jedna z těch překladatelek, která kapitoly posílá na poslední chvíli (nebo spíš s hodně velkou prodlevou), ale mám toho opravdu hodně a na druhou stranu se taky nechci do překladu nutit, protože je to pak poznat, že mě to nebaví... :-)

      Vymazat
    3. Děkuji ti dobrá vílo. :) Víš, že se za nic omlouvat nemusíš. Mou prioritou je, aby byli spokojení v první řadě lidé v našem týmu, protože díky vám jsem se na blog ještě nevykašlala, hned v závěsu jsou samozřejmě čtenáři, ale pořád jste to vy, s kým si píšu, koho pokládám za kamarády, vím o spoustě věcí i problémech, které se dál ke čtenářům nemohou dostat, a proto se často zlobí, že nepřibývají další kapitolky tak, jak by si přáli nejen oni, ale i my. Jenže pořád něco vysvětlovat, hájit se a kdo ví, co ještě? Koho by to bavilo. Překlad i korektura má být o tom, že nás to baví, a když nás to nebaví nebo nemáme čas díky tomu, co se děje v našem osobním životě, pak prostě čtenáři musí počkat - my přeci taky potřebujeme žít. :) Takže ne, mě se neomlouvej, já vím, co se děje a hlavně jsem ráda, že jsi s tím nesekla úplně, protože když přicházejí světlé chvilky, tak se k tomu ráda vracíš a dělá ti to radost, stejně jako potom čtenářům. Možná to teď vypadá, jako bych měla čtenáře za lidi bez pochopení, ale jak jsem řekla: Těžko pochopit něco, o čem nemají ponětí, takže chápu i je, a jako vášnivý čtenář také kolikrát mívám absťák, pokud nemám pravidelnou dávku kapitol. :)

      Vymazat
  5. V pohode Paty nejako to zvládneme, kdo bude chcieť si to určite nájde a na zuby platí i štamprlík dobrej vizovickej :-D, len to nepreháňať... aj kocovina bolí ;.-):_D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu. Docela jsi mě pobavila, i když u tvých komentářů to není nic neobvyklého. :D
      Trochu se ale bojím, aby mi ten alkohol nezatekl do některé rány, a pak to netropilo spíše více škody. Jsem ráda, že můžu vůbec jíst přesnídávky, a ne ještě do sebe lít alkohol. To bych potom vypadala i s těmi prášky proti bolesti. :D

      Vymazat