pátek 30. října 2015

Zášť - 30. kapitola


Zlomené zápěstí, prasklá žebra, řezné rány a modřiny se nedají ani spočítat.“ Vyjmenovávala Jo-Jo všechna moje zranění.
Pokrčila jsem rameny. „Dnes to byla celkem nuda.“

Ležela jsem na jednom z červených polohovacích křesel v Jo-Joině salónu krásy. Zastavila jsem se u ní, aby mě dala trochu do pořádku. Zatímco na mě pracovala, Sophia si mlčky stoupla nade mě a přidržovala mě silnýma rukama na křesle
Na vedlejším křesle už odpočíval Finn. Tiše zamumlal do telefonu sbohem a ukončil hovor.
„To se hlásil Xavier,“ řekl. „Roslyn už vypovídala. Podala to přesně podle tvých instrukcí. Řekla jim, že ji Slater kvůli tomu, co mu řekla na lodi, unesl z Nothern Aggression a odvezl ji do chaty v horách. Tam ji zmlátil a v patře ji připoutal k posteli. Policajti to tam samozřejmě prohledali, takže ve skříni našli šaty a další věci těch zmizelých žen.“
Přikývla jsem. Šlo to podle plánu. Policie zacházela s Roslyn jako s obětí, kterou beztak byla, místo aby ji obvinili z vraždy Elliota Slatera a pokusili se jeho zločiny zakrýt.
Finn se nadechl. „Řekla jim i zbytek. Že slyšela hluk, křik a výstřely. Pak se objevila maskovaná žena a odvázala ji. Řekla jí, že je Pavouk, a ať rozhlásí po celém Ashlandu co Slaterovi a jeho mužům udělala. Pak zmizela ve tmě. Roslyn omdlela, a když se znovu probrala, byla všude policie.“
Z Finnovy zrudlé tváře na mě hleděly jeho zelené oči „Je to ve všech zprávách. Popisují tě jako samozvaného ochránce práva, jako nějakého novodobého Robina Hooda. Až na to, že ty darebáky neokrádáš, ale rovnou je zabíjíš.“
Přikývla jsem. Přesně takhle jsem si to představovala. Že se pasuju na rytíře v lesklé zbroji a odvedu pozornost lidí od faktu, že jsem jen obyčejný člověk, stejně smrtelný jako všichni ostatní. Lidé jsou zvyklí představovat si legendy jinak, než obyčejnou ženu, která provozuje rychlé občerstvení, a po večerech navštěvuje přednášky na místní koleji
„Jsem na tebe hrdá, Gin,“ řekla Jo-Jo tiše.
„Hrdá.“ Zopakovala jako ozvěna Sophia svým nakřáplým hlasem.
„Proč?“ zeptala jsem se. „Že jsem ze sebe udělala terč pro Mab Monroe? Podle Finna už na zjištění mé totožnosti nasadila svoje lidi. Chce vědět, o co mi jde. Myslí si, že pracuju pro někoho, kdo ji chce sesadit a nahradit ji v čele Ashlandského podsvětí.“
Jo-Jo zavrtěla hlavou. „Kvůli tomu ne. Ale protože jsi zachránila Roslyn a máš to všechno za zlé sobě, a ne jí.“
Pokrčila jsem rameny. „Vždyť to byla v první řadě moje vina, že jsem k ní přitáhla pozornost Elliora Slatera. Dlužím jí mnohem víc, než kdy budu schopná splatit. Kromě toho mě nenapadá, jak jinak to šlo zařídit. Mab by po ní šla, přestože věděla, že ji Slater pronásledoval a obtěžoval.“
„Ale i tak,“ pokračovala Jo-Jo. „takhle nějak by to udělal Flatcher Lane. Jsem si jistá, že se právě teď na tebe odněkud dívá a usmívá se.“
Vzpomněla jsem si na starého pána, na složku informací o mé rodině, kterou mi zanechal, na to, jak přiměl Briu vrátit se do Ashlandu. Jo-Jo měla pravdu. I když to bylo zvláštní, cítila jsem, že jdu ve Fletcherových stopách. Taky příležitostně pro někoho pracoval zadarmo. Já to teď dělám pro celý Ashland.
„A víš co?“ odpověděla jsem, „myslím, že máš pravdu.“
Položila jsem si hlavu zpátky na opěradlo. „A teď na mě použij svoje mojo a postav mě znovu na nohy. Musím někomu vrátit jeho nože.“
Jo-Jo se usmála. „S potěšením, drahoušku. S potěšením.“
Na dveře Owena Graysona jsem zaklepala ve chvíli, kdy se nad vrcholky hor objevilo ranní slunce. Klepadlo sotva stihlo dopadnout, když se dveře otevřely dokořán. Owen na sobě měl jasně modrou košili, díky které vypadaly jeho oči spíš modře než fialově a byla zmačkaná, jako by v ní strávil celou noc.
Pohledem zaznamenal můj neupravený vzhled, zakrvácené oblečení a jeho nože, které jsem držela před sebou. Poté, co mě Jo-Jo dala dohromady, jsem mohla jet domů, osprchovat a převléknout se. Asi jsem měla.
Jenomže krev byla mou nedílnou součástí, toho kdo jsem byla a co jsem dělala. Pokud to má mezi mnou a Owenem fungovat, musel si uvědomit, co to skutečně obnáší, být se mnou – a taky to plně akceptovat. Donovan Caine toho schopný nebyl. Teď se ukáže, jestli to s Owenem Graysonem bude jinak.
„Zdravím.“ Řekla jsem tiše.
„Taky zdravím,“ odpověděl Owen. Ještě jednou se podíval na moje zakrvácené oblečení a pak zvedl oči k mému obličeji. „Dlouhá noc?“
Pokrčila jsem rameny. „Dá se to tak říct. Chtěla jsem se omluvit. Asi jsem Evu včera večer trochu vyděsila. Byl to ale stav nouze, a neměla jsem čas jí cokoliv vysvětlovat. Taky jsem ti přišla vrátit nože.“
Podala jsem mu jeho zbraně. Byly stejně od krve jako moje šaty. Stála jsem tam a čekala. Protože teď bylo na Owenovi, aby se rozhodl.
Znovu mě přejel pohledem, pak pomalu natáhl ruku a nože si ode mě vzal. Oba si je důkladně prohlédl. Obě čepele byly pokryté zaschlou krví a bylo jasně patrné, k čemu jsem je v noci použila. Že jsem s nimi bodala, řezala a zabila. Jedna věc byla zbraně vyrábět, ale vidět v jasném denním světle, že byly použity ke svému brutálnímu účelu, to bylo něco úplně jiného.
Na moment jsem si myslela, že se otočí, vejde dovnitř a zabouchne přede mnou dveře. Tak to udělal Donovan Caine, až na to, že místo mě odešel on. Ale k mému překvapení Owen přikývnul, podíval se na mě a usmál se.
„Pojď dál,“ řekl tiše. „Budeme tě muset vydrhnout.“
Popošel dopředu, chytil mě za ruku a vtáhnul dovnitř.
Zavedl mě znovu ke své pracovně, kde nechal nože ležet u dveří a pak pořád s mou rukou ve své, zamířil do další chodby. Otevřel dveře a vešli jsme do místnosti, která zjevně byla jeho ložnicí. Žaludek se mi stáhl očekáváním.
Ale místo k posteli s černým hedvábným povlečením mě vedl do další místnosti, koupelny pána domu. Prohlédla jsem si šedý žulový obklad, díky kterému rozlehlá místnost vypadala ještě větší. Do sprchového koutu by se vešli čtyři lidé a byl zařízený sedačkami obklopenými sadami trysek. Místo k relaxaci a uvolnění namožených svalů. Kámen kolem nás šeptal o vodě, páře, teple a relaxaci.
Owen Grayson se beze slova natáhnul ke kohoutkům a pustil ve sprše vodu. Začala jsem si rozepínat od krve špinavou vestu, ale zarazil mě.
„Dovol, abych to udělal já,“ řekl.
Pomalu mi vestu stáhnul a nechal dopadnout na zem. Jeho silné, schopné ruce mi vytáhly rolák z džínsů a já jsem poslušně zvedla ruce nad hlavu, aby mi ho mohl sundat. Následovaly boty a ponožky, pak přišly na řadu džínsy. Owen odvedl všechnu práci, zápasil s knoflíky a krví ztuhlou látkou mých svršků. Celou dobu co mě svlékal, jsem ho upřeně pozorovala. Jeho oči s každým odloženým kusem získávaly na lesku a touha v jeho pohledu si nezadala s mou.
Nakonec jsem tam zůstala stát jen v kalhotkách a podprsence. Owen na mě pár vteřin hleděl a pak mi je taky sundal. Jeho ruce mi sjížděly po kůži způsobem, který mě rozechvíval. Když jsem byla nahá, vzal mě znovu za ruku a nasměroval mě do syčící sprchy pod proud teplé vody. Po kůži se mi rozběhly růžové potůčky, jak mi voda z těla smývala krev, a pomalu mizely v odtoku.
Za sebou jsem uslyšela rozepínání zipu a šustění oblečení. Usmála jsem se a natáhla se po kostce mýdla z poličky na zdi. Za chvíli se Owen objevil za mnou ve sprše.
„Dovol, abych to udělal já.“ řekl znovu.
Otočila jsem se a on stál nahý přímo přede mnou, v ruce balíček kondomů. Sice jsem pravidelně polykala svoje malé bílé pilulky, ale proti extra ochraně jsem nic nenamítala.
Přejela jsem očima po jeho vysoké postavě, vypracovaných bicepsech, široké hrudi pokryté houštinou tmavých chlupů, která se přes břicho svažovala až k jeho přirození. Dokonce i bez stylového obleku z Owena vyzařovala síla a sebevědomí.
Položil kondomy na poličku, kde předtím bylo mýdlo. To mi vzal z ruky a napěnil ho. Když ke mně přistoupil, naše pohledy se na chvíli setkaly. Pak mě začal mýt. Obličej, hrudník, břicho. Pomalu ze z mého těla a vlasů smýval krev, opatrně a jemně, jako by pečoval o dítě. Mezi stehny se mi při jeho něžných dotecích rozhořel oheň. Oheň, který se dnes konečně dočká uhašení.
Když Owen skončil s mydlením mého těla, stoupla jsem si pod proud vody, spláchla mýdlo z kůže a prsty si pročísla mokré vlasy. On tam stál zahalený párou a jen mě sledoval pohledem fialkových očí. Jeho úsměv mi prozrazoval, jak moc se mu líbí, to co vidí. Vzala jsem mu kostku mýdla z ruky a usmála se.
„Teď je řada na mě.“
Umyla jsem ho stejně jako on mě. Pomalu, opatrně, jemně. Prokazovala jsem mu stejný respekt, jako on mě. Stejnou starostlivost a něžnost. Když jsem skončila, taky se opláchl a bubliny mýdla odtekly otvorem v podlaze.
„Teď, když jsme oba čistí,“ řekla jsem potutelně, „proč neudělat něco špinavého?“
Na jeho rtech se objevil další úsměv, a zjemnil drsný výraz, za který mohla jizva na bradě. „Už jsem se bál, že se nikdy nezeptáš.“
Pomalu jsme se k sobě přiblížili a setkali se uprostřed sprchy. Zabořila jsem mu ruce do mokrých vlasů a přitáhla si jeho ústa k mým. Naše rty se setkaly v polibku, který byl stejně jemný jako proudy vody, které dopadaly na naše těla – než se rychle změnil v naléhavý vášnivý zápas plný touhy a potřeby.
Owenovi se z krku vydralo zasténání a přirazil mě zády ke stěně sprchy. Jeho ruce najednou byly všude. \na mém krku, prsou, břiše, bocích, zádech, hnětoucí, hladící, škádlící. Stejně jako moje, na jeho těle. Krk, hruď, břicho, zadek. Nemohli jsme se nabažit jeden druhého, prozkoumat svoje těla dostatečně rychle, abychom utišili ten hlad, potřebu, kterou jsme oba cítili.
Oheň mezi mými stehny narostl do sílícího neodbytného pulzování. Naše pohyby se zrychlily, byly čím dál tím zběsilejší. Naše dotyky se prodloužily a zintensivněly, Owenův jazyk se prodral do mých úst a stáhl jsem, až když jsem zůstala bez dechu. S nadšením jsem mu oplácela stejně. Zabořil mi hlavu do ramene a něžně okusoval jemnou kůži na krku, já jsem se zatím věnovala jeho ušnímu lalůčku. Owenovy horké rty sklouzly níž, sevřely se napřed kolem jedné, pak druhé bradavky, sál je a dráždil zuby. Zasténala jsem, tělem mi projela horká vlna, obtočila jsem mu nohu kolem těla a přitáhla si ho blíž.
Rukou jsem sjela dolů, mezi Owenova stehna a začala ho hladit po celé délce ztopořeného penisu, nehty jemně obkroužila citlivou špičku. Zhoupl se v bocích směrem ke mně a ještě tak vystupňoval moji touhu.
„Už je to tady zase,“ zachraptěla jsem. „zase mě jen škádlíš.“
Owen se zasmál. „Proč bych měl přestávat, když je to taková zábava?“
Jednou rukou mě laskal na prsou, druhou zajel níž a mokrými prsty pokračoval přes břicho až do mého středu a začal jimi rychle a pozorně pohybovat dovnitř a ven.
„Dost škádlení,“ zamumlala jsem. „pojď ke mně.“
Sáhla jsem po kondomu, zuby roztrhla obal a zatlačila Owena dolů na podlahu. Když si nasadil kondom, vyhoupla jsem se na něj, připravená jít na věc. Owen mě ale stáhl a přetočil, takže jsem záda na podlaze skončila já.
Nadzvedla jsem obočí. „Dávám přednost tomu být nahoře, pamatuješ?“
„Příště,“ zašeptal, roztáhl mi nohy a vklouzl hluboko dovnitř.
Když jsem ucítila, jak mě vyplnil, zasténala jsem, obtočila mu nohy kolem pasu a Owen se začal pohybovat v rytmu starém jako lidstvo samo.
Vzpínali jsme se a naráželi jeden do druhého v touze poskytnout jeden druhému o nejvíc potěšení, náš rytmus se stupňoval, dokud jsme nedosáhli nejvyššího bodu a naše ochraptělé výkřiky nepřehlušily šumění dopadající vody.


16 komentářů:

  1. Děkuji moc za skvělý překlad!!!😀😀

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju za krásný překlad a budeš prosím prosím překládat i další díly?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud vás to ještě baví, tak ano :-)

      Vymazat
    2. Je to pro mě jedna z nejlepších sérií, co jsem četla a jsem hrozně moc ráda,že ji tak krásně překládáš :-)

      Vymazat
  3. Děkuji! Super překlad a korekce.. díky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vďaka za preklad ak korektúru a teším sa na pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc diky za dalsi dil a prosim prosim dalsi dil ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Šmankote, už jen jeden díl do konce 2. série. Jak já se těším, až to přelouskám celé na jeden zátah. To budou Vánoce. Po předchozím překladu Katuš, co tu byl, jedna z nejlepších sérií. A překlad úžasný. Díky moc.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  9. Diky za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Srdečná vďaka za preklad i korektúru... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  12. Díky moc za překlad a korekruru :-D

    OdpovědětVymazat