pátek 25. září 2015

Odplata pekla - Epilog



Ležela jsem na naší nové zadní terase, která směřovala k obrovskému dvorku spíše jako pole, vážně a sledovala Lucindu, jak si hraje se svým novým štěnětem pekelného psa. Pojmenovala toho svalnatého tvora se zářícíma červenýma očima Chlupáček. Myslela jsem si, že táta dostane infarkt, když to slyšel.

Po původních potížích najít větší dům, obléct moji malou holčičku do všeho růžového a nadýchaného a ujistit se, že bar přežil během mé nepřítomnosti, to byl první den, který jsem měla během doby, co se zdála jako věky, k odpočinku. A líbilo se mi to.
Očekávala jsem, že mateřství otřese mým tělem a otočí můj svět naruby a zatímco v jistém smyslu to byla pravda, byla jsem první, kdo přiznával, že se mi to líbí.
Stejně jako moji muži. Auric a David byli perfektní tátové, ne, že bych o tom pochybovala. Lucinda, podle svých genů, si je omotala kolem prstů. Vzhledem k ochranářským instinktům jejich otců, nemohla jsem se dočkat, až začne randit. Aurc bude vyšilovat a David pravděpodobně toho nešťastníka sežere.
Když už o tom mluvíme, z keřů se vyplazil světlý panter, nízko u země a potichu. Lucinda, i když vždycky věděla, když se přiblížil, trik, který jí nevadil, otočila se, vykřikla jako banshee[1] a vrhla se na Davida.
Závan síry smíchaný se slunečním svitem mi dal vědět, že přišli táta s mámou.
Smrt mé matky byla předčasná – jak nešťasné. Očividně ji země pohltila, aby ji chránila a uzdravila. To muselo být nějaké šíleně dobré bahno, protože Gaia, která se vrátila, nebyla taková mrcha, jakou jsem znala. Dokonce mi i pravidelně volala, aby si se mnou o všem pokecala a dokonce chodila na čaj. Taky to vypadalo, že to chce napravit s tátou, což mě vážně znechucovalo, hlavně když na mě táta mrkl a říkal, že se možná budou snažit o dítě číslo dvě.
Táta mě praštil pěstí do ramene, když kolem mě prošel, jeho nová verze toho, jak veřejně dát najevo lásku, který nepřekonal ten první způsob ani trochu. Matka si sedla vedle mě a společně jsme sledovaly, jak táta vytáhl svůj exorcistický trik pro svou vnučku. Lucinda tleskala a smála se, pak vypískla. „Znova.“
Auric vyšel z domu a zasténal. „Prosím tě řekni mi, že tvůj táta neotáčí znova svou hlavou.“
Jen jsem se v odpověď zaculila. Pokud si myslí, že tohle je zlé, tak počkejte, až zjistí, že jí táta dal draka.
Auric si mě posadil na klín a já se zabořila do jeho paží. Můj život nemohl být plnější, od upíra spícího ve sklepení, který si našel cestičku do mého srdce, po obrovskou kočku na mém trávníku, kterou jsem zbožňovala, k mému padlému andělu, který mi stále ukazoval svou lásku. Kdo říkal, že tohle všechno princezna Pekla nemůže mít?
A k budoucnosti a překážkám, které se pravděpodobně pro mě chystají?
Jen ať přijdou.
Ničeho se nebojím, ne se svou rodinou – a jak divnější to mohlo být, s mým otcem, který právě foukal nosem plameny – po mém boku. Tahle princezna Pekla čelila zlu a nepřízni osudu a hádejte co? Vyhrála. Moje cena? Plná náruč šílené lásky – a sexu. Upoceného, křičícího, svírajícího sexu. Ach můj…
KONEC




[1]  irská a skotská mytologická bytost, která se projevuje táhlým zoufalým kvílením a pláčem, jímž zvěstuje smrt některého z členů rodiny

12 komentářů:

  1. Díky za překlad celé knihy.
    Musím říct že Muriel má boží hlášky :D vždycky se tak nasměju.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Holky jste šikovné! Díky za překlad a korrkci celé knihy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za skvělý překlad!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Super, děkuji moc za překlad a korekci celé knihy! Muriel a spol. mám strašně ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Veľká vdaka za preklad skvelého príbehu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelé!Ďakujem za preklad a korekciu celého príbehu.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý překlad a korekce a taky úžasná knížka. Díky. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky moc za překlad a korekturu celé knihy :-D

    OdpovědětVymazat