pátek 11. září 2015

Odplata pekla - 9. kapitola


„Maminko.“
Dětský hlas a rozkaz v jejím tónu mě rozvířil. Seděla tam, vysoko na větvi stromu, její holé nohy se pohybovaly ve vzduchu, její hnědé oči, vlasy svázané do copánků. Ale nebyl to jen její obvyklý vzhled, co mě zarazilo, ale to, že vypadala přesně jako moje miniatura. Její oči se vířily jako vlny rozbouřeného oceánu, zeleno modré, modro zelené s hnědými tečkami.

„Kdo jsi?“ zeptala jsem se, i když část mě tonula v naději. Starší než jsem očekávala v její batolecí velikosti, ale bylo to možné vzhledem k mnohým dimenzím existence.
Dítě se zaculilo. „Ah, maminko. Jsi tak hloupá.“
„Lucindo.“ Vydechla jsem její jméno, bála se, že zlomím ten obraz.
Moje malá holčička na mě zářila. „Chybíš mi, maminko,“ oznámila, její obraz na chvíli bledl. „A moji tátové.“
„Řekni mi, kde jsi. Přijdu si pro tebe.“ Budu bojovat, abych ji dostala zpátky. Nikdo už mě od ní neudrží, i když bych měla mít padesátkrát více milenců, abych obnovila svou moc.
„To je tajemství.“ Malá dívka podržela prst před svými rty a přehnaně udělala šššš.
„Chybíš mi, holčičko,“ zašeptala jsem, slzy mi naplnily krk.
V jednu chvíli seděla na stromě a druhou mi objímala nohy. Padla jsem na kolena a držela její malé tělo proti tomu svému, moje slzy tekly.
Lucinda se ode mě odtáhla a nervózně se zadívala přes rameno. „Už přichází.“
„Kdo?“ zeptala jsem se.
Neodpověděla, místo toho mě objala kolem ramen, dala mi mokrý polibek na tvář a utekla mi do hlubin mého snu.
Vzbudila jsem se s tekoucími slzami a rychle je otřela. Moje dcera žila a nezajímalo mě, kolik lidí mi nevěří. Dostanu ji zpátky, klidně sama, pokud to bude potřeba.
A Lucinda mi dala nápovědu, kde začít.
Čas oplatit mé drahé matce rozhovor. Byl to minulý čas pro Matku Zemi, abych se setkala mamkou z Pekla a kluky, kdy jsem byla nasraná.
První věc, musím naplnit svoje magické zásoby.
Někdo by se mohl zeptat, jak můžu v tuhle chvíli myslet na sex? Jednoduše, z několika důvodů. Jedna, parazit, známý jako moje síly, po tom hladověl a zpátky v zemi vědomí jsem mohla cítit, jak volá po mých milencích, volá po věcech, které potřebují zaplnit. Energie, kterou potřebuje, aby spustila spoušť, kterou jsem tak obdivovala.
A za druhé potřebovala jsem sex. Potřebovala jsem kontakt se svými milenci, ujištění, že žiju, který by zvítězil, a nebyla bych sama.
Dveře se otevřely a Auric vešel dovnitř, David také. Předtím než zavřeli dveře, vešel i třetí a moje oči se rozšířily, když jsem uviděla upíra, který mě políbil. Auric se otočil a tvrdě se na upíra zadíval. Upír pokrčil ramena. „Krev, co jsem jí dal, nás spojila. Její magie po mně taky volá a já musím odpovědět.“
„O čem to mluví?“ Jaká krev? Nevzpomínám si na vyměňování tekutin s tímhle upírem, náš polibek se nedostal tak daleko. Co se stalo, zatímco jsem omdlela?
David, který se vplazil na postel, svlékl svoje triko, když odpověděl.
„Teivel byl s námi, když jsme byli v divočině a hledali tě. Když ses objevila a byla na pokraji života, dal ti svou krev, aby tě udržel naživu. Neměli jsme na výběr.“
Přikázala jsem svojí hladové magii, aby na chvíli ztichla a se zkříženými pažemi, trvala na tom, že mi všechno řeknou.
Poslouchala jsem, když popisovali svou cestu do nebezpečné džungle Pekla, útoky, moje náhlé zjevení se, a to jak upír zachránil můj život – a pouto, které tam bude do konce mého života.
Chtěla jsem ho odkopnout. Měla jsem plné ruce práce se dvěma milenci, ale i kdybych ignorovala můj hlad po té chladné síle, kterou sliboval, potřebovala jsem všechny výhody, jaké jsem mohla získat, abych zachránila svou dceru. Rčení, že je snazší požádat o odpuštění, než o povolení, se ukázalo jako pravdivé. A já byla opravdu dobrá v žádání o odpuštění na kolenou s vyšpuleným zadkem.
„Zůstává,“ oznámila jsem a zatím co David to vzal se svým obvyklým úšklebkem a pokrčením ramen, Auric se naježil.
„Nemůžeš přece chtít pozvat tohle mrtvé tělo do naší postele.“
Nenáviděla jsem, že ublížím své lásce, druhé polovině mé duše, ale nezatratím dítě narozené z této lásky. „Miluju tě Auricu a nic to nikdy nezmění. Koneckonců jsem našla způsob, jak milovat Davida aniž by se zmenšilo to, co spolu máme. Nemiluju Teivela, což neznamená, že eventuálně by to nešlo, ale potřebuju to, co může dát mojí magii.“
Auricův výraz potemněl. „Pořád si myslíš, že ta halucinace ohledně dítěte je pravdivá.“
„Nemyslím si to, vím to. A až se nabiju, tak ti to dokážu,“ řekla jsem s důvěrou, i když ani já jsem nevěděla, jestli to dokážu.
Teivelův triumfální výraz, který hodil po Auricovi mě naštval. Fakt, že jsem ho potřebovala, mu nedával právo štvát mého chotě a první lásku. „Můžeš zůstat, ale nebudeš se mě dotýkat. To privilegium sis ještě nezískal.“ To smazalo jeho úšklebek. Jen jsem doufala, že to dokážu dodržet vzhledem k parazitovi, který byl uvnitř mě, hladový znovu se zaplnit.
Pokývla jsem na Aurica a nechala spadnout prostěradlo. Bojoval s tím, nechtěl se vzdát. Ale moje magie nedovolovala nic jiného. Byla hladová.
Lehla jsme si na záda, když se David přisál na jednu z nabízených bradavek, jeho laskající ústa, mě donutila prohnout se s povzdechem potěšení. „Potřebuju tě Auricu,“ zašeptala jsem. Druhá ústa se přisála na mou druhou svraštělou borůvku a já zasténala. Auric nebyl schopen odolat, díky Peklu. Potřebovala jsem ho. Zabořila jsem prsty do jejich vlasů a držela je u sebe, moje tělo už se probouzelo pod jejich zkušenými dotyky. Moje oči zachytily ty upírovy a já si olízla rty. I přes můj rozkaz, že se mě nesmí dotýkat, jsem nemohla popřít, že mě lákal. Ta jeho temná smyslnost na mě volala.
Svleč se. Nepromluvila jsem ani slovo nahlas, ale jako by slyšel můj vnitřní rozkaz, jeho prsty začaly rozepínat knoflíky košile. Svlékl si ji ze svého trupu a odhalil tak útlou, svalnatou hruď z alabastru. Jeho džíny visely nízko na jeho bocích, jeho svaly pokračovaly dolů až pod pás. Víc. Ukaž mi více. Jeho oči se leskly uličnictvím, když poslechl, jeho ruce se přesunuly na džíny a rozepnuly je pomalým pohybem, který mě zmrazil. Moji milenci, zaznamenali moje rozptýlení, kousali mé bradavky, přičemž jsem vykřikla a moje kundička se zaplnila horkem.
Jejich sexuální vzrušení začalo krmit moji hladovějící sílu, každé pohlazení jazykem, rukou, stávala jsem se silnější. Víc naživu. Vlhkost v mém klíně se dožadovala proniknutí. To smyslné zaplnění mohlo přijít jen s penisem. Sála jsem sexuální energii, použila jsem ji, abych odstrčila Davida a hodila Aurica na záda. Obkročila jsem ho, moje pohlaví se vznášelo nad jeho penisem, moje prsty se zabořily do jeho prsou. Nabodla jsem se na jeho délku, milovala jsem to, jak se do mě zabořil a roztáhl mě. Jela jsem na svém padlém andělovi, moje chodbička vlhce držela jeho penis, přirážela jsem proti němu.
David mi pomáhal s pohybem, když mě zaplavila rozkoš. Vedl moje pohyby svýma rukama na mých bocích, jeho penis se tiskl k mým zádům, ale umožnil mi moji chvíli propojení s Auricem, věděl, že jeho čas přijde. Kroužila jsem rychleji, dlouhá doba, kdy jsme nebyli spolu, nás nutila být zuřiví. Udělala jsem se s výkřikem, moje pohlaví se stahovalo v divokých vlnách na jeho penisu. Auric zařval moje jméno, když se udělal a síla mě zaplavila v extatické rychlosti.
Vyslala jsem tu sílu zpátky na Aurica. Zachytila jsem jeho zelený pohled a držela ho. „Pamatuj,“ zašeptala jsem. A pak mu uzavřela mysl mými ezoterickými silami.
Jeho záda se prohnula a jeho tvář se zkřivila, když moje magie spálila bloky v jeho mozku a uvolnila to, co zapomněl. Mohla jsem odhadnout přesně tu chvíli, kdy si vzpomněl, protože jeho oči se zaplnily slzami.
Ale, nebyl jediný, kdo si potřeboval vzpomenout. Lehla jsem si na záda a kývla na Davida, který byl nedočkavý uposlechnout. Chytil moje nohy a hodil si je přes svoje ramena, doširoka mě roztáhl, než do mě zajel svou délkou. Moje chvějící se chodbička vzala jeho tvrdé přírazy a prosila o více. Moje rezervy se vyčerpaly, když jsem je využila na Aurica při novém sexuálním vzrušení. Rychleji a rychleji, David do mě bušil, a když jeho palec našel můj klitoris, to další dráždění mě poslalo přes okraj s výkřikem. Chvěla jsem se silou svého orgasmu a David se třásl, když jsem ho stáhla sebou. Jeho sperma a uspokojení naplnily moje magické zásobníky znovu a zurčely silou, vtrhla jsem do jeho mysli. Donutila jsem ho vzpomenout si na vše a šok z toho ho donutil zařvat. Seskočil z postele, jeho reakce byla plná vzteku a zvířeckosti na rozdíl od Auricovy hluboké bolesti.
Nasycená, i když opět vyčerpána, jsem si nemohla pomoct a hledala upíra. Jeho tmavé oči mu přetékaly černou, když sledoval naše dovádění a přitom si hladil penis. Vstala jsem z postele a s vlněním boků šla k němu. Moje magie směřovala k tomuto místu, nebyla ještě hotova se svým úkolem. Postavila jsem se před upíra, ale když se mě chtěl dotknout, zavrtěla jsem hlavou. Jeho krev mě k němu možná připoutala, ale také mi dala možnost podívat se dovnitř. Rozuměla jsem Teivelovi, věděla jsem, co chtěl. Takže zatímco zvenčí působil jako dominantní a domýšlivý, uvnitř, to co opravdu chtěl, bylo patřit – a být mnou vlastněn.
„Dej ruce za záda a nehýbej se.“
Jeho černé oči zářily hrozivým hladem, který mě spíše přitahoval, než odstrašoval.
Jela jsem nehtem dolů po jeho hrudi, chvěl se. Špičkou prstu jsem objela jeho rozkrok, vyhýbala se jeho pulzujícími penisu. Jeho dech se zrychlil.
Tělo se přitisklo proti mým zádům a já se opřela do Auricovy pevné síly. Přejel svými dlaněmi po mém těle, lehce stiskl moje břicho, než vyjel nahoru a dráždil moje prsa, jeho prsty přejížděly po mých bradavkách.
„Dlužíš mu za záchranu života,“ zamumlal Auric proti mému uchu, díky čemuž jsem se zachvěla.
„A tvoje žárlivost?“ ptala jsem se, i když jsem věděla, že Teivel poslouchá, když diskutujeme nad jeho osudem v naší skupince.
„Moje láska k tobě je silnější,“ byla Auricova odpověď. Povolení od Aurica. A co David? Jakoby vycítil, že ho potřebuju, David se objevil za Teivelem. Nedotkl se ho, ale mohla jsem vidět Teivelovo držení, co ho stálo, když stál někdo za jeho zády. Strach z důvěry a zároveň potřeba věřit. Potřeba už dále nebýt sám.
„Potřebujeme ho,“ odpověděl měkce David. „A on potřebuje nás.“
Ten silně emocionální moment vypadal téměř nereálně. Pryč byl humor, ty uřvané a emočně napjaté situace, které obvykle doprovázejí moje rozhodnutí, ale pro něco tak důležitého jako je pozvání čtvrtého do naší šťastné trojky nemohlo být učiněno lehce a nezáleží na tom, že mě krev k němu už připoutala, nezáleželo na tom, po čem moje magie bažila.
Auricova ruka chytila mou a vedla ji k Teivelovu penisu. „Dotkni se ho a učiň nás všechny silnější. Dej nám to, co potřebujeme k boji.“
Prostě musíte můj život milovat. Povolení připojit dalšího muže do postele, jen v mém zvráceném světě. Objala jsem rukou těsně upírův penis, jeho kůže nebyla studená, jak říkají legendy, ale horká, žhavá. Honila jsem ho, culila se uspokojením, když ztratil svůj klid a zaklonil hlavu dozadu se stenem.
Nějak jsme se objevili zpátky v posteli, David seděl na okraji, jeho tvrdý penis naběhlý a připravený. Lehl si dozadu a Auric mě zvedl do sedu na jeho penis, ale dívala jsem se do místnosti. Použila jsem ruce, abych se zachytila Davidových stehen, když mě jeho tvrdá délka zaplňovala. Ale zábava tady nekončila.
„Lehni si dozadu,“ rozkázal Auric, jeho oči divoké vášní. Podivovala jsem se nad touto novou pozicí a hrou, ale udělala jsem tak, jak mi řekl.  Přesunula jsem ruce a položila je po stranách Davidova trupu, přední část mého rozkroku se roztáhla a odhalila se. Moje nová pozice také jasně ukazovala penis, který mě zaplňoval.
Teivel pozoroval tu erotickou hru a jeho oči ztemněly na krvavě černou a zároveň jeho penis trčel z jeho těla. Nebyl jediný tvrdý penis. Auricův dlouhý penis se zotavil po prvním kole a přinutil mě slintat při pohledu na vlhkou špičku.
„Lízej ji,“ řekl Auric jemně ten rozkaz. Očekávala jsem, že Teivel bude protestovat vzhledem k tomu, že moje kundička byla spojena s Davidovým penisem, ale bez domýšlivé odpovědi, se natěšeně sklonil ke svému úkolu, jeho jazyk vyjel ven a přejížděl po mém klitorisu. Zasténala jsem a svaly moji chodbičky se stáhly, David zalapal po dechu.
„Použij na ni svůj jazyk, ať je žhavá,“ zamumlal Auric. Čím více Auric mluvil, tím rychleji a umněji Teivel používal svůj jazyk. Lízal a okusoval můj klitoris. Zajímalo mě, jestli z této orální pozornosti něco má i David vzhledem k tomu, že vzdychal a sténal pode mnou, jeho boky sebou házely a zajížděly, jak jen mohl v té podivné pozici. A pro mě? Létala jsem si na blaženém obláčku, orální pozornost s tvrdým penisem uvnitř, žhavil moji vášeň.
„Otoč ji.“ Auric stále řídil situaci a s pomocí několika párů rukou mě otočili na Davidově penisu, až jsme byli tváří v tvář.
Mozolnatá dlaň, ve které jsem poznala Aurica, mě zatlačila dopředu, odhalovala tak můj zadek mužům za mnou. Nevadilo mi to. Políbila jsem Davida, horký pohyb jeho jazyka v mé puse mě přinutil povzdechnout potěšením.
Další jazyk projel moji zadní dírku, objížděl kolem růžice, vlhčil ji.
Věděla jsem, co očekávat, uvolnila jsem se a zatlačila, když se do mé úzké chodbičky tlačil prst, následovaný dalším, roztahoval a připravoval pro další zábavu.
Můj polibek s Davidem byl přerušen, když mě Auric odtáhl od Davidovy hrudi tak, že nad ním mohl stát a jeho délka byla přímo před mými rty.
Chytil mě za vlasy – věděl, že to mám ráda tvrdě – a zasunul svůj penis mezi mé rty. Zhluboka jsem ho vsála, tvrdě jsem ho sála, chutnala tak jeho pre-ejakulát na svém jazyku, a milovala to. Auric zavrčel, když jsem po jeho délce přejela zuby.
Zasténala jsem kolem jeho penisu v mé puse, když jsem ucítila třetí a poslední penis v pokoji, když vjížděl do mého zadku. Uvítala jsem tu tvrdou délku v mé růžici v naříkavém vzdechu. A pak jsem se ztratila.
Jak bych nemohla? Šukali mě, všichni tři najednou v neuvěřitelné orgii potěšení. V ústech mě dávili a v zadku a kundičce naplňovali. Vráželi dovnitř a ven sladěně, tvrdě jsem vyvrcholila, znovu a znovu. A pořád pokračovali. Jejich ruce byly všude na mém těle, držely mě, hladily, tlačily a tahaly. Zneužívali úžasně moje tělo a moje magická příšera to všechno vsávala. A byla přeplněná.
Když vyvrcholili moji milenci v explozi, která mě vyplnila jasnou bílou žhavostí extáze, vybuchla jsem mocí. Zářila jsem tou silou. Bylo to příliš, smyslné naplnění, které zahrnovalo ztrátu smyslů. Takže jsem potlačila magii, která do mě proudila. Vytlačila ji ven ve vlnách, které se rozšiřovaly, když moji milenci pulzovali jejich uvolnění uvnitř mě s výkřiky vyvrcholení a napjatými těly.
Nevěděla jsem, jak dlouho jsme zůstali v našem strnulém magickém stavu. Věděla jsem, že lapám po dechu, když jsem se konečně nadechla, přebytek magie se ode mě odpojil, ale zanechal mě stále plnou a uspokojenou.

Nejasně mě zajímalo, co moje divoká síla, samostatně létající udělala, ale zanechala mě s žádostí, něco zavíralo moje oči a unavený mozek se tím nenechal otravovat. Usnula jsem ve změti nahých končetin.

9 komentářů:

  1. Děkuji moc za skvělý překlad!!!

    OdpovědětVymazat
  2. No teda skoro jsem se u toho červenala.. :D Děkuji za skvělý překlad a korekci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečná vďaka za preklad i korektúru!!! :-);-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za žhavý překlad :p

    OdpovědětVymazat
  5. Diky za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat