pátek 28. srpna 2015

Odplata pekla - 7. kapitola 2/2


Vzbudila mě bolest a trhající agónie, která mě donutila vykřiknout. Otevřela jsem oči a musela zamrkat, určitě jsem byla chycena v noční můře. Azazel byl shrbený a skloněný nad ní, když sledovala ten horor, nářek zazněl z mých úst, táhl svým pařátem přes mé zaoblené břicho, vertikální řez a jeden horizontální.

„Opatrně, abys neublížil dítěti.“
Povedlo se mi zasyčet. „Děvko.“
Lilithin probodávající, dravčí pohled našel můj a zaculila se. „Preferuju výraz vítězka. Teď drž hubu, když se připravuju přivítat své dítě.“
Chtěla jsem křičet víc urážek, a zatímco jsem křičela, když oddělili maso od mé dělohy, můj návrat do vědomí skončil stejně rychle, jako když začal a omdlela jsem znovu.
Podruhé už jsem zůstala při vědomí, celý můj trup pulzoval a slabost prostupovala mými končetinami, zatímco její magické zásobníky zely na pokraji prázdnoty.
„Co? Nejsi mrtvá. Nejsi ty náhodou tvrdohlavá?“ poukázala Lilith.
Moje ruce se stočily a došlo mi, že mi sundala pouta. Moje ruce sjely dolů a chytily mé prázdné břicho zakryté prostěradlem, které bylo nasáté mojí krví.
„Moje dítě,“ zašeptala jsem.
„Přímo tady,“ Lilith zazpívala v triumfu, zamávala na zavinutý uzlíček před ní.
„Ne,“ zakňučela jsem v boji, který znovu spustil krvácení. „Proč?“ zachrčela jsem skrze suché rty.
„Proč? Pomůže mi pomstít se světu.“
Chvíli mi trvalo, než mi došlo, co říká a když se to stalo, začaly mi vytékat horké slzy, protože mi došlo, že jsem selhala při ochraně své nenarozené dcery. „Ale ona je jen dítě.“
„A mocná zbraň,“ Lilith se usmála, a to šílenství v ní mě mrazilo až do morku kostí.
„Nechej mě se na ni podívat,“ prosila jsem.
Byla jsem si jistá, že odmítne, ale k mému překvapení sklonila balíček a já ji viděla, moji krásnou Lucindu. Její oči byly zavřené, její rty perfektní jako poupátka a její líčka kulaté a růžové. Jakoby vycítila můj pohled, otevřela oči a já se chvějivě nadechla nad tou živou modří, která se měnila na zelenou, a měly hnědé skvrny.
Lilith ji odtáhla a já zavřela oči, když mi vyteklo více slz. „Doufám, že zemřeš bolestivou smrtí.“
Lilith se zachechtala. „To si jen přeješ. Ale jen se neboj, vymyslela jsem pro tebe něco speciálního. Azazel trval na tom, že si s tebou bude moci pohrát.“

Pochybovala jsem o tom, že Azazel dostane šanci. Ztratila jsem tak moc krve a mohla cítit plíživý chlad. Hádám, že nakonec nesmrtelná nebudu. Toliko k dobrým genům. Temnota mě zaplavila a naplnila beznadějí, nechala jsem ji, aby mě pohltila.

9 komentářů:

  1. Srdečná vďaka za preklad i korektúru... :-) ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ešte ešte ešte ešte ešte.... takto to ukončiť, dúfam že Lilith pekne zaplatí

    OdpovědětVymazat
  3. Vdaka a som zvedavá kedy sa objaví Gaia ???

    OdpovědětVymazat
  4. No ty krásko! :D Děkuji za překlad a korekci :) Doufám, že brzo přibude další kapitola je to moc zajímavý

    OdpovědětVymazat
  5. Knihomolka.36528. srpna 2015 12:19

    Díky za napínavou kapitolu, jsem napnutější než obvykle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc díky.
    Nemá být v prvním odstavci ... táhl svým pařátem přes mé zaoblené břicho..?

    OdpovědětVymazat
  8. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat