pátek 24. července 2015

Odplata pekla - 3. kapitola 3/3


„Myslela jsem, že jsme si to už vyjasnili,“ odpověděla jsem s úsměvem. Ne, že bych chtěla uniknout svému trestu. Ne, když jsem věděla, jaká to může být slast.

„Náš rozhovor byl důležitý, ale faktem zůstává, že jsi přede mnou a Davidem skrývala něco důležitého. Žádná tajemství, Muri. Pravidlo číslo jedna a já se ujistím, že už nikdy nezapomeneš.“
Slib v jeho tónu hlasu mi zadrhnul dech. Auric se uličnicky usmál, jeho zelené oči tančily. Chytil mě kolem pasu a naklonil se pro polibek. Spíše jako poškádlení, když po rtech jen přejel jemným tahem, při čemž jsem zasténala a nakláněla se k němu pro víc.
Když jsem chtěla omotat paže okolo něj, David chytil moje ruce a natáhl je nahoru. Jejich panovačnost mě vzrušovala, takže jsem nepanikařila, když mi zápěstí omotal první provaz následovaný druhým. Ale začala jsem se obávat, když oba odstoupili a přestali se mě dotýkat. Otevřela jsem oči a viděla odtahujícího se Aurica, jak mě sleduje. Olízla jsem si rty, když si svlékl triko a pak kalhoty. David se objevil v mém zorném poli, jak si klekal na bok postele vedle Aurica, když byli oba nazí, dva svalnatí bozi a dokonce lépe, patřili mně.
„Připadám si trochu moc oblečená,“ řekla jsem a pozvedla obočí.
„Tak to rozhodně nechceme, vzhledem k tomu, co ti chceme udělat,“ zamumlal Auric. Naklonil se dopředu a použil svoje ruce, aby doslova z mého těla strhal oblečení. Málem jsem se udělala, při jeho viditelné síle a erotické výzvě toho momentu, to bylo příliš. Moje nahá kůže se chvěla v chladnějším vzduchu a moje bradavky byly ztvrdlé. A moji kluci mě stále pozorovali, přejížděli po mě svými žhavými pohledy od hlavy až k patě.
„No neváhejte kdykoliv začít.“ Vzala bych to do vlastních rukou, ale vzhledem k tomu, že byly spoutané; byla jsem jim úplně vydána na milost. Při té připomínce jsem zvlhla mnohem více.
„Nedočkavá svého trestu?“ Auric se podíval na Davida. „To mě překvapuje, že je tak natěšená, abychom už začali, vzhledem k její prudkosti, pokud se jedná o její zadek.“
Zalapala jsem po dechu a zaječela, když mi to došlo. „To si nemyslím. Na to můžete okamžitě zapomenout. Naplácejte mi, kousejte mě, drážděte, ale necháte můj zadek na pokoji.“
David se zaculil. „Jo, to by sis přála. Očividně si neuvědomuješ to, že tvůj zadek je náš, takže ti to ukážeme doslova.“
„Ale…“
„Tvůj zadek je náš,“ přerušil ji Auric. „A když se mu něco stane, dáš nám vědět. Varoval jsem tě, že tohle bude lekce, kterou nezapomeneš. A nezapomeň, co jsem ti říkal o tvé magii. Když ji já a David nenakrmíme, najde si někoho, kdo to udělá.“
Kousla jsem se do rtu, abych se nezačala usmívat. Už jsem se během dřívějšího rozhovoru s Bambi rozhodla, že je nechám, aby si vzali můj panenský otvor, ale nechat je myslet si, že jsou u moci, byla větší zábava. Odevzdaně jsem povzdechla. „Fajn. Dělejte, co chcete, ale ať si to radši užiju.“
„Ach, to si piš,“ slíbil Auric, hladíc svůj penis a teď jsem ucítila strach. Auricův penis nebyl jen dlouhý, ale i široký, sakra široký.
David se zasmál, když zachytil směr mého pohledu. „Neboj se, hodili jsme si mincí, toto prvenství prohrál.“
Díky Peklu. David, zatímco byl dlouhý, měl útlý penis oproti Auricovému. Čekala jsem, až začnou, ale leželi na posteli a hladili svoje penisy, když pozorovali, jak se pohupuju v poutech.
Chvěla jsem se, při jejich pohledu moje bradavky ztuhly tak, že mohly řezat sklo a moje kundička byla tak vlhká očekáváním, že začala téct. „Na co čekáte?“ Zeptala jsem se kňouravě netrpělivostí. To očekávání vypadalo, že mě zabije.
„Pros o to.“
„Lízejte mě, líbejte mě, šukejte mě.“ Zahrnula jsem všechny své potřeby.
„Oh, to chceme. Chci, abys nás prosila, abychom si tě vzali oba. Pros Davida, aby si vzal tvůj zadek, zatímco já tvoji kundičku.“
Dobře, pomyslela jsem si a moje oči se asi obrátily v sloup, když jsem to slyšela a málem měla konečný orgasmus. Sprosté mluvení mělo na mě takový efekt a Auric to věděl, blbec.
„Ošukejte mě.“ Olízla jsem si rty. „Chci, abys ojel můj úzký panenský zadek, Davide, zatímco Auric bude šukat moji mokrou a připravenou kundičku.“
To je dalo do pohybu. Během chvíle Auric klečel přede mnou, hlavička jeho penisu mě šťouchala do podbřišku. David se posunul a stál za mnou, jeho ruce masírovaly moje půlky. Chycena mezi nimi se moje touha vymkla kontrole. Otírání jejich kůže proti mojí a očekávání, které viselo ve vzduchu, bylo afrodisiakem a připomínalo mi znovu, jaké jsem měla doopravdy štěstí.
Auric ukořistil mé rty, zatímco jeho prsty sjely dolů k mému pohlaví. Přejel svými prsty přes můj vlhký klitoris, užívajíc tak mojí vlhkosti, aby navlhčil svoje prsty a laskal klitoris. Zasténala jsem mu do úst, zvuk se ozval znovu, když si David klekl k mému pozadí a odtáhl od sebe půlky a jemně na mě foukl. Snažila jsem se vykroutit, marně, tak jsem se snažila sevřít půlky, ale taky marně, David využil svou sílu, abych zůstala otevřená jeho jazyku. Aby Auric nezůstal pozadu, lehl si na postel na záda. Lehl si přímo pod mé pohlaví a vyrazil jazykem do mého klína. Jejich dvojité lízání a prozkoumávání mých otvorů mě nutilo sebou trhat a lapat po dechu, zatímco jsem se houpala na poutech.
Úžasné mučení, jejich smyslná pozornost mě pevně obmotala potěšením. Když Auric zabořil prst do mé kundičky, tak i David zavedl článek prstu do mého zadku, vykřikla jsem, moje chodbička se chvěla vlhkostí. Ale ještě nebyli hotovi. Auric se vrátil na kolena a políbil mě, jeho ústa mě ochutnávala, podivně intimní věc. David stál za mnou, jeho penis se o mně žhavě otíral a vlhčil se tak od mého tekoucího pohlaví. Auricovy rty opustily moje, aby se postaral o mé bradavky. Sál a tahal je, jeho zuby lehce kousaly, šokující vjem, který vyslal vibrace dolů do mé kundičky.
David pokračoval ve tření svého tvrdého penisu proti mojí vlhké kundičce, zatímco jeho prsty třely okolí mého klitorisu, provokoval mě tím, že se ho nedotýkal. Zavrčela jsem, aby věděli, že mi nedávají to, co jsem chtěla. Zasmáli se. Hloupí, milovaní hodní blbci.
Vrtěla jsem se, když mě oba hladili, ignorovali moje potřeby, nevěnovali pozornost mým kletbám, probouzeli mé vzrušení, dokud jsem je neprosila. „Ošukejte mě.“ Uchýlila jsem se k prosbám. „Prosím.“ Auric mě pevně chytil za pas svými schopnými dlaněmi. Pozvedl mě a já se chvěla při pocitu Davidova penisu, který se tlačil proti mojí zadní dírce. Chtěla jsem uniknout tlaku, kterým mě roztahoval, ale moji muži mě drželi, když se David snažil dostat jemně dovnitř. Moje šťávy kapaly na jeho špičku jako lubrikant. Osobně jsem si nemyslela, že to půjde a vážně jsem si nebyla jistá, jestli se mi to líbí.
„Uvolni se,“ zamumlal Auric.
„Zkus se uvolnit, když ti někdo cpe do zadku beranidlo,“ zavrčela jsem.
„Zatlač,“ zabručel David. Nerozuměla jsem tomu, co po mě chce. Nebylo to, že budu tlačit kontraproduktivni? Ale vzhledem k tomu nepohodlí, byla jsem pro to ukončit. Zatlačila jsem a ten bastard vjel dovnitř. Vyjekla jsem, když můj zadek byl najednou plný penisu.
„Ach, sakra,“ David zasténal a nehýbal se. „Pospěš si Auricu, dlouho to nevydržím.“
Chtěla jsem říct Auricovi, aby zapomněl na to, že zasune svůj velký penis do mé kundičky.  Jako vážně, nezbylo tam žádné místo, ale dokázal mi, že se mýlím dříve, než jsem stihla něco říct. Auric do mě zajel a při tom naplnění jsem vykřikla, můj kanálek se stahoval potěšením. Pokračovala jsem ve sténání, když mí muži do mě začali zajíždět. David dovnitř, Auric ven a naopak. Byla jsem mimo, jak skvělý pocit to byl. Jak rychle a tvrdě to zvyšovalo moje potěšení. Dokonce více úžasné, moje tělo se vlnilo orgasmy a nepřestávalo. Vráželi do mě rychleji a rychleji, ztratili svůj rytmus šukat mě na střídačku. Moje tělo se pevně stáhlo, očekávala jsem, že se roztříští. Tak jak jsem byla, jsem vybuchla při tom blaženém spojení, když do mě vnikli a zaplnili mě svými penisy a pak jsem ucítila jejich vyvrcholení. Viděla jsem hvězdy, miliardy hvězd.
Když se mi vrátilo vědomí, byla jsem na posteli zachumlaná mezi nimi. „Jsi v pořádku?“ Zeptal se mě Auric, jeho hlas prodchnutý starostí.
„No kurva,“ povedlo se mi říct stále zahlcená. „Připomeňte mi, abych vás za Nefertiti posílala kvůli trikům častěji. Bylo to sakra úžasné.“

A podruhé to bylo stejně úžasné, po té, co jsme si dali sprchu jako předehru, kde mi ukázali novou orální techniku. Ach, jaké mám štěstí.

10 komentářů:

  1. Děkuji moc za skvělý překlad!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za další kapitolu :) jo, už se to začíná rozjíždět, tak ještě upírka k tomu a asi si to budu muset číst ve studené vodě ve vaně :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za žhavý překlad už se nemůžu dočkat až se přidá upírek :p

    OdpovědětVymazat
  6. Vďaka za preklad a som FAKT zvedavá na pokračovanie :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Srdečná vďaka za preklad i korektúru!!! :-);-)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat