pátek 3. července 2015

Odplata pekla - 2. kapitola 2/2


Došli jsme k strašidelně vypadající věži, domovu svraštělé tváře, k otcově nejmocnějšímu kouzelníkovi. Konečně jsem objevila její jméno, při otcově poslední návštěvě, Nefertiti. Znělo to povědomě, takže jsem si to vygooglila a našlo mi to tisíce odkazů směřujících ke starověké Egyptské královně, což ji dělal děsivě starou. A i přes její věk, a starověký rozkrok, ta žena se může pyšnit tolika sexuálními eskapádami, které by dokonce i mou sukubí sestru Bambi, donutily se červenat.

Část mě se zajímala o to, zda Nefertiti byla vždycky takový sexuální deviant, nebo jestli ta magie, která potřebovala být nasycena, ji v jednoho změnila. Bála jsem se odpovědi. Přinutí mě moje nymfo magie, přijmout více milenců do mého okruhu a ještě hůře, donutí mě vyzkoušet věci, které by měly zůstat v erotických knihách?
Šli jsme po dlážděné cestě k věži, Auric mě postavil na mé vlastní nohy a obklopená mými muži, jeden byl stále obrovská kočka, došli jsme k zlověstnému příbytku. Dříve než jsme došli k velkým železným dveřím, otevřely se a muž, s kudrnatými vlasy, blonďatý Řecký kus v bederní roušce, nás pozval dovnitř.
„Moje Paní vás očekává,“ majordomus s úžasnými břišáky oznámil a vedl nás do věže. Auric zavrčel a stejně tak David, který byl stále panterem, když se ukázalo, že majordomova rouška, zatímco kryla předek, zanechala zadek holý až na šňůrku mizící mezi párem perfektně vytesaných půlek.
„Myslíte, že mi dá pár těchto oblečku domů?“ dráždila jsem je.
„Nebudeš se dívat,“ Auric zaburácel, jeho tělo napjaté vedle mě. Udělal jsem zvuk překvapení. Auric? Žárlil? Úžasné. A divné. Tady byl muž, který mě nutil, abych přijala druhého muže do našeho vztahu, aby mi dal moc, jakou jsem potřebovala. Sakra věděla jsem, že se mu líbilo sledovat mě kouřit a šukat Davida a najednou nechce, abych se dívala na zadek jiného chlapa? To mě jen ujistilo v tom, že před ním musím utajit ten polibek s upírem. Ježiši, pokud se naštve jen přitom, že se dívám, bude vraždit, když se doví o tom polibku. Hmmm ale vsadím se, že po bojový sex bude fantastický.
Chlupaté tělo se proplížilo okolo nás a David zaujal místo za Řeckým bohem. Nic jsem neslyšela, ale David něco musel udělat – to anebo měl majordomus strach z koček – protože ty už dost pevné půlky se stáhly tak, že jsem pochybovala o tom, že by šly oddělit.
Po tom co vypadalo jako bludiště chodeb a odboček, což nedávalo smysl vzhledem k maličkému vzhledu věže zvenčí,  jsme došli někam co se nedalo popsat jinak než-li harém.
S údivem jsem si to prohlížela, když jsme vcházeli do zapadlé komnaty, která ve srovnání se zbytkem paláce, vypadala lehce a vzdušně. Přiznávám se ke svým předsudkům, očekávala jsem temně červený samet, řetězy a monstrózní postel. Místo toho, tu byly vysoce posazené okna, vpouštějící světlo dovnitř, které by mělo být s uměle červenou září jako v Pekle. Obrovská fontána uprostřed pokoje bublala; obzvláště se mi líbila socha nahého muže čůrající z mramorového penisu. Divany, polštáře a židle byly všude, měly různé barvy, ale všechny měly jedno společné: pohodlnost. Ah, a byl tam ještě jeden obrovsky zaznamenatelný aspekt v pokoji – hodně a hodně nahých mužů.
Mluvíme o lahodu pro oči. Přísahám, že můj jazyk se už už chystal vypláznout z mých úst, když jsem slintala nad plýtváním tolika nahých těl v každé barvě, kterou si dokážete představit a některé, které musely být falešné. Myslím tím vážně, byl tak chlap, který byl do hlavy k patě modrý, dokonce i jeho pták a koule.
Ruce se položily na moje oči a já vyjekla. „Auricu! Co to děláš?“
„Chráním tě, před sebou,“ oznámil neandertálským způsobem. Otrávená nad jeho žárlivým chováním, mi to na druhou stranu přišlo sexy. Můj padlý anděl, který byl obvykle chladný a sečtělý. Vidět ho takhle ovlivněného takovými lidskými způsoby jako byla žárlivost, mě k němu přitahovala ještě více.
„Auricu, nech ji jít.“ Davidovo prohlášení, mě překvapilo ze dvou důvodů. Za prvé, nikdy nešel proti Auricovu přání, o kterých bych věděla a za druhé, musel se přeměnit zpátky, což znamenalo, že se ukázaly jeho nahé části – části, které jsem vlastnila pro mé osobní vizuální potěšení a použití.
„Doufám, že máš něco na sobě,“ vyprskla jsem, když se těžká ruka sesunula z mých očí. Otevřela jsem je jen, abych viděla, že David nemá na sobě nic víc než úšklebek. Ne že by se měla za co stydět. Jeho tělo, vlnícím štíhlá postava mohla soupeřit s těmi místnosti. Ačkoliv najednou mi došlo, že mi nevadilo sledovat Nefertitiny sexuální otroky, ale nebyla jsem ochotna oplácet tuto laskavost svými muži.
Nikdy jsem nepopírala svou žárlivou povahu. Sakra, poslední coura co se snažila sbalit Aurica měla týden monokl.  Auric se smál, když jsem došla ke stolu s pochoutkami a strhla z něj ubrus. Samozřejmě, mi chyběla zručnost z vystoupení a nádobí se rozbilo o zem, ne že by mě to zajímalo. Omotala jsem látku okolo Davidových boků, zatímco se na mě díval s úšklebkem a zkříženými pažemi. Nelíbilo se mi, že zanechávám jeho hruď nahou, ale další možností bylo použít Fricovo triko, což by zanechalo jeho nahého nebo mu dát své triko o čemž jsem pochybovala, že by Auric dovolil.
Poznámka pro sebe příště až půjdeš do Pekla, musím si s sebou vzít náhradní oblečení pro takovéto situace.
Celá tahle ciráda s oblečením způsobila, že mi unikl příchod naší hostitelky.
„Luciferova dcero, jak milé že jsi mě navštívila.“
Otočila jsem se a ztratila jsem řeč při tom pohledu. Rozpoznala jsem, že ten hlas patří sušené švestce, otcově mágovi, ale ta krásná žena stojící přede mnou nevypadala ani trochu jako babizna se, kterou jsem se dříve setkala. Pryč byly vrásky a shrbená postava čarodějnice, namísto toho stála drobná žena s dlouhými, zářivými, černými vlasy, zářící opálenou kůží a nahou postavou, která by zastínila všechny ženy a která mě donutila přát si, aby tady byl další ubrus, kterým bych ji zakryla.
„Co to kurva je?“ nakonec se mi povedlo říct. Výmluvnost, byla vždycky můj nepřítel. Nefertiti se usmála, pomalá, smyslná věc, která učinila z jejích velkých srnčích očí zář.
„Když pracuju na hradě, nerada ostatní rozptyluju, takže vypadám na svůj opravdový věk. Ale doma, s mými milenci, se raději vracím do svého mládí.“
„Vypadáš skvěle. Ale nemohla by ses prosím obléct.“
Nefertiti se zasmála. „Vzhledem k tomu čí dcera si a jakou magii sdílíme, jsi otřesně prudérní.“
Jen jsem na ni zírala a klepala nohou.
Nefertiti luskla prsty a napůl nahý muž, který nám otevřel dveř, přiběhl a omotal hedvábnou róbou její bujné tělo, ukrývajíc tak její bohatství. A k mým mužům, kteří místo, aby odvrátili oči, zírali? Dupla jsem Auricovi na nohu, a kopla Davida do holeně. Potrestám je více později.
Zapásajíc si róbu se Nefertiti otočila a s úsměvem, který mě donutil varovně zírat na své muže, nás dovedla ke stolu, který byl spěšně postaven vedle fontány.
Posadili jsme se a já otevřela pusu, abych začala, ale ostrý pohled od naší hostitelky mě donutil zavřít hubu. Nalila nějakou horkou tekutinu, o které jsem si přála, aby byla čajem, do fajnových čínských kalíšků a pak nám jej nabídla s dezertem, který jsem si vzala bez protestů. Měla jsem sladký zoubek a kousajíc do krémového dezertu, jsem málem omdlela.
„To je skvělé,“ zasténala jsem.
„Mělo by být. Frederic je dělá z té nejčerstvější smetany.
To jakým způsobem řekla slovo smetana, mě donutilo zakuckat se, když jsem polykala horký čaj, který byl obohacený nějakým druhem máty.
Nefertiti se zasmála, když jsem se na ni zadívala skrze zvlhlé oči.
„Ah Muriel. Jsi tak zábavná. Ta smetana, které se obáváš, by nikdy nebyla plýtvána na hosty.“
Odmítla jsem se cítit rozpačitě, ale dovolila jsem, aby úleva povolila mé ztuhlé ramena.
„Můžeme přeskočit tyhle kraviny? Potřebuju pomoc.“
„Jak očividné. Potřebuješ nějaké další tipy ohledně vytvoření potencionální magie? Můžu říct jen od pohledu na tebe, že jsi ještě nedovolila svým mužů opravdově tě ošukat. Proč s tím váháš?“
Věděla jsem, o čem mluví. Opravdový sendvič, kde jeden měl moji kundičku a druhý můj zadeček. Nazývejte mě staromódní, ale v mých knihách, zadek byl mimo, ne součástí. „Náš sexuální život je perfektní, díky. Jsem tady kvůli něčemu jinému. Ukázala se moje matka a tak trochu hodila bombu.“
„Tvoje matka?“ Nefertiti pokývla. „Ano, tvůj otec něco zmínil, když volal. Taky mi řekl, že tahle Gaia prohlásila, že jsi těhotná s oběma svými milenci.“
„To je nemožné, že?“ Moje úzkost zněla naprosto jasně i pro mě.
 „Auricu. Davide. Nechte mě na chvíli s Muriel o samotě.“
Opravdu jsem očekávala, že jí Auric řekne několika určitými způsoby, ani kurva náhodou. Ale jako pod nějakým kouzlem, ona David se oba postavili. Namyj panický výraz se Auric sklonil a jemně mě políbil. „Nebudu daleko.“
Chtěla jsem na něj křičet, ať se vrátí a drží mě za ruku, ale to by znamenalo přiznání mého strachu z pravdy. Nebojím se ničeho. Už nikdy více. Teď když kletba, která měnila můj život v teror, byla pryč, přísahala jsem si, že budu čelit životu s hlavou vzhůru, ať se mi to líbí nebo ne.
Otrávená jsem ťukala prsty o stůl. „Mohla bys mi říct, proč museli odejít, než mi řekneš co se do hajzlu děje?“
„Nejprve tě musím prohlídnout. Postav se prosím a vyhrň si triko.“
Povytáhla jsem obočí.
Nefertiti si povzdechla a luskla prsty. Kolem nás se zvedl závěs, ne látková, spíše jako kroutící se mlha, ale posloužila jako bariéra k soukromí. Postavila jsem se a zvedla triko. Čarodějnice mě obkroužila, zatímco jsem se dívala nahoru na strop cítíc se jako idiot. Trhla jsem sebou, když položila ruce na moje břicho, ne ze strachu, ale protože její ruce byly jako zasrané ledové kostky.
„Doprdele! Vezmi si prosím tě příště nějaké rukavice ano?“
Nefertiti jen mlaskla jazykem a pokračovala v prohlídce mého břicha. Její ruce vyjely nahoru a potěžkaly moje ňadra, přičemž jsem se začervenala. Muži se mě dotýkali, ženy ne, obvykle.
„Hezké prsa,“ dodala s úšklebkem a zatahala mě za bradavky. Odstoupila a posadila se zpátky.
„Zvrhlíku,“ zamumlala jsem. Čekala jsem, až promluví, ale jen na mě nesmiřitelně zírala.
„Takže?“
„Takže co? Jsi těhotná. Ale to už sama víš.“
Zaťala jsem pěsti a připomněla si, abych nebila, ženu s odpověďmi.
„Čí dítě to je?“
Úsměv přišel pomalu a jiskra tančila v jejích očí. „Obou, samozřejmě a roste mnohem rychleji než lidé. Gratuluju, mamko.“
Položila jsem hlavu na stůl; buď tohle a nebo omdlení a pád z mé židle.
„Nemožné. Myslím tím, jak sakra můžu být těhotná se dvěma muži? To jsou jako dvojčata uvnitř nebo tak něco?“
„Jedno dítě. Holčička.“
Dcera? Na moment jsem neřekla nic, jak jsem vstřebávala novinku. „Co je jiného na tomhle dítěti, kromě toho že roste rychleji než normálně?“
„Síla. Myslela jsem si, že ty jsi to nejmocnější dítě, které jsem kdy potkala, ale jen podle velikosti v tvém lůně, to dítě které nosíš je už teď ohromně mocné.“ No to vysvětlovalo, proč moje matka, ta kráva, ji chtěla. To co mi stále nedocházelo, bylo na co. „Co bych měla dělat?“ Uvažovala jsem nahlas, ne že bych očekávala odpověď, takže když přišla, chvíli mi trvalo, než jsem ji vstřebala.
„Zabij ji. Zabij ji předtím, než nás zničí všechny,“ zasyčela Nefertiti.
Zvedla jsem hlavu a zírala na ni. „Potrat? Zbláznila ses? Myslím tím, nejsem věřící nebo něco, ale pořád tady mluvíme o mém dítěti.“
Zármutek naplnil Nefertitiny oči. „Dítě s potenciálem roztrhat svět na půl.
Proč si myslíš, že jsem poslala otce pryč? Právě teď, máš možnost skončit to. Můžu odstranit zárodek z tvé dělohy a dát ti něco proti dalším nehodám. Tohle je příliš závažné, abys dovolila mužům a jejich pýše rozhodnout. Rozhodnutí musí být jen tvoje.“
„Opravdu si myslíš, že to bude tak zlé?“
„Moje síla nelže, když předpovídá budoucnost, ale dokonce i já můžu cítit nebezpečí. Tohle dítě nás mlže zničit. Zničit tebe.“
„Může? Pořád říkáš může, takže to není jasná věc. Je zde možnost, že se pleteš.“
Nefertiti s nechutí přikývla.
„Takže ji vychovám, aby byla hodná holka, která se naučí, že zničit svět je špatné. Jinými slovy ji naučím rozdílu mezi dobrem a zlem.“ Ironie mých slov neunikla ani jedné z nás a já vinila stres z mého hysterického smíchu.
„Zeptala ses na můj názor. Co uděláš teď je na tobě, ale zapamatuj si, jednou se tohle dítě narodí, a už nebude návratu. Jsi připravena na to bojovat, abys ji udržela v bezpečí? A pokud padne na stranu temna, vidět ji zničit vše co miluješ?“
Opravdu mateřská matka by okamžitě řekla ano, ale předtucha, temna a chladu, se na mě usadila a já věděla, že když řeknu tyto slova, nějak ovlivní směr budoucnosti. Budoucnost, té jsem zatím nerozuměla ani nepředvídala.
Vyhnula jsem se odpovědi – pro teď jsem zarazila hlavu do písku jako pštros a čelit tomuto dilematu budu, až bude čas nad tím přemýšlet.
Nefertiti si povzdechla. „Hlupáku. Pokud změníš názor, přijď za mnou, ale nečekej příliš dlouho. Vzhledem k rychlosti jak to dítě roste, nemáš tolik času, jak si myslíš.“
Skvěle, měla jsem tikající bombu ve svém břiše a přemýšlela jsem nad tím, zda začnu toužit po divných těhotenský věcech jako  okurky a zmrzlina, plutoniu a střelném prachu. Moje představivost divoce běžela a donutila mě se usmát, ale nic na téhle situaci nebylo potěšující.
Nefertiti odvolala mlhu dělající soukromí a místo toho se kousek ode mě objevili mí muži, netrpělivě čekající na verdikt, viděla jsem se je v hloučku Nefertitiných mužů.
„Opravdu šukáš všechny tyhle chlapy?“ zeptala jsem se zvědavě. Myslím tím mluvíme tady o hodně mužích.
„No, najednou zvládnu tři muže a někdy, když se cítím prakticky vysušeně, se dobíjím tak, že si berou a šukají se navzájem.“
Ten mentální obraz byl rušivý. Měla jsem ráda své dva muže, ale nějak jsem si nemyslela, že bych kdy byla v pohodě s tím, kdyby se sebe dotýkali navzájem. V mém světě, je vše jen o mně.
„No myslím, že zůstanu u své vanilkové zábavy.“
„Zábavo kaziči. Neměla si pravou trojku, dokud nebudeš v sendviči. Opravdu bys to měla zkusit.“
Jasně, až zamrzne peklo. Hups. To už se stalo. Vážně jsem potřebovala vymyslet nové výrazy.
Moji muži, viděli, jak poklepávám netrpělivě nohou, nakonec se odpojili od své porady s nahými muži a šli ke mně. Chtěla jsem jít domů, právě teď, ale bez magie, která by přivolala portál. Ne že bych mohla z Nefertitiny věže. Měla nějaké pořádné štíty, skoro stejně dobré jako měl táta.
Chytila jsem se obou svých mužů a mezi nimi, jsem odešla. Mohla jsem cítit jejich zvědavost, ale s informace kroužícími mou hlavou, jsem byla ráda, že se na nic neptali. Musela jsem zjistit kolik jim toho říct.
Auric bude očekávat, že budu 100% upřímná.
Problém byl, že jsem nevěděla, co by si myslel o Nefertitině radě o potratu. Jako padlý anděl, moje první myšlenka byla, že řekne ani náhodou. Některých zvyků se těžko zbavuje, a i když jsem věděla, že nechodí do kostela nebo nečte bibli, a aniž bych ho opravdu potkala, můj strýc Bůh nedovoloval potrat ani náhodou.
Ale vzhledem k problémům, které měl můj otec s fanatiky Božího náboženství, když lidská žena porodila mého bratra, anti-Krista, došlo mi, že v některých situacích, pravidla můžou být porušena.
Na druhé straně, k Auricově sklonu chtít zachránit svět, jsem si nemohla být jistá, že bude souhlasit s Nefertiti, že to dítě musí jít pryč. A pak tady byl David. Kdysi dávno, byl tak roztomilé koťátko, ale teď když zaujal stálé místo v mém životě a srdci, se ten blbec ukázal jako rozhodný. Kdo ví, co by chtěl.
Sobecká nebo ne, nechtěla jsem, aby chtěli rozhodnout za mě. Koneckonců to bylo moje tělo, moje dítě a z mého pohledu, moje volba. Opravdovou otázkou bylo, zda je nechám k tomu něco říct, než se rozhodnu?
Dostali jsme se zpátky domu a stále sem se nedostala blíže k odpovědi. Mohla jsem cítit, že přijde výslech jen z Fricových očí, ale ještě jsem nechtěla komunikovat, každopádně ne slovy. Skočila jsem mu do náručí a pozvedla rty k polibku. Chtěla jsem, potřebovala jsem, dotyk kůži na kůži jako včera.
Milovala jsem to, jak oba rozuměli mým náladám, nebo vycítili moji touhu, jen o chvíli později jsme se váleli po naší opravdu obrovské posteli, nazí. David se tlačil k mým zádům, jeho ústa okupovaly a sály můj krk, zatímco jeho penis pulzoval proti mému pozadí. Auric si mě přivlastňoval zepředu, jeho rty se spojily s mými, zatímco jeho penis byl přitisknutý mezi námi, tvrdý a horký na mém podbřišku.
David pozvedl moje boky a usadil je na Auricův penis. Pohodila jsem hlavou dozadu, užívajíc si pocit z toho, že je ve mně. Houpala jsem se, zatímco David zezadu okusoval můj krk, jeho velké ruce vzaly do dlaní má prsa a mnul bradavky. David mě zatlačil dolů a Auricovy rty zachytily ty mé ve sladkém polibku, který mě donutil zapomenout na vše kromě potěšení zaplavující moje tělo. David líbal má záda dolů až k zadku. Jeho ruce se roztáhly na mých půlkách a pokračoval v olizování až štěrbině mého zadečku, dokud se nedostal k ružici.  Odtrhla jsem své rty od Aurica a pokusila se otočit, aby viděla a zeptala se, co si sakra myslí, že dělá, ale Auric chytil moji tvář a přitáhl si mě zpátky.
David olizoval mou dírku, ten podivný pocit mnou zachvěl, což zapříčinilo, že Auricův penis zajel hlouběji. Auric se mě stále snažil rozptýlit svým jazykem, ale nepovedlo se mu to, dokud David nepřestal se svým zvláštním olizováním, jen abych se o chvíli později napjala, když prst zajel do mého análku. Auric držel mou tvář přitisknutou ke svým rtům, takže jsem nemohla nahlas protestovat. David tlačil do mého úzkého prstence svým prstem, ale dostal se jen kousek dovnitř. Takže ten blbec změnil taktiku. Obtočil mě svou druhou rukou dopředu a štípnul mě do klitorisu. Vzepřela jsem se a on využil té chvíle a zajel svým článkem do mé dírky. Podivný pocit se smísil s uždibováním a třením mého klitorisu a poslal mě kříčící k vyvrcholení, tak až se moje vaginální svaly úžasně stáhly, nutíc tak Aurica se zavrčením vytrysknout své sperma do mě. Moje orgastické vlny nepřestaly, když jsem byla otočena na záda, moje nohy široce rozevřené, tak že mě teď mohl ojet David. Nové šukaní stimulovalo můj stále se chvějící tunel a dostal mě k dalšímu orgasmu, které do sucha vysálo Davida. Magie se doplnila, ležela jsem moment a zotavovala se, moje tělo obklopeno na každé straně mými milenci.
A pak sem jim to natřela. Vyskočila jsem a postavila se nad ně jako nějaká fantastická nahá žena „Co sis sakra myslel, že děláš?“ zeptala jsem se a mračila se.
David pokrčil rameny. „Bavili jsme se s Nefertitinými milenci ohledně nějakých nových věcí, které bychom mohli vyzkoušet v ložnici.“ Přijala jsem to přiznání s ukradenou řečí na chvíli. „Cože jste?“ Odsekla jsem. Ach kurva, k jakým perverzní věcem přesvědčili moje kluky?
Auric si zastrčil ruce za hlavu a nestydatě se na mě culil. „Můžeš se přestat chovat tak rozhořčeně. Vím, že se ti to líbilo. Důkaz usychá na mém ptáku.“ Podkopl mi nohy a ujistil se, že přistanu na jeho těle.
S jeho pažemi omotanými okolo, bylo velmi těžké zůstat naštvaná. „Trochu varování příště,“ odpověděla jsem dobrosrdečně. Zůstat naštvaná vypadalo kontraproduktivně, vzhledem k jejich cíli potěšit mě novými a nádhernými způsoby.
„Takže už nám řekneš, co ti ta stará čarodějnice řekla?“ zeptal se Auric.

Zachytila jsem závan síry, potu a něčeho dalšího. „Nejprve potřebuju sprchu,“ přiznávám, že jsem zdržovala. Chtěla jsem více času na přemýšlení nad tím, co jsem se dozvěděla. Po sprše jsem nahrála slabost, ne úplně nepravdivě, vzhledem tomu, že jsem se předtím vyplížila beze spánku. Ale věděla jsem, že se nemůžu otázkám vyhnout navždy, i když jsem byla připravena odpovědím utéct.

8 komentářů: