úterý 9. června 2015

Překladatelské volno o zkouškovém

Milí čtenáři,

jak jistě víte, zkouškové je v plném proudu, konec semestru i školního roku se blíží, všichni uzavírají známky a chtějí mít nejlépe všechno už z krku stejně jako někteří z našeho týmu.
Mě se bohužel podařilo chytit minulý týden angínu, takže jsem úspěšně popřesouvala všechny zkoušky (a že jich je) v podstatě do dvou příštích týdnů a ať chci nebo ne, musím je zvládnout.
To podstatné je, že díky tomuhle nebudu mít čas na blog, takže ačkoliv to říkám nerada, bude od příštího týdne minimálně 14 dní pauza.
Uvidím, jak budu stíhat, třeba se na pár minut utrhnu a něco zveřejním, ale nechci nic slibovat, když sama nevím, jak to bude. Proto prosím počítejte s tím, že až od prvního nebo druhého týdne v červenci se začne zase normálně zveřejňovat.
Můžete se těšit na Princeznu pekla 3, Ohnivého krále, další povídky série Černá křídla a konečně i pokračování Doteku moci a Pekelného kotěte.
Věřím ale, že když je venku tak krásně, stejně nebudete tvrdnout doma u pc. :D
Jak jste na tom vy s uzavíráním známek a zkouškovým? Je tady aspoň někdo, kdo může říct, že už má konečně od školy pokoj a může si užívat léto? :)

Paty

4 komentáře:

  1. Hlavně ať všechny zkoušky zvladneš. My máme tedka praxi v nemocnici a příští týden ještě uzavirame známky, takže taky toho je hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já tenhle týden dala obě zkoušky, co jsem měla. Příští týden mě čekají další tři, tak musím šprtat o sto šest. :D Kamarádka mi jednou psala o praxi v nemocnici (studuje zdravotní sestru) a musím říct: Ještě, že se mě to netýká. Tohle bych fakt nechtěla.
      Tak taky přeji hodně štěstí, ať to dobře dopadne. :)

      Vymazat
  2. Paty, tebe i ostatným dievčatám konškoláčkam držím palce, a až ten frmol okolo skúšok a známok skončí, verím vo váš návrat plný elánu do prekladaniia... :-) .-P :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já doufám, že překladatelkám i korektorkám ta pauza bodne a budou mít pak novou energii do překládání. Já už se těším, až budu mít více času na překlad. Zase jsem našla spousty knih, co by byly boží na překládání, ale nejdříve musím přeložit své série, než se pustím do něčeho dalšího a moc nových překladatelek se nehrne, přeci jen to zabírá dost času nebo si často nevěří v angličtině (což je samozřejmě škoda, protože jsou to neskutečné zkušenosti, alespoň tedy pro mě), takže další knihy a série hold budou muset počkat.
      Ale mám na tebe dotaz. Je některá kniha na našem blogu, kterou nečteš? Jsi totiž jedna z těch, u kterých vždycky čekám, až zase přidá nějaký komentář. Zdá se mi, že komentuješ opravdu všechny kapitoly, nebo se mi to zdá? :)

      Vymazat