pátek 12. června 2015

Odplata pekla - 1. kapitola 2/2


Přísahám, že jsem slyšela uprdnout si švába, jak bylo v pokoji najednou ticho. Očividně jsem nebyla jediná, kdo trpěl zvědavostí nad touto věcí.

„Jsem Gaia.“
„Neptala jsem se na tvoji sexuální orientaci. Ptala jsem se na jméno.“
Obočí moji matky se zvedlo a Auricova hruď se chvěla smíchem.
Zavyla jsem. „Co? Víš, že nesnáším, když nepochopím vtip.“
„Jsem Gaia,“ moje matka zopakovala, zřetelně vyslovujíc každou slabiku. „Taky známá jako Matka Země.“
Začervenala jsem se nad svojí chybou, ale nedovolila jsem svému ponížení, abych se přestala ptát. „Řekl ti někdo někdy, že tvoje část Matka stojí za hovno?“ Na chvíli jsem si myslela, že jsem zašla příliš daleko, když Gaia – odmítala jsem ji říkat matka, teď když jsem znala její jméno – zmizela. I tak neznalec magie jako já přišel na to, že kolem sebe rozprostřela magii. Nedozvěděla jsem se, co plánovala udělat – možná vymýt mi pusu nějakým esoterickým mýdlem – protože můj otec konečně vytáhl svoje koule a použil je.
„Dost.“ Řekl otec to slovo potichu, ale úmysl toho slova byl jasný. A k překvapení všech, jsem si jistá, se Gaia vrátila. Málem jsem na ni vyplázla jazyk v dětinském gestu nad svou výhrou, ale odolala jsem. Podívejte se na mě, dospívám a chovám se jako dospělák. Ne! Dříve, než jsem stihla něco způsobit, Auric promluvil. „Proč jste se vrátila?“
„Potřebuju to dítě, co nosí.“
Gaino prohlášení, směle řečeno, každého šokovalo a moje šance se vrátila. Rychle jako blesk jsem sjela s Auricova klína a udeřila do nejmenší části té mrchy. Obě jsme spadly na zem, tvrdě a mě se povedlo omotat ruce kolem jejího krku a třísknout jí hlavou o zem několikrát, než mě od ní někdo odtrhl. Ačkoliv to nezastavilo moje slova.
„Ty nemocná mrcho! Budeš držet ruce pryč od mého dítěte, které Nečekám. Nedostaneš ode mě nic. Ani bych nechcala do tvojí pusy, kdyby hořela, ty… ty….“ Řekla bych mnohem víc, nějaké hezké vymyšlené a zahrnující narvání si uklízecího náčiní do různých otvorů, ale moje pusa byla zalepena Auricovou a jako obvykle, když mě líbal, zapomněla jsem na to, co se děje okolo.
Moje magie se zachvěla, jak se jeho rty svezly na moje. Snadno vyburcovaná příšera, moje nymfo síly, si nikdy nenechaly ujít šanci získat sexuální energii. Vzadu ve své hlavě jsem si uvědomovala Auricův záměr mě rozptýlit, ale dovolila jsem to. Byla jsem hotová s Gaiou, aspoň prozatím a čím dříve odejde, tím rychleji mi moji kluci dají nějaký prostor k dýchání – a dobré šukaní. A pak půjdu sama na lov informací.  První myšlenka, beru to jako možnost nabít svoje baterie a užít si přitom nějakou zábavu. Sotva jsem slyšela zvuky, jak lidé odcházejí a když mě známé ruce, abych byla přesná čtvery, začaly zbavovat oblečení, věděla jsem, že táta a žena, která mě odnosila, odešli.
Jsem si jistá, že by mi lidé vybrali nějaká jména, protože se tak otevřeně vychloubám tím, že mám dva milence. Nazývejte mě šlapkou nebo děvkou, cokoliv chcete, ale jen závidíte mrchy.  Líbil se mi můj neobvyklý životní styl v trojce, na chvíli byl Auric moje spřízněná duše a choť, a taky jsem hluboce milovala Davida. Dva v mé posteli a moje srdce bylo u vytržení štěstím a já si užívala nějakou skvěle nakopávající magii jako bonus. Nezmiňuju orgasmus, který je úplně z jiného světa.
Samozřejmě, že potěšení jde někdy ruku v ruce s bolestí. Nahá, mokrá a vzrušená jsem se nemohla dočkat, až budu sát a šukat. Místo toho jsem se ocitla natažená na břicho přes Davidův nahý klín.
„Ale no tak,“ stěžovala jsem si – ačkoliv ne příliš hodně. Užívala jsem si pevnou nápravu, čas od času. Ale ráda nebo ne, stále jsem hrála neochotnou submisivku. „Ona si to rozhodně zasloužila za narušení naší hezké rodinné večeře.“ Snažila jsem se zvednout, ztřeštěně odvážný čin, když mě pevně držela Davidova velká ruka. Na mém zadku přistálo první plesknutí, ale nevykřikla jsem. Houževnatost byla moje prostřední jméno.
„To máš za to, že ses chovala jako rozmazlený spratek,“ oznámil Auric. Následovalo další ostré plácnutí, mnohem silnější a já se kousla do rtu. Můj choť už zjistil, že vydržím hodně a už se nedržel tak zpátky, když mě trestal. „A tohle za to, že jednáš dříve, než myslíš.“  Několik plácnutí přistálo na mém zadku, střídavě na obě půlky. Bodavá bolest mě nutila lapat po dechu, ale mnohem více jeho ruka rozehřívala kůži na mém zadku a touha se svíjela připravena vytrysknout.
„A tohle,“ řekl, jeho chraplavý hlas, „za to, že si dráždila tu mrchu, aby ti ublížila a neposlouchala mě.“
Jeho údery ubývaly na síle a já se tajně usmála, protože jsem věděla, co přijde.
Obvykle jsem zlobila z nějakého důvodu, a když Auricova ruka zajela mezi moje stehna a hladila moje vlhké záhyby, zasténala jsem. Potěšení a bolest, říkejte si, co chcete, šli ruku v ruce – nebo bych měla říct s pícháním v kundičce.
Jeho drsné prsty chytily moje rozpálené půlky a já zasyčela, vykřikla jsem, když využil mojí roztažené pozice, aby přejížděl špičkou svého vzrušeného mužství po mém klitorisu. To přímé stimulování mě nutilo chvět se a lapat po vzduchu.  Dráždil mě svým penisem, plácal jím proti mojí štěrbince a pak sjel zpátky a znovu proti mně.
„Dej mi ho,“ prosila jsem.
„Řekni, že budeš hodná holka,“ odpověděl.
„Nikdy.“ Neslíbila bych nic, co bych nemohla slíbit.
„Co mám s tebou dělat?“ Zavrčel Auric. Za svůj vzdor jsem byla odměněna dalšími údery jeho mužstvím proti mojí kundičce a klitorisu. Zasténala jsem, to nadšené potěšení z jeho trestu mě rozžhavilo a zvlhla jsem pro něj.
„Ošukej mě. Tvrdě mě ošukej.“
Auricovy prsty se zabořily do mých půlek a zajel svým penisem do mého pulzujícího pohlaví. Vykřikla jsem, to okamžité naplnění mého vchodu jeho širokým penisem, způsobilo, že ho moje vnitřní svaly stiskly. Pohnul se uvnitř mě, dovnitř a ven. Začal pomalu, jeho koule se lehce otíraly o můj klitoris. Dělal to, jen aby mě dráždil. Věděl, jak to mám ráda, tvrdě a rychle a jak jsem pokračovala v tisknutí své kundičky okolo něj, těsněji než OJ´ rukavice[1], zvýšil své přírazy, dokud nezajížděl dovnitř a ven tak tvrdě, že jeho koule narážely do mého uzlíčku.
Proti svému břichu jsem mohla cítit Davidovo vzrušení, jak sledoval Aurica, když do mě vrážel. Moje velká kočka měla voyérské tendence a svobodně to přiznával a mě přišlo vzrušující mít ho jako obecenstvo.
Usilovala jsem o to, abych změnila pozici, a se zasténáním jsem řekla: „chci tě sát.“ Tahle kouzelná slova donutila Davida, aby mě pustil a já s malým zavrtěním změnila polohu. Místo, abych byla natažená přes jeho klín, čelila jsem Davidovi tváří na svých kolenou stále natažená. Můj obličej skončil přímo nad jeho rozkrokem a ptákem, který mě lákal.
Přejela jsem rty přes jeho hlavičku, pomalu jsem ho pohlcovala, dráždila ho. Auric pokračoval v pumpování zezadu a položil těžkou ruku doprostřed mých zad a nutil mě pohltit Davidův penis. Milovala jsem, když byl dominantní. Položila jsem ruce na Davidovy stehna a pak s dávkou praxe jsem pohybovala hlavou nahoru a dolů po Davidově penisu, zatímco jsem přirážela zadkem proti Auricově rozkroku, zajížděla tak jeho celým penisem do mého kanálku.
Žhavě, rychle a vlhce. To je tak, jak jsem chtěla sex a oni mi to dali. Když Auric začal lehce poplácávat po mém už tak citlivém zadečku, moje kundička se stáhla a pak vybuchla. Ztracená v záplavě orgasmu, jsem si sotva všimla, že mě David chytil za vlasy a držel moji hlavu v dobré pozici, aby mohl šukat moji pusu. A pak jako synchronizovaný sex tým, se moji milenci udělali a záplava spermatu a sexuální moci mě naplnila více než jedním způsobem. Pak mě pustili a já si stoupla. Protáhla jsem se s úsměvem a zostudila jsem tak kočku Šklíbu[2]. Moje magické zásobníky byly naplněny až moc, ale to mě nezastavilo, abych na ně pokývala prstem ze dveří do koupelny. Zahřátá a stále v dobré náladě, jsem plánovala využít velkou sprchu, kterou jsme nainstalovali. A abych řekla pravdu, druhé kolo dopadlo stejně příjemně.



[1]              Speciální rukavice na motorku
[2]              Kočka z Alenky v říši divů

12 komentářů:

  1. Děkuji moc za skvělý překlad!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za druhou část kapitoly :)

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečná vďaka za preklad i korektúru!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Diky za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vďaka za skvelé pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak teď jsem zhltla obě přeložené kapitoly a je to SUPER! Díky a těším se na pokračování :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat