úterý 23. června 2015

Christina Henry - Chrličův průvodce Chicagem


Jmenuji se Beezle a na dnešní cestě budu vaším neuvěřitelně pohledným hostitelem. Pro ty, kteří mě neznají, žiju v mírně sešlém dvojdomku v Chicagu s Agentkou smrti jménem Madeline Black. Zdědila práci, dům a moji chrličí maličkost po smrti své matky.

Trávím hodně času tím, že se starám o to, aby Maddy nedělala hloupé věci, které by ji mohly zabít. Zbytek času mám na starosti hlídání našeho domu.
Chrliči umí vidět pravou podstatu věcí. To znamená, že když stvůra přijde k vašim předním dveřím v magickém přestrojení, můžu se podívat skrz všechny vrstvy reality až na podstatu toho stvoření a zjistit jeho pravou identitu. Je to úžasně zajímavá práce, jedna z těch, které Maddy náležitě nedoceňuje. Kdyby ano, tak by v domě bylo víc popcornu a míň stížností, když zmizí všechna čokoláda.
Tak či tak, začneme s cestou! Maddy a já bydlíme na severní straně Chicaga, asi šest bloků od Wrigley Field a jenom půl bloku od nejbližšího Dunkin‘ Donuts u Lincolnovy a Addisonovy. Moje oblíbené jsou donuty Boston Kreme, kdybyste se někdy chtěli zastavit u nás, tak nejlépe s půl tuctem.
Krátká procházka jižně od Lincolnovy vás dovede k Dinkelově pekárně, dalšímu prvotřídnímu zdroji čokoládou politých donutů plněných krémem. Také dělají všechny druhy sušenek, jaké si jen dokážete představit a dokonalé narozeninové dorty. Moje narozeniny jsou 13. listopadu, kdyby vás to náhodou zajímalo.
Když zaskočíme na Brown Line na Paulina, můžeme se projet trolejí na zastávku v Southport, kde čeká spousta skvělých sladkostí.
Napravo od zastávky v Southport se nachází kavárna Ann Sather, která tam stojí vcelku příhodně, protože to znamená, že nemusíte chodit moc daleko v případě, že se chcete nacpat těmi nejbáječnějšími skořicovými rohlíčky, jaké jste v životě jedli.
Maddy obvykle kupuje jenom jedno balení pro nás dva dohromady, což je podle mě pěkně skrblivý. Kdyby to bylo na mě, měli bychom dostatečné množství po ruce, abychom jich mohli jíst čtyři nebo pět každý den v týdnu. Samozřejmě, když navrhnu podobné věci, obvykle to vede k neplodné diskuzi o trans mastných kyselinách a velikosti mého bříška. Maddy nedokáže pochopit, že u chrličů se předpokládá mírná zakulacenost.
Dále severně na Southport je Sensational Bites, dům košíčků Boston Cream, mléčných oříškových sušenek a obrovských porcí mrkvového dortu. Je to jen pár kroků od Dairy Queen, takže pokud potřebujete zmrzlinový nápoj po tom, co jste se přecpali sladkým, nemusíte chodit zas tak daleko.
Rád bych vám vyprávěl o dalších mnohem zajímavějších místech, ale Maddy na mě zrovna kvůli něčemu křičí. Zřejmě někdo nechal hodně špinavého nádobí v obýváku a ona si myslí, že s tím mám něco společného.

Vraťte se zpátky zase příští týden a já vás vezmu do všech kin, kde mají nejlepší popcorn. Do té doby, se Beezle loučí.

5 komentářů:

  1. Super překlad a korekce, díky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, hrozně roztomilé, děkuju =)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  4. Srdečná vďaka za preklad i korektúru!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat