sobota 2. května 2015

Společenství smečky - 4. kapitola 3/3


„Co to má sakra znamenat?!“ zavrčel Gray. Měsíce strávil pátráním po princi s nadějí, že zastaví válku mezi dvěma rasami.
„Graysone.“ Princ Zachary pokynul hlavou na znamení respektu. „Myslím, že si musíme promluvit o pár věcech. Posaď se u nás, prosím.“

Grayova noha se pohnula, aniž by si toho byl vědom. Zkusil si představit, kolik úsilí by ho stálo neuposlechnout princovu nabídku. Cítil se mnohem lépe, když věděl, že Dawson stojí nedaleko.
Došli až k hromadě palet na druhé straně jeskyně. Gray se opatrně posadil a všiml si, že princ sleduje Dawsona. „Dawson Wiliams.“ Princ pomalu natáhl ruku před sebe.
Dawson vypadal vyděšeně, ale uchopil ruku. Tiše nelidsky zakňučel, když jej princ přitáhl blíže.
„Chci se s tebou setkat již velmi dlouhou dobu. Tvůj bratr mi vyprávěl příběhy o vaší rodině a tomto kaňonu. Odpusť mi, ale mám pocit, že už tě znám.“
Dawson se na chvilku zahleděl na bratra, který se zrovna proměnil. Zajímavé, pomyslel si Gray, ale už začínal být značně netrpělivý. Chtěl vědět, co se tady děje a hlavně proč.
Princ Zachary propustil Dawsona, který se rychle posadil vedle Graye. Gray stiskl jeho rameno na znamení podpory. Dawson krátce kývl hlavou.
„Před vámi stojí RJ Cross, Mike Jackson.“ mávl rukou ke dvěma Vlkům. „A Jesse Grimes.“
„Také bych rád poděkoval Vlčí radě za vše, co pro mě a můj lid udělala za posledních několik měsíců.“ začal princ Zachary.
Myšlenka, kolik toho udělali, aby našli jenom prince, prolétla Grayovi hlavou.
„Ještě minulý týden jsem byl vězněn několika mými rádci.“ řekl princ Zachary. „Často diskutovali o zapojení Vlků do pátrání, dokonce měli fotografie vás všech, proto jsem vás poznal.“
„Také jsme stopovali Zacha a téměř se pustili do jednoho z vašich týmů. Vypadalo to, že dostáváme velmi podobné informace.“ přidal se Casey.
„Pokud jste šli po princi a narazili na jeden z našich týmů, proč jste nedali vědět? Nemyslíš, že by pomohlo, kdybychom všichni neprohledávali stejné území?“ zeptal se Dawson.
Casey zavrtěl hlavou: „Nevěděli jsme, komu můžeme důvěřovat. Raději jsme to drželi pod pokličkou, abychom si byli jistí, že nikde nic neunikne.“
Gray chápal jejich kroky – dokonce s nimi i souhlasil – ale cítil se pořád stejně frustrovaný. „Takže místo, abyste nám alespoň naznačili, že Princ Zachary je v pořádku, tak jste dál utíkali a doufali, že na vás narazíme?“
„Vůbec jsme vás nechtěli zatahovat do akce. Když jsme šli pro Zacha, tak bylo u něj pouze pár stráží. Podnikli jsme rychlou akci s prověřenými lidmi.“
„Dobrá.“ Gray s touto strategií naprosto souhlasil. „A proč teď?“
„Vím, že mohu věřit Dawsonovi.“
Dawson si jenom odfrkl: „Vůbec nic o mně nevíš. Odešel jsi. Neslyšel jsem o tobě roky.“
Casey se zamračil a přistoupil blíže k bratrovi: „Dohlížel jsem na tebe s Beth, jak nejlépe jsem mohl. Moji lidé dělají hodně v terénu, a když nemuseli chránit Zacha, tak vás pozorovali.“
„Aaaa, tak to jsem hned klidnější. Mít špeha v zádech… Přesně takhle má vypadat péče o mladšího bratra.“ odpověděl Dawson hořce.
Casey se už chystal vrátit vše i s úrokem, ale Princ Zachary hádku utnul: „Je to jeden z důvodů, proč jste tady. Kdokoli kdo má ponětí, že jsem byl zachráněn, tak si velmi jednoduše odvodí, že tvůj bratr se nějakým způsobem zúčastnil. Jenom chtěl mít jistotu, že ty a setra jste v bezpečí.“
„Proč by po nás měl někdo jít?“

Casey propletl prsty s Princovými. „Kvůli tomuto…“


16 komentářů:

  1. Diky za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za překlad a korekci

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc za překlad! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc za skvělý překlad!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kvôli čomu ???? Nedočkavo budem očakávať pokračovanie. A vďaka za preklad a korekciu ☺.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, už som asi pochopila- tá posledná veta mi nejako unikla. Ale aj tak sa teším na pokračovanie.

      Vymazat
  8. Knihomolka.3652. května 2015 13:21

    Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  9. Srdečná vďaka za preklad i korektúru!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  11. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat