čtvrtek 16. dubna 2015

Vlčí kopce - 2. kapitola 2/2


„Bylo by mi ctí, detektive, ukázat vám během dne okolí, když vaše přítelkyně musí odpočívat,“ nabídl Jason. „Jsem si jistý, že vás mohu naučit něco o zapomenutém dědictví a ukázat místní památky. Mohu vám nabídnout pohostinství své smečky?“

Z toho, jak celá místnost znehybněla, Sally poznala, že za tím je mnohem víc, než obyčejná nabídka turistického průvodce. Měla se hodně co učit o vlkodlacích a upírech, pokud si chce udržet své přítelkyně, které pro ni znamenaly mnohem víc, než jen spolužačky, považovala je za sestry. Ony byly jediné, které ji přijaly takovou, jaká skutečně byla, a nikdy se ji nesnažily změnit, aby naplnila nějaká očekávání. Milovala je jako rodinu. Byla to její rodina, jediná rodina, kterou kdy poznala, a ona je nechtěla ztratit. Už nikdy. Udělá všechno pro to, aby si je udržela. Jestli to znamenalo, začlenit se mezi vlkodlaky, tak budiž. To nejmenší, co mohla udělat, bylo lépe je poznat.
„Přijímám vaši pohostinnost,“ řekla formálně, čekala na reakci ostatních.
Zazněl kolektivní povzdech, měla pocit, že se právě stalo něco významného. Musí se toho hodně naučit, než jim plně porozumí.
„Výborně.“ Ušklíbl se na ni Jason a škádlivě zamrkal. „A teď vás tu necháme s přáteli o samotě, abyste si mohli promluvit.“ Napřímil se a ostatní vlci se také zvedli. „Děkuji za pozvání na párty, Paní. Bylo to skvělé.“ Naklonil se a políbil Carly na tvář, bylo vidět, že tím Dmitriho provokuje. Byli sice přátelé, ale bylo jasné, že rád Dmitriho dráždí.
„Děkuji, že jsi přišel, Jasone,“ odpověděla Carly s úsměvem k vlkodlakovi a mlčky ho pohledem pokárala. Otočila se, aby se mohla rozloučit se svými zaměstnanci. Dmitri následoval jejího příkladu, takže Sally na okamžik zůstala s Jasonem sama.
Jason neztrácel čas, přistoupil přímo k ní. Naklonil k ní hlavu a ona jasně vyčetla jeho záměr ji políbit jen z jeho pohledu, který byl dost žhavý, aby roztavil sklo. Sally podlehla pokušení a umožnila mu to. Chtěla vědět, co bude cítit, až k ní přitiskne rty a v místnosti plné lidí se cítila dostatečně bezpečně.
Ale místo polibku na tvář, který dal Carly, přitiskl rty na její. Vůbec netušila, jak se mu to podařilo, ale najednou měla úplně prázdnou hlavu a do toho polibku se zcela ponořila, zapomněla na všechno a všechny kolem.
Zapomeňte na sklo. Jeho polibek by roztavil i ocel. Tělem jí protékala žhavá láva, jeho tvrdé rty plenily ty její. Sakra. Ten chlap umí líbat. A když jde o polibky, tenhle byl celkem krotký. Nechal si svůj jazyk pro sebe až téměř do konce, kdy jí olízl pevně sevřené rty, takže chtěla víc. Mnohem, mnohem víc.
Nebyla si jistá, že se ho dokáže nabažit. Pomalu se od ní odpoutal, ustoupil o palec nebo dva, ale to stačilo, aby se vzpamatovala. Ucouvla a pokusila se znovu získat kontrolu. Ještě před necelou minutou měla pocit, že všechno poměrně dobře zvládla. Ještě před necelou minutou. A teď ten vražedný polibek.
Sakra. Měla by se Jasonovi vyhýbat. Byl pro ni až moc přitažlivý. Nebyl zdvořilý jako Dmitri, ale měl stejné charisma, celá se z něj rozechvěla touhou.
„Přijdu pro tebe kolem poledne,“ slíbil Jason, a odešel.
Vše, co dokázala udělat, bylo stát na místě, stále ještě vyvedená z míry tím polibkem. Viděla je Carly? To zjistí hned, jak ostatní odejdou. Jestli ano, šance že jí unikne, je minimální. Sally nebyla typ, který by normálně chlapovi poskytl volnou ruku.
Dmitri a Carly se loučili s posledními hosty. Za chvíli se dveře zavřely, Carly se pomalu otočila a opřela se o ně, a pohledem přimrazila Sally nedaleko gauče. Ta chtěla začít házet odpadky do koše, ale vlci zanechali místnost překvapivě čistou, byl to samozřejmě pokus o zmaření nadcházejícího výslechu, ale skončil dokonce ještě dřív, než začal. Sally si povzdechla a hodila ubrousky do malého koše za barem, pak se poraženě posadila na gauč.
„Takže, ty…“ Carly opustila své místo u dveří a pomalu šla směrem k Sally. „…a Alfa?“
„Jason?“ Sally se pokusila do hlasu dostat překvapení. Ale Carly se nenechala nachytat a zvedla na ni jedno obočí. „No tak jo, myslím, že je milý. Na tom není nic divného. Každý z chlapů, co tu dneska byli, by dostal při hodnocení desítku. To snad víš ne…“
„Milý? Tvá přítelkyně si myslí, že Alfa je milý?“ Zdálo se, že si Dmitri nemůže pomoct od poznámky. Carly po něm střelila pohledem, takže jen zvedl ruce a se smíchem odešel.
„On má pravdu, víš.“ Po manželově odchodu se Carly posadila na druhý konec gauče. „Vlkodlaci jsou nebezpeční. Dneska večer se sice chovali slušně, ale mohla bych ti vyprávět, co se v noci děje v lesích kolem… A Jason se nestal Alfou, aniž by prolil krev. O vedoucí pozici se vedou vražedné souboje. On není plyšové štěňátko, jak se tě snažil přesvědčit. Seth je jeden z mladších vlků, ale vůbec není slabý. Jednoho dne se pravděpodobně stane Alfou, jestli má Dmitri pravdu, tak jednou bude dost silný, aby Jasona vyzval. Vypadá sice roztomile, ale dokáže běhat a lovit s těmi nejlepšími z nich. Byla dobrá volba, ukázat ti proměnu na něm, ale nemyl se, Jasonova proměna by tě vyděsila.“
„Viděla jsi ho?“ Zeptala se okamžitě Sally, zvědavě a trochu žárlivě.
„Byl prvním vlkodlakem, kterého jsem kdy potkala. Přišel do domu za Dmitrim a myslím, že nás viděl… hmm… oknem. Byli jsme… ehm… uprostřed…“ Carly zrudla a Sally se začala smát.
„Viděl vás při sexu?“ Carly zrudla ještě víc. „No, páni,“ žasla Sally se smíchem. „Takže jsi ho viděla? Byl nahý?“ I pro Sallyin sluch to znělo trochu příliš dychtivě, ale nezdálo se, že by si toho Carly všimla, byla pořád v rozpacích.
„Dmitri věděl, co se děje. Vzal s sebou ručník na dvůr, kde na nás čekal Jason v podobě vlka. Viděla jsem jen, jak mění podobu. Když byl sehnutý, vzal si ručník a omotal si ho kolem boků. Věř mi, když ti řeknu, že ten chlap je obrovský, všude…“ Carly zrudla ještě o trochu víc. „A když je vlk, není roztomilý jako Seth. Jason vypadá spíš rozzuřený.“
„A to říká ženská, jejíž manžel je upír. Vážně, Carly?“ Sally se naklonila k přítelkyni, a jak se soustředila na obavy o svou kamarádku, spadlo z ní omámení Jasonem. „Jsi vážně v pořádku, máš se dobře?“
Carly se dotkla její ruky, která spočívala na opěradle pohovky. „Naprosto. Miluji ho, Sally. Víc, než jsem kdy koho milovala. Je to pro mě ten pravý. A vím, že totéž cítí i on ke mně.“
„Opravdu?“
„Cítím to ve své mysli. Něco ti o upířích druzích musím vysvětlit.“ Nervózně se zavrtěla. „Ve skutečnosti sdílíme své mysli. Já vím přesně, co si myslí a on ví, co si myslím já.“
Sally se rozpačitě opřela a trochu se nad tím zamyslela. Muselo to být uklidňující, ale zároveň trochu otravné.
„Slyší, co si myslíš? Jako pořád? Poslouchá nás i teď?“
„Ne. Dokážeme to spojení potlačit, s výjimkou kdy jsme napjatí nebo rozrušení.“ Carly znovu zrudla a Sally tak měla docela dobrou představu, co tím myslela. „V začátcích to tak nebylo, ale postupem času jsme se s tím naučili vypořádat. Stále se učíme. Ale už jsme se dostali do bodu, kdy můžeme změnit spojení na malý pramínek místo povodně. Zpočátku to bylo vážně drtivé, zejména pro mě. Dmitri žil velmi dlouho a má s tím mnohem větší zkušenost.“
„To se vsadím.“ Upřímně řečeno Sally jen těžko dokázala přijmout, že Dmitri zažil spoustu událostí, které ona pokládala za historii. Smířit se s tím jí bude trvat pěkně dlouho.
„Víš, že to bereš mnohem líp, než jsem čekala.“ Carly ji pozorně sledovala. Sally se to moc nelíbilo.
„Hele, tos ještě neviděla co se děje u mě v práci. Dokonce i já mám pár vlastních tajemství.“
„Vážně?“ Carly se v mžiku předklonila. „Povídej.“
Sally se zasmála. Vždycky si užívala Carlyinu chuť do života, a ta energie jí dlouho scházela. Bylo příjemné ji znovu tak vidět.
„Vypadáš šťastně, Carly. A plná života, což je zvláštní, vzhledem k tomu, že jsi nemrtvá,“ žertovala Sally.
Carly ztuhla. „Já nejsem nemrtvá! To slovo mi nahání husí kůži.“
„Tak co se vlastně stalo? Jak se z tebe stal upír?“ Sally to opravdu chtěla vědět. Zdálo se jí to tak neuvěřitelné, přesto důkaz seděl na gauči, přímo proti ní.
„No, nejdřív jsem se seznámila s Dmitrim. Téměř hned na začátku mi řekl, kdo skutečně je. Vážně neexistoval způsob, jak to přede mnou utajit, poté, co jsme se stali milenci. A vůbec mi to nevadilo. Věděla jsem, že nakonec bude chtít, abych se proměnila, ale oba jsme mysleli, že na tohle rozhodnutí máme ještě spoustu času. Možná i roky. Pak se mi stala dopravní nehoda a málem jsem zemřela. Ještě pořád nejsem zvyklá řídit na sněhu a ledu. Byla jsem vyřízená, ale Dmitri zasáhl a zachránil mi život. Donutil mě k tomu trochu dřív, než bych si přála, ale teď už na tom nezáleží. Stejně vím, že nakonec bych se pro proměnu rozhodla, chci s ním zůstat navždy. Ta bouračka jen uspíšila mé rozhodnutí. A bylo to mé rozhodnutí. I když jsem ležela na smrtelné posteli, Dmitri se mě nejdřív zeptal. Kdybych odmítla, nechal by mě zemřít a pak by sám našel smrt. Což vím určitě, protože znám jeho myšlenky a jeho srdce. Jsme jedním.“
„Páni…“ Sally se pořádně opřela, zapůsobila na ni vážnost Carlyiných slov. Pak konečně prolomila mlčení. „Já jsem jen ráda, že vidím tvou starou jiskru, Carly. Předtím si neměla daleko ke zhroucení, zdálo se mi, že už si ztratila chuť žít. Jsem ráda, že tě Dmitri přivedl zpátky.“
„Nemáš ani ponětí. Už je mi fajn a vím, že jsem pro něj udělala totéž. Než jsme se setkali, nebyl šťastný. Byl… myslím, že zadumaný je nejlepší slovo. Tichý, temný, pohledný jako hřích a zadumaný. Ženské mu klečely u nohou. Pořád to dělají, samozřejmě, ale sotva si jich všimne. Má oči jen pro mě.“ Carly laškovně zamrkala, když to řekla, ale Sally věděla, že v jejích slovech je víc než zrnko pravdy. Šťastná holka. „Teď, když jsme probrali můj život, vrátíme se k tobě a Jasonovi. Myslela jsem to vážně, Sally. Ten chlap je nebezpečný.“
„Já nejsem blázen, Carly. Zvládnu ho. Jako policajtka jsem zažila horší.“
„Možná žes viděla vážně špatné chlapy, ale nemyslím si, že ses někdy zabývala Alfou, který se ti chce, o čemž není pochyb, dostat do kalhotek. I já si toho všimla.“
Sally o tom chvíli přemýšlela. „Bylo by to tak zlé?“ přemýšlela nahlas, odvážně sdílela své nejskrytější myšlenky s jednou z nejstarších kamarádek.
„Detektive Deckerová, jsem zděšena,“ škádlila ji Carly. „A možná trochu žárlím. Nebo bych žárlila, kdybych neměla vlastního fantastického chlapa. Abych byla upřímná, o vlcích a jejich pářících zvycích moc nevím. Mohla bych požádat některou z dívek, které pro mě pracují, ale mám dojem, že jsou celkem svolné, dokud si nenajdou partnera. Když jsem poprvé potkala Amy, právě měla dostaveníčko v lese s Jasonem a pokládala to za laskavost. Řekla mi, že to, že s ním byla, znamená, že se o ni začnou zajímat ostatní zajímaví muži ve smečce.“
„Děláš si srandu?“ Sally byla šokovaná a žárlila jako saň.
„Obávám se, že ne. Drží se sice stranou, ale často slyším jejich vytí, oni tomu říkají lov na partnera. Proto sem Jason tenkrát vlastně přišel. Chtěl varovat Dmitriho, že v noci budou lovit a možná se objeví i na našem pozemku. Když mě Dmitri představil jako svou družku, Jason rozšířil pohostinství smečky i na mě a pozval nás na afterparty v domě smečky. Tam jsem potkala Amy a spoustu dalších programátorů, kteří teď pro mě pracují.“
„Dům smečky?“ Sally se snažila odvést svou pozornost od té nesmyslně zuřivé žárlivosti, která v ní stoupala při zmínce jiného ženského jména. Neměla tušení, proč k Jasonovi cítí po jediném polibku, tak vlastnický vztah, ale byla čím dál zuřivější.
„Je to takové komunitní středisko, kde se všichni shromažďují a pár z nich tam žije. Za ní je zeleninová zahrádka, i když mám dojem, že jejich strava se skládá převážně z masa. Vlci jsou konec konců masožravci.“ Carly se uchechtla. „Všichni pobíhají sem a tam, zdálo se mi, že se tam cítí dobře. Dům je rozhodně dost velký. Je to tam opravdu hezké. Možná ti to Jason ukáže. Když ses rozhodla přijmout jeho nabídku, že bude tvým průvodcem.“
Sally se zamyslela. „Mám to v plánu. Je na něm něco…“
„Ano, vidím tvůj vzdálený pohled. Jen mi slib, že nelehneš na záda, až luskne prsty. Nech ho, ať se alespoň trochu snaží.“
Sally se jejím slovům musela zasmát. „Ano, madam, Paní, madam.“ Sally jí vtipně zasalutovala. „Budu se vážně snažit.“
Když se spolu rozloučily a Sally odcházela do ložnice pro hosty, přemýšlela, jak dlouho mu dokáže odolávat. Jason byl působivý. Dokonce ji jediným malým polibkem dokonale omámil. A to byli uprostřed přeplněné místnosti. Jen ji zajímalo, co by dělal, kdyby byli o samotě. Dokázala by se ubránit jeho kouzlu? Měla podezření, že ne.
A vadilo by jí to? Ne, vlastně ne. Chtěla vědět, co to znamená, být středem jeho pozornosti. Chtěla se procházet po hraně. Celý svůj život dodržovala pravidla. Nebylo na čase popustit si trochu uzdu a naučil se, jaké to je být odvážná a smělá? Není na čase dovolit si malý flirt?
Bude tady dva týdny. Může si zaflirtovat a pak se vrátit ke svému pěknému, pohodlnému životu. Vrátí se k lovu padouchů a Jason se může vrátit ke svým nadrženým děvkám ze smečky.
Možná ho může mít na pár týdnů. Ale za ty dva týdny, se taky může změnit celý její život. Má dost odvahy, aby to zkusila?
I když by mohla mít zlomené srdce, nemůže si nechat ujít šanci být s mužem, který je pro ni jako oáza v poušti. Nikdy dřív ji nikdo tak nepřitahoval a vážně pochybovala, že se to bude opakovat. Když ne teď, tak kdy? Je čas rozpustit si vlasy a být divoká. Jen jednou…
Víc než jednou, dodala v myšlenkách. Stráví s ním v těch dvou týdnech tolik času, kolik bude moct. Snad jí to po zbytek jejího depresivního a osamělého života bude stačit.

Sally se rozhodla nemyslet na budoucnost. Co se má stát, se stane. Všechno, co mohla udělat, bylo žít ze dne na den. Její práce a její minulost ji to naučila. Kdo by si pomyslel, že ona, stráví příštích pár týdnů s tak přitažlivým chlapem, který o ni evidentně jeví zájem. Páni, kdy se naposled s někým milovala?


18 komentářů:

  1. Děkuji moc za skvělý překlad!!! :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za další pokračování a korekci

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za překlad a korekci

    OdpovědětVymazat
  5. Vďaka za skvelé pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  8. Knihomolka.36516. dubna 2015 17:12

    Díky za skvělý překlad :) Do toho Sally !!!

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji za překlad tuhle sérii mám ráda

    OdpovědětVymazat
  11. Srdečná vďaka za preklad i korektúru!!! :-) ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělý,děkuji za další kapitolku ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. díky to bolo super, už teraz sa teším na pokračovanie....

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuju, už se těším na další kapitolu :-)

    OdpovědětVymazat