pátek 3. dubna 2015

Tak jsem zpátky

Ahoj všichni,

asi jste si všimli, že zveřejňování pokulhává, je to moje chyba, jelikož jsem se poslední měsíc a něco připravovala na mezinárodní soutěž s orchestrem. Kdyby to někoho zajímalo, skončili jsme na krásném třetím místě.

Momentálně tedy dávám všechno dohromady, co se týče blogu. Co si budeme povídat, je toho požehnaně.
Dodělávám některé knihy, aby se mohly rozesílat, a jak už si někteří mohli povšimnout, rozesílání mi pomáhá vyřizovat Claire, které patří velký dík. :)

Ptáte se na některé překlady, přiznám se, že sama teď vůbec nemám přehled, jak na tom některé překladatelky jsou, takže jakmile je obepíšu a zjistím, co a jak, dám vědět.

Co se týče Touch of Power, bude přibývat zřejmě co 14 dní, možná stihnu půlku kapči už do zítra, ale těžko říct. Prioritně chci dopřekládat Poison study, protože se tenhle překlad táhne už moc dlouho a určitě někteří ocení, když zjistí, jak to skončí. :)

Dále, kdyby se našla nějaká holčina, co by mi chtěla pomoci s korekturou a re-korekturou, vůbec se nebudu bránit. :D (kontakt: Kudelova.P@gmail.com)

Paty


PS: Taky si tak užíváte to šílené počasí? Já stihla během jednoho dne zmrznout, zmoknout, být odfouknutá a ještě zasypaná sněhem. :D

11 komentářů:

  1. Moc díky za informace... a co se týče počasí, tak se mi stalo taky něco podobného... ale co si budeme povídat, vždyť tu máme apríl :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k umístění :-)

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujem k umiestneniu... :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem k umiestneniu a pravda Poison study by som si rada dočítala :P

    S počasím u nás to isté + krúpy a búrky a vždy ako naschvál keď som potrebovala niekam ísť dovtedy nič :-)

    Lucia

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujemeeeeeeee :-) uz si nam moc chybela :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Knihomolka.3654. dubna 2015 13:11

    Gratuluju ke krásnému třetímu místu a trochu závidím :) - já na žádný hudební nástroj nehraju.
    S počasím máš pravdu je opravdu aprílové.
    Už se těším na nové kapitoly :)

    OdpovědětVymazat
  7. som rada, že si späť a gratulujem ku krásnemu tretiemu miestu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji :) 3.místo je pěkné umístěni.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratulujeme , ste veľmi talentovaní nech sa Vám darí stále viac :) , s prekladmi sme trpezliví , tešíme sa na všetky :) a to s tým počasím je sranda :) aj u nás :)
    Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji, třetí místo je krásné! :)
    Počasí je šílený :) Já během jednoho dne dvakrát totálně promokla, díky větru mi byla zima a i sněžilo :D Už aby bylo normálně

    OdpovědětVymazat
  11. Take gratuluji ke třetímu umístění. Jsem moc rada, že jsi zpátky a bude se pokračovat v překladu Touch of Power. Mám tuhle knížku moc ráda.

    OdpovědětVymazat