pondělí 19. ledna 2015

Valentýn navěky - Epilog


Následující rok, čtrnáctého února už Jena a Ian měli dvojčata, malé, křehké poloviční upíry. Takže, když si je Christy a Sebastian vzali domů na noc, Ian vzal Jenu do stejného malého bistra, ve kterém byli před rokem.

Dokončili jsme kruh, pomyslel si, když naléval víno. Jena byla ještě pořád poloviční upírka a smrtelná. Rozhodli se, že nedojde-li k nějaké nepředvídané události, zůstane Jena smrtelnou, dokud děti trochu nevyrostou. Nebyli si úplně jistí, jak by nesmrtelnost ovlivnila jedinečnou chemii Jenina těla, takže nechtěli riskovat, že budou během dne spát, když je jejich děti budou potřebovat.
Ian dokázal ráno na slunci strávit nějakou dobu, ale ještě lépe mu bylo v pozdním odpoledni a za soumraku. Jenina krev a její několikanásobné orgasmy, ho učinily mnohem silnějším, než kdy dřív.
„Měla jsem to tušit, když si mně pozoroval, Iane. I když zpočátku to bylo trochu nepříjemné.“ Nalil jí sklenku vína. „Přirostl jsi ke mně.“
„Jako houba, co?“
Zasmála se a nabrala na vidličku trochu jídla, které si objednala, zatímco on jen zíral na své štěstí. Chvílemi ještě nedokázal uvěřit, že ji má. Byla jeho záchranou, jeho raison d’etre (pozn. překl.: důvodem k životu). Netušil, jak bez ní dokázal tak dlouho existovat, teď si bez ní svůj život nedokázal představit. Byla teď jeho, v mnoha ohledech. Bez ní by přestal existovat.
„Ve skutečnosti jsem si tvé sledování docela užíval, i když mě to štvalo, zírat na tebe jen z křoví. Hlavně ten poslední Valentýnský večer, když jsem tě viděl nastupovat do auta Dicka Schmidta,“ zavrčel při vzpomínce na toho chlapa, „když jsem se vrátil a nenašel tě tady, málem jsem zpanikařil, že se ti něco stalo.“
Ian natáhl ruku přes malý stolek, podobně jako Dick rok předtím, ale s mnohem úspěšnějším výsledkem.

Vzala ho za ruku a vřele se na něj usmála. „Budu s tebou navždy, má lásko. Na věčnost.“

16 komentářů:

  1. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé, díky moc za poslední překlad

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za překlad!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za překlad a korekturu. Skvělý příběh.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za skvělý překlad a korekturu knihy. Jste super!

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé,děkuji za úžasnou práci,kterou jste tomu všichni věnovali;-) Jste báječní:-)

    OdpovědětVymazat
  7. ďakujem za preklad celej knižky

    OdpovědětVymazat
  8. Díky moc za další skvělý příběh této autorky a doufám, že brzy vyjde i nějaký další.

    OdpovědětVymazat
  9. Vďaka za skvelú prácu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Srdečná vďaka za preklad i korektúru ďalšej knihy!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Moc díky za poslední překlad.

    OdpovědětVymazat
  12. Diky moc za překlad a korekturu celé knihy, byla skvělá a já jsem hrozně moc ráda, že jsem si ji mohla díky vám přečíst. Děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky moc za překlad a korekturu celé knihy :-D

    OdpovědětVymazat