čtvrtek 25. prosince 2014

Přáníčko a novinky


Milí čtenáři,

ráda bych vám všem popřála krásné prožití svátků, vše nejlepší do nového roku 2015, také abyste Silvestra přežili bez úhony a vykročili tou správnou nohou. :)

Možná už si někteří všimli, že jsem si v noci taky zahrála na Ježíška a dokončila poslední úpravy hned čtyř knih. Novinkáři jistě už teď jásají, protože knihy mají u sebe, ostatní nezoufejte, do 27.12. budu žádosti vyřizovat, pak ale odjíždím na týden na chatu, kde není net.

Někteří jistě neptrpělivě čekáte, kdy už teda konečně budu mít nový noťas a zveřejňování tím pádem nebude tolik pokulhávat, bohužel Ježíšek zabloudil a přinese ho až někdy v lednu.

I když nám počasí moc vánoční nálady nepřináší, dárečky vám jistě musely včera udělat radost. Mě obzvlášť potěšila Selekce, na kterou jsem si brousila zuby už nějakou chvíli. 
Donesl vám taky nějakou knihu? Pochlubte se, kdyžtak dejte tipy, ráda si nechám něco doporučit. :)

Paty

5 komentářů:

  1. Taky preji všechno nejlepší do nového roku :-) muck

    OdpovědětVymazat
  2. Mně Ježíšek přinesl taky knihu - kuchařku... ale najdeš tam úžasné příběhy surovin, které když se zpracují, tak z nich vyjde něco, co můžeš klidně sníst a ještě je to dobré =D. Pokud bys chtěla název, tak dej vědět. =D

    OdpovědětVymazat
  3. Bez knihy pod stromečkem by to snad ani nebylo ono :)
    Já dostala 2 knížky od Naliny Singh - 1. a 2. díl PSY od FantomPrint

    OdpovědětVymazat
  4. Přidávám se k přání všeho nejlepšího, Selekci jsem si musela koupit už před nějakou dobou a nezklamala, zbylé dva díly jsem louskala v AJ, i když mi díky tomu asi něco uniklo, ale prostě jsem nevydržela čekat. Knížka k Vánocům dorazila jedna, ale to spíš proto, že Ježíšek se s knížkama rozhodl počkat na leden...
    Doufám, že v lednu už nezabloudí a trefí k tobě i s noťáskem...:)

    OdpovědětVymazat
  5. Je mi to ľúto (s tým noťasom) prestávam veriť v Santa Clausa i Ježiška ;-) Chodia si kade-tede po svete, len tam nie, kde si to prajem ;-) :-))

    OdpovědětVymazat