neděle 30. listopadu 2014

Důležité

Zdravím všechny čtenáře,
už je to poměrně dlouho, co jsem napsala nějaký ten info článek, každopádně dneska to bude smršť informací. :)



Já a blog:
Někteří už zaznamenali, že mám v háji noťas a bohužel musím říct, že stále není v dohledu nový (ovšem doufám, že se Ježíšek smiluje...), ale nevzdávám se! :D
Momentálně blog funguje jen díky tomu, že můžu maily vyřizovat ve škole a kapitoly přidávat přes přítelův noťas, ale chlap už je z toho taky pěkně nakrklý, že se věnuji blogu a né jemu, protože co si budeme nalhávat, zabírá to spoustu času. Takže se prosím nezlobte, pokud na některý komentář nebo vzkaz či mail neodpovím - mezi tím vším, co se mi hromadí, než se vždycky dostanu na funkční pc, často můžu něco přehlédnout nebo zazdít, tak buďte trpěliví, než toto období přejde a když vám dlouho nepřijde odpověď, raději to zkuste znova, já se vynasnažím, jak jen budu moci. :)
Samozřejmě nemůžu opomentousvou pravou ruku Katuš, která převzala na svá bedra některé starosti a hlavně své překlady s pečlivostí přidává a stará se o vás. (Díky Kači) :)

Vyřizování mailů:
Z výše zmíněného vyplývá, že maily vyřizuji, jak jen můžu, ale i tak jste se někteří museli hodně načekat, za což se omlouvám, bohužel nebyla jiná možnost.
Pozitivní zprávou je, že jsem konečně všechny vyřídila, ale také jsem přišla na jednu věc - často si žádáte o všechny knihy nebo o většinu a vypisujete mi je tam jmenovitě, což musí být hrozně zdlouhavé a otravné, takže pokud si někdy budete žádat o všechny knihy, prostě napište, že byste si je přáli všechny a nemusíte to vypisovat (ano, připíšu časem do správné záložky, aby to věděli i ti, kdo si nepřečtou tento článek). :)
Abych nezapomněla, brzy budou novinky hotové, takže kdo ještě není v novinkářích, nezapomeňte pak kontrolovat seznam. :)

Poděkování:
Jak jsem tak procházela maily, ale i komentáře na blogu, spousta z vás nám píše, jak jste rádi, že překládáme tolik skvělých knížek a chválíte naše překladatelky, korektorky a neopomíjíte ani ostatní, co se starají o další úpravy knih, proto bych vám za celý náš tým chtěla poděkovat, protože nám vaše podpora přináší radost a motivaci. :)

Prořídlé řady:
Bohužel se od nás musela odpojit Nikky, která překládala sérii Were Chronicles/Kroniky vlkodlaků, jelikož našla novou práci, jež jí nenechává téměř žádný volný čas. Ve zkratce vzkazuje, že se vám moc omlouvá, že v překladu nepokračuje a děkuje za vaše komentáře. Prý, pokud bude v budoucnu někdy mít čas, tak se ráda k překladům vrátí. :)
Další kdo nás opouští je ovšem všemi oblíbená Claire, která bohužel kvůli svému zdravotnímu stavu není schopná dále překládat a už jí to nepřináší tolik potěšení. Jak sama řekla, na překladu jde hodně poznat, pokud překladatele opustila chuť překládat, proto nechce, aby i vám zkazila požitek z knih a raději je přenechá někomu jinému. Na co bych ale chtěla upozornit, jsou její stránky, kde se věnuje svým povídkám a v záložce Povídky najdete na tyto stránky odkaz. Ti, kdo stejně jako já hltali Johna Blacka, tam určitě zajděte, povídka má konečně i definitivní název a já se rozhodně těším, jak to bude dál.
Oběma holkám patří velké díky, protože pro blog udělaly spoustu práce a knihy, které přeložily budou dělat radost mnoha a mnoha dalším čtenářům, kteří se v budoucnu na blog přijdou podívat, takže ještě jednou, díky holky. :)

Jak to vypadá s překlady:
Nedocenitelná (Priceless) - hledá se nová překladatelka
Falešná identita (Impostor) - jakmile budu mít noťas, pustím se do toho, ale kdyby měl někdo zájem, překlad mu přenechám, ať můžu konečně pohnout se svými překlady :)
Východ (East) - má novou překladatelku (začátečnici), proto mějte strpení, než se začne znova zveřejňovat
Plnokrevná (Full Blooded) - hledá se nová překladatelka
Práce pro Ďábla (Working for the Devil) - překládá se
Polibek noci (Night's Kiss) - překládá se
Půlnoční koruna (Crown of Midnight) - překládá se
Temný úsvit (Darkness Dawns) - překládá se, ale Jitka toho teď má moc, takže si zřejmě dá nějaké volno
Černá noc (Black Night) - hledá se nová překladatelka
Dotek moci (Touch of Power) - jakmile budu mít noťas, pustím se do toho
Pekelné kotě (Hell's Kitty) - má novou překladatelku, brzy se začne zveřejňovat
Pavučina smrti (Web of Lies) - překládá se
Komunita smečky (Pack Community) - má novou překladatelku, brzy se začne zveřejňovat
Valentýn navěky (Forever Valentine) - překládá se
Vzdor (Defiance) - překládá se
Studium jedů (Poison Study) - jakmile budu mít noťas, pustím se do toho
Odolávať jej (Resisting Her) - překládá se, ale Janča nemá moc času
Studená krv (Cold Blood) - překládá se, zatím nezveřejněno
A Silver of Shadow - překládá se, zatím nezveřejněno
Doufám, že jsem nic nevynechala, kdyžtak hlaste, co za info vám tady chybí. :)

Nábor:
Jak vidíte, je nás po málu, proto by se hodila jakákoliv pomoc s překlady, korekturou či rozesíláním mailů. Kdokoliv by se chtěl jakkoliv zapojit určitě se mi ozvěte (Kudelova.P@gmail.com), práce na blogu je spousta a i když budu mít noťas, tak je za chvíli zkouškové, takže budu pomocníky potřebovat jako sůl. :)

Vánoční vzhled:
Zase se blíží Vánoce, proto se chci zeptat, zda byste měly zájem o vánoční vzhled s tím, že by se někdy po novém roce zase přešlo na tenhle, nebo byste chtěly úplně nějaký jiný? Zkuste do komentářů nahodit nějaké návrhy, já pak zase udělám anketu, abyste si to mohli odhlasovat. :)

Vykecávka pro zájemnce:
Umřela mi čtečka!!! Noční můra knihomola...
Očividně se na mě chce veškerá elektronika ještě letos vykašlat. :D

A teď už vám dám pokoj, budu se těšit na vaše komentáře a přeji příjemnou neděli :)
Paty


14 komentářů:

  1. Vyčerpávající zpráva.Děkuji za info,překlady a prostě za celý blog...

    OdpovědětVymazat
  2. Tinka Tinn: dufam, ze v Novom roku to bude s elektronikou lepsie ;) ale dovtety moc dakujem za všetko čo sem pridás Paty ( aj ked v obmedzenom rezime), resp. dalsie baby - bez vas by som mala nudne dni :D
    Vianocny vzhlad - urcite som za ( aj minuly rok to bolo super - tento rok by bolo mozno pekne ist do nejakej zasnezenej vianocnej krajinky - to je moja srdcovka) a tesim sa na anketku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu velká nálož informací, doufám, že se Ježíšek smiluje, prokázal by tím službu mnohým ;), vánoční vzhled je mi celkem jedno jestli bude, tento se mi líbí a vzhledem k tomu, že se tu stejně zdržuji spíš kvůli čtení, tak je mi to víceméně jedno, jestli tu pár týdnů bude něco jiného na pozadí nebo ne. Vzhledem k tomu, že myslím, že máte i se zbytkem dost práce, tak bych vás tvorbou nového vzhledu snad ani nezatěžovala...;)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za info a štědrého ježíška babča ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Paty, tys ťulpas (ohledně poznámky o mně teda)... co se týče kazivosti věcí... no, když se podělá jedno, je zákonité, že se podělá i druhé... vlastně by sis měla začít dávat pozor i na mobil =D (to jsem pozitivní, viď?). Můj názor na nový vzhled znáš, ostatně znáš i můj názor na tento vzhled (pokud jsi ho opět nezapomněla =D - neviním tě, jen si pořád musím pamatovat, kdo co všechno zapomíná, a to je strašně vyčerpávající =D). Nicméně se mi líbí návrh Tinky Tinn na nějakou vánoční krajinku... třeba zasněženou nebo s pěkným stromečkem... mrknu se na google a něco ti pošlu =).

    Moc děkuji Claire - četla jsem její překlady a je mi líto, že teď nebudu vědět, jak to bylo v Black Night s tím labyrintem a tak prosím někoho, kdo by byl tak hodný a ulevil mé zvědavosti a pustil se do toho. A taky jsem moc zvědavá, jak bude pokračovat Nedocenitelná, páč to vypadá s každou další kapitolou zajímavěji. Claire, doufám, že budeš v pořádku a že se k nám třeba zase někdy vrátíš. Moc díky! Překlad od Nikky jsem sice nečetla, ale i jí bych chtěla poděkovat, že rozšířila naše řady a představila určitě zajímavou knihu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Katuš. :-)
      Mějte se všichni moc hezky. :-)

      Vymazat
  6. Vyčerpávajíc novinky. Vážím si a děkuji všem, kteří na obsahu tohoto blogu pracují.
    Co se vzhledu týče, líbila by se mi nějaká struktura sněhových vloček, mráz apod. Když už ho letos nejspíš neuvidíme na živo :( (aspoň to zatím předpověď tvrdí)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vsem dekuji. Vim, ze toho mate hodne :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, a díky za info. Momentálně má obě knihy hotové a do pokračování jsem se zatím nepustila, takže pokud by se čtenářky rozhodly, že mají větší zájem o dopřekládání rozdělaných věcí než o další pokračovaní sérií, které překládám (Elemental Assassin a Dante Valentine), klidně se něčeho ujmu - líbí se mi Priceless, takže to by byla první volba :-) - ale záleží to samozřejmě na vás všech. A Claire samozřejmě přeju zlepšení zdravotního stavu a hodně energie do dalších aktivit.

    Doufám, že se Pattyina smůla nerozšíří a moje čtečka přežije :-)

    Vánoční vzhled - proč ne, ale stejně jako Arya si myslím, že těch vánoc je všude kolem tolik, že to snad ani není nutné.

    A kdyby už nebyla příležitost , tak hezké svátky a hodně úspěchů ve zkouškovém období.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bolo by fajn keby sa do toho pustíš :) V pohode by to mohlo byť tak ako to majú baby na knižky na druhou kde prekladajú knihy na striedačku. Teda jedna kniha Z jednej série sa preloží A potom nasleduje kniha Z druhej série :) Aj keď série Elemental Assassin A Dante Valentine milujem ale chcelo by to kúsok prestávku. Ale je to len na tebe ako sa rozhodneš. :)

      Vymazat
  9. Děkuji všem za Vaši práci zde na blogu i s překlady a korekcemi.

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujeme za správy a všetkým, ktorí pracovali a pracujú na blogu posielam obrovské ďakujem. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za info a super překlady.
    Co se týče vánočního vzhledu, jak budeš mít čas, taky si myslím, že to není nezbytné.
    Jako kolegyně knihomolka s tebou velmi cítím s rozbitou čtečkou, já bych se šla asi střelit :-). Jak se něco začne sypat, jde to ráz naráz, zrovna řeším něco podobného :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já si myslím, že pokud toho máte hodně, vzhled stránky by se nemusel měnit. ;) Jinak díky za to, všechny děláte. :)

    OdpovědětVymazat