čtvrtek 30. října 2014

Sladšia ako víno - 12. kapitola

Matt celkom nevedel, čo si má o Steelovi myslieť, ale zatiaľ si svojim pokojnými spôsobmi priazeň získaval. Ten muž bol pokojný ako noc. To že bol v Špeciálnych jednotkách ako Hastings a Mattovi bratia, malo skôr vzbudzovať hrôzu. Bolo zvláštne sa tu s ním stretnúť, keďže nepatril medzi nadprirodzených. Nie že by Matt nemal obyčajných ľudí rád. Občas v Redstone Construction jeho bratia zamestnávali aj svojich druhov z armády. Spravidla to boli dobrí robotníci, so silnou morálkou. Niektorí, ktorí im boli dostatočne blízki a zamestnali sa v ich spoločnosti, vedeli dokonca aj o were.
Ich čestnosť však musela byť nespochybniteľná. Aby nebehali po svete a kdekoľvek netárali o tvaromeničoch, aj keď were vo všeobecnosti nejako fanaticky na svojom utajení netrvali, ako napríklad upíri. Po prvé, mali medzi sebou mnoho vysokopostavených osobností, ktoré bez problémov dokázali ututlať akúkoľvek indiskrétnosť. A po ďalšie, were boli všeobecne radení medzi ľudí, teda až na niekoľko výnimiek. Zistilo by sa to len ak by bola were odobratá krv – a to sa mohlo stať len výnimočne – okolie ľudí, ktorí tvrdili, že ich susedia sú vlkodlaci, vnímalo bežne ako niekoho, kto prehlasoval, že ho unieslo UFO.
Matt vedel, že Steel by sa o nadprirodzenom svete bežne nedozvedel, ale na jeho poslednej misii v dažďovom pralese Južnej Ameriky sa niečo stalo. Hastings mal o Steelovi nejaké informácie a Mattovi dovolil si ich prečítať. Zdalo sa, že Steelova jednotka v džungli narazila na zúrivú svorku pumodlakov a Steel bol jediný, ktorý sa z toho všetkého dostal živý. To toho muža dosť zmenilo. Podľa jeho spisu sa onedlho pridal k Altor Custodis.
Urobte si pohodlie,“ povedal mu Matt, keď vstúpili do mediačnej miestnosti. Všade sa mrvili Hastingsovi agenti, len to tu tak žilo prúdením rôznych informácií. Matt si sadol za stôl a sledoval ako sa Cameron zdraví s Hastingsom a jeho mužmi srdečným podaním ruky. Ten fey vie ako sa správať, pomyslel si Matt. Steel sa zatiaľ držal v pozadí a rozhliadal sa okolo seba.
Stál dosť blízko, takže Matt nemusel veľmi zvyšovať hlas, aby ho ten ľudský tvor počul. „Cam je veľmi zvláštny jedinec, čo vy na to?“
Steel na neho zazrel a nadvihol obočie. „Nikdy predtým som žiadneho fey nevidel.“
Povedal by som, že je veľmi komplikovaný. Ale z nejakého dôvodu mám toho chlapíka rád.“ Odfrkol si Matt dobrosrdečne. „Ale on nie je iba fey. Existujú povesti o určitom druhu elitných bojovníkov fey. Z toho čo som počul, viem, že dokáže bojovať na magickej a telesnej úrovni zároveň. V našej ríši sa niečím takým môže pýšiť len málokto.“
Steel vyzeral byť ako prekvapený, tak aj zvedavý. „Dokonca ani upíri? Oni majú veľkú moc – podľa toho čo som videl, fyzickú aj magickú.“
Dobrý typ, ale nie. Mnohí z nich nemajú dosť času, aby dokázali zvládnuť obe úrovne zároveň. Aspoň tak mi to Ian vysvetlil. A to je na druhej strane už niekoľko stáročí. Bol rytierom ešte za križiackych výprav.“
Steel sa k nemu obrátil čelom, venujúc mu všetku svoju pozornosť. „Som zvedavý ako sa pumodlak dostal do tak blízkeho kontaktu s hniezdom upírov. Povedal by som, že vy chlapci sa bežne nepriatelíte.“ Gestom ukázal na všetkých v miestnosti. „Niečo chápem. Cam mi povedal ako Sebastian pomohol jednej vlkodlačici, ale čo všetci ostatní? LaTour sa mi tiež nezdá ako vrelý a priateľský typ a ten chlapík Ian mi pripadá ako nejaký kamenný zabijak.“
Matt predtým ako to dokázal zastaviť, vybuchol do smiechu. „Chlape. Pardon. Vy ste tu taký pokojný, mňa ste tým zabijakom riadne prekvapili. Áno, Ian je rovnako prudký ako Marc, ale ešte ste ich nevideli v ich najlepšej forme. Práve teraz sú prepnutý na bojový mód a skúšajú si svoje nože.“
Zdalo sa, že Steel nad tým uvažuje. „V poriadku. Dám na vás. Ale jednako, čo je medzi vami a upírmi?“
No, začalo to Sebastianom. Sme priatelia už nejakú tú chvíľu. Moja rodina bola najskôr veľmi podozrievavá a niektorí ho stále nevítajú práve najvrelšie, ale vedia, že je to dobrý chlapík. Keď bola moja sestra zabitá svojim druhom, on…“ Matt cítil ako mu pri pomyslení na sestru v hrdle navrela hrča. Miloval ju a navždy ju stratil. „Pomohol nám toho hajzla vystopovať a pokiaľ ide o mňa, pomohol mi dostať sa cez to všetko trápenie. Vždy tu pre mňa bol a ja mu za jeho priateľstvo budem vďačný navždy.“ Matt sa na kresle nepríjemne ošíval. „Takže, keď ma požiadal o pomoc pre Christy, nemohol som mu povedať nie. Tomu mužovi dlžím veľa. A pomôcť žene, ktorá v rukách svojho manžela trpela, som pokladal za správne. Aspoň Christy som mohol pomôcť, keďže pri svojej sestre som zlyhal na plnej čiare.“
To je mi ľúto.“ V Steelovom hlase bolo cítiť skutočnú úprimnosť. Matt prikývol, už viac povedať nestihol, lebo k nim pristúpil Cameron.
Prešli si všetky informácie, ktoré sa im počas dňa podarilo nazbierať a keď sa Matt spýtal, kto by si dal niečo na večeru, Steel a Cam horlivo prikývli. Večerali v obrovskej, modernej kuchyni, na ktorej bolo vidieť, že je využívaná len veľmi málo. Ale predsa sa ukázalo, že je akoby náhodou zásobená chutnými jedlami pre všetkých were, ktorí sa nateraz v dome zhromaždili.
Keď zapadlo slnko, Matt zacítil ako sa mu do mysle primiešali Sebastian s Christy. Pokrčil svoj papierový obrúsok, s nudnou presnosťou ho hodil do odpadkového koša na druhej strane miestnosti, vstal, opláchol po sebe tanier a vložil ho do umývačky riadu.
Mali by sme sa vrátiť.“ Ostatní skončili s jedením ešte pred Mattom, ale zostali, aby si ešte pochutili na káve s kúskom koláča. „Už sú hore.“
Keď znovu zamierili do mediačnej miestnosti, Cameron Matta poplieskal po chrbte. „Môžem si len predstavovať ako sa mohlo stať, že si skončil spárený s dvojicou upírov. Spýtal som sa Sebastiana, ale ten sa z toho vykrútil.“
Bol to len taký druh nehody.“ Napriek tomu, že bol Matt zvyčajne v sexe dosť otvorený, ohľadne tejto záležitosti cítil určité rozpaky.
Cameron sa zachechtal. „Ach, áno, to by som sa stavil. Nemôžem uveriť, že by sa nejaký normálne mysliaci upír zapojil do trojky s jeho Jedinou a svojim were priateľom – nikdy som sa s tým nestretol – aspoň predtým, ako sa najskôr zviažu oni dvaja. Na to musíš mať hore veľmi vysoké kompetencie, priateľ môj. O tom nepochybuj.“
Myslíš?“ Matt sa hneď cítil o niečo lepšie… i horšie. Lepšie, lebo chytil osud za prsty a horšie, lebo bol zvedavý, prečo mu osud takto skrížil cestu. Obával sa akú ďalšiu hru si s ním ešte zahrá.
Áno, chlapče. Netráp sa tým. Osud pracuje tajuplným spôsobom. Dôležité sú jeho dary, aj keď tomu ešte nemôžeš nerozumieť. Má plány, s ktorými nikto z nás nedokáže bojovať, ale všetci v nich hráme hlavné role.“
Ako mierili cestou z kuchyne, ktorá sa nachádzala na opačnej strane domu, najskôr narazili na Lissu a Attica a potom aj na Sebastiana a Christy. Potom ako si vymenili pozdravy, všetci spoločne pokračovali do mediačnej miestnosti, kde sa zhromaždili bojovníci were.
Keď vstúpili, pozdravili sa s Hastingsom. „Na dnes večer som zvolal zasadanie Hornej snemovne, už som poslal správu LaTourovi aj Sinclairovi.“
Výborne. Čoskoro tu budú.“ Atticus odprevadil manželku k jednej z veľkých pohoviek a potom sa obrátil k údajom, ktoré sa weres podarilo počas dňa zhromaždiť.
Zatiaľ čo sa muži radili, Christy si prisadla k Lisse a rozprávali sa. To čo sa počas dňa dozvedeli si poľahky mohla do detailov vytiahnuť zo Sebastianovej mysle. Čím dlhšie boli spolu, tým pohodovejšie sa s tým darom vyrovnávala, aj keď občas ju ešte zatúlané myšlienky dokázali prekvapiť. To jediné bolo nevýhodou spojenia mysle s niekým iným.
Lis, Sebastian hovorí, že dnes večer som príde aj sensei Hiro. Ak by si sa chcela naučiť niečo na svoju obranu, lepšieho učiteľa nenájdeš.“
Lissa na pohovke strnula. „Nikdy som nebola práve športovo založený typ, ale rada by som to skúsila. Len sa mi nesmej, ak urobím niečo smiešne, dobre?“
Christy sa usmiala. „Platí.“
O chvíľu neskôr už prišiel Marc s Ianom s niečím nepredvídateľným, ale veľmi vítaným – s Kelly. Christy svoju priateľku nevidela od tej noci v nemocnici. Pozdravili sa, muži sa zhromaždili okolo počítača, zatiaľ čo ženy si posadali k sebe.
Christy, vyzeráš dobre. Zdá sa mi, že som v tvojich očiach ešte takú iskru nevidela. Určite nie od vysokej.“ Kelly sa usmievala a Christy vycítila, že je jej priateľka kvôli nej naozaj šťastná.
Mala som určité podozrenie už podľa Sebastianovej reakcie, keď nám volali z nemocnice. Tej noci pracoval s Marcom u nás v dome a keď sa dozvedel, čo sa ti stalo, tváril sa skutočne hrozivo. V tej chvíli som veľmi nepremýšľala, ale neskôr som si uvedomila, že až príliš naliehal, aby s nami mohol ísť do nemocnice. Teraz si už samozrejme uvedomujem prečo. Gratulujem, zlatko. Máš dobrého muža.“
Viem. Toho najlepšieho.“ Christy ho sledovala ako sa pohybuje po izbe, spolupracujúc s ostatnými mužmi. Pre ňu bol tým najkrajším, najúžasnejším zo všetkých. „Stále nemôžem uveriť, že patrí do môjho života. Všetko sa mi to zdá ako sen.“
Lissa si odfrkla a zatriasla hlavou. „No, včerajšok sa mi však zdal ako nočná mora.“
Kelly sa zamračila. „Marc mi o tom povedal. Bála som sa o vás, dievčatá. A Marc sa teraz strašne bojí aj o moju bezpečnosť. To je aj čiastočný dôvod prečo tu dnes večer som.“ Rozhliadla sa v izbe po mužoch, väčšina z nich bola v podstate smrteľná, ale hlavne ozbrojená. „Sú tu mnohí z nás a aj were, Marc mal pocit, že tu budem v bezpečí. A navyše vidí každý môj krok. Neviem ako vy, dievčatá, ale ja som už tým neustálym dozorom dosť unavená. Marc je až príliš ochraniteľský!“
Keď sa k nim spomínaný muž otočil a cez izbu jej smiešnym fúknutím poslal vzdušný bozk, všetky sa rozosmiali. Jeho žmurknutie bolo čisto darebácke a Christy začala rozumieť pôvabu Majstra upírov.
Na druhej strane miestnosti na jednej z obrazoviek niečo zablikalo. Bývalé signály boli nahradené za nové, takže obraz dvoch úplne rovnakých mužov bol dosť prekvapujúci. Podľa všetkého patrili do Horenej snemovne were. Christy si tú informáciu vytiahla zo Sebastianovej mysle, kým podišla k malému monitoru, ktorý ukazoval mužské dvojčatá na druhom konci spojenia. Zdá sa, že aj nesmrteľní podliehajú novým technológiám. Toto bude zrejme stará dobrá videokonferencia.
Marc sa pretlačil do popredia zoskupenej tlupy.
Ďakujem, že ste rozhodli nás vypočuť.“
Dvojča vpravo prikývlo. „Hastings nám povedal, že ste v pozícii, z ktorej by ste nám mohli pomôcť.“
Poslal vám aj informácie, ktoré sa mu doteraz podarilo pozbierať?“ Marc pozrel na detektíva, ktorý prikývol.
Dostali sme ich. Vyzerá to tak, že máme vážny problém.“
To mi hovorte.“ Marc sa po prvý krát usmial a zdalo sa, že muži na druhej strane sa pomerne uvoľnili.
Dvojča vľavo si povzdychlo, zatriaslo hlavou a vyskočilo zo stoličky. „Dopekla, ak je Venifucus skutočne na slobode, tak chápem ako sa cítite. Boli sme tam. Máme jazvy, ktoré to dokazujú.“ Opäť si sadol a trochu sa uvoľnil. „Som Rafe. Toto je Tim.“ Ukázal prstom na svojho dvojníka.
Rád vás spoznávam. Ja som Marc, toto je Sebastian, Atticus, Ian a Cameron.“ Ukazoval na mužov stojacich okolo neho. „Poznáte Matta Redstona? Je to jeden z vás.“
Poznáme jeho brata Grifa. Ako sa má? Stále žije v horách?“
Matt prikývol. „Áno, Alfa. Práve má nejaké výčitky svedomia, ale sme v spojení. Ak bude treba, vráti sa domov.“
Dvojčatá prikývli. „Zatiaľ to ešte nie je nutné. Nateraz potrebujeme, aby ste dokázali, že ste schopní túto situáciu zvládnuť.“
Vzrušenie na druhej strane na okamih rozhovor prerušilo, až pokiaľ sa na obraz nedostali ďalšie dve ženy. Jedna bola staršia, ale neuveriteľne ženská. Do záberu kamery vkročila ako prvá, pohľad mala tvrdý, nádherné oči prižmúrené.
Si to ty, Cam? Dočerta! Ja som vedela, že si to bol ty, ty darebák!“
Cameron s ľahkým úsmevom pristúpil dopredu. „Vinný ako obvykle, Bette. Kde si bola? Už dlho som ťa nevidel.“
No, veď to môžeš kedykoľvek napraviť, Cam. Vieš, kde bývam.“ Drobná žena zostala v zábere kamery a sadla si. Druhá žena, ktorá vstúpila do miestnosti sa usadila medzi oboma mužmi. Christy ani neprekvapilo, keď jej od Sebastiana mysľou prišlo vysvetlenie, že žena je manželkou oboch mužov. „Hmm, prepáčte, že som vpadla do vášho chlapského jednania, ale existuje tu určitá dôležitá záležitosť, ktorú si treba vydiskutovať. Kde je vaša družka, mylord?“
Keď si uvedomila, že žena hovorí na Sebastiana, Christy vyskočila. Vyzeral tým byť dosť zmätený, ale zvládol to dobre. Pokynul Christy, aby sa k nim pripojila a postavila sa pred obrazovku. Keď sa dostala do záberu kamery, ženina tvár zmäkla.
Rada vás vidím, dieťa. Tvoj obraz ma už dlhé týždne prenasleduje v snoch. Som Betina. Aké je vaše meno?“
Christy. Rada vás spoznávam.“ Nevedela čo si o tej žene má myslieť, ale potom sa pohla, povytiahla rukáv a odhalila žiariaci, vírivý vzor. Christy zalapala po dychu.
Betin úsmev bol prefíkaný. „Ach, takže je to pravda. Vidíš, čo pre iných zostáva ukryté?“
Dopredu vystúpil Cameron. „Je to tak. Sám som ju skúšal.“
Počúvaj ma dobre.“ Christy sa vystrela, spôsoby tej ženskej ju miatli. „Táto a ďalšie ti dané schopnosti budú v prichádzajúcom stretnutí kľúčové. Ak sa budete držať pokope a spolupracovať, toto zlo porazíte.“
Vždy si mala silný zrak, Bette,“ skomentoval Cameron, čím prelomil pochmúrnu náladu.
A ty si mal vždy len veľa rečí, Cam.“ Usmiala sa Betina a celá tvár sa jej rozžiarila. Žmurknutím zjemnila význam svojich slov a kým sa usmievala, Cameron jej kývol hlavou.
Vinný ako vždy, mylady.“
Tak ako vám to tam všetko ide?“ Spýtal sa Tim, ten vážnejší z dvojčiat. „ Žiadne medzidruhové problémy, ktoré by bolo treba vyjasniť?“
Pretože,“ ozval sa druhý z dvojičiek, „my všetci sa musíme naučiť spolupracovať, aby sme túto záležitosť dotiahli do konca. Nie je to o were či upíroch, je to dobro proti zlu. Stručné a jasné. Buď budeme všetci pracovať spolu alebo všetci padneme.“
Nedokázal by som to povedať lepšie, Alfa.“ Schválil Marc vlkodlakove slová. „Pokiaľ ide o moju oblasť, výstrahu som rozšíril po celom mojom území. Čo sa mňa týka, práve sme uzatvorili alianciu proti Venifucu. Teda, ak súhlasíte.“
Obaja muži prikývli. Rae prehovoril ako prvý. „My sme zas poslali správu všetkým našim Alfom. Naša vládnuca štruktúra je pomerne odlišná od tej vašej a niektorí budú zrejme odvrávať, ale myslím že tí, ktorí dostanú šancu sa nad vecou vážnejšie zamyslieť, to prijmú. Tento boj je priveľmi dôležitý.“
Klan pumodlakov je v našej oblasti najväčší a máte na palube Redstonovcov, takže s ďalšími rodmi by nemali byť žiadne väčšie problémy.“ Prehovoril Tim rozvážne. „Hastings, predpokladám že tvoji ľudia sú s nami?“
Áno, Alfa.“ Na Hastingsa sa uprelo niekoľko nadvihnutých obočí, všetci vedeli, že pre upírov sú najvyššie na potravinovom reťazci práve oni.
Ak narazíte na nejaké problémy, dajte nám vedieť. Urobíme čo sa bude dať.“ Ozval sa ešte Tim.
Ďakujem, Alfa,“ povedal Marc, „ceníme si to a chcem vás uistiť, že čo sa mňa týka, moje bratstvo je o našom spojenectve plne informované. Ak by sa vyskytol nejaký problém, oni budú jednať. Budú vás varovať.“
Muži ešte chvíľu niečo plánovali a rozoberali informácie, ktoré mali o Mariovi, jeho zvyky, Christy zatiaľ len počúvala. Ženy na druhej strane spojenia ju fascinovali. Obe žiarili jemnou horúcou energiou, ale okolo tej staršej jej bolo podstatne viac. Podobali sa, ale jednako v niečom boli iné.
Keď bude po všetkom,“ prehovorila mladšia z nich, kým muži vykresľovali podmienky útoku, „rada by som sa s tebou stretla osobne, Christy. Možno by ste nás s partnerom mohli prísť navštíviť.“
Áno,“ Prikývla aj staršia žena. „Vy dve ste v podstate sestry. Podobné si viac ako tušíte – upír s krvou were a were-kňažka. Obe ste jednou nohou v obidvoch svetoch. Máte toho veľa spoločného.“
Christy zdvorilo prikývla. „Tiež by som to chcela. Ďakujem za pozvanie.“
Nejaký čas na vidieku sa vám určite hodí, Christy, hlavne potom k čomu sa schyľuje.“ Úsmev mladej ženy bol priateľský, takmer ľútostivý, akoby vedela viac, ako povedala. A možno aj vedela. Tie ženy boli zvláštne… a mocné. Christy to nemohla prehliadnuť, dokonca ani len cez obrazovku.
Po niekoľkých minútach hovor ukončili a muži sa rozostavili okolo veľkého stola, aby preskúmali všetky hlásenia. Onedlho vošiel do miestnosti Hiro a ponúkol sa, že dámy vezme do dojo a dá im minikurz sebaobrany.
Christy toľko zábavy nezažila snáď už celé roky. Takmer už zabudla aké je to smiať sa so svojími priateľkami a riadne sa rozšantila. Hiro mal dobrosrdečnú povahu, chvíľu ich nechal len tak kecať a potom pridal aj niekoľko svojich vtipov. Christy o tejto jeho nezbednej stránke nevedela, ale jeho dôvtipom a prízemným humorom bola priam očarená.
Dokonca ju nahovoril na to, aby sa pred priateľkami predviedla, ako zvláda pokročilejšie kata. Obvykle ani jeden z nich nebol rád stredobodom pozornosti, ale potom ako skončila, v očiach priateliek zahliadla obdiv.
Kde, dopekla, si sa to naučila?“ Kelly vyzerala ohromene, vykročila k nej a vzala Christy za ruku. „Chris, bolo to úžasné!“
Sensei Hiro mi bol veľkou pomocou.“ Zatiaľ čo sa Christy červenala, Hiro poodstúpil, držiac sa bokom.
Stavila by som sa, že krv were na tom nemá svoj podiel,“ povedala Lissa so znaleckým úškľabkom. „Atticus mi povedal, čo krv were s našim druhom robí.“
Christy!“ Kelly vyzerala šokovane. „Ty si sa zahryzla do nejakých were? A oni ti to dovolili? Alebo inak, Sebastian ti to dovolil?“ Pri vlastných slovách sa rozrehotala.
Vlastne iba do jedného were,“ Christy vykročila k lavici pri stene, rýchlo sa snažiac uniknúť chystajúcemu sa výsluchu. Bolo to trápne. „A bolo to predtým, ako sme Sebastian a ja…“
Sebastian je tvoj tvorca.“ Zdalo sa, že Kelly uvažuje nad sledom udalostí. „To mi chceš povedať, že ti priniesol nejakého were na zahryznutie ešte predtým, ako si ťa sám nárokoval? Podľa toho ako vysoko vieš vyskočiť, by som povedala, že to bol nejaký menič mačkovitej šelmy. Ach, môj bože! Ty si uhryzla Matta Redstona?“
Christy sťažka prehltla. „Teda, ako si k takému záveru vôbec prišla?“
No, je puma a je jedným zo Sebastianovych najlepších priateľov.“ Kelly sa hodila na lavicu vedľa nej. „Marc bol z toho priateľstva vždy dosť zmätený. Ale má Matta rád. Rešpektuje ho.“ Kelly sa k nej obrátila s hriešnym leskom v očiach. „Ale aj tak si myslím, že Matt je poriadne žeravý kúsok!“ Prisunula sa k nej bližšie. „Tak mi pekne povedz, robila si to s ním? Samozrejme, predtým ako ste sa spojili so Sebastianom. Viem, že ste zviazaní.“ Christy sa zavrtela, rumenec na tvári bol zrazu ešte výraznejší. „No, páni! Robila si to s oboma? V rovnakom čase? Detaily! Dievča, ja chcem detaily!“
Kel, je jej to trápne.“ Lissa si ku Christy sadla z druhej strany, ponúkajúc jej oporu. Vždy bola taká matka celej partie. „Samozrejme to chcem vedieť tiež, ale môžeš nám to povedať neskôr… v súkromí.“ Lissa očami smiešne zagúľala smerom k Hirovi, ktorý stál na druhej strane miestnosti a snažil sa v sebe zadusiť smiech. Lissine oči boli plné podozrievavosti. „Tak to by vysvetľovalo to, čo spomínal Atticus o vás dvoch a zároveň o spojení s Mattom. Vyzerá to tak, že Matt bol jediný, ktorý včera vedel o vašom príchode do domu ešte predtým, ako sa to dozvedel môj manžel. Šikovné.“
Hiro podišiel bližšie a čupol si pred Christy, čím upútal pozornosť všetkých troch žien. „Matt a Sebastian ti dali dar, Christy. Nikdy by si preto nemala cítiť rozpaky, či hanbu. Tvoj život je teraz úplne iný. Naše pravidlá sú úplne iné. To bolo niečo, čo som sa po premene musel naučiť ako prvé. Po čase to pochopíš aj ty, ale chvíľu to ešte potrvá. Tak –“ uštipačne pozrel na Kelly a Lissu, v tmavých očiach mu zároveň hrali iskričky pobavenia, „– jej dajte pokoj, dámy.“
Dať jej pokoj?“ Spýtal sa od dverí Sebastian. Atticus a Marc očividne stáli za jeho širokými ramenami.
Christy vstala, rezko obišla Hira a vydala sa k Sebastianovi, z jeho vyrušenia mala radosť. Pritiahol si ju do náručia a len tak ju držal, pritúliac si jej hlavu pod svoju bradu.
Hiro vstal. „Myslím, že na dnes už lekciu ukončíme. Boli ste veľmi dobré, dámy.“
Ostatné ženy Hirovi poďakovali a vydali sa k svojim mužom, ale Christy a Sebastian boli stratení vo svojom vlastnom malom svete. V jeho náručí sa cítila tak dobre. Tak bezpečne. Teplo. Bolo to ako kúsok neba na zemi.
Myslím, že my už pôjdeme a vás dve hrdličky necháme o samote.“ Povedal Atticus podpichovačne, Christy na neho zazrela. Lissu mal zastrčenú pod pevným ohybom ramena a zamierili von z izby.
Marc ich už tiež opustil a keď s manželkou odchádzali, Christy Kelly zamávala. Christy vedela, že na deň sa vydajú do svojho vlastného domu. S kývnutím ich smerom, ich o chvíľu opustil aj Hiro.
Skutočne ťa to ich vyzvedanie rozčúlilo?“ Pozrel sa jej Sebastian z hora do očí.
Keď si na to spomenula, opäť jej začala do líc stúpať horúčava. „Nikdy som nikoho nemohla pobozkať bez toho, aby som im o tom nepovedala, Sebastian a už vôbec nie v škole. Aj tí chlapci sa vždy tešili, keď ma mohli na druhý deň po rande mučiť, takže to nie je nič nového.“ S úsmevom zatriasla hlavou. „Mala by som sa s tým zmieriť, ale nejde mi to a oni to potvorky vedia.“
Ale ty vieš, že ťa majú radi.“ Sebastianov hlas bol mäkký, takmer ľútostivý. „A preto sa s dôvodom, prečo sme to tak urobili ľahko zmieria.“
Christy sa trošku odtiahla, aby sa na neho mohla pozrieť. „A čo vy chlapci?“
Ty nevieš aké vzácne je pre každého z nás nájsť svoju Jedinú. Po toľkých rokoch som sa už nádeje takmer vzdal.“ Milujúcim gestom jej odhrnul z tváre vlasy. „Atticus tiež. Viem, že je to tak. Povedal mi, že predtým ako stretol Lissu, bol jeho život prázdny. Bol pripravený zomrieť. Privítal by to. Ale jej objavením sa všetko zmenilo. Úplné rovnako to bolo aj s Kelly a Marcom. Som presvedčený, že nájdenie ich družiek ich zachránilo, hlavne aby boli v bezpečí, kým toto všetko neskončí.“
Christy sa na okamih zamyslela. „Nedokážem si tých mužov predstaviť, že by sa z boja stiahli s nadšením.“
Sebastian prikývol a usmial sa. „Máš pravdu, ale pre svoje dámy by urobili čokoľvek. Viac ma znepokojuje to, že Lissa a Kelly budú zanechané v tvojej prítomnosti, sú ešte neskúsené a nad svojimi schopnosťami ešte nemajú skutočnú kontrolu.“
Zasmiala sa. „Ale choď, im sa to vôbec nebude páčiť. Ale som rada, že budú v bezpečí.“ Sklonila hlavu k jeho ramenu, znovu sa k nemu pritúliac. „Ani jednu z nich nechcem vidieť zranenú. Medzi were a ostatnými máme veľa pomocníkov, nie? Nenávidím predstavu, že by mal byť niektorí z novomanželských párov z nejakého dôvodu rozdelení. Zaslúžia si konečne šťastie.“
Sebastian ju veľkými rukami pohladil po chrbte. „Si úžasne chápavá, láska moja a si odvážnejšia ako ktorýkoľvek z ľudí, ktorých poznám.“

14 komentářů:

  1. Vďaka za skvelú kapitolu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dakujem velmi pekne za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, díky moc za další kapitolu

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc za další kapitolu a nemůžu se dočkat pokračování.

    OdpovědětVymazat
  7. Dakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat