sobota 4. října 2014

Dcéra hriechu - Epilóg



„Zavri oči,“ prikázal jej Kai. „Mám pre teba prekvapenie!“
„Nenávidím prekvapenia.“

„To predsa vôbec nie je pravda. Minulú noc si jedno prekvapenie určite považovala za úžasné.“ Naklonil sa a nežne jej obhryzkával citlivé miesto medzi plecom a šijou. Amber sa prikrčila a potlačila v sebe zastonanie, načo ju vzal do náručia a bozkávali sa, až kým ju takmer nepripravil o rozum.
„To len preto, že tým prekvapením si bol ty,“ povedala nato. „Myslela som, že si povedal, že sa nevrátiš skôr ako o týždeň.“
„Pre dobré správanie ma prepustili skôr.“
To bola čistá pravda. Čo sa zdalo byť zlým koncom, napokon sa sa ukázalo byť rozhodujúcou výhodou. Napriek všetkým ich obavám Suketh Kaiovo spojenie s Asmodeovou dcérou neodsúdil, ale naopak privítal. Zjavne v tom Suketh videl politický zisk, lebo aj keď Asmodeus ani zďaleka neoplýval takou mocou ako on sám, predsa len bol užitočný spojenec.
Ako všetci zberatelia duší sa Kai mohol voľne pohybovať medzi podsvetím a svetom smrteľníkov. Ale nakoniec sa predsa len priklonil k tomu, že nasledoval hlas svojho srdca. Kai si musel dávať dobrý pozor, ako poprosiť Suketha o láskavosť. Ten mu však nakoniec dovolil ísť svojou cestou.
Amber zase stála proti otcovi a jeho pokusom o bližšie spoznávanie. A v ústrety mu vychádzala skutočne len trošku.
„Zatvor oči!“, zopakoval Kai a Amber tentoraz oči skutočne zatvorila.
Kai ju vyviedol von na ulicu. „Teraz ich môžeš otvoriť,“ povedal keď boli na mieste.
„Ale veď to je tvoja…“
„Corvette, rok výroby 1960, v tom najlepšom stave. Môj priateľ Nick má servis a robí v ňom priam zázraky.“
Otvoril pre ňu dvere spolujazdca. Na sedadle ležala obrovská kytica margarétiek, previazaná purpurovou hodvábnou šatkou.
„Srdečne gratulujem, k prvému dňu nášho spoločného života,“ povedal potichu, pričom sa priblížil k jej perám.
„Srdečne gratulujem k nášmu prvému dňu a spoločne strávenej nekonečnej večnosti,“ zašepkala.

Koniec

 

13 komentářů:

  1. Diky za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc za zajímavý příběh, i když mi přišel dějově trošičku uspěchaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano bol, bola to len úvodná poviedka, ďalšia kniha má cca 350 strán a už tam je všetko krásne rozpísané...Tak mám na vás dámy prosbu, či je vôbec záujem o ďalšiu knihu (mám z nej preložených cca 7 kapitol) keď budem aspoň polovicu knihy, začala by sa pridávať sem... Ale ide mi o to - či mám vôbec pokračovať, alebo sa pustiť do niečoho iného... Mne sa séria veľmi páči, je to troška z iného súdku a z inej mytológie...len ma zaujíma, či je vôbec o to záujem...Vopred Vám ďakujem...

      Vymazat
    2. určite, je záujem .. :-) teda s mojej strany veľké ÁNO, za pokračovanie prekladov Jana.

      Vymazat
    3. Určite som za pokračovanie :) A ďakujem za preklad :D

      Vymazat
    4. Jsem za pokračování, mohlo by to být ještě zajímavé.

      Vymazat
  3. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  4. Vďaka za skvelý preklad a korekciu celej knihy :-) a teším sa na ďalšie preklady.

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě jsem pro pokračování a děkuji za překlad epilogu.

    OdpovědětVymazat
  6. Dekuji za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky moc za překlad a korekturu :-D těším se na pokračování :-)

    OdpovědětVymazat