sobota 27. září 2014

Samotárka svorky - 8. kapitola



Kiley sa usmiala a pomaly stiahla svoje nohavice. Odkopla ich a postavila sa na posteľ, opatrne, nekladúc priveľa váhy na jej zranený členok. Zdvihla lem trička a stiahla si ho, než ho hodila na zem. Stála len v nohavičkách a podprsenke.
„Zbav sa toho všetkého.“ Prikázal jej Austin.


Kiley zadržala smiech. Jej druh sa snažil hrať to na tvrdo, ale videla pobavenie v jeho tvári. Plus veľmi veľká hrča v jeho nohaviciach, jej dávala najavo, že na neho jej nahota mala vplyv.
Urobila o čo ju žiadal, až pokým pred ním nestála nahá.
Poškrabal sa na brade, napodobňujúc hlboké zamyslenie. „Otoč sa, aby som mohol skontrolovať či nemáš ďalšie zranenia.“ Kiley vzdychla ale urobila ako povedal. Vyskočila, keď jeho ruky prešli po jej krížoch dolu. Jeho dotyk nasledovala horúčava a ona sa znateľne zachvela.
„Dobre, poď sem.“ Povedal a pomohol jej otočiť sa znovu tvárou k nemu. Vzala ho za ruku, ktorú jej ponúkal. Pomohol jej z postele a zaviedol ju do susediacej kúpeľne. Zdvihol ju a položil na toaletný stolík, než sa otočil a prešiel k veľkej stojacej sprche a pustil vodu.
„Och, Austin.“ Zavolala na neho.
Skúsil vodu než sa k nej vrátil. „Teraz sa pozrieme.“ Povedal a jemne vzal jej členok do svojich rúk.
„Už je to lepšie,“ Povedala mu. Ako premieňači sa liečili veľmi rýchlo.
„Moje telo. Pamätáš sa?“ povedal jej prísne. „Ja ti poviem, keď to bude lepšie.“
Kiley zagúľala očami ale nechala Austina prechádzať rukami po jej členku, než zdvihol špongiu a nenamočil ju. Očistil jej členok, jej koleno a jej odreniny, ktoré utŕžila.
            Kiley doposiaľ nemala nikoho, kto by sa o ňu takto staral. Sklonila hlavu, aby zakryla vlahu, ktorá jej vstúpila do očí. Austinove ruky boli jemné a hýčkali ju.
„Teraz je to omnoho lepšie.“ Povedal a pobozkal jej kedysi zranený členok. Zdvihol hlavu v rovnakej chvíli ako ona a ich pohľady sa uzamkli. „Už nikdy nechcem vidieť krv na tvojej drahej pokožke.“
Prikývla, stratená v jeho očiach.
Pustil jej nohu a zmenšil vzdialenosť medzi nimi, pokiaľ sa netisli jeden na druhého. Bozkávali sa, pomaly a hlboko, pokým sa neodtiahla, aby mohla znovu dýchať.
„Teraz ma nechaj, aby som toto moje telo umyl.“ Zašepkal, ťahajúc ju z pultu.
Kiley sa ním nechala voviesť do sprchy. Zatlačil ju dnu a začal sa vyzliekať.
Dívala sa, fascinovaná, ako jej odhalil každý kúsok. Vošiel dnu, aby sa k nej pridal a ona sa načiahla držiac ho za ramená.
Tento krát pobozkala ona jeho. Hladne hltala jeho ústa, keď sa jej myseľ zastrela. Jej druh, jej muž, jej láska, bol dobrý pocit mať ho vo svojom náručí. Vlk vnútri nej, tichý po celé roky, začal dávať najavo svoju prítomnosť.
Kiley trhla hlavou dozadu a vykríkla keď sa jej stratená časť znovu vrátila.
Jej vlk bol ukrytý hlboko v nej po celé roky, ktoré bola so Simonom, pocit zajatia bol pre zviera v nej príliš, aby mohlo prežiť. Kiley si myslela, že túto časť seba stratila  až doteraz.
            „Si v poriadku?“ spýtal sa Austin, ustarostene.
Kiley sa ani nesnažila zakryť svoje slzy šťastia. „Áno! Je mi skvele! Lepšie než skvele...s tebou.“
Prekvapenie preletelo Austinovou tvárou, než pritlačil svoje ústa k jej. Kiley ochutnala krv – jej alebo Austinovu, nevedela a bolo to jedno.
Opätovala mu bozk a rukami prechádzala po jeho silných ramenách, dolu jeho chrbtom, tlačiac ho bližšie k svojmu telu.
„Potrebujem ťa cítiť. Potrebujem ťa vo vnútri.“ Prosila.
„Áno, láska...áno.“ Austin ju zdvihol a ona omotala svoje nohy okolo jeho pása. Jej chrbát sa stretol s chladnými dlaždicami sprchy než priložil svoj penis k jej vchodu.
Kiley vzdychla, keď ju začal napĺňať, prechádzal ňou pocit úplnosti a spokojnosti. Austin sa hýbal pomaly, naťahujúc sa keď do nej vstúpil až pokým nebol hlboko v nej. Chytila do hrsti jeho vlasy a trhla jeho hlavou dozadu. Vlk bol blízko k predraniu sa na povrch ale ona s tým nebojovala. „Teraz si môj, Austin Winters.  Môj druh.“
Zavrčal, odtiahol sa tesne pred tým než hlboko prirazil. Kiley znovu zovrela jeho plecia keď ju zase začal tvrdo kefovať proti sprchovej stene. Zvuk mäsa narážajúceho o mäso a ich vzdychy zaplnili miestnosť. Kiley použila každý sval, aby sa zosunula dolu stretávajúc sa s každým jeho prírazom, keď na nej jazdil. Jej telo sa chvelo, sťahovalo, kým nezvrátila hlavu dozadu a nezavyla. Orgazmus prechádzal jej telom, keď sa jej vnútorné svaly stiahli okolo Austinovho penisu, uväzniac ho, a dosiahla úplnosť.
„Neskončili sme.“ Povedal jej Austin skrz zaťaté zuby a začal znovu pumpovať dnu a von, zakaždým rýchlejšie a tvrdšie, zachádzajúc hlbšie pokým si nebola istá, že ho bude cítiť aj neskôr. Chcela to – chcela byť schopná pamätať si tento moment naveky.
            „To je ono,“ povzbudzovala svojho druha. „Zober si ma...rob so mnou čo len chceš. Urob ma svojou...“
Hodila hlavou na bok, aby mu ukázala svoju podriadenosť.
            „Do riti!“ vykríkol, vrazil do nej tvrdo než sa jeho zuby pritisli k jej krku a pohrýzol ju.
Kiley vykríkla, ten zvuk sa ozýval miestnosťou. Austin odtiahol svoje ústa  a volal jej meno, keď prešiel cez okraj spolu s ňou.


Austin zdvihol hlavu z vankúša na jemné zaklopanie na dvere. Vedľa neho Kiley, stále spala. Ich milovanie v sprche bolo intenzívne a obaja zaspali keď sa ich hlavy dotkli vankúšov.
Opatrne vstal z postele. Za dverami cítil Colta tak dobre ako mohol cítiť frustráciu jeho Bety. Niečo sa muselo stať.
Otvoril dvere, ale pritlačil si prst na pery, aby Colt počkal. Potichu zatvoril dvere a naznačil ďalej na chodbu. Colt ani nemrkol nad tým, že je jeho Alfa pred ním nahý. Doma mali spoločnú chatu  a navyše často spolu chodievali behať vo vlčej forme, takže sa predtým nahí navzájom videli. Aj tak, niečo z Coltovho nepokoja zmizlo a nahradilo ho pobavenie. Austinovi to nevadilo. Bol pyšný na čas strávený so svojou družkou. Ani v najmenšom mu nevadilo, že ostatní vedeli, čo robili.
„Našli sme opustené SUV na okraji mesta. Voňalo rovnako ako tvoj útočník ale inú, než ten, ktorého objavila Kiley za domom.“ Povedal mu Colt.
„Myslíš, že odišiel z mesta?“ spýtal sa Austin, hoci poznal odpoveď.
„Nedávalo by zmysel, keby odišiel. Myslím, že chce, aby sme si to mysleli.“ Vyjadril Colt svoje podozrenie.
Austin prikývol.
            „Našli sme lacný motel pár kilometrov po ceste. Myslíme si, že tam bol niekoľko týždňov. Bol tam pred tým, než sme dorazili.“ Povedal mu Colt.
„Takže si nemyslíš, že išiel po mne,“ hádal Austin. Bol dobrý v čítaní svojich ľudí. A tak blízko ako si boli on s Coltom, mohli zvyčajne dokončovať vety toho druhého.
„Myslím, že je tu kvôli Tonymu. Tony povedal ,že niekoľkokrát cítil že ho sledujú, keď prechádzal zo svorky do svorky. Nikdy nemohol presne určiť kedy a kto, len mal ten pocit.“ Pokračoval Colt.
Austin sledoval svojho priateľa ako sa začal ošívať, niečo čo robil zriedka a zrejme si ani nebol vedomý toho, že to robí. „Máme na pláne zajtra odísť. Stále mám nejaké veci, ktoré musím prebrať s Kiley, ale nemyslím, že by sme to mali dlhšie odkladať. Nechali sme doma len pár strážcov. Rád by som sa vrátil tak skoro ako to bude možné, len aby som sa uistil, že je všetko v poriadku. Už som dal Lamontovi svoju odpoveď a viem, že sú nedočkaví, aby vzali Tonyho domov.“
Colt sa zamračil. „Tony sa odmieta vrátiť domov.“
Austin nebol tak úplne prekvapený. „Aha.“
„S tvojím dovolením, by som zostal s Tonym pokým nenájdeme toho premieňača. Tony by mal ďalej zamieriť do Grand Falls. To nie je ďaleko od nášho územia, takže by som bol blízko, aby som sa tam rýchlo dostal, keby bolo treba.“
Austin sa usmial. „Nechcel by som od teba takú veľkú obeť.“
Coltov pohľad strelil po ňom a začervenal sa. Ešte lepšie, pomyslel si Austin s pobavením.
„Hmm...nevadilo by mi to. Uzdraví sa rýchlo ale nepáči sa mi myšlienka, že ho nechám samého pri takomto druhu hrozby.“
„Myslím, že je to dobrý nápad,“  povedal mu Austin. Ak Colt bude chcieť hovoriť o svojich citoch k Tonymu, vedel, že ho Austin vypočuje. Medzi nimi neexistovali tajomstvá. Vedel o Tonyho záujme o obe pohlavia. Austinovi to nevadilo. Vlastne, podporoval členov jeho svorky, aby dali najavo svoje city komukoľvek, kto ich priťahoval. Niekoľkí z členov jeho svorky sa k nemu pridali, keď boli vykopnutí z ich vlastných pre ich sexuálnu orientáciu.
Colt flirtoval...veľa. No, Austin svojho priateľa nikdy nevidel tak nervózneho. Bol taký zamotaný v hľadaní svojej družky, že zanedbával člena svojej svorky.
„Prečo si nepohovoríš s Tonym a nedohodnete sa? Pohovoríme si o tom ráno, než odídeš.“  Navrhol Austin.
„Si si istý, že budeš v pohode?“ spýtal sa Colt, vyzerajúc viac ustarostene. „Taktiež ťa nechcem nechať samého.“
„Jasné, budem v pohode. Zamierime domov tak skoro, ako len bude možné. Cítil by som sa lepšie, keby som tam Kiley mal. Chcem vedieť, kto po mne išiel. Viem, že to chceš tiež. A mám pocit, že je tu ešte niečo, čo potrebuješ vyriešiť?“
Colt stisol pery než sa usmial. „Vďaka, Austin. Neviem ako ale cítim, že potrebujem vedieť, že je v poriadku. Nedokážem to vysvetliť...je to niečo, čo proste musím urobiť.“
Austin ho vtiahol do krátkeho objatia.  „Kedykoľvek.“ Povedal úprimne. „Vieš, že mi môžeš zavolať, keď si budeš potrebovať pohovoriť. Som tu pre teba.“
„Ja viem.“ Zašepkal mu Colt do ucha.
Odtiahli sa od seba a Colt sa otočil a zamieril dolu schodmi. „Mal by si sa radšej vrátiť k svojej družke,“ povedal bez toho, aby sa otočil.
Práve vtedy sa dvere na jeho spálni otvorili a Kiley vystrčila hlavu von. „Austin, je všetko v poriadku?“ spýtala sa ticho.
Usmievajúc sa ako blázon, rýchlo prešiel k nej. Mala na sebe omotanú plachtu, strapaté vlasy a ospalý úsmev.
„Áno, zlatko, všetko je v poriadku.“  Prisahal.
Ustúpila dozadu a on ju nasledoval, zatvoriac ticho dvere. „Mala si ešte spať.“
Kiley zamrmlala niečo čomu nerozumel. Vzal ju okolo pása a pritiahol si ju k sebe. „Čože?“
Nahnevane vydýchla, ale zaklonila hlavu, aby na neho videla. „Povedala som, že mi bola bez teba zima.“
Austin sa sklonil a hlboko ju pobozkal. „Dobre teda, potom ťa znovu zohrejem.“ 
Zdvihol ju na ruky.
„Mal by si prestať s tým nosením ma.“ Sťažovala sa, ale chichotala sa, keď pár dlhými krokmi prišiel k posteli.
„Nikdy.“  Vyhlásil a hodil ju na posteľ.
Odrazila sa, stále sa smejúc. „Zviera.“
Austin sa na ňu vrhol, držiac jej sladké, jemné telo pod sebou. „Vždy.“ Súhlasil.
Pobozkal ju tvrdo a nárokujúc, nadšený, keď sa pre neho otvorila a objala ho pevne okolo krku.
„Austin?“ spýtala sa bez dychu, keď sa od seba odtiahli.
„Hmm?“ trel sa proti jej krku, bozkávajúc a hryzkajúc.
„Prečo si stál na chodbe nahý?“
Austin sa na ňu prekvapene pozrel. Bola v jej hlase žiarlivosť.  „Pretože, zlatko, Colt zaklopal na dvere a ja som nechcel strácať čas obliekaním sa a potom vyzliekaním, aby som sa dostal späť do postele k tebe.“
„Mohol si sa zakryť.“ Trvala na svojom.
Ó, áno, jeho družka žiarli. Miloval to! „Sľubujem, že sa nabudúce oblečiem, než otvorím dvere.“
„Dobre.“ Súhlasila. „Austin?“
„Áno?“ snažil sa neusmievať príliš široko, ale neúspešne.
„Dostaň ten výraz preč z tvojej tváre a pobozkaj ma.“ Prikázala.
„S radosťou.“ A znovu ju pobozkal.


20 komentářů: