pondělí 15. září 2014

Ankety, nový překlad


Milí čtenáři,

chtěla bych vám poděkovat za vyjádření v anketě, o jaký formát rozesílaných knih máte zájem.
Díky tomu budou zanedlouho rozesílány všechny knihy ve formátech pdf i docx, a vy si prostě vyberete ten, který vám vyhovuje lépe. Doufám, že vám to usnadní trápení s konvertováním a vkládáním do čteček.

Pokec:
Jak jste si jistě všimli, tak "trochu" jsem zaspala anketu na pokec o Luciferově Dceři, proto se ptám, zda by vám nevadilo, udělat ho buď 20.9. nebo 27.9. někdy kolem 18h.
Kdyžtak navrhněte jiný termín a já udělám novou anketu. V tom případě bych vás ale chtěla požádat o co nejrychlejší hlasování, abychom to zbytečně neprotahovali až do Vánoc. :)


Překlad série Black Wings:
Claire na vás má dotaz, zda se vám série líbí a máte zájem, aby pokračovala v překladu série nebo se pustila do jiné. Můžete hlasovat v anketě nebo psát sem do komentářů.

Překlad knihy Priceless:
Měli byste zájem i o překlad této knihy? Jedna čtenářka nám ji doporučila, ale chceme zjistit zájem, proto můžete také hlasovat, zda tuto knihu chcete nebo ne.

Anotace:
„Jmenuji se Rylee a jsem Stopařka.“
Když se pohřešují děti, a lidé nemají žádné stopy, jsem tím, koho volají. Jsem jejich poslední naděje, jelikož přivádím domů ztracené. Zachraňuji to, co oni nedokážou.
Jsem na seznamu hledaných FBI.
Mým domácím mazlíčkem je vlkodlak, moje nejlepší kamarádka čarodějka, a nikoho dalšího ve svém životě nepotřebuji.
Ale jakmile se zachraňování začne vymykat kontrole, pomoc přichází z naprosto neočekávaného směru. Od toho, kdo je nebezpečně temný, skličující, a o nadpřirozenu neví zhola nic.
Od toho, jehož polibky mě rozpalují.

16 komentářů:

  1. Kniha Priceless vyzerá fakt dobre. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to zajímavě, určitě to bude zajímavé čtení, už se těším . Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se tesim na pokračování Black wings :-)
    Kniha Princelees vypada faaaakt skvele. Byla bych rada kdyby se prekladala. Antonace je uzasna :-)

    OdpovědětVymazat
  4. těším se na pokračování Black Wings :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc bych chtěla další díl ze série Black Wings a Priceless taky nevypadá špatně. Moc se těším

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že budete překládat další díl Black Wings a kniha Princelees vypadá také zajímavě, takže se těším i na ni, její anotace mě hodně zaujala.

    OdpovědětVymazat
  7. Budu rada za prelozeni dalsiho dilu Black Wings a kniha Priceless me take zaujala.

    OdpovědětVymazat
  8. Budeš šťastná ako blcha, ak sa bude pokračovať v Black Wings a zároveň sa začne prekladať Priceless :D :D

    - Nicole

    OdpovědětVymazat
  9. Já se také těším na pokračování Black Wings :D a kdyby se začala překládat Priceless, tak bych byla opravdu šťastná :)

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě bude perfektní, budu ráda pokud se to bude překládat, díky ....

    OdpovědětVymazat
  11. Black Wings mi začíná připadat dost roztahané na to, že má mít tolik dílů, takže bych raději viděla tu Priceless :).

    OdpovědětVymazat
  12. kniha Priceless vypadá zajímavě

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj holky :-)
    Souhlasím s Aryou, že série Black Wings (dál jenom BW) je začíná být roztahaná, a proto jsem nevěděla, jestli v ní pokračovat. Protože ale vidím, že většina z Vás by si třetí díl přála, tak dám BW ještě šanci... :-) Chápu i negativní odpovědi - ne všechny tenhle tip knížek baví. :-)

    A co se týče Priceless, na tu se můžete těšit. ;-)
    Akorát nevím, jestli budu stíhat dva překlady týdně, proto budu občas jednu nebo druhou vynechávat. :-) Snad to nevadí. :-)

    Mějte se krásně,
    Claire

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem pro obě. To víš, že to nevadí. Hlavně, že překlady budou. Moc děkuji a těším se.

    OdpovědětVymazat
  15. Nespala bych,kdybych nevěděla s kterým z nápadníků Madeline skončí :-), takže díky, že jí dáš ještě šanci.

    OdpovědětVymazat