úterý 26. srpna 2014

Rozloučení...





Po dlouhém boji s těžkou nemocí, odešla jedna z našich řad – Aiko.

Byla to milá holka. Neznala jsem ji tak dobře, ale za sebe mohu říct: děkuji, že jsi nám věnovala svůj omezený čas.


39 komentářů:

  1. Take ji neznam, ale dekuju ji za to, ze nam tady venovala svuj cas

    OdpovědětVymazat
  2. Mockrát děkuji za její čas strávený tady :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vďaka za jej prácu a nech odpočíva v pokoji :(

    OdpovědětVymazat
  4. necht je ji zeme lehka :(

    OdpovědětVymazat
  5. A zanechala tady jen smutné a pozůstalé truchlící... :(
    Vzpomínáme.

    OdpovědětVymazat
  6. Ták moment.. než začnu truchlit s ostatníma, chtěl bych vědět, jestli je dotyčná osoba vážně.. ale úplně vážně ehm mrtvá..? - Don Krokosatka

    OdpovědětVymazat
  7. Vždy je smutné, když odekde někdo blízký, ale rozhodně jí patří dík, za to, že určitě milovala knihy jako my, když mezi nás patřila. Takže vlastně pořád zůstává.

    OdpovědětVymazat
  8. To je mi opravdu moc líto, přestože jsem ji neměla tu čest ji poznat, je vždy těžké ztrácet přátele a známé, kéž odpočívá v pokoji.

    OdpovědětVymazat
  9. Ani já jsem Aiko neznala, ale taky je mi líto, že už není mezi námi :-( a jsem velice vděčná za všechen čas a práci kterou tady odvedla. Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Toto je moja prvá fajka, že sa mi niečo nepáči a dúfam, že aj posledná.
    Na jej pamiatku si prečítam znovu jej prácu. Vždy je smutné keď niekto zomrie, ale keď ide o mladého človeka, vždy je to tak nejak horšie.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to upřímně lituji, že už mezi námi není, je to vždy smutné pokud zemře mladý člověk, děkuji za čas který s námi strávila.......

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za její překlady a upřímnou soustrast jejím přátelům a rodině. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  13. Knihomolka.36527. srpna 2014 10:04

    Moc jsem ji neznala, a je mi líto že už ji líp nepoznám. Je smutné že s námi nebyla dýl.

    OdpovědětVymazat
  14. Lituji, že jsem ji nikdy neměla šanci poznat osobně :-( RIP Aiko a velké díky ti za vše, cos pro nás udělala.

    OdpovědětVymazat
  15. Nech odpočíva v pokoji.
    Ďakujem aj za čas, ktorý venovala práci na tomto blogu.

    OdpovědětVymazat
  16. Nech odpočíva v pokoji.
    Ďakujem aj za čas, ktorý venovala práci na tomto blogu.

    OdpovědětVymazat
  17. Smutné,ale život je už taký.Dúfam že čas strávený s nami sa jej páčil.

    OdpovědětVymazat
  18. Uprimnu sustrast. Dakujem za cas ktory si nam venovala.

    OdpovědětVymazat
  19. Je mi to moc líto. Děkuji za její práci.

    OdpovědětVymazat
  20. Úprimnú sústrasť ... ♡:-(

    OdpovědětVymazat
  21. Úprimnú sústrasť všetkým jej blízkym. Za jej prácu, vďaka ktorej nám spríjemňovala čas, budem vždy veľmi vďačná.

    OdpovědětVymazat
  22. Taky přeju upřímnou soustrast :'''(

    OdpovědětVymazat
  23. Uprimnou soustrast :(

    OdpovědětVymazat
  24. Upřímnou soustrast. Doufám, že je na lepším místě .....

    OdpovědětVymazat
  25. Je mi to líto. Všem jejím příbuzným přeji upřímnou soustrast. Děkuji za všechno, co jsi udělala...
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  26. Je mi to líto. Tí co ji znali všem úpřimnou soustrast. Děkuji za všechno

    OdpovědětVymazat
  27. Ať odpočívá v pokoji. Upřímnou soustrast všem jejím známým a příbuzným.

    OdpovědětVymazat
  28. Uprimnou soustrast. Sice jsem ji neznala ale cast ji je tu s nami v jejich prekladech... Hluboce si vazim toho co pronas delala i kdyz byla tak nemocna. S uctou smekam a klanim se

    OdpovědětVymazat
  29. I me to moc mrzi :-( preji vsem pozustalym i pratelum uprimnou soustrast :-(

    OdpovědětVymazat
  30. Je mi jí moc líto, ale už jsem celá nadržená na The Cold King -můžu se zeptat, kdy bude další kapitola?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prekladatelske volno konci dnes, Cold King se pridava v sobotu - tzn. 6.9

      Vymazat
    2. Promiň, ale to snad nemyslíš vážně! Jak obsah tvého komentáře tak i nedostatek jakéhokoliv taktu k tomuto článku mě z tvé strany zarazil. Než něco napíšeš, rozmysli se nad tím, co JE vhodné a co NIKOLIV. Prostě jsem se musela vyjádřit, dost mě to zarazilo, protože tohle se k takovému druhu článků a špatných zpráv neříká.

      Vymazat
  31. Doufám že najde svůj klid a budu šťastná pokud je na lepším místě, doufám že teď lítáš na něaké knížce Aiko ;)

    OdpovědětVymazat
  32. Díky za info, Kerris. Ne že bych vám to volno nepřála, ale:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, ja ho vyplnila jinymi preklady :D

      Vymazat
  33. To je mi moc líto! :( Soucítím s rodinou a s jejími přáteli, v tak mladém věku umřít....to je vážně hrozné. V dnešní době umírá tolik mladých lidí! Děkuji za zprávu, že jste nás o tom informovaly a taky to, že jste Aiko, její práci a jí samotné tímto článkem určitým způsobem vzdali hold! R.I.P. Aiko.

    OdpovědětVymazat
  34. Upřímnou soustrast

    OdpovědětVymazat