sobota 9. srpna 2014

Samotárka svorky - 4. kapitola 2/2



Austin otvoril ústa, aby jej odpovedal, ale priložila mu na ústa ruku. „Teraz len počúvaj.“
Počkala, kým neprikývol. „Bolo mi povedané, že nikdy nebudem mať druha. Za prvé, použila som výhovorku o druhovi, aby som sa dostala od Simona. Alfa, Simon, dokonca môj otec ma uisťovali, že nemám žiadneho druha. A ak ma jeden príde hľadať, zomrie skôr než ma vôbec nájde.“
„Čo do...“ vyštekol Austin.


Kiley zakrútila hlavou. „Nemôžem sa zbaviť pocitu, že keď poviem... ak priznám nahlas, že si môj druh, zabije ťa to. Oni si nájdu cestu ako mi ťa vziať.“
Kiley prekvapene vykríkla, keď ju Austin chytil a posadil si ju do lona. „Nie, zlatko. Si moja. Nič sa nestane. Sľubujem.“
„Logicky to viem. Viem, že mi Alfa už neublíži. Tyler ho zabil, keď s ním bojoval o svorku. Dokonca som videla telo. Ale aj tak...“
„Desí ťa to.“ Dokončil Austin.
„Áno.“ Priznala ticho.
„Je v poriadku mať strach. Ale nesmieš strachu dovoliť, aby ovládal tvoj život.“ Povedal Austin s výrazom plným emócií.
„Musíš si byť istý pred tým, než sa so mnou spáriš Austin.“ Prosila ho. „Nemôžem ťa nechať ísť do toho a potom ťa stratiť.“
„Nestratíš.“ Sľúbil.
Kiley sa zhlboka nadýchla pred tým, než priznala svoje najväčšie obavy. „Neviem ako byť družkou. Neviem, či v tom budem dobrá.“
„Och zlatko,“ povedal uchopiac jej ruky do svojich. „Viem, že budeš dobrá družka.“
„Ako?“ spýtala sa. Ak to nevedela ona, ako to mohol vedieť on? Ale znel tak rozhodne.
„Pretože sa tu so mnou delíš o svoje obavy. To aká si s Jesse. Dobro ktoré vidím, keď sa pozriem do tvojich očí. Nemohol som si priať lepšiu družku.“
Kiley sa nepokojne zasmiala. „Možno sa pripravuješ na veľký pád. Vôbec ma nepoznáš.“
„Nie, nie, to nerobím. A poznám ťa. Viem, čo vidím, keď sa pozriem do tvojich očí. Som s tebou spojený odkedy sme sa stretli.“ Povedal pred tým, než ju pobozkal.
Bozk bol jemným, len spojenie pier. Kiley sa uvoľnila pri prvom intímnom dotyku s jej druhom. Austin jej jazykom prešiel po spodnej pere než ju do nej uhryzol. Otvorila ústa, aby zalapala po dychu a on vkĺzol jazykom dnu.
Jej celé telo okamžite ožilo. Jeho chuť, korenistá a mužná, vybuchla v jej ústach a zastonala, keď ho objala rukami okolo krku. Dokázala vycítiť jeho vzrušenie a to spôsobilo, že ju celé telo bolelo potrebou. Jej nohavičky zachytávali tekutinu unikajúcu z jej pohlavia a posunula sa v jeho náručí v snahe zmierniť tlak.
Prerušil bozk a priložil svoje čelo k jej. „Bože, Kiley.“ Nemusel hovoriť nič viac. Vedela presne, čo tým myslí.
„Áno, Austin, pobozkaj ma znovu, potvrď ma ako svoju.“ Naliehala, vediac, že to bude buď teraz alebo nikdy.
Zavrčal a znovu spojil svoje ústa s jej. Tento krát prišla horúčava rýchlo. Jej hlava plávala s vášňou ktorú k nemu cítila, až sa pristihla, že sa v jeho lone rozkročila a jazdila na ňom.
„Vzrušená... potrebujem.“ lapala po dychu proti jeho perám. Páriaci inštinkt bol silný a ona s ním nechcela bojovať. Bola unavená z bojovania. V Austinovom náručí, v náručí svojho druha, mohla zabudnúť.
„Áno,“ súhlasil, jeho hlas bol tichý a chrapľavý. Vstal, zdvihnúc so sebou aj ju. Ovinula svoje nohy okolo jeho pása. „Spálňa?“
„Prvé dvere.“ Povedala mu, pred tým, než pritisla svoje pery na jeho krk. Sala a hrýzla jeho svalnatú pokožku, prechádzala po ňom jazykom ochutnávala svojho druha.
Jeho krčná tepna zapulzovala, keď venovala špeciálnu pozornosť tomuto miestu. Tam mala umiestniť svoje potvrdzovacie zahryznutie. Otestovala to miesto, jemne zahryzla ale neprerušila kožu. Zakopol pred tým než zosilnil svoje zovretie okolo nej.
„Neprestávaj.“ Prikázal jej, jeho dych sa krátil.
Kiley bola viac než šťastná, že počula tento príkaz. Prešiel k dverám spálne a otvoril ich zatiaľ čo ho hrýzla dolu po krku.
„Dobré, tvoje ústa sú také dobré.“  Povedal jej.
„Mmmm hmm.“ Zamrmlala.
Nezapli žiadne svetlo. Austin len nemotorne prešiel k posteli a spadol na ňu s ňou pod ním.
Kiley mu pretiahla tričko cez hlavu. Prešla rukami po jeho silných, širokých ramenách.
„Chcela som sa dotknúť tvojej nahej kože odkedy som ťa prvýkrát uvidela.“
Austin vzhliadol, keď jej dával dole topánky a ponožky. „Ja viem...ja viem...“
Porozumeli si rýchlo, ale aj tak trvalo dosť dlho preskúmať každý nový odhalený kúsok tela.
Keď znovu pokryl svojím telom to jej, Kiley sa chvela. Omotala svoje nohy vysoko za jeho chrbtom, cítiac jeho tvrdého, tečúceho vtáka na svojej kundičke.
„Prosím potrebujem ťa cítiť vnútri.“ Povedala mu bez dychu. Celé jej telo očervenelo a vedela, že keď bude dnu, nebude to trvať dlho.
Zastonal dlho a nahlas, takže ten zvuk naplnil celú izbu. Pomaly prirazil dnu, ale Kiley nechcela, aby bol jemný. Položila si nohy na matrac a zdvihnúc boky ho hlbšie pojala.
Jednohlasne zastonali.
„Do riti.“ Zvolal. „Tak tesná. Horúca a tesná.“
Kiley zaťala nechty do jeho ramien. „Hýb sa. Rýchlo.“
Vytiahol sa von pred tým, než znovu vrazil dnu.
„Áno, áno.“ Vykríkla. Kompletne ju vyplnil. Viac než jej telo. S ním hýbuc sa dnu a von, cítila spojenie duší. Jej zuby sa predĺžili, potreba označiť Austina bola silná.
„Bože...och, bože...“ opakoval. Jeho boky sa hýbali rýchlejšie a rýchlejšie.
Kiley bola bez slov. Jej hlava sa zmietala sem a tam na vankúši, keď sa prehýnala, aby vyšla v ústrety každému jeho prírazu. Jej telo sa triaslo, a ako pri výbuchu, rozletela sa na kúsky.
Matne počula samú seba vykríknuť, jeho chrapľavý výkrik nad ňou, než zaťala svoje zuby do jeho krku. Dokonca ani necítila jeho uhryznutie do jej ramena, keď sa navzájom označili. 

18 komentářů:

  1. Ďakujem za preklad a korekciu.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem krásne za celú 4 kapitolu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za překlad a korekci

    OdpovědětVymazat
  5. Knihomolka.36512. srpna 2014 11:45

    Díky za překlad

    OdpovědětVymazat
  6. Moc díky za překlad a korekturu. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  8. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé, díky za pokračování kapitoly.

    OdpovědětVymazat
  10. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  12. Ďakujem za preklad.

    OdpovědětVymazat
  13. Dekuji za dalsi kapitolku

    OdpovědětVymazat
  14. Dekuji za pokracovani ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Dekuji za dalsi preklad a korekci :-D

    OdpovědětVymazat