neděle 13. července 2014

Společné čtení - změna času

Tak jen v rychlosti,

pokec v kecálku musím posunout až na těch 19 - 20h, protože jsme se starou bandou zjistili, že nám prostě jiný den až do konce prázdnin nevyhovuje, a pak už kamarádka odjíždí na půl roku do zahraničí.
Takže máme akci Kulový blesk - všechno domluveno asi tak za 10min, všichni jsme si řekli, že se prostě musíme sejít, tak mi odpustě tu změnu.

Myslím, že kdybyste začali dříve beze mě, tak se taky nic nestane. Pokecat si o knize přeci zvládnete, já se budu snažit přijít co nejdřív, takže kdybych to náhodou stihla už na 19h, tak vám napíšu do vzkazníku, že už jsem v kecálku a netrpělivě na vás čekám :).

A jelikož se většinou těchto konverzací účastní hlavně překladatelky, se kterýma si píšu běžně, tak ostatní - myslím tím vy, čtenáři - máte možnost se jich na cokoliv zeptat - třeba vám prozradí i nějaké lahůdky z knihy, kterou právě překládají ;). Stačí si dodat trochu odvahy a zeptat se :)

Takže, já se zatím loučím, rychle fičím na sraz ať jsem co nejdříve doma - sraz v Kecálku mezi 19 - 20h :)

Díky za pochopení
Paty

Žádné komentáře:

Okomentovat