čtvrtek 10. července 2014

Paty / Anyara?

Milí čtenáři,
mám podobné dilema, jako nedávno Katuš, když se "přejmenovala" z Katulík na Katuš.

Už delší dobu mám se svou přezdívkou - Paty - problém. Lidé už mi říkali různě: Pájo, Paty, Pat, Papriko, Patri, Patriko (což nesnáším ze všeho nejvíc), dokonce si spousta lidí nemůže moje jméno zapamatovat, tak mi říkají Petro, Peti, nebo Pavlo, Pavli.

Před pár lety jsem četla sérii, kde se jedna z hlavních postav jmenovala Anyara a tehdy jsem se s ní naprosto ztotožnila. Kdo by si ji chtěl přečíst, tak je to od Briana Ruckleyho - Svět bez bohů - první díl se jmenuje Zrození zimy. Je to jedna z nejpochmurnějších fantasy sérií, co jsem kdy četla a rozhodně nekončí tak, jak bych si přála. Také to byla jedna z nejtěžších sérií, co jsem četla. Je tam spousta názvů a jmen, které jsem pomalu ani nebyla schopná vyslovit, ale naprosto mě uchvátila.
I když se více cítím jako Anyara, než Paty, tak mám pocit, že jsem se už zase posunula dál a chtělo by to novou přezdívku, ale nechci vám v tom zbytečně dělat binec, leda byste si sami vybrali nebo mi něco navrhli.

Proč to vůbec řeším tady na blogu? Myslím, že si takovou změnou každý z nás musí nutně projít nejméně jednou za život. Takže jistě chápete, jaké to je, když vás lidé oslovují tak, jak se vy necítíte.
No, uvidím jestli je vám to jedno nebo něco vymyslíte, kdyžtak prostě pro vás zůstanu Paty a nebudu to řešit.

Paty


3 komentáře:

  1. No, Paty... já jsem ten problém neřešila...spíše mi došlo, že Katulík už prostě nejsem. Sice je ve mně zachován a jsem ráda, že tam je, ale najednou mi to nepřišlo výstižné. A nechtěla jsem "přezdívku" typu Katka, Kača apod., protože tak už jsem oslovována byla a chtěla jsem něco originálnějšího, něco, co nemá každý a Katuš mi tak přišlo.

    Když tak nad tím uvažuju, tak jsem se nikdy úplně neztotožnila s žádnou postavou. Takže v tomto směru Ti neporadím. Za to ale vím, že ať se přejmenuješ jakkoli (třeba Brepta Výborná =P ), tak budu stát při Tobě a budu Tě mít ráda (ale nepřinutíš mě, abych ti říkala Brepta =D). Stejně Tě vždycky budu oslovovat "Páťo" =P =D.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím že přezdívka by měla vyplynout nějak tak sama od sebe, ale zároveň bys to měla být Ty takže si ji klidně změň tak aby tě vystihla - vždyť lidé si na úřadu jména změnit můžou tak proč ty bys nemohla změnit přezdívku ?

    Nicméně určitě počítej s tím, že ještě minimálně několik měsíců poté co si ji změníš ti budeme říkat Paty a někteří možná vždycky :D

    OdpovědětVymazat
  3. jak si psala, někdy je zapotřebí trocha změny, jelikož ale vím, že spousta lidí by v tom měla zmatek protože přece jenom přezdívky většinou vyplývají z jména tak možná bych navrhovala aby si ponechala první písmeno P a doplnila k tomu ten zbytek Anyara takže by z toho vzniklo = Panyara, možná tím lidi až tak moc nezmateš, když první písmeno tvého jména zůstane ale jak už tady bylo zmíněno výše, tak at se budeš jmenovat jak chceš my tě budeme mít vždy rádi a asi stejně vždy zůstaneš naše Paty :)

    OdpovědětVymazat