sobota 5. července 2014

Samotárka svorky - 2. kapitola 1/2





Hlava Austina Wintersa vystrelila dohora chvíľu pred tým, než sa ozvalo zaklopanie na dvere. Než sa otvorili už stál na nohách. Vôňa jeho družky do neho prudko narazila a on urobil krok vpred skôr než vôbec vstúpila.
Nevidel ju, ale zalapanie po dychu a ohromujúce emócie, ktoré cítil spôsobili, že sa mu roztriasli kolená. Jeho Beta a najlepší priateľ Colt ho schmatol za rameno.
Miestnosť stíchla, keď aj ostatný zaznamenali vôňu spárenia, ktorá naplnila miestnosť. Muž pred jeho družkou sa otočil a povedal niečo tak ticho, že to nemohol počuť.
Austin neznášal, že ten muž stojí medzi ním a jeho družkou. Zavrčanie sa dralo z hĺbky jeho hrdla a nebol spôsob ako to zastaviť. Muž sa na neho obzrel cez plece s výrazom, ktorý ho prekvapil.
Namiesto strachu z Alfy, jeho pohľad bol plný sympatie. Prikývol a ustúpil nabok. Austin okamžite pochopil. Výraz na tvári jeho družky bol plný paniky.
Pristúpil bližšie, uvoľňujúc Coltovu ruku, myslel len na to, aby upokojil svoju družku. Jej oči sa rozšírili a ustúpila o krok dozadu. Austin zastal, zmätený.
Počul ako si Tyler vzdychol pred tým, než si prečistil hrdlo. Bolo to ťažké, ale odtrhol pohľad od svojej družky a pozrel na druhú Alfu.
„Austin, s Graysonom si sa už stretol a toto je Kiley Palmerová.“ Predstavil ju.
Austin si nebol istý o čo ide. Tylerov pohľad sa mu snažil niečo naznačiť, ale nezachytil čo. Chcel prejsť cez miestnosť a zmocniť sa svojej družky. Prsty ho doslova svrbeli po tom, aby sa jej dotkol. Bola jeho družka, jeho jediná, a on nevedel, prečo všetci vyzerajú tak ustarane. Bol to dôvod na oslavu.
Tyler podišiel k nemu a potľapkal ho po ramene. „Kiley, toto je Austin Winters – môj veľmi dobrý priateľ a Alfa svorky na juhu.“
„Je veľmi nepokojná, keď sú naokolo nejaký premieňači, hlavne keď sú mocní.“ Zašepkal ticho Tyler. „Nepomáha ani, že si Alfa.“
Austin sa zamračil a pozrel späť na ženu. Ostala stŕpnutá vo dverách. Zhlboka sa nadýchol, nasávajúc jej vôňu. Bola premieňač. Viac a viac premieňačov našlo svoje družky medzi ľuďmi. Nevadilo mu to, ale niektorí z jeho priateľov mu povedali, aké ťažké je povedať svojim ľudským družkám o ich unikátnych schopnostiach. Kiley – to bolo meno jeho družky, Kiley je premieňač, takže to problém nebol.
Miestnosť bola plná členov oboch svoriek, jeho a Tylerovej. Odkedy sa stretnutie začalo, jediné, čo ho zaujímalo bolo, aby sa dostal k svojej družke. Ale ona bola nesvoja v prítomnosti premieňačov, byť v miestosti plnej premieňačov nebolo upokojujúce.
Tyler si musel uvedomiť to isté, pretože Alfa o chvíľu neskôr vydal rozkaz: „Páni, čo keby ste nám, prosím, dali minútku. Grayson vás zavedie k drinkom a som si istý, že v kuchyni máme nejaké občerstvenie.“
Tak rýchlo ako bolo možné, boli všetci na nohách a mierili ku dverám, Kiley pozrela späť na neho. Jej zámer bol jasný a Austin zbystril. Bude ju prenasledovať. Stretol sa priamo s jej pohľadom a snažil sa jej to naznačiť. Ak utečie, bude ju prenasledovať.
„Kiley...“ zvolal Tyler varovne.
Jej výraz sa nezmenil, ale balancovala na špičkách nohou.
„Kiley, rád by som sa s tebou porozprával. Dovolím Tylerovi zostať s tebou, ak by si chcela.“ Snažil sa Austin hovoriť jemne.
Zmätok a pochybnosti pokryli jej tvár. Zrejme si nebola istá, či mu má dôverovať. Miestnosť sa vyprázdnila a Austin sledoval ako ju Gray jemne postrčil dnu, aby mohol zatvoriť dvere.
Strach sa jej začal zmocňovať ako náhle s nimi ostala sama, všimol si Austin. Snažiac sa ju upokojiť si Austin sadol späť do kresla, v ktorom sedel predtým a ukázal na gauč. „Nechcela by si sa posadiť?“
Ostražito ho pozorovala, keď kráčala po miestnoti, tak aby nemusela prejsť priamo okolo neho. Tyler sa, k jeho úľave, postavil za neho a dal mu možnosť hovoriť len k nej.
Posadila sa. Príliš ďaleko, podľa jeho mienky, ale aspoň, že tvárou k nemu.
„Som si istý, že si rovnako šokovaná ako ja. Ale čakal som celý svoj život, aby som našiel svoju družku.“ Začal Austin vysvetľovať. „Je vážne skvelé spoznať ťa, Kiley.“
Kiley si hrýzla spodnú peru. „Ale ja nie som tvoja družka.“ Vyhŕkla.
Austin cítil ako mu spadla sánka a mal čo robiť, aby ostal sedieť. Keď sa spamätal, jeho hlas bol viac prísnejší, než zamýšľal. „Celkom určite si.“
Potriasla hlavou. „Nie, nie som.“
Austin sa naklonil dopredu. „Niet o tom pochýb a obaja to vieme. Ty si moja družka.“
Sklonila hlavu a Austin sledoval ako sa snažila upokojiť. Po pár minútach vzhliadla. Jej pohľad bol jasný a Austin mohol vidieť jej výsledok. Cítil sa byť na ňu hrdý, za to, že bola schopná ovládať svoje emócie. To bolo pre družku Alfy veľmi dôležité.
„Mýliš sa.“ Povedala smelo.
„Jeden z nás určite áno.“ Povedal takmer zavrčiac. „Aj členovia mojej svorky ťa uznali keď si vstúpila.“
„Svorka musí mať ten istý názor ako Alfa. Len nasledovali tvoje vedenie.“ Povedala mu so smutným úsmevom.
„Moja svorka nie. Môžu myslieť samostatne,“ tvrdil. „Aký Alfa by som to bol, keby som im nedovolil vytvoriť si vlastný názor?“
Povzdychla si.
„Zoznámiš sa s nimi a zistíš to sama, myslím. Svorka ťa zacítila ako družku ich Alfy.“
„Som si istá, že si skvelá Alfa,“ povedala mu. „Bohužiaľ v tejto chvíli sa nechcem pripojiť k žiadnej svorke, ani k tej tvojej.“
Austin si odfrkol. To nebol problém. „Môžeš sa pripojiť k mojej svorke, v poriadku.“
Otvorila ústa, ale on ju prerušil. „Nie je možné, aby družka Alfy nebola členkou svorky. To sa ešte nikdy nestalo.“ Informoval ju.
„Potom nie je možné, aby som bola tvojou družkou.“ Povedala ticho.
Austin vyskočil na nohy. Snažil sa byť pokojný. Vážne sa snažil. Ale toto bol jeho život a nemohol dovoliť, aby jedna vystrašená žena zahodila všetko, čo spolu mohli mať. Napriek jeho najlepším úmyslom, jeho emócie ovládli jeho lepšie ja. „Chceš ma zaprieť ako druha?“ spýtal sa nahlas.
Strhla sa dozadu.
„Odpovedz mi.“ Povedal, zatiaľ, čo sa nad ňou týčil. Ruky sa mu triasli tak veľmi, že si ich musel skryť do vreciek. Celý život čakal na družku – na jedinú osobu, ktorá by ho dopĺňala. Družka bola najhodnotnejšou a najviac milovanou osobou akú premieňač mohol mať. Jeho srdce sa lámalo, spýtal sa naposledy: „Odmietaš ma ako svojho druha?“




26 komentářů:

  1. Vau, je to skvělé dílo :) děkuju za překlad ;)

    OdpovědětVymazat
  2. moc děkuji, tak nám to skvěle začíná.

    OdpovědětVymazat
  3. Jezis tak to je neco. Uz jsem zvedava jak toto bude pikracovat dal. Moc dekuju za skvely preklad a korekturu :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  6. ďakujem za preklad .-)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda takový konec kapitoly,dík za skvělou práci :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za překlad a korekci

    OdpovědětVymazat
  10. Som zvedava na jej odpoved. Tesim sa na pokracovanie.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  12. Ďakujem za preklad :-D poprosila by som o zaslanie anglickej verzie na dandy0121@azet.sk.... vďaka :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Díky moc za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji za překlad! :-)
    D.

    OdpovědětVymazat
  16. Diky, diky, diky :-D

    OdpovědětVymazat