pondělí 2. června 2014

Společné čtení - Spider's Bite

Milí čtenáři,

včerejší pokec se docela vyvedl, s holkama jsem kecala přes dvě a půl hodiny a probraly jsme i spousty jiných věcí, než knihu. Opět připomínám, že tohle je šance pro vás, jak nás překladatelky lépe poznat, protože se pokecu vždy účastní minimálně dvě (minule dokonce čtyři), tak toho zkuste lépe využívat. ;)

Teď už ale k nové knize. Budeme probírat Spider's Bite, takže je na co se těšit :)
Bohužel jsem zjistila, že jsem téměř každý víkend někde - práce, dovolená, práce... no znáte to.
Což znamená, že jsem vybrala čtyři dny, kdy mám čas a hodila je do placu, s tím, že všední dny nebudeme moci začínat dříve, než v 18h.
Pokud by to byl moc velký problém, tak pište sem do komentářů a já se domluvím s holkama, aby pokec vedl někdo za mě, abyste nemuseli čekat, než dorazím z dovolené nebo budu mít čas. Léto mám poměrně vytížené a nejsem sama, tak uvidíme, jak na tom budou překlady. Je možné, že zase vyhlásíme nějaké překladatelské volno, tak ať s tím počítáte :)

Mějte se zatím famfárově
Paty

Žádné komentáře:

Okomentovat