sobota 7. června 2014

Území smečky - 6. kapitola




Verná svojmu slovu Tasha čakala v jeho izbe, keď Adam neskôr prišiel. Vstúpil a zamrzol pri pohľade na Tashu, ležiacu na jeho posteli kompletne nahú. Nohy mala doširoka otvorené a hrala sa so svojou sladkou vlhkou mačičkou.

„Možno by si mal zavrieť dvere skôr, než niekto príde,“ doberala si ho, prešla prstami na klitoris a trela ho. Zastonala, keď zabuchnutím zavrel dvere. Adam bojoval s vyzliekaním a zakopol, keď sa mu jedna nohavica omotala okolo členka.
Tasha sa zasmiala a začala sa hrať so svojimi prsami. „Rada vidím, že sa ponáhľaš. Ležím tu už celú večnosť. Musela som začať bez teba.“

Konečne nahý Adam vstal a prišiel k boku postele. „A kto ti dal povolenie dotýkať sa samej seba?“

Zahryzla si do pery, keď si stlačila jednu špicatú bradavku. „Nemyslím si, že som sa pýtala. Asi by som mala byť potrestaná.“

Ach, netuší do čoho sa dostala, pomyslel si šťastne Adam. Rýchlejšie, než aby ho mohla zastaviť, vzal obe jej zápästia a vtlačil ich nad jej hlavu do mäkkého matraca. Dráždil jej pery svojimi. „Zlé, zlé dievča. Čo len s tebou budem robiť.“


Tashine oči žiarili potešením, keď nad ňou prevzal kontrolu. „Čo len chceš.“ Odpovedala mu.

„Dobrá odpoveď, ale to už robím.“ Adam pobozkal jej líce potom druhé než sa pohol k jej čelu, očiam a brade. Snažila sa prehnúťsvoje telo, aby s ním získala kontakt, ale on ju nenechal.

„Pobozkaj ma.“ Prikázala mu.

Zatskal. „Možno to urobím...neskôr.“ Otočil ju na brucho tak rýchlo, že jej prekvapený vzdych uviazol v hrdle. „Teraz ti ukážem tvoj trest.“

Adam sa načiahol dole a vzal jej tričko z podľahy. Ľahko ho roztrhol napoly.

„Hej! Čo to robíš?“ spýtala sa, snažiac otočiť hlavou, aby videla.

„Uvidíš.“ Povedal jej, keď zdvihol jedno z jej zápästí. Nebránila sa, keď ju priväzoval k rámu postele. Než uviazal druhé zápästie, stlačil jej kožu a cítil zrýchliť jej pulz. „Páči sa ti to.“ Zasmial sa.

Keď boli jej ruky upevnené, zošuchol sa po jej tele až sa premiestnil k nohám postele. Vyselo tam jeho tričko tak ho vzal a roztrhol rovnako ako to spravil s tým jej. Tasha sa pod ním začala hýbať, čo sa ukázalo ako nápomocné. Bol schopný priviazať jej členky k spodnej časti rámu, použitím extra materiálu, pretože nebola dosť vysoká, aby dočiahla. Nechal jej nejaký priestor na pohyb, ale nie veľký.

„Čo budeš teraz robiť?“ pohodila vlasmi na bok. „Máš plán, však?“

Adam sa usmial, keď rukou plesol po jej peknom malom zadočku.

Vykríkla.

„Ó áno, miláčik, mám plán. Ako to pôjde odtiaľto určíš ty.“ Plesol druhú polovicu jej zadočka.

Tasha zasyčala a pokúsila sa pohnúť nohami. „To s trestom som hrala.“ Priznala sa.

„Ja nie.“ Štyri ďalšie razy pristála jeho ruka dole. Tasha sa hýbala ale nepovedala, aby prestal. Obkročil jej nohy a rukami masíroval jej ružový zadok. „Toto bolo za odvrávanie svojej Alfe.“ Uštipol ju. „Ďalšie budú za dotýkanie sa bez dovolenia.“ Rýchlo ju rukou pleskol ešte šesť krát. Strnula vo svojom obmedzení a vykríkla. Ale Adam bol – vlčí premienač, cítil jej vzrušenie. Použil dva prsty, aby vnikol medzi jej záhyby a rozotrel šťavy. „Och, ty moje zlé, zlé dievčatko. Tebe sa to páčilo.“

Tasha zastonala v odpoveď, keď pokračoval v jej dráždení. „Teraz ťa môžem pokefovať alebo...“ Pritisol svoje obalené prsty k jej malému otvoru na zadku.

„Och.“ Zastonala hlasno, keď vsunul len špičku jedného prstu.

„Páči sa ti to?“ spýtal sa vytiahnuc prst a vtlačiac ho späť o trochu hlbšie.

„Ach, ach.“
„Dobre.“ Adam sa opäť odtiahol ale pohol sa, aby proti nej zatlačil svojou erekciou. „Chcem si ťa vziať takto. Do pekla, bejby, chcem si ťa vziať každým spôsobom.“
„Umm Hmm.“ Ozvala sa tlmená odpoveď.
„Ale neurobím to.“ Pohol sa od nej a postavil sa vedľa postele. „Hneď.“
„Čože?“ zajačala a prudko otočila hlavou, aby na neho pozrela.
Niekoľko krát na neho zažmurkala a jej ústa sa zatvárali a otvárali. „Adam White, keď neprídeš do tejto postele a poriadne ma nepokefuješ, prisahám že... že ti ublížim.“ Hrozila mu.

Adam sa rozosmial a začal hladiť svojho vtáka. Bol tak tvrdý z túžby po nej, že bol pripravený v momente explodovať.
„Nežartujem.“ Vykríkla.

„Teraz, zlatko, by si sa mala utíšiť. Nechcela by si, aby ťa začula sestra a prišla zisťovať, čo sa deje, však?“

Zavrčala, slabé varovanie zo zadu jej hrdla.

„Prisahám, že keď ma rozviažeš budeš pykať ty.“ Stíšila svoj hlas ale stále sa vyhrážala.
„Nesľubuj, čo nemôžeš dodržať, miláčik.“ Povedal, potešený z nej. Myšlienka na to, že by bol zviazaný a spútaný pre jej potešenie, ho takmer prinútila explodovať. Stisol spodok svojej hriadele, aby kontroloval svoj žadoniaci penis.

Pohľad na jej tvár bol komický. Adam nemal pochýb, že vykoná, čo sľúbila ale užíval si sám seba. „Nemal som večeru, takže idem...“ Pohol sa od strany postele očakávajúc, že bude nadávať, aby zastavil, potom sa znovu usadil medzi jej nohy. „Hodovať.“

Sklonil hlavu a prešiel jazykom cez jej nabehnuté pohlavie. Tasha sa pod ním otriasla. Roztiahol jej pysky, zabodol jazyk dnu a naplnil svoje ústa jej krémom.

Tasha lapala po dychu a snažila sa k nemu pritlačiť. Jeho jazyk kmital vo vnútri nej. Použil jednu ruku, aby dráždil a štípal jej klitoris. Vyvrcholila s nízkym sexy zavrčaním, ale on stále neprestával. Olizoval jej vyvrcholenie, strčil dva prsty hlboko do jej hladnej mačičky. Steny jej vagíny ho zovreli a jeho penis poskočil v túžbe cítiť ju.

Čoskoro nebude inej možnosti len vyvrcholiť v nej alebo na posteľ. Ale ešte nie.

Hýbal jazykom a krúžil ním po jej zvraštenej dierke. Zatlačil dnu, jeho prsty stále pumpovali dnu a von z jej mačičky, než pridal ďalší prst súčasne s jazykom. Pracoval na jej zadnom otvore.

Pokrútila sa a prosila ho, aby si ju vzal. Pohol ústami a jazykom kmital po jej pevných guľatých polkách, keď vtlačil dva prsty do jej análu. Ó áno, vezme si ju takto.

Bola taká úzka, jeho prsty mali sotva priestor na to, aby sa hýbali. Roztiahol prsty, otvoriac ju širšie. Pridal sliny, aby nebol žiadny nepríjemný pocit, vložil tretí prst a ona vykríkla potrebou. Neschopný dlhšie sa držať späť, roztrhol putá, ktoré jej viazali členky. Ona stiahla nohy pod brucho, takže sa viac otvorila.

Adam ju schmatol za boky a nabodol ju na svoju ostrú hriadeľ jedným pomalým dlhým prírazom. Tasha vykríkla, stiahla sa okolo neho. Musel zaťat zuby, keď ho takmer poslala cez okraj. Padla tvárou dopredu na posteľ.

„Ešte som s tebou neskončil.“ Povedal jej pomaly sa vysúvajúc. Cítil otrasy v jej tele, keď sa hýbal centimeter po centimetri. Zasunul späť, tvrdo. „Nikto iný ti nikdy nebude stačiť.“

Vytiahol a zasunul.

„Ja, len ja.“ Pumpoval tvrdšie a rýchlejšie. „Si moja.“ Zatlačil tvrdšie. „Moja. Moja. Moja.“ Odriekal.

„Áno, Adam, áno.“ Vykríkla, keď vyvrcholila. Už sa viac nedržal späť. Uvoľnil sa, každý jeden príraz brutálnejší než ten posledný pokým nezavyl vo vlastnom uvoľnení a vystrekol do nej.

                                                                           ****

Tasha počula zastavenie vody v priľahlej kúpeľni a vzdychla rozkošou. Adam sa ponúkol, že ju odnesie do kúpeľne a okúpe ju, ale Tasha chcela ostať v posteli a vyhrievať sa v tom, čo sa pred chvíľou stalo. Bol to najlepší sex v jej živote. Prevrátila sa na bok, aby mohla vidieť na kúpelňové dvere. Bol to viac než sex. Bolo to všestravujúce erotické potešenie, o ktorom si bola istá, že ju zničilo pre všetkých ostatných. Ale ak bola pravda to, čo povedal Adam pri sexe, nebude mať nikoho iného. Bola jeho.

Jej srdce pri tej myšlienke zrýchlilo. Zatvorila oči a premýšľala o tom, že by mu patrila. Och, ako si priala, aby tomu mohla uveriť. Že si ju chce udržať. V niekoľkých krátkych dňoch sa doňho zamilovala. Ale ako vážne mohla brať vyhlásenie urobené počas sexu?
„Dolár za tvoje myšlienky.“

Prekvapená vzhliadla hore a uvidela ho opierať sa o zárubňu. Usmiala sa a nadvihla prikrývky, pozývajúc ho, aby sa k nej pridal. Spustil uterák zo svojho pása a odkryl tak svoj už tvrdý penis. Bol to krásny pohľad, stojací, ťažký a dlhý z jeho tela. Oblizla si pery, chcela ho ochutnať.

Vkĺzol vedľa nej, omotal okolo nej svoje ruky a pritiahol si ju bližšie. „Rovnako ako si myslím, že by som si užil, keby som vedel na čo myslíš práve teraz s tým zábleskom v tvojich očiach, chcem, aby si mi povedala, na čo si tak intenzívne myslela, keď som sa vrátil späť do izby.“ Trela si bradu rukou a pozrela mu do očí. Nikdy nebola zbabelec a nemienila s tým začínať teraz. Ak k nej necíti to isté je lepšie dozvedieť sa to teraz ako až keď sa vrátia späť na svoje územie.

„Milujem ťa.“ Vyriekla dve najdôležitejšie slová vo svojom živote a čakala.
Adamove obočie sa zdvihlo prekvapením ale nepovedal nič.
Tashino srdce pokleslo. „Zabudni, že som niečo povedala.“ Začala sa odťahovať ale jeho ruky spevnili zovretie okolo nej.
„Nič také nespravím.“ Zavrčal. „Myslela si to vážne?“
Pozerala sa po izbe, snažiac sa vymyslieť, čo by mu mala povedať.
Prevrátil ich, až pokiaľ nebola pod ním. „Pýtal som sa ťa, či si to myslela vážne.“
Vediac, že práve všetko pokazila, snažila sa zahnať slzy, ktoré jej hrozili.
„Povedala som to, alebo nie?“ vyštekla.


Adam pritlačil svoje ústa na jej tak silno, že cítila jeho zuby, ako jej dorezali pery. Otvorila ústa, aby mu to povedala, ale nedal jej šancu. Prešiel jej jazykom dnu, páriac sa s tým jej.

Tasha si nebola istá, čo to znamenalo, ale už len z pocitu jeho na nej a toho, že ju bozkával akoby mal svet skončiť, stačilo, aby bola znovu vzrušená. Kopala do prikrývok snažiac sa ich zhrnúť dole, aby sa mohla okolo neho omotať.

Jeho ruky sa pohli, aby jej pomohol, potom sa ponoril dnu. Žiadna predohra alebo nežnosti, len vstúpil do jej tela. Napokon opustil jej ústa, aby sa jej mohol pozrieť do očí. „Nikdy som neveril, že by si sa do mňa mohla zamilovať. Myslel som, že budem musieť bojovať, aby som ťa presvedčil.“

Pomaly sa vytiahol pred tým, než znovu vkĺzol späťdnu. „Nevieš aké ťažké pre mňa bolo nespáriť sa s tebou.“ Jej oči sa začali zatvárať, ale po jeho prehlásení sa rýchlo otvorili. „Čože?“
Kľakol si dozadu, pričom vzal jej telo so sebou, zdvíhajúc jej boky zatiaľ, čo jazdil. Tento uhol urobil každý príraz hlbším. „Milujem ťa, Tasha. Chcem ťa mať vo svojom živote naveky.“

Slzy tiekli z jej očí, ale nesnažila sa ich utrieť. Namiesto toho omotala svoje paže okolo jeho krku a zdvihla sa vyššie. Čistá radosť zaplavila jej srdce. Chcel ju. Nezáležalo už viac na tom, či bola pre neho dosť dobrá. Nechcela ho nechať odísť. Bol tak veľmi jej ako ona jeho. A chcela dokázať jemu a každému inému, že sa dokáže postarať o svojho druha. Muža, ktorého milovala.

Prevzala rytmus a jemne ho viedla. „Povedz to ešte raz.“

Prstami jej zovrel bradu. „Milujem ťa.“
Len tieto slová boli schopné preniesť ju cez okraj. Pomalý, jemný orgazmus zachvátil jej telo, keď sa chvela v jeho náručí.
Adam ju vzal za boky a prirážal rýchlejšie. „Milujem ťa.“ Zopakoval, uvoľniac do nej svoje semeno a uzatvárajúc ich osud.



Adam zastavil pred otcovými dverami. Počul dnu tlmené hlasy Christiana a Logana. Museli počuť alebo cítiť jeho príchod ale neznelo to tak. Aspoň, že tentokrát nešiel naslepo.
Jemne zaklopal na dvere, nechcel zobudiť nikoho iného v dome. Musel sa porozprávať s otcom a nebolo to niečo, čo by mohlo počkať. Po šuchotaní oblečenia a ktovie čoho ešte sa dvere pootvorili a Christianova hlava vykukla von.
„Adam,“ povedal prekvapene.
„Viem, že je neskoro ale chcel by som s tebou hovoriť, ak môžem.“ Nemyslel si, že by ho otec poslal preč.

Christian sa pozrel cez plece a potom znovu na neho. „No, je tu Logan.“

Adam pokrčil ramenami. Myslel vážne, čo povedal otcovi o vzťahu tých dvoch mužov. Teraz bol čas dokázať to. „Mne to nevadí, ak ani jemu. Vlastne, by bolo skvelé keby som sa o to mohol podeliť aj s ním.“

Christian otvoril dvere širšie, zjavne neistý, ale pustil svojho syna dnu. Logan sedel v nohách postele. Bolo zrejmé, že sa obaja muži poponáhľali, aby sa obliekli. Oblečenie oboch bolo pokrčené a nakrivo, plus jeho otec si zle zapol košeľu. Adam sa usmial na druhého muža a posadil sa na jedinú stoličku v izbe. „Ospravedlňujem sa, že som vás vyrušil tak neskoro, ale chcel som s vami dnes v noci hovoriť. Odchádzame zajtra.“

Christian si sadol vedľa Logana a zťažka si povzdychol.
„Dúfam, že sa necítiš, že musíš odísť.“ Povedal Logan. Adam si všimol, keď sa načiahol a uchopil Christianovu ruku.
Adam potriasol hlavou pred tým, než sa zoširoka usmial. „Je čas, aby som sa vrátil na svoje územie a k svojej práci. Našťastie mnohí z členov boli na dovolenke, takže som mohol odísť bez veľa kriku, ale chcel by som sa vrátiť domov.“

Obaja muži prikývli. „To je zrejme dobrý nápad.“ Povedal mu otec.
Teraz bol čas na veľké novinky. Adam sa zhlboka nadýchol. „Je tu toho viac.“
Christian viditeľne stŕpol.
„Požiadal som Tashu o spárenie sa so mnou a ona súhlasila. Chceme počkať, kým sa nevrátime naspäť na naše vlastné územie predtým, než sa pohneme vpred. Čo je hlavný dôvod, prečo sa tak ponáhľame s návratom.“

Christian vyskočil z postele rýchlo nasledovaný Loganom. „Och, synu! To je skvelé.“ Otec ho silno objal.
„Gratulujem.“ Pridal sa Logan s potlapkaním po chrbte.
„Vďaka. Chcem jej dať čas na naplánovanie obradu, ale musel som ti to povedať. Dúfam, že prídeš.“ Adam pocítil slzy v očiach a potiahol nosom. „Vlastne by som vás rád pozval oboch.“

„Oboch?“ spýtal sa Logan s nedôverou v hlase.
Adam k nemu natiahol ruku. Keď ju druhý muž prijal, Adam ju poriadne stisol. „Bol si v mojom živote odkedy si pamätám. Teraz si mi nielen vrátil späť otca ale urobil si ho šťastnejším než som ho videl za mnohé roky. Bude mi cťou ak budeš stáť vedľa mňa.“

Logan si preglgol než mu začali tiecť slzy. Christian si akurát utieral svoje vlastné oči a Adam to už nemohol vydržať dlhšie. „Oboch vás milujem. Milujem Tashu a Crystal. Nedokážem veriť tomu, že mám také šťastie. Prosím povedzte, že budete súčasťou obradu.“
„Áno,“ odpovedal napokon otec. „Áno, od nás oboch. Tiež ťa obaja milujeme.“













26 komentářů:

  1. Skvělé, díky za další kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  2. Super, díky za další kapitolu!! Mirka

    OdpovědětVymazat
  3. Tinka Tinn: perfektné :D moc dakujem baby :D

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za překlad. Trochu mě mrzí, že neni příběh Adamova otce a Logana.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé, díky za překlad a korekci. Doufám, že budete pokračovat dalšími díly série!

    OdpovědětVymazat
  7. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za překlad a korekci :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Knihomolka.3657. června 2014 16:10

    Díky za překlad

    OdpovědětVymazat
  10. Krása. Veľmi pekne ďakujem za super preklad. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  12. Díky moc za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vďaka za preklad.

    OdpovědětVymazat
  14. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji moc za skvělý překlad !

    OdpovědětVymazat
  16. Diky za dalsi kapitolu:-)

    OdpovědětVymazat