středa 18. června 2014

Fantómove túžby - 9. Kapitola



Carly predpokladala, že sa Dmitri na vlkolakove podpichovanie naježí, ale prekvapil ju smiechom.
„Nie že by som také pozvanie nevedel oceniť, ale my Neživý zvykneme také veci robiť radšej v súkromí.“ Strelil po nej darebáckym pohľadom. „Teda väčšinou.“
Čo to málo doparoma znamenať? Okrem zväzovania mal rád aj exhibicionizmus? A prečo sa jej tá myšlienka tak dotkla?


Keď sledovala ako Jason kráča priamo k nim, oblizla si pery. Muži si potriasli rukami a Carly sledovala vlniace sa nahé Jasonove svalstvo, na celom tom nádherne stavanom tele.
„Vidím to, drahá. Prakticky nad tým šteňaťom slintáš.“
Pri zvuku jeho hlasu v hlave zalapala po dychu, ale mohla potvrdiť, že Dmitri je všímavý. Už poznal jej srdce dostatočne na to aby vedel, že sa nezaujíma o nikoho iného ako o neho. Ale aj tak si nemohla pomôcť aby sa nepozrela, keď niekto predstavoval takú pastvu pre ženské oko.
„Netráp sa, dievčatko. Ja viem že máš chuť len na mňa.“ V myšlienkach cítila akési čerenie, podozrivé vírenie. „Ale musel by som byť mŕtvy aby som nevidel túto ukážku mužnosti. Keby som bol nejaký naničhodník, rád by som ho videl zo Sally.“
„Ale tá ide len s niekým, kto sa jej vyrovná.“
„Sally je policajtka, však?“
„Teraz je detektívka. A vojnová expertka. Vie ako funguje celé moje telo, pozná ho do detailov. Je dobrá. Ale všetko nad čím premýšľa je perverzné, je to šialená ženská. Dosť nebezpečná, dokázala by ma zdolať aj malíčkom. Tento chlapík, i keď vyzerá schopne, by za ňou bežal už len kvôli tomu.“
„Bezpochyby.“ Keď sa zdravil s Alfom vlkodlakov, viac z Dmitriho cítila ako videla, ako sa pokúša potlačiť zachechtanie. Otvoril kufor auta a muži sa vybrali dozadu, nechávajúc obe ženy osamote.
„Som Carly.“ Urobila prvý krok k skromne oblečenej dievčine, napriahnuc ruku, čo dúfala bude chápať ako priateľský pozdrav.
Dievča to tak vzalo, ale potom nahlas zavetrilo. Carly to už brala ako urážku, keď si uvedomila že hovorí s vlkolakom. Dievča mohlo pravdepodobne niečo zacítiť na jej nohách. Carly sa rozhodla čakať a potom uvidí. Nechcela Dmitrimu a týmto ľuďom robiť problémy.
„Ty si človek.“ Dievčina znela skutočne prekvapene.
„Hm… Áno.“ Carly celkom nevedela ako má odpovedať. „Len nedávno som sa sem presťahovala z Kalifornie. Ako sa voláš?“ Pokúšala sa znieť veselo, ale pri tomto čudnom rozhovore sa cítila neisto.
„Ach, som Amy. Pardon. Len som prekvapená. Že s niekým ako-“ Zahanbene sa zasekla.
„Myslela si s niekým ako Dmitri? Nesmrteľným? No, je to niečo čo ešte musíme v našom vzťahu doriešiť. Aby som bola úprimná, už len tá myšlienka ma desí ako samo peklo.“
Carly videla ako zareagovala a podľa všetkého povedala správnu vec. Amy sa uvoľnila a zrazu bola celá dychtivá po informáciách. Spýtala sa na Carlyn softvérový obchod a začali sa rozprávať o počítačoch.
Ukázalo sa, že Amy študuje na univerzite a ako hlavný program má počítače. Dokonca ju v druhom ročníku učil aj Dmitri, ale teraz sa už blížila k promóciám.
Muži sa k nim pripojili, každý niesol krabicu v ktorej niečo štrngalo a ako kráčali k domu, Carly si uvedomila že Dmitri na párty priniesol dve basy vína. Bol taký ohľaduplný muž.
Šli po chodníku k tomu veľkému domu a Amy šla vedľa Carly. Vrelo ich privítali, i keď Carly vnímali dosť rezervovanosti kvôli jej spojeniu s Dmitrim. Boli odmeraný až kým nepochopili že je smrteľná, respektíve, kým im to nevybafla Amy. Na chvíľu sa stala stredobodom pozornosti a našla si tu niekoľko priateľov.
Niektorý Amyniny boli tiež blázni do počítačov a najmenej hodinu hovorili o najnovšom hardvéri, zatiaľ čo Dmitri ju z rohu miestnosti sledoval, kde sa rozprával s vlkodlačím Alfom a niektorými vysokopostavenými weres.
Po niekoľkých pohároch vína sa tu cítila pohodlne, cez ich spojenie myslí mu položila otázku.
„Ešte sme o tom nehovorili, ale chcela by som pokračovať vo svojom podnikaní. Dlho a tvrdo som pracovala aby som dosiahla to čo mám dnes, nechcem sa toho vzdať.“
„Ja by som ťa nežiadal aby si sa toho vzdala, láska moja. Je to tvoje rozhodnutie.“
„No, len som rozmýšľala. Veľa týchto deciek má zručnosti, ktoré by sa mi hodili. Vadilo by ti, keby som niektorým ponúkla prácu?“
Dmitri sa zdal vážne prekvapený. „Vôbec nie. V skutočnosti si myslím, že sa staneš obľúbencom u ich Alfu. Väčšina z nich si nie je schopná tu v okolí nájsť prácu a pre weres je ťažké odísť od rodiny. Mnohý skončia v tunajších firmách, kde svoje vzdelanie nedokážu využiť. Tvoju ponuku by väčšina pravdepodobne privítala. Zmienim sa o tom pred Jasonom a uvidíme, čo si o tom bude myslieť.“
O niekoľko minút už mala Carly pre založenie nového ústredia plno pracovníkov. Nemá v úmysle cestovať, takže všetko presunie sem. Skutočne ju k tomu starému statku niečo priťahovalo a keď ho opúšťala necítila sa bezpečne. Ale teraz mala plán. Udrží si pobočku aj v Kalifornii – nemala srdce na to, aby niekomu dávala padáka, ale ústredie presunie sem. Všetko čo potrebuje je nájsť vhodné priestory.
„Alebo ešte lepšie – pristavaj ju k domu a pracuj doma. Na statku je veľa miesta. A ja nebudem namietať voči pracovnej čate vytvorenej z weres. Jason má stavebnú firmu, ktorá odvádza skutočne výbornú prácu. Ak bude vedieť že buduje niečo, kde jeho ľudia nájdu zamestnanie, stavím sa, že ti urobí aj dobrú cenu.“
„Je to ešte lepší nápad ako som čakala.“
Ani nenamietala že jej Dmitri vstúpil do myšlienok a prečítal si nad čím uvažuje. Kúsok po kúsku sa tomu viac a viac prispôsobovala a to ju vystrašilo. A tentoraz navyše začala ten rozhovor ona sama! Ale začínala v tom vidieť zreteľné výhody, bola schopná byť ticho a predsa s ním kedykoľvek hovoriť.
Väčšinu noci strávila s Amy a jej priateľmi, ich spoločnosť si úprimne vychutnávala. Dokonca si našli chvíľku na malá dievčenský rozhovor.
„Tak… ty a Jason?“ Carly nadvihla jedno obočie smerom k vodcovi svorky.
Ale Amy vyzerala prekvapene. „Ja a Alfa? Nie!“ Zasmiala sa. „Som len niečo ako Alfova zábavka.“
„Ach, pardon. Keď som vás dvoch videla vychádzať z lesa, tak som to predpokladala.“
„Nie. Bol len ku mne milý.“ S neúprimným úsmevom jej slová zamietla.
„Milý?“ Carly uvažovala nakoľko bolo dievča v lese teraz milé k nej.
„Zabudla som že si človek. Vieš, počas splnu je spájanie sa naliehavé… no… je to dosť intenzívne. Pri vytí sa zhromaždíme a potom si v tom všetci môžeme navzájom pomôcť. Keď ma Alfa v lese dnes večer dostihol, urobil mi tým veľkú láskavosť.“
„Nechápem to.“ Práve keď si už myslela, že veci už nemôžu byť čudnejšie, Amy na ňu zhodila túto bombu.
„No, čo by sa stalo na ľudskej strednej škole, ak by sa miestna hviezda zrazu rozhodla randiť s najpodivnejším dievčaťom na škole? Ľudia by jej zrazu začali venovať aj druhý pohľad, však? A dnešným lovom moja reputácia po Alfovom záujme podstatne vzrastie. Nabudúce sa možno v mojej blízkosti ocitne vhodnejší muž a ja neskončím ako obvykle – ako porazenec. Jason je dobrý Alfa. Keď o tom vie, tak takto pomáha mnohým mladým dievčatám.“
„Stavila by som sa, že to robí rád.“ Keď sa pozrela na zmieneného debilného Alfu, Carly si nemohla odpustiť odsudzujúci tón v hlase.
„Ach, nie! Všetko to zle chápeš Carly. On naozaj chce pomôcť. Porozmýšľaj o tom. Namiesto aby som bola jedným zo zúfalcov dnešného večera, budem vďaka Alfovi považovaná za prvotriednu. A ja ho za to mienim chrániť. Tým že si ma dnes zvolil – by nikdy nemohol byť mojim partnerom – takže zajtra nebudú žiadne špekulácie, či za ním mám v úmysle čmuchať ako ostatné fľandry, čo sa za ním vlečú celý jeho život. Vidíš? Pomohli sme jeden druhému.“
„Aj tak si myslím že vonku dostáva niečo viac, ale beriem ťa za slovo.“
„Carly, moja svorka má teraz len dve Alfove pobehlice.“ Ukázala na ne. Jedna bola neokrôchaná blondínka, volala sa dosť príhodne, Candy, a druhá bola staršia žena s večne zamračeným výrazom na tvári. „ Ak by sa niektorej podarilo Jasona uhnať a spojiť sa s ním, musela by som plniť príkazy jednej z nich.“
„Nemyslím si, že by k tomu mohol byť nejaký tvor prinútený.“
„Prinútený nie, nie úplne, ale dostatočne zúfalá osoba by mohla nájsť cestičku a prinútiť ho k tomu vo chvíľke slabosti. A akonáhle sme spárený, uviazneme tak do konca života. Nechcela by som vidieť Jasona pripútaného k jednej s tých žien, ale obe majú svoje plány a už nejakú dobu sa ho pokúšajú dostať. Počas splnu sme všetci veľmi zraniteľný. Dokonca aj Alfa. Byť s ním pre mňa nieje žiadna tragédia a ak ho to udrží v bezpečí od tých vyfintených fľandier, tak to udrží pred nimi v bezpečí aj mňa aj Alfu. Takže sme zvíťazili.“
„Až na tie ostatné dievčatá.“ Carly sa zachechtala. Tentoraz tú motiváciu pre príležitostný sex v lese pochopila.
Amy sa tiež zasmiala a tak ich o chvíľu našiel Dmitri, ktorý ju prišiel upozorniť na blížiacu sa chvíľu ich odchodu. Dohodli sa, že sa zastavia len na jednu-dve hodinky, zanechávajúc tak weres ich zábave.
Carly opustila párty s plánmi na ďalšie podnikanie, ktoré vyzerali skutočne skvele. S Amy sa už dohodla, že kým skončí školu bude pracovať na skrátený úväzok a Jason niekoho budúci týždeň pošle, aby odhadol prístavbu k domu.
Po zvyšok noci sa milovali a keď ju Dmitri pred svitaním opustil, odchádzal s úsmevom.

Po zvyšok týždňa pracovala na plánovaní podnikania a tiež na stavebných plánoch. Veci sa dali do pohybu, ale stále si s Dmitrim dokázali vyčleniť čas aj sami pre seba. Sedel pri nej a sledovali filmy, alebo sa len tak rozprávali. Niekedy ju vzal von do mesta. Boli na niekoľkých koncertoch, dokonca aj na niekoľkých večeriach v miestnej reštaurácii a zúčastnili sa aj hry na univerzite. Milovala chodiť s ním von. Cítila sa ako na rande, ale tu už nebola žiadna neistota. Vedela že ju Dmitri miluje a vedela, že to bude naveky. Ešte nikdy sa vo vzťahu necítila tak isto, ani pri žiadnom mužovi. Pomaly ale isto ju vyťahoval z jej samotárskej škrupiny a ona ho preto milovala a aj pre jeho trpezlivosť.
Už nevyťahoval tému o zdieľaní mysle, ani o premene na upírku. Ešte nebola pripravený vydať sa týmto smerom, ale Dmitri viedol ten boj víťazne, rozbíjal jej obranu a nútil ju ľúbiť ho viac a viac. Jeho trpezlivosť bola dar, jeho vášeň potešenie.
„Mala by si ma spomenúť svojim priateľkám,“ povedal Dmitri z čista-jasna, keď sa usadili za obrusom pokrytý stôl. „Bolo by pekné dať im možnosť zvyknúť si na myšlienku, že sa ti v živote objavil nejaký muž.“ Vzal ju na večeru do jedného útulného bystra neďaleko školy. Kým on pil opojné bugundské, ona jedla a kým ju sledoval cítila viac, než len chuť jej hovädzieho medailónku.
Tak veľmi ho milovala. Bol tým najlepším čo ju mohlo stretnúť, ale ešte stále mala obavy.
On bude žiť navždy a ona… no, nevie čo by chcela. Bolo to len jedným z hlavolamov v jej mysli, zblázni sa z toho.
„Telefonujeme si každý deň, ale najbližšie keď budem s niektorou hovoriť, zmienim sa o tebe. Myslím, že to pochopia.“ Keď si odchlipla z vody, zasmiala sa. „Vždy chceli vedieť či som niekoho stretla a vždy začnú požadovať podrobnosti – hlavne Sally. Neexistuje spôsob ako sa jej vyhnúť a ponechať si nejaké to tajomstvo.“
„Dobre. Ja som hovoril s Marcom a Atticom, tých už poznáš.“
„Vymieňali ste si skúsenosti?“ Nebola si istá či sa jej páči myšlienka, že Dmitri pozná manželov jej priateliek tak dobre.
„Obaja nám gratulujú a prajú všetko dobré. Carly,“ stíšil hlas. „Je niečo na čo by som sa ťa chcel oficiálne spýtať a myslím, že teraz jej na to perfektná príležitosť.“
Keď siahol do vrecka a vytiahol malú zamatovú krabičku, zalapala po dychu. Vyzerala staro, nie ako niečo čo kúpil v modernom klenotníctve, ale niečo čo vlastnil už veľmi dlho.
„Dostal som ho od mojej sesternice, v tom čase bola cárovnou. Chcem aby si to mala, bez ohľadu na tvoju odpoveď.“ Otvoril krabičku a Carly bola na okamih ohromená zábleskom veľkého, šikmo rezaného zafíru v tej najčistejšej zelenomodrej farbe, obklopeného radou blyštiacich sa diamantov. Prsteň bol starožitný a ľahko sa dalo veriť tomu, že ho nosil niekto z kráľovskej rodiny. Bol elegantný a nádherný, s delikátnymi líniami dávno zabudnutej éry. Milovala ho. Ale jeho slová ju vrátili späť, pátravo k nemu dvihla oči.
„Akú otázku?“
Priamo tam, v tlmene osvetlene reštaurácii klesol na jedno koleno. „Carmelita, vezmeš si ma?“
Onemela, len na neho civela. Bola to tá najromantickejšia vec, aká sa jej kedy stala. Tmavá miestnosť, tichý kút kde na nich bolo vidieť len veľmi málo, chutné jedlo zo sviečkami a najkrajší muž akého kedy videla, kľačiac pred ňou ako nejaký staromódny rytier, žiadajúc ju, aby si ho vzala.
Jediná zlá vec bol strach, ktorý sa jej pomaly vsakoval do srdca. Bála sa že on bude žiť navždy, zatiaľ čo ona zostarne a zomrie. Druhá možnosť bolo niečo, čo si nevedela celkom predstaviť. Myšlienka na život naveky, pijúc krv aby mohla žiť a už nikdy nevidieť slnečné svetlo ju vystrašilo vždy, keď si na to pomyslela.
Ale jeho veselý pohľad jej aj bez slov povedal, že jej strachu rozumie. Cítila uistenie ktoré jej vyslal cez spojenie do mysle, ktoré na jej požiadanie nechal otvorené len čiastočne. Bol k nej tak láskavý. Ukázal jej najlepšie milovanie v živote, staral sa o ňu ako o kráľovnú a rešpektoval jej priania, dokonca aj keď vedela ako veľmi po plnom zdieľaní mysle prahol. Bol tým najlepším čo ju v živote stretlo. Tak akú inú odpoveď by mu mohla dať?
„Áno, Dmitri.“ Po usmievajúcej tvári sa jej skotúľali slzy. „Áno, vezmem si ťa.“
Spustila sa dolu a pripojila sa k nemu na podlahu, v objatí ju zdvihol a usadil ju na jej miesto. Bola si vedomá, že sú okolo nich ľudia. Mal schopnosti aby ich od nich odvrátil, ľahko im mohol zmanipulovať mysle.
Ale ona vedela, že by tú silu nikdy nepoužil voči nej. Toto bolo jej rozhodnutie, úplne, ako sa sluší a patrí. Milovala ho zato a ešte pre veľa iných vecí.
Natiahol sa a navliekol jej na prst ten úžasný starožitný prsteň. Usmial sa, zdvihol si jej ruku k perám a pobozkal ju tak sladko, že ju oberal o dych.
„Milujem ťa viac ako čokoľvek iné na svete, Carly. Urobila si ma tým najšťastnejším mužom.“
„Tiež ťa milujem, Dmitri.“


24 komentářů:

  1. Mockrát děkuji za překlad kapitoly.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé, díky moc za další pokračování.

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné - ďakujem za preklad a korekciu, a som zvedavá kedy sa rozhodne stať nesmrteľnou.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc za další skvělou kapitolu a nemůžu se dočkat pokračování :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  7. Vďaka za preklad a korekciu... uz sa teším na pokračovanie. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za skvělý překlad !

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za překlad

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za překlad a korekci, za pravidelné zveřejňování dalších kapitol. Jste zlatíčka!

    OdpovědětVymazat
  12. Jste všichni perfektní ! ! ! Díky moc za překlad a korekci ! ! !

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné,dík za vaši skvělou práci :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ďakujem za super preklad aj korekciu.

    OdpovědětVymazat
  15. Tinka Tinn: dakujem za dalsiu super cast :D

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  17. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Úžasné, děkuju.

    OdpovědětVymazat