středa 25. června 2014

Fantómove túžby - 10. Kapitola



Carly sa omámene vznášala po dome, pokúšajúc sa sústrediť na e-maili a chod obchodu. Asi napoludnie jej zúfalo volali zo školy a ona musela ísť skontrolovať pripojenie. Nasadla do auta a zamierila do školy, všimla si že sneží ale veď mala silné SUV. Cez toľko snehu v pohode prejde.


 „Carly!“ Zobudil sa spotený, vedel že sa jeho družke stalo niečo hrozné. Hneď ako slnko zapadlo pretransformoval sa a vzlietol hore. Do nemocnice letel krkolomnou rýchlosťou, rýchlo vošiel a hľadal cestu k jej izbe. Bola sama a v zlom stave. Bola napojená na množstvo trubičiek vedúcich do jej útleho tela a pri tom pohľade ho zabolelo srdce.
„Carly.“ Zašepkal potichu, vzal jej malé ruky do svojich vlastných.
„Dmitri. Si tu.“
„Budem pri tebe vždy keď ma budeš potrebovať. Ako sa cítiš.“
„Ako by ma prešlo nákladné auto. Ach áno, veď to sa aj stalo.“ Dokonca aj keď mala bolesti pokúšala sa vtipkovať a dotknúť sa ho. Bola taká statočná. Taká silná. Ale tak krehká a tak… smrteľná.
„Láska moja, neznesiem pohľad na to keď si zranená. Ak by som mohol vzal by som si všetku bolesť na seba.“ Zaklial. „Ale ty vieš že nemôžem. Ľahko by som ťa mohol prinútiť byť ako ja. Proces premeny by ti zahojil všetky zranenia a priniesol ti nesmrteľný život, bez teba by som už nedokázal žiť. Každopádne by sme spolu mohli stráviť každý jeden nesmrteľný deň.“ Chytil ju za ruku. „Ale nedonútim ťa k tomu. Ty sama sa musíš rozhodnúť.“
Nepovedal jej že bez jeho uhryznutia pravdepodobne zomrie. Chcel aby si sama vybrala, on či slnko. To by jeho zamrznuté srdce oslobodilo.
Kým sa nad tým zamýšľala, Dmitri zadržiaval dych. V očiach naplnených bolesťou videl že uvažuje, videl tam strach a zo všetkého najviac lásku.
„Viac než slnko chcem stráviť večnosť s tebou Dmitri. Bez slnka môžem žiť, ale bez teba nie.“
Pevne ju držal, z očí mu stiekli krvavé slzy. „Ja to cítim rovnako.“
Zo snehovobielej postele si ju jemne stiahol na hruď a pritúlil sa jej k hrdlu. Cítil ako sa mu tesáky vysúvajú, dlhé a hladké a zahryzol sa jej do tepny. Stiahol sa späť až keď ju vysal takmer do sucha. Bola tak chutná, tak dokonalá. Ako len jej chuť miloval. Ako len miloval ju. Zubami si zahryzol do zápästia a priložil ho k jej vyprahnutým perám, masírujúc jej krk aby jej pomohol lepšie prehĺtať.
Keď sa kŕmila jeho krvou, jeho životnou esenciou, jej úplne bledá pokožka začala naberať trochu farby. Aby sa úplne zahojila bude potrebovať trochu času, ale už vedel že prežije. Budú spolu zdieľať celú večnosť, zatiaľ čo on ju bude zaúčať do života v temnote. Bude s ním už navždy.
Keď sa dostatočne nakŕmila, jemne odtiahol zápästie a jazykom si zahojil rany. Potreboval aby sa túto noc nakŕmila viackrát, len tak mohol zabezpečiť, že bude úplne v poriadku. Teraz mu jej spánok potvrdil, že jej telo už podstúpilo ohromnú zmenu vedúcu k jej nesmrteľnosti.

Dmitri opustil jej nemocničné lôžko, ale nešiel ďaleko. Bolo veľa práce ktorú bolo treba urobiť a k tomu veľmi málo času. Po prvé musí zameniť záznamy, aby neupozornili na jej rýchle zotavenie a prepustenie ešte dnes v noci. Našiel niekoľko zamestnancov, ktorým potreboval zmeniť spomienky, o to sa aj v momente postaral. Taktiež si musel nájsť čas, aby sa za najbližším rohom trošku nakŕmil od neznámeho smrteľníka. To mu rýchlo vrátilo silu a opustil ho bez akýchkoľvek spomienok na neho.
Behom hodiny bol späť v izbe, odpojil ju od monitorov, vzal ju do náručia a cez okno piateho poschodia opustili miestnosť. Premena prišla rýchlo, už ako obrovský šupinatý drak roztiahol krídla. Ako temný fantóm vzlietol do tmavej nočnej oblohy. Ak by tam aj v tomto čase bolo niekoľko ľudí, on bol sám o sebe temnota. Nikto ho nemohol vidieť. A ani ju, veď bola schovaná v jeho tesnom objatí.
Vzal ju do spálne, o dve poschodia nižšie pod jej vlastnou spálňou v dome nad zemou. Jemne ju položil do mäkkých obliečok jeho postele a zakryl ju prikrývkou.
Posadil sa na stoličku vedľa postele a pozoroval ju ako spí, tak ako už veľa krát predtým. Ešte sa neodvažoval podeliť sa s ňou o posteľ. Ešte stále bola v procese hojenia a premeny, telo ju pri tej reformácii musí bolieť. Starostlivo ju strážil a dával pozor na každý čo i len malý náznak nepohodlia. Až keď jej bude znovu dobre, potom si ľahne na voľné miesto po jej boku a tak to bude na večné veky. To boli okamihy na ktoré sa tešil každou bunkou svojho tela.

Keď sa Carly prebudila, mala v očiach slzy. Izba bola tmavšia ako si pamätala a jej myseľ bola zmätená, telo ju bolelo takým zvláštnym, novým spôsobom. Všimla si ako ju zo stoličky vedľa postele pozorujú niečie oči. Prenikol ňou pocit déja vu, akoby si spomenula na sen, ktorý už kedysi snívala.
„Dmitri? Si to ty?“
Tmu zrazu osvetlilo svetlo sviečok, čo jej trochu podráždilo oči.
„Som tu, láska moja.“
Naklonil sa bližšie k nej, oči mu zahrievalo žiarivé svetlo sviečok, akoby ožili vlastným teplom a vťahovali ho dovnútra jeho dúhoviek. Bol taký nádherný. Bol jej zázrakom.
„Sníva sa mi?“
Natiahol sa k nej a objal ju, jemne ju obalil svojou silou. Perami sa jej zanoril do krku, skĺzol jej nimi k čeľusti a pátral až ku kútiku jej úst, vtom sa k nim úplne pritisol v bozku, jazykom sa agresívne zanoril do jej hlbín. Krv sa jej rozbúrila a divo jej búšila v ušiach. Telo reagovalo akosi zvláštne.
Dmitri ju bozkával dlho a hlboko, v zuboch cítila bolesť, zdalo sa akoby jej v ústach rástli. Stiahol sa, fascinujúc jej zmysly keď sa presunul a oblizol ju na tepne, vlastnými zubami ju škrabkal hore-dolu v rovnakom rytme ako jej pravidelne pulzovalo v škáročke.
„Si hladná, láska moja?“ Zavrčal jej jeho hlas do ucha.
„Pažravá.“
„Pamätáš si čo si mi povedala v nemocnici? Že by si bola radšej naveky mojou nevestou ako znovu stála na slnku?“
Keď prikývla stiahol sa a stretol sa z jej pohľadom. „Tak to bola tá najkrajšia vec akú si mi kedy povedala.“
Dovolil jej vidieť slzy, ktoré sa mu nahromadili v očiach. Trošku sa nadvihla aby mu ich zbozkávala. Bol taký nežný človek, tak silný muž s nádherným srdcom.
„Myslela som vážne každé jedno slovo.“ Znovu ju pobozkal a ona znovu v zuboch pocítila ten zvláštny tlak. „Dmitri.“ Odtiahla sa, hlas jej znel šokovane. „Čo sa to so mnou deje?“
Jeho výraz ju zahrial zvnútra a netrvalo dlho kým jej strach utíšil. Jedným prstom jej zvodne obkrúžil pery, vnoriac ho dnu aby odskúšal ostrosť jej nových tesákov.
„Stávaš sa tým kým som aj ja, láska. Neboj sa. Po prvý krát sa ti vysúvajú tesáky.“
„Tesáky?“ Žasla, potom sa zasmiala. Keď sa jej na to spýtal, skutočne nemyslela na to, čo to znamená byť upírom. Zrazu bolo všetko až priveľmi skutočné a vážne to bolo super. „Budem môcť nimi hrýzť?“
„Len mňa, láska moja.“ Jeho oči boli smrteľne vážne. „Ja ti poskytnem všetko čo budeš potrebovať.“
Ako to dopovedal strhol z nej prikrývku a vyšplhal sa na posteľ. Pod ňou bola nahá, pripravená len pre neho. Rýchlo sa posunul a zhodil zo seba oblečenie, roztiahol jej stehná a tvrdým penisom sa k nej pritisol. Keď sa na tom mieste usalašil, bola už viac ako len ochotná, jedno krátke odskúšanie mu na tvári vyčarilo úsmev plný mužského uspokojenia, našiel ju vlhkú a pripravenú.
Zo zastonaním do nej vrazil, tesáky sa mu v žiare sviečok len tak blyšťali. Prevalil sa, aby sa ocitla nad ním a odkryl jej svoje hrdlo.
„Zober si ma, láska moja. Zober si všetko!“
Carly sa predklonila a dovolila svojim novým inštinktom vziať si čo chcú. Jej telo na ňom divoko jazdilo a ona mu jazykom prešla po hrdle, zastavila sa na silno pulzujúcom mieste tesne pod uchom. S mučivým hladom zaborila svoje novovytvorené tesáky do jeho mäsa, najskôr len jemne, potom keď jej jazyk zasiahol prúd jeho sladkej, meďnatej krvi pritlačila tvrdšie. Bola to ambrózia. Bolo to nebo. Jeho láska jej napĺňala všetky zmysly.
Ďalej sa na ňom pohybovala, cítila blížiace sa vyvrcholenie, ich spojenie tiel a po prvý krát aj ich duší. A v srdci vedela, že to tak bude odteraz už navždy. Nikdy sa už nerozdelia.
Prešla mu jazykom po rane, uzatvárajúc ju inštinktívnym pohladením svojich úst. Po vyvrcholení na ňom odpočívala, s jeho penisom stále hlboko vo svojom vnútri, i keď trochu zmäknutým. Vedela nad čím uvažuje a táto chvíľa pokojného spojenia bolo pre ňu vzácna.
„Ty si zázrak, láska moja.“ Jeho spokojné zamručanie jej rozochvelo celé telo, ako aj jej čerstvo vylepšené zmysly.
„Nie, Dmitri, to ty.“ Drobnými bozkami mu vybozkávala hruď. „Nikdy som si nemyslela, že by som sa mohla takto cítiť. Nikdy som si nemyslela, že by som sa do niekoho mohla zahryznúť.“ Keď ju pohladil po chrbte, zachichotala sa. „Ale milujem ťa. Urobím čokoľvek na svete, len aby som mohla zostať s tebou.“
„Si moja nevesta, Carly.“ Trochu sa nadvihol, aby sa mohol stretnúť z jej pohľadom. „Vždy budeme spolu. Teraz a naveky.“
Jej úsmev bol žiarivejší ako slnko. „Teraz a naveky.“


***KONIEC***


32 komentářů:

  1. Děkuji za překlad celé knížky. Hrozně se mi příběh líbil.

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, díky za poslední kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Vđaka za skvelé ukončenie. Môžem sa tešiť na pokračovanie?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, už je dlhšie doprekladaný celý diel, ale žial akosi mi stále stojí na 1 korekture...:-( a ešte musí prejsť jednou ďalšou - snáď na ňu bude mať druhá slečna viac času :-). takže dievčatá, prosím o trošku trpezlivosti...

      Vymazat
  6. Díky za překlad a korekturu.

    OdpovědětVymazat
  7. Dakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  8. No konečne ja keby som mohla byť nesmrteľná siahnem po tom všetkými desiatimi :) Perfektné ako vždy Díky za preklad a korektúru a všetko okolo toho :D

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za překlad celé knihy už se těším na pokračování.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za překlad a korekci ! ! !

    OdpovědětVymazat
  11. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  13. Moc děkuji za překlad a korekci,těším se na pokračování :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tinka Tinn: ďakujem za ďalší skvelý preklad :D A už sa naozaj neviem dočkať pokračovania :D
    Baby ešte raz - veľká vďaka za vašu super prácu :D

    OdpovědětVymazat
  15. Vďaka za preklad aj korekciu.Ste super!

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  17. diky za preklad celej knihy ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Dík za váši práci ,jste skvělí :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji moc za skvělý překlad ! viki

    OdpovědětVymazat
  20. Moc děkuji překladatelce i korektorce za překlad knihy a moc se těším na další pokračování!!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Ďakujem za preklad a korektúru tejto skvelej knihy :-) Teším sa na pokračovanie :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuju moc za překlad a korekci. Úžasná knížka. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Díky moc za skvělý překlad a korekturu. Těším se na další díl :)

    OdpovědětVymazat
  24. Srdečná vďaka za preklad i korektúru tretej serie!!! :))

    OdpovědětVymazat