pondělí 9. června 2014

Špinavá krev - 18. Kapitola




Keď sme sa po škole dostali k Jackovi, na príjazdovej ceste bolo jedno auto navyše. Než som sa mohla na to spýtať Wesa, Jack a Fee sa objavili spoza rohu, sprevádzaní aristokratickou ženou, ktorú som videla na stretnutí Sporu. Rozprávali sa a smiali sa, pritom Jackov dunivý hlas prehlušil obe ženy. Wes do mňa štuchol, vykročiac smerom k domu.

„Och, tu ste,“ zvolala Fee, prichádzajúc k nám.
Wes sa uškrnul, ale jeho výraz sa zmenil predtým, než sa otočil späť k nim. „Čo sa deje?“
„Ale nič, Vera posilňuje hliadky,“ povedala Fee.
„Je všetko v poriadku?“ spýtal sa Wes.
„Všetko v pohode,“ uistila ho Vera. „Len rutinné kontroly.“ Usmiala sa na mňa. „Tara, nemyslím si, že sme boli oficiálne predstavené.“
Fee sa ospravedlňujúco usmiala a potom ukázala na mňa. „Áno, skoro som zabudla. Tara, toto je Vera Gallagherová. Je členkou Sporu. Vera, TaraGodfreyová.“
Usmiala sa, gesto, ktoré sa nedotklo jej očí a natiahla ruku. „Potešenie spoznať ťa, Tara. Veľa som o tebe počula.“
Prijala som jej ruku, pomaly ňou potriasla, snažiac sa nejako si vysvetliť divný výraz, ktorý mala pred sekundou. „Teší ma,“ odpovedala som.
„Jack a Fee mi povedali, že si vo všetkom tomto nová. Žiadny tréning, ale napriek tomu sa ti podarilo premôcť vlkolaka. Pôsobivé,“ povedala.
„Vďaka,“ zamrmlala som a premýšľala, prečo jej slová boli cítiť urážkou, keď bol zamýšľaný kompliment. „Myslím, že to boli reflexy.“
„Hmm.“ Zamračila sa. „Bola si schopná určiť niečo viac z tvojho Lovcovského dedičstva?“ spýtala sa, oči ostré, keď pozorovala moju tvár.
„Ehm, nie tak celkom.“ Začínala som sa cítiť trochu nesvoja, akoby hľadala niečo, na čo som jej nedala povolenie, aby to videla.
Konečne sa zdalo, že si ostatní všimli Verinu kontrolu nado mnou. Wes sa na mňa pozrel a potom ostro späť na Veru. Fee a Jack vyzerali byť viac v pohode, ale s očakávaním sledovali Veru. Trápne ticho sa vyparilo.
„No,“ povedala Vera, „daj nám vedieť, či ti môžeme pomôcť.“
Hustota vzduchu akoby sa vyparila a všetci si vydýchli. Prikývla som. Nebola som si istá, čo sa práve stalo, ale bola som rada, že to skončilo.
„Vera je Lovec, Tara. Ak budeš niečo potrebovať, je tu, aby ti pomohla,“ povedala Fee.
„Vďaka,“ zamrmlala som, istá si tým, že za ňou asi nepôjdem s veľa vecami.
Tí traja postupovali ďalej, smerom k Verinmu autu a Wes ma viedol dovnútra.
„Čo to bolo?“ spýtala som sa, keď sme boli sami v dome. Neodpovedal, len pokračoval v chôdzi, až do obývačky, a ja za ním. „Wes?“
Zastavil sa pred knižnicou, ruky si vopchal do vreciek a otočil sa čelom ku mne. Vyzeral rovnako zmätený ako ja a rovnako stratený v myšlienkach. „Úprimne povedané, neviem.“
„Ale niečo tušíš.“
„Vera je veľmi... intuitívna. Je to akýsi dar. Niekedy proste niečo vie a niekedy zachytí niečo ako náčrt niečoho bez podrobností o tom, ako to zapadá do celkového obrazu.“
„To je to, čo sa jej práve stalo so mnou?“
„Možno.“ Vyzeral obozretný.
„A? Nemôžeš sa jej spýtať?“
Zavrtel hlavou. „Vera je veľmi zásadová. Nebude zdieľať to, čo videla, s nikým iným okrem Jacka a Fee. Potom sa spoločne rozhodnú, či by to mali povedať aj nám ostatným.“
„Ak je to omne, myslím, že mám právo vedieť o tom.“
„Vera to tak nemusí nutne vidieť.“ Bol ku mne otočený chrbtom, takže som nevidela jeho tvár, ale jeho hlas bol tvrdý a zase som cítila, akoby som narazila do steny z informácií, ktoré predo mnou zamlčiaval.
Povzdychla som si, vediac, že sa nikam nedostanem, aj keby som sa o to pokúšala. „Prečo Jack a Fee?“
„Sú to vodcovia Sporu a reprezentujú vlkolačiu časť našej skupiny. Vera reprezentuje Lovcov.“
„Takže sú niečo ako členovia predstavenstva alebo tak niečo?“
„Tak nejako.“
Vchodové dvere sa otvorili a zavreli a Jack sa objavil na prahu. „Čas na tréning. Si pripravená?“ spýtal sa, pozerajúc na mňa.
„Pripravená,“ povedala som, naposledy sa pozrúc na Wesa predtým, než som nasledovala Jacka von.



10 komentářů:

  1. Díky moc za pokračování a těším se na další kapitolu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za překlad! :-)
    D.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dík za další kapitolku :-)

    OdpovědětVymazat