neděle 25. května 2014

Rozesílání mailů

Milí čtenáři,



stále se objevují komentáře nebo maily typu "Poslal jsem si žádost na mail a nic mi nepřišlo".
Jo, tak to se taky není čemu divit, když si žádáte o knihy, které prostě NEJSOU hotové a NEJSOU zapsané v seznamu "Ke stažení" - jedinou výjimkou je Spider's Bite u kterého jsem se omlouvala, že jsem to tam napsala dříve a nestihla to upravit, pak jsem byla nemocná, pak jsem zase byla pořád v práci a teď jsem pro změnu na antibioticích. U této knihy jsem ale také psala snad všem novinkářům, že ji rozešlu hned jak bude hotová a další info jsem o tom psala v jiném info článku.

Ovšem taky se zkuste zamyslet, zda je chyba na naší straně, nebo na té vaší. Protože mi chodí spousta mailů, které jsou nesrozumitelné nebo ve špatném formátu. Takové automaticky nechávám na vyřízení až naposled, abych se nerozčilovala hned na začátku nad nechápavostí některých lidí. (Jako vážně... je tak těžké napsat správně jeden mail? Ještě k tomu, když se v takovém formátu žádá i na jiných mailech? Nemyslím si.)
Takže když se mi prostě zdá, že už nemám nervy se tím zabývat, tak takové maily prostě nevyřizuju a můžou mi na mailu strašit třeba i měsíc, než se "uráčím" je vyřídit, protože vážně nejsem povinna ničit si nervy.
Ještě mě nejvíce baví maily typu "žádám o milion knih ale ani nevím, že polovina z nich není ani dopřekládaná, druhá není v seznamu a třetí vlastně chci, jen tak na okrasu" (a ano vím, že poloviny můžou býti jenom dvě, ale tady už nastupuje těžký sarkazmus).
Dalším typem mailů jsou takové, kdy se na mě někdo osočuje... jako to myslíte vážně???

Každopádně berte tenhle článek s rezervou, ptž jak je mi špatně z antibiotik, tak jsem fakt hnusná na všechny, ale prostě tohle už fakt nedávám, když já pro někoho něco dělám, pomalu s horečkou jdu vyřizovat vaše žádosti, a pak se setkám s takovými bludy, za které bych nejraději někomu rozbila hubu...

Takže díky těm, kdo si tenhle článek přečtou s nadhledem a odmyslí si ten vražedný podtón a vezmou si z toho jen to důležité: ujistěte se, že máte správný formát mailu a že žádáte o knihy ze správného seznamu.

A abych nebyla jen a jen hnusná, tak musím na druhou stranu poděkovat takovým, kteří bezmezně vyjadřují své pochvaly, díky a respekt k našim překladatelkám, korektorkám, rekorektorkám a celkově náš blog podporují. :)


Díky za pozornost
Paty




3 komentáře:

  1. Myslím si, že to bol určite potrebný článok. Je pekne napísaný a rozhodne primerane k situácii. Mne sa páčil. :-) Je fakt, že koľko ľudí, toľko charakterov a inteligencie. Pevne dúfam, že sa ľudia nad sebou aj zamyslia.

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že už ti je dobře nebo aspoň lépe a myslím, že tento článek byl celkem výstižný...:)

    OdpovědětVymazat